Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναδρομικοί Αλγόριθμοι
Advertisements

Περιπλάνηση στον λαβύρινθο
MicroWorlds Pro Διαδικασίες.
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
3ο Γυμνάσιο Καστοριάς Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Ντινολάζος Χρήστος
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
ΜΑΘΗΜΑ: ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ C++ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Τμ.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Εντολες Επιλογης (Selection)
Συναρτήσεις Κληση/Επιστροφη Παραμετροι
Κατηγορίες προβλημάτων:
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό 1.4 Υλοποίηση Αλγορίθμου με υπολογιστή - Προγραμματισμός 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
ΗΥ150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Ταξινόμηση και Αναζήτηση.
Ταξινόμηση και Αναζήτηση
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
2/28/00epl-1311 Παραδειγματα Aλγοριθμων Αριθμος λεξεων που διαβαστηκαν απο εισοδο Εκτυπωση περιφερειας τετραγωνων με * Υπολογισμος exp(x,n) = 1 + x/1!
Κεφάλαιο 4 Εξαιρέσεις. Όταν σε ένα πρόγραμμα συμβεί κάποιο λάθος, ο κώδικας εγείρει (throw) μία εξαίρεση. Στη Java oι εξαιρέσεις εκπροσωπούνται από αντικείμενα.
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Γνωρίζω τις κατηγορίες του εκπαιδευτικού λογισμικού (Ε.Λ.) όσον αφορά:  Θεωρίες μάθησης που.
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΥΔ ΕΠΑΕ)
Απόσχιση κλάδου Φορολογική μεταχείριση μετασχηματισμών.
1 Οδηγίες και Υποδείγματα Aναμνηστικών Πινακίδων κατά τη διάρκεια υλοποίησης της πράξης για τα προγράμματα του ΕΠΑΝ ΙΙ : Μεταποίηση στις Νέες Συνθήκες.
ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΑΔΑ ΕΠΙΠΕΔΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΡΑΒΑΝΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΜΥΡΣΙΑΔΗ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα (Εργαστήριο)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΕΝΔΟΚΥΤΤΑΡΙΑ ΟΡΓΑΝΙΔΙΑ
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
LEARNING HOW TO LEARN WITH MICROWORLDS Feedback evaluation and help seeking (Yiannoutsou N. & Mavrikis M.) Παρουσίαση: Βάλια Γρηγορίου.
Κλάσεις 1/4 Η κλάση είναι μια λογική οντότητα οργάνωσης δεδομένων και λειτουργιών στην ίδια δομή. Η δήλωσή της γίνεται με τη λέξη κλειδί class, του οποίου.
18η Διάλεξη Ισορροπημένα δέντρα Ε. Μαρκάκης
Άθλημα Πετοσφαίρισης Βογιατζή Ίριδα-Βοϊλα Έφη.
Ενισχυτική διδασκαλία
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εισαγωγή στον Προγ/μό Υπολογιστών
Κεφάλαιο 1ο: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Κεφάλαιο 1 Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και τον Προγραμματισμό.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Πίνακας Ουσιαστικότητας
Οι Μεταβλητές και η λειτουργία τους
«Από τη MicroWorlds Pro στην Python»
Η έννοια του προβλήματος
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
Σχεδιασμός παιχνιδιού Arcade (δράσης) στο περιβάλλον MicroWorlds Pro
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΤΑΞΗ Γ'
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού
Η έννοια του προβλήματος
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Δυναμικός Κατακερματισμός
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Καλώς ορίσατε στην τρισδιάστατη αναπαράσταση της Αρχαίας Αθήνας!
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2014.
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
מבני נתונים ויעילות אלגוריתמים
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΠΙΕΣΤΙΚΟΙ ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΑΕΡΙΟΥ
ΕΝΔΟΚΥΤΤΑΡΙΑ ΟΡΓΑΝΙΔΙΑ
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
Τίτλος Εργασίας Logo Εισαγωγή – Σκοπός Μεθοδολογία Αποτελέσματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ void DisplayBlock(SBlock Block) { if (Block.nY < 1) return; RECT rcBlock = g_rcBlock; rcBlock.left = Block.nColor * BLOCK_DIAMETER; rcBlock.right = Block.nColor * BLOCK_DIAMETER + BLOCK_DIAMETER; g_pDisplay->Blt( (DWORD)Block.nX * BLOCK_DIAMETER - 2 , (DWORD)Block.nY * BLOCK_DIAMETER , g_pSecondarySurface, & rcBlock ); } 28/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Τρόποι Περιγραφής ενός αλγορίθμου Λεκτική περιγραφή αλγορίθμου (οδηγίες προς μάγειρας και βαρκάρης) Ψευδογλώσσα Λογικό Διάγραμμα 28/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Πρόγραμμα Ένα πρόγραμμα είναι η αναπαράσταση ενός αλγορίθμου γραμμένη σε γλώσσα κατανοητή για έναν υπολογιστή. Ένα πρόγραμμα, δηλαδή, αποτελείται από μία σειρά εντολών που δίνονται στον υπολογιστή με σκοπό να εκτελέσει κάποια συγκεκριμένη λειτουργία ή να υπολογίσει κάποιο επιθυμητό αποτέλεσμα. ΣτυλόΚάτω μπροστά 100 δεξιά 90                                MicroWorlds Pro Logo πρόγραμμα εντολή 28/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Προγραμματισμός Η εργασία σύνταξης των προγραμμάτων ονομάζεται προγραμματισμός, ενώ τα άτομα που γράφουν και συντάσσουν ένα πρόγραμμα ονομάζονται προγραμματιστές. Οι γλώσσες που «καταλαβαίνουν» οι υπολογιστές είναι τεχνητές γλώσσες που ονομάζονται γλώσσες προγραμματισμού. 28/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Γλώσσα Μηχανής Η λειτουργία των υπολογιστών βασίζεται στην αναπαράσταση μόνο δυο ψηφίων, των «0» και «1». Αν ήθελαν λοιπόν να δώσουν μία απλή εντολή στον υπολογιστή, π.χ. να προσθέσει το 3+5 και να εμφανίσει το αποτέλεσμα, έπρεπε να μετατρέψουν όλη την εντολή σε μία γραμμή από 0 και 1. Η γλώσσα μηχανής είναι αρκετά δύσκολη για να την μάθει κάποιος, γιατί είναι πολύ διαφορετική από τη φυσική μας γλώσσα. Επίσης δεν είναι ενιαία σε όλους τους υπολογιστές, μια και κάθε τύπος υπολογιστή (με διαφορετικό επεξεργαστή) έχει τη δική του γλώσσα μηχανής. 28/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Γλώσσα Μηχανής 00000000 00000001 00000010 00000110 00100000 01011010 10011101 Τμήμα Προγράμματος σε γλώσσα μηχανής 28/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Χαρακτηριστικά Γλωσσών Προγραμματισμού Το αλφάβητο μιας γλώσσας προγραμματισμού είναι το σύνολο των χαρακτήρων που χρησιμοποιούνται από τη γλώσσα. Το λεξιλόγιο μιας γλώσσας είναι το σύνολο των λέξεων που αναγνωρίζει η γλώσσα και έχουν συγκεκριμένη και μοναδική σημασία. Στις γλώσσες προγραμματισμού το λεξιλόγιο είναι πολύ περιορισμένο (μερικές δεκάδες λέξεις), ώστε να μπορούμε να το μάθουμε εύκολα. 28/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Χαρακτηριστικά Γλωσσών Προγραμματισμού Το συντακτικό μιας γλώσσας προγραμματισμού είναι το σύνολο των κανόνων που πρέπει να ακολουθούμε, για να συνδέουμε λέξεις σε προτάσεις. Σε μια γλώσσα προγραμματισμού η σύνδεση λέξεων δημιουργεί ολοκληρωμένες εντολές προς τον υπολογιστή. Αν δεν ακολουθήσουμε αυστηρά το συντακτικό μιας γλώσσας, είναι αδύνατο για τον υπολογιστή να καταλάβει ποια εντολή του δίνουμε. 28/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Χαρακτηριστικά Γλωσσών Προγραμματισμού 28/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Προγραμματισμός Βιβλίο σελ 182 - 183 Ερωτήσεις Τι είναι πρόγραμμα και τι ο προγραμματισμός; Τι είναι οι γλώσσες προγραμματισμού και ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά τους; 28/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 3 -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ