Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Mobile and Wireless Communications Summit 2006: MIMO Systems
Advertisements

Τμήμα Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων Εργαστήριο Βιοϊατρικής Τεχνολογίας Dagstuhl Seminar on Assisted Living Session IV: Hardware Challenges Position Statement:
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΕΜΔΥΔΑΣ 18/04/2005. ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ  Λιγότερο Κράτος δε σημαίνει χειρότερο κράτος, εμείς θέλουμε Λιγότερο ΚΑΙ Σωστό.  11,000 Διπλωματούχοι.
Η φύση ως αντικείμενο της ζωγραφικής (15-19 αι.)
Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer)
Τμήμα Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων Εργαστήριο Βιοϊατρικής Τεχνολογίας Dagstuhl Seminar on Assisted Living Session III: Ethical, Social and Psychological.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΣ
Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer)
Ο Μ. Αλέξανδρος σε έργα τέχνης της Δύσης
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.
α. Η εποχή των Μεροβιγγείων και η κρίση του Φραγκικού κράτους
ΚΟΠΕΡΝΙΚΟΣ Ο Νικόλαος Κοπέρνικος γεννήθηκε το 1473 στην Πρωσία. Το 1491εισήλθε στην ακαδημία της Κρακοβίας όπου γνώρισε την αστρονομία και τα μαθηματικά.
Γιάννης Τζουμέρκας Βασιλική Πετροπούλου Από την ειδησεογραφική ζωγραφική του Goya στον οριενταλισμό του Delacroix και τους Έλληνες ζωγράφους του Αγώνα.
« Από το φόβο, στην απόλαυση των Μαθηματικών »
ΓΕΡΜΑΝΙΑ Διονύσης Γαρμπής Έλενα Δαρείου. Ο Φρειδερίκος Βίλχελμ Νίτσε Ο Φρειδερίκος Βίλχελμ Νίτσε (γερμ. Friedrich Wilhelm Nietzsche) (15 Οκτωβρίου 1844.
Health Level 7 Ιατρική Πληροφορική Ευανθία Τριπολίτη Ιωάννινα 2005
Και Λογοτεχνία.
«Δοκιμασίες Κοπώσεως – Exercise Stress Tests»
Φύλο και Ιστορία Ενότητα 2: Κατασκευάζοντας το φύλο και το σώμα: θεολογικός και επιστημονικός λόγος Ανδρονίκη Διαλέτη Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα: Ιστορίας,
Τι είναι ο αριθμός φ; The beauty is the harmony between the parts themselves but also between the parts and the whole! Albrecht Dürer, “About Measurement”
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΣΤΟ Σ ΚΑΙ ΤΗ Γ
习 题 精 解 2-1 试判断下列各电路图对正弦交流电压信 号有无放大作用?为什么?. 习 题 精 解 解: 无放大作用,因为 电源 Vcc 极性不对。 无放大作用,因为无 基极偏置电流。
Σελίδα από τη Βίβλο του Γουτεμβέργιου, π
Γενετικά Τροποποιημένα Προϊόντα και Περιβάλλον Βαμνιές Δημήτρης Χημικός Μsc.
ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ Γ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Χειρουργός Ουρολόγος 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας.
Ελληνικός Τουρισμός Ευκαιρίες, προκλήσεις & προοπτικές 1 Πλάτων Μονοκρούσος Θεόδωρος Σταματίου Άννα Δημητριάδου.
Προσαρμοσμένη κινητική δραστηριότητα Ενότητα 11: Επιληψία και Προσαρμοσμένη Κινητική Δραστηριότητα Γραμματοπούλου Ειρήνη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα.
Βασίλης Κανακούδης Αναπληρωτής Καθηγητής Εργαστήριο Υδρομηχανικής & Περιβαλλοντικής Τεχνικής Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Olaf Immanuel Seel ΤΞΓΜΔ, Ιόνιο Πανεπιστήμιο 5 η Συνάντηση Ελληνόφωνων Μεταφρασεολόγων, 21-23/5 2015, ΑΠΘ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΛΟΓΙΕΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ.
ΚΛΙΝΙΚΗ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΥΡΕΟΕΙΔΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ- ΜΠΟΝΙΚΟΥ.
΄ Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας & Θεωρίας της Επιστήμης Σύλβα Χαραλάμπους Κύρια ερευνήτρια Ελληνικό Ινστιτούτο.
Αναγεννησιακή Τέχνη Ξεκίνησε κατά τον 15ο αιώνα, στη Φλωρεντία. Τα έργα έχουν θέματα κυρίως από τη Βίβλο, την Ελληνική και Ρωμαϊκή μυθολογία, την ιστορία,
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ Στ’ Sandro Botticelli, H Άνοιξη.
Έπιμέλεια : Μαρία Γεωργακούλια - φιλόλογος
Λατινική λογοτεχνία και Ρωμαϊκή ταυτότητα
Ελληνικός Τουρισμός Ευκαιρίες, προκλήσεις & προοπτικές
Eρυθρά – Σπογγοειδής εγκεφαλοπάθεια
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Δρ. Σίσκος Ευάγγελος, Τακτικός Καθηγητής Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
Παραθέματα για επανάληψη
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
« VO2000 : εισαγωγή, χειρισμός & μετρήσεις στην κολύμβηση»
Λατινική λογοτεχνία και Ρωμαϊκή ταυτότητα
Συναλλαγματική Ισοτιμία και Αγορά Συναλλάγματος
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ο ΓΕ. Λ. Ν. Ιωνίας. Διευθυντής: κ
Ο Μ. Αλέξανδρος σε έργα τέχνης της Δύσης
نيرومندترين شما كسي است كه بر خشم خود غلبه كند. حضرت محمد (ص):
Tiroida Localizare Forma Structura glandei.
ZLATNI REZ: JE LI LJEPOTA MATEMATIKA?
1 ο ΓΕΛ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ 1es ALLGEMEINES LYZEUM NEAPOLI THESSALONIKI SCHULPROJEKT : ALBRECHT DÜRER.
Οι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (1025)
Adam Elsheimer (Φρανκφούρτη Ρώμη 1610).
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer) Και το μαγικό του τετράγωνο Ο Άλμπρεχτ Ντύρερ (Albrecht Dürer, 21 Μαΐου 1471 - 6 Απριλίου 1528) ήταν Γερμανός ζωγράφος, χαράκτης και μαθηματικός.

Δεξιά στον τοίχο κρέμεται το μαγικό τετράγωνο που δημιούργησε ο Ντίρερ (Dürer)

34 είναι το σύνολο των διαφόρων πεδίων μέσα στο μαγικό τετράγωνο. Το τετράγωνο είναι αυτό. Και που είναι η μαγεία; Ο αριθμός 34! 34 είναι το σύνολο των διαφόρων πεδίων μέσα στο μαγικό τετράγωνο.

Το σύνολο κάθε γραμμής είναι 34! Το σύνολο κάθε γραμμής είναι 34!

Το σύνολο κάθε στήλης είναι 34!

Το σύνολο των γωνιακών τετραγώνων είναι 34!

Μετακινηθείτε κατά ένα τετράγωνο δεξιόστροφα. Το σύνολο πάλι είναι 34!

Ακόμη μια φορά. Και πάλι 34!

Το σύνολο των κεντρικών τετραγώνων είναι 34!

5 + 9 + 8 + 12 = 34

3 + 2 + 15 + 14 = 34

Και τα διαγώνια το ίδιο. . .

Και πάει λέγοντας : 34!

Ο Dürer δημιούργησε αυτό το τετράγωνο το 1514. Και το “A“ του ονόματός του είναι το 1ο!

Ιδιοφυΐα!! . . . Ήταν πολύ περήφανος για την δημιουργία αυτού του μαγικού τετραγώνου – και πώς να μην ήταν !!