KΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εξυπνο-πρασινο σπιτι Στην προσπάθεια μας να πραγματοποιήσουμε την ερευνητική εργασία-project οδηγηθήκαμε σε κάποια συμπεράσματα σε ότι αφορά τι ακριβώς.
Advertisements

Πώς να καθαρίσετε το Air Condition σας…
ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Όταν θέλεις να εξυμνήσεις έναν καλό γείτονα πρέπει να του πείς μερικές γλυκές κουβέντες…
Αντικείμενα του τότεΑντικείμενα του σήμερα Κατηγορία >
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ TABLET. Ρωτήσαμε: «Αν έχουν tablet» 21 αγόρια 28 κορίτσια 6 ενήλικες.
Λολίτα Λέρας Στέργιος Στεργίου
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
Φορολογική νομοθεσία ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ Επίτιμος Γενικός Διευθυντής Φορολογίας Υπουργείου Οικονομικών Συγγραφέας φορολογικού δικαίου Διδάκτορας Παντείου.
Παπαϊωάννου Ελευθέριος Διοικητής Γ.Ν.ΧΙΟΥ «ΣΚΥΛΙΤΣΕΙΟ» Καθηγητής Σχολών ΥΕΘΑ & Σύμβουλος Διαχείρισης Κρίσεων ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Ομιλητής: Δρ. Καρτέρης Μαρίνος Μηχανολόγος Μηχανικός, ΑΠΘ ΑID A IR - POLLUTION I NTELLIGENT D EFENSE “Κατανεμημένο Ευφυές Σύστημα.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Ελλινογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος Εργασία στο Μάθημα της Τεχνολογίας Σχόλικο Έτος 2012 Υπεύθυνη Καθήγτρια Σ.Μαυρόματικη.
‹#›. Η Πρώτη Επίσημη Εφαρμογή για την μεγαλύτερη ομάδα παιχτών!  Ο ΟΠΑΠ απαντά στην ανάγκη των Παιχτών για επίσημη και ακριβή ενημέρωση με την νέα εφαρμογή:
Project - Βιωματικής Δράσης ‘Το σχολείο που μας αξίζει’ Σχολική και Κοινωνική Ζωή Τμήμα Α4 2 ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων.
Ετοιμότητα στην περίπτωση Καταστροφών - Βιολογικό παράγοντα - Χημικό παράγοντα - Ραδιενεργό παράγοντα.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
Εργαστήριο Υδραυλικής Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών Μπογκντάν Πέτρου Ποπέσκου ΑΜ Νικόλαος Καλλιοντζής ΑΜ Δημήτριος Μαρούγας ΑΜ
Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα Κεφάλαιο 7.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ο ΕΠΑ.Λ. ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνος εκ/κος Συμμετέχοντες εκ/κοι Υπεύθυνος εκ/κος Συμμετέχοντες εκ/κοι ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (i-student trip) ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης Κοζάνη,
Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ.
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
Τεχνολογία Δομικών Υλικών
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Προϊοντικά χαρακτηριστικά
Παρθενώνας: ένας ναός για την Αθηνά, το σύμβολο μιας πόλης
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΝΕΔΑΝΗ – ΑΡΓΥΡΩ ΜΥΡΤΩ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΑΔΟΥ
Μέθοδοι και Όργανα Περιβαλλοντικών Μετρήσεων
1 o ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
Τεχνολογία γ΄ γυμνασίου
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΑ, ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
Συνάντηση γονέων και μαθητών για το ταξίδι στην ΕΛΒΕΤΙΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
200 € στοιχίζει η ενοικίαση του λεωφορείου.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
novoril® air exotic fruit Αποσμητικό χώρου συμπυκνωμένο
Αποσμητικό χώρου συμπυκνωμένο
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Ποταμού Γερμασόγειας Παρασκευή, 27 Οκτωβρίου 2017
Το υλικό του Υπολογιστή
Ατμοσφαιρική ρύπανση.
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Χρήση του Tablet.
ΒΙΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ-ΒIOMEDIS
ΒΙΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ-ΒIOMEDIS
Office 365.
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
ΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΙΣΗ
Α’ Μέρος: Νομικό πλαίσιο στην Κύπρο
Ηλιακή ή μικρού μήκους κύματος ακτινοβολία (0.3-4 μm)
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Τρίτη Έκδοση ANDREW S
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
Ανάκτηση δεδομένων από κάθε μέσο
differentiate double pulse
Κολοστούμπης Γιώργος , BSc, MSc, PhD Μακρυγιαννάκη Κλεάνθη , RN, MSc
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Social Media Networks.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

KΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΚΑΜΠΑΝΙΑ» Σημαίνει ότι ενημερώνουμε τα παιδιά και τους γονείς τους για κάτι ΠΟΛΥ - ΠΟΛΥ σημαντικό

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ?? Είναι η «Ενεργειακή Εξοικονόμηση»

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ?? Σημαίνει ότι κάνουμε οιονομία στην ενέργεια που χρησιμοποιούμε για τις διάφορες δραστηριότητές μας. ... Για παράδειγμα χρησιμοποιούμε λιγότερο ηλεκτρισμό.

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ? Ίσως όταν ανάβουμε τα φώτα? Ή όταν χρησιμοποιούμε τα tablets / υπολογιστές μας? Ή όταν κάνουμε ζεστά ντους? Ή όταν κάνει ζέστη έξω και ανάβουμε το Air-Condition? Ή όταν φτιάχνουμε κέηκ στο φούρνο? Ή όταν βάζουμε πλυντήριο?

ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ? Γιατί η ενέργεια που έχουμε γύρω μας δεν είναι απεριόριστη και πρέπει να φτάσει για όλους μας. Γιατί το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας που χρησιμοποιούμε παράγεται από βρώμικο πετρέλαιο ή άνθρακα – τα οποία πρέπει να εξάγουμε από τη γη. Αρα ενοχλούμε το περιβάλλον. Και επίσης είναι ρυπογόνα. Γιατί η ενέργεια κοστίζει κι εμείς δεν θέλουμε οι γονείς μας να σπαταλούν πολλά χρήματα

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ»??

2 τρόποι : Ο ΔΩΡΕΑΝ ΤΡΟΠΟΣ – Προσέχοντας την ενεργειακή συμπεριφορά μας Έσβησα τα φώτα όταν βγήκα από το δωμάτιο ? Μήπως φοράω πολλά ρούχα και γι’αυτό ζεσταίνομαι τόσο πολύ?

Άφησα το κομπιούτερ μου να «κοιμάται» ή το έσβησα εντελώς ?

Ο ΜΗ ΔΩΡΕΑΝ ΤΡΟΠΟΣ : Χρησιμοποιώντας Νέες Τεχνολογίες Ο ΜΗ ΔΩΡΕΑΝ ΤΡΟΠΟΣ : Χρησιμοποιώντας Νέες Τεχνολογίες Χρησιμοποιώ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΛΑΜΠΤΗΡΕΣ που εξοικονομούν ενέργεια. Χρησιμοποιώ ΠΟΛΥΠΡΙΖΟ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ώστε να κλείνω άμεσα όλες τις συσκευές που δεν χρησιμοποιώ (όταν πχ πάω για ύπνο).

ΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΣ - Αναβαθμίζοντας (ενεργειακά) το σπίτι μας ΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΣ - Αναβαθμίζοντας (ενεργειακά) το σπίτι μας Αγοράζω τέντες για να μου κάνουν σκίαση το καλοκαίρι και να μου κόβουν το κρύο τον Χειμώνα. Βάζω ηλιακό θερμοσίφωνα για να έχω ζεστό νερό. Τοποθετώ ενεργειακά αποδοτικά πόρτες και παράθυρα.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Μπορεί να χαράξει πολιτική – Π.χ. Να ταξινομήσει ενεργειακά τις κατοικίες σε «ενεργειακά αποδοτικές» κατοικίες (κατ. Α) και σε «μη ενεργειακά αποδοτικές» κατοικίες (κατ. G). Μπορεί να χρηματοδοτήσει ενεργειακές παρεμβάσεις.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ «ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ»: 1. Προτού κάνω ο,τιδήποτε εντοπίζω που δαπανώ την περισότερη ενέργεια. Κατόπιν δρω κατά προτεραιότητα. Λαμβάνοντας υπόψη όχι μόνο τις ανάγκες μου αλλά και το κόστος της κάθε λύσης. 2. Προτού επενδύσω σε νέες τεχνολογίες και υλικά για το σπίτι, κάνω καλή έρευνα αγοράς. Αγοράζω πρώτης ποιότητας πράγματα και ας είναι λίγο ακριβότερα. Διαβάζω στο ίντερνετ απόψεις μηχανικών και καταναλωτών. 3. Συζητάω πάντα σκέψεις και λύσεις με τους γονείς μου.

4. Επιδιώκω σχετικές συζητήσεις και δραστηριότητες σε όλες τις Κοινότητές μου (σπίτι, σχολείο, φίλους). 5. Προτού αγοράσω ο,τιδήποτε καινούριο που μου αρέσει (παιχνίδι, tablet, φωτιστικό κλπ), προσέχω να είναι «ενεργειακά αποδοτικό»

Εγκαθιστώ κεφαλή εξοικονόμησης νερού και περιοριστή ροής στο ντους 1. ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΝΕΡΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΤΕΡΗΘΩ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΕΝΌΣ ΔΡΟΣΕΡΟΥ ΝΤΟΥΣ; Εγκαθιστώ κεφαλή εξοικονόμησης νερού και περιοριστή ροής στο ντους Β. Γεμίζω την μπανιέρα με νερό ως τη μέση Γ. Δεν ρίχνω νερό στο κεφάλι μου  

Γ. Να έχει την ενεργειακή ετικέτα της Ευρωπαϊκής Ένωσης 2. ΤΙ ΠΡΟΣΕΧΩ ΌΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΩ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ; Α. Να είναι ελαφριά Β. Να είναι ακριβή Γ. Να έχει την ενεργειακή ετικέτα της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Α. Ρυθμίζω το air condition σταθερά στους 20οC 3. ΠΩΣ ΜΕΙΩΝΩ ΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΡΕΥΜΑ; Α. Ρυθμίζω το air condition σταθερά στους 20οC B. Χρησιμοποιώ ανεμιστήρα οροφής Γ. Κλείνω όλα τα παράθυρα  

ΠΟΙΟΙ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ?? Καταπληκτικοί φίλοι που μας συμβούλευσαν για το πως θα χρησιμοποιούμε σωστά την Ενέργεια!!

ΗΡΘΑΝ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΦΟΡΤΗΓΟ...

ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΝ ΦΙΛΟΥΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ.... ΤΣΕΧΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ......

ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ......

ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥΣ......

ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΩΡΑΚΙΑ !

energysavingsteam.eu