An Ardteistiméireacht Ardleibhéal Páipéar 1 Uimhreacha Coimpléascacha

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΙΓΑΔΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ & MATLAB
Advertisements

ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 5 η : Η ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΩΝ ΕΡΓΩΝ Διάλεξη: Έργο δυνάμεων – γενικευμένες δυνάμεις και γενικευμένες μετακινήσεις – η αρχή των δυνατων έργων.
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 7 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Α ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Συσκευές.
דוגמאות - תנועה במישור בהשפעת כוח קבוע
ΘΕΩΡΙΑ 1. 2 Oι παράγοντες, οι οποίοι επέδρασαν σημαντικά και αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ρόλου της συσκευασίας στην παραγωγή και εμπορία των προϊόντων,
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
Τεχνολογία Δομικών Υλικών
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
Ενότητα 1η: Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
Δραστηριοτητεσ απο τον κοσμο τησ φυσικησ για το νηπιαγωγειο
Ευρωπαϊκή μέρα γλωσσών QUIZ
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
Βασικές Αρχές Γεωδαισίας –Τοπογραφίας (Θ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ
Ειδικά Μαθηματικά Ενότητα 9: Εξισώσεις υπερβολικού τύπου
Βρισκόμαστε σ’ ένα σχολικό εργαστήριο, όπου ο δάσκαλος της Χημείας μιλά για το Ουράνιο (U), μετά από απορία κάποιου μαθητή του. Είχε προηγηθεί το μάθημα.
Διατροφή-Διαιτολογία
ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΛΤ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Κεφάλαιο 4 Οι νόμοι της κίνησης.
Χωρητικότητα ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,.
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
CHƯƠNG 4: CÁC LOẠI BẢO VỆ 4.1 Bảo vệ quá dòng Nguyên tắc hoạt động 4.2 Bảo vệ dòng điện cực đại (51) Nguyên tắc hoạt động Thời gian làm.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
An t-adamh, an nuicléas agus radaigníomhaíocht
موضوع ارائه : نظريه تقريب. موضوع ارائه : نظريه تقريب.
An Siollabas don Chéimseata 2012/2013/2014
An Ardteistiméireacht
An Ardteistiméireacht
5.5 – Multiple-Angle and Product-to-Sum Identities
Leictreachas Statach Caibidil 19
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
chúc mừng quý thầy cô về dự giờ với lớp
ΕΝΕΡΓΕΙΑ 7s_______ 7p_________ 7d____________ 7f_______________
الكيــمــيــــــــــــاء
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Caibidil 23 Friotaíocht.
М.Әуезов атындағы орта мектебі
Caibidil 17 Fuaim.
Iarmhairtí Srutha Leictrigh & Ciorcaid theaghlaigh
Sruth i réimse maighnéadach
CHƯƠNG 4: CÁC KHÍ CỤ ĐIỆN ĐO LƯỜNG
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
Ionduchtú Leictreamaighnéadach
An Ardteistiméireacht
Φυσική για Μηχανικούς Ενέργεια Συστήματος
Fórsaí, Mais agus Móiminteam
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
An Ardteistiméireacht Ardleibhéal Páipéar 2
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру ІІ. Өтілген материалдарға шолу
Caibidil 29 An Leictreon.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Cb. 13 Leanúnachas Ceall An Mhiotóis & An Mhéóis.
Feidhmeanna.
Athraonadh Athrú threo gha sholais nuair a théann sé ó ábhar amháin go hábhar eile
Тригонометриялық функциялардың графиктері.
«Το επείγον στην Παιδιατρική»
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
RAONADH ATH CUID_1 Le Mark Jordan ©
Μεταγράφημα παρουσίασης:

An Ardteistiméireacht Ardleibhéal Páipéar 1 Uimhreacha Coimpléascacha SEC sampla 2014 C1 2015 C4 2016 C1 2013 C1 2015 C4 2014 C2 2012 C3 2014 C2 2011 C2

Páipéar 1 Ceist 2 2017 25 marc

[r(cos θ + i sin θ)]n = r n(cos nθ + i sin nθ) z = − 3 + i áit a bhfuil i 2 = − 1. (a) Úsáid Teoirim de Moivre chun z4 a scríobh san fhoirm a + b c i , áit a bhfuil a, b, agus c ∈ ℤ. Im(z) 3 tan α = 1 − 3 + i α = 30° θ = 150° r r = 12 + 32 = 4 = 2 1 θ Re(z) α Teoirim de Moivre [r(cos θ + i sin θ)]n = r n(cos nθ + i sin nθ) 3 4 4 − 3 + i = 2(cos150° + isin150°) = 24(cos(4×150°) + isin(4×150°)) = 16(cos600° + isin600°) = 16 3 2 i 1 – 15 = – 8 – 8 3 i

(b) Is uimhir choimpléascach é w sa chaoi go bhfuil |w | = 3 agus déanann w uillinn 30° le treo deimhneach na haise réadaí. Má tá t = zw, scríobh t san fhoirm is simplí. w = r(cos θ + i sin θ) r = 3, θ = 30° = 3(cos30° + isin30°) = 3 3 2 i 1 + = 3 3 2 i 3 + t = zw = − 3 + i 3 3 2 i 3 + 3( 3) 2 – 3 3 2 – i 3 3 2 + i + 3 2 = i2 (–1) 12 2 – = 10 = – 6

Páipéar 1 Ceist 1 2016 25 marc

[r(cos θ + i sin θ)]n = r n(cos nθ + i sin nθ) (a) Tá (− 4 + 3i) ina fhréamh den chothromóid az2 + bz + c = 0, áit a bhfuil a, b, c ∈ ℝ, agus i 2 = − 1. Scríobh an fhréamh eile. 5 is fréamh é (− 4 – 3i) freisin (b) Bain úsáid as Teoirim De Moivre chun (1 + i)8 a shloinneadh san fhoirm is simplí. Im(z) 1 + i tan θ = 1 4 θ =  r = 12 + 12 = 2 r (1 + i)8 = 2 cos + i sin 4  8 1 θ Teoirim de Moivre [r(cos θ + i sin θ)]n = r n(cos nθ + i sin nθ) 1 Re(z) = 2 cos(8) + i sin(8) 4  8 = 16 cos2 + i sin2 (1 + i)8 = 16(1 + 0i) 10 = 16

(c) Tá (1 + i) ina fhréamh den chothromóid z2 + (− 2 + i) z + 3 − i = 0. Faigh an fhréamh eile san fhoirm m + ni, áit a bhfuil m, n ∈ ℝ, agus i 2 = − 1. b – 4ac 2 2a x = – b  a = 1, b = – 2 + i agus c = 3 – i (– 2 + i)2 - 4(1)(3 – i) 2(1) z = – (– 2 + i)  4 – 4i + i2 - 12 + 4 i 2(1) = 2 – i  - 9 2 = 2 – i  2 = 2 – i  3i 10 = 1 + i nó 1 − 2i

Páipéar 1 Ceist 4 2015 25 marc

(a) Is uimhreacha coimpléascacha iad z1, z2 agus z3 sa chaoi go 2 z1 = + z3 bhfuil , z2 = 2 + 3i agus z3 = 3 – 2i, áit a bhfuil i 2 = −1. Scríobh z1 san fhoirm a + bi, áit a bhfuil a, b ∈ ℝ. 2 z1 = 1 z2 + z3 1 2 + 3i ––––– = 3 – 2i + 3 – 2i + 2 + 3i (2 + 3i)(3 – 2i) –––––––––––– = 2 z1 5 + i = Bailigh téarma atá cosúil le chéile Lúibíní a leathnú 6 – 4i + 9i + – 6 i 2 (–1) Chun uimhir choimpléascach a roinnt ar uimhir choimpléascach eile, caithfimid an t-ainmneoir a athrú go réaduimhir trí chomhchuingeach coimpléascach a úsáid 2 ( ) 24 + 10i + i 5 – i × –––– 5 = Iolrú faoi 2 Inbhéartaithe z1 12 + 5i 120 – 24i + 50i + – 10 i 2 (–1) –––––––––––––––––– z1= –– 25 – 5i + 5i + 1 – i 2 (–1) = 130 + 26i 26 Deighilt ag 26 15 = 5 + i

(b) Bíodh ω ina uimhir choimpléascach, áit a bhfuil ω n = 1, ω 1, agus S = 1 + ω + ω 2 + … + ω n −1. Bain úsáid as an bhfoirmle le haghaidh suim sraithe iolraíche críochta chun luach S a scríobh san fhoirm is simplí. S = 1 + ω + ω 2 + … + ω n −1 a(1 – r n ) 1 – r Sn = a = 1, r = ω 1(1 – ω n ) 1 – ω S = 1(1 – 1 ) 1 – ω = 1(0 ) 1 – ω = 10 = 0

Páipéar 1 Ceist 2 2014 25 marc

– Bíodh z1 = 1 − 2i, áit a bhfuil i 2 = − 1 (a) Tá an uimhir choimpléascach z1 ina fréamh den chothromóid 2z3 − 7z2 + 16z − 15 = 0. Faigh an dá fhréamh eile atá ag an gcothromóid. z1 = 1 + 2i fréamh – z1 = 1 − 2i fréamh (z – 1 + 2i)(z – 1 – 2i) = z2 – 2z + 5 z = 3 –– 2 2z – 3 z2 – 2z + 5 2z3 − 7z2 + 16z − 15 – – 2z3 – 4z2 + + 10z – – 3z2 + 6z – 15 – 3z2 + 6z – 15 Fréamhacha eile: 1 + 2i agus 3 –– 2 5

Bíodh z1 = 1 − 2i, áit a bhfuil i 2 = − 1 (b) (i) Bíodh w = z1. z1 , áit a bhfuil z1 ina chomhchuingeach de z1. Breac z1, z1 agus w ar an léaráid Argand agus lipéadaigh gach pointe. – Im(z) 2 1 Re(z) -1 -2 3 4 5 z1 – z1 = 1 + 2i – tan θ = 2 –– 4 2 4 θ w θ = 2657  z1w z1= 2θ – 10 = 53 ° ·13 10 z1 w = z1. z1 – = (1 – 2i)(1 + 2i) = 1 – 2i + 2i – 4i2 = 5 (ii) Faigh méid na géaruillinne,, z1w z1, a dhéantar nuair a cheanglaítear z1 go w to z1 ar an léaráid thuas. Bíodh do fhreagra ceart go dtí an chéim is gaire. –

Páipéar 1 Ceist 1 2014 Sampla SEC 25 marc

(a) Is uimhir choimpléascach í w = – 1 + 3 i ,áit a bhfuil i 2 = – 1. (i) Scríobh w san fhoirm pholach. w Sa(z) tan α = 3 –– ––– 1 3 –– Re(z) α θ α =  –– 3 1 –– θ = 2 3 r = 12 + 3 2 ––––––– – r = 4 –– = 2 w = 2 cos + i sin –– 2 3

[r(cos θ + i sin θ)]n = r n(cos nθ + i sin nθ) (a) Is uimhir choimpléascach í w = – 1 + 3 i ,áit a bhfuil i 2 = – 1. (ii) Bain úsáid as teoirim De Moivre chun an chothromóid Re(z) w α 3 –– 1 θ Sa(z) z2 = – 1 + 3 i a réiteach. Tabhair do fhreagra(í) i bhfoirm dhronuilleogach. z2 = 2 cos + i sin –– 2 3 cuid (i) 1 2 –– z = 2 cos + 2n + i sin + 2n 2 3 z = 2 cos + n + i sin + n ––  3 Teoirim de Moivre [r(cos θ + i sin θ)]n = r n(cos nθ + i sin nθ) Bíodh n = 0 Bíodh n = 1 z1 = 2 cos + i sin ––  3 z2 = 2 cos + i sin –– 4 3 z1 = 2 + i –– 3 2 1 –– 3 2 1 z2 = 2 – – i

(b) Taispeántar ceithre uimhir choimpléascacha z1 , z2 , z3 agus z4 ar léaráid Argand. Sásaíonn siad na coinníollacha seo a leanas: z2 = iz1 z3 = kz1 , áit a bhfuil k ∈ ℝ z4 = z2 + z3 . Úsáidtear an scála céanna ar an dá ais. (i) Cuir na huimhreacha in iúl le lipéad ar na pointí ar an léaráid. (ii) Scríobh síos garluach k. Freagra:___________ rothlú 90 ó éifeacht rite ó k = 05 z4 Sa(z) z1 z2 z3 Re(z)

Páipéar 1 Ceist 1 2013 25 marc

Is uimhir choimpléascach í áit a bhfuil i 2 = − 1. z = 4 1 + 3 i –––––– –– (a) Fíoraigh gur féidir z a scríobh mar 1 – 3 i . –– × 1 – 3 i –––––– –– –– = 1 – 3 i + 3 i – 3 –––––– 4 – 4 3 i –––––––––––––– z = 4 1 + 3 i –––––– –– + i 2 (–1) 4 – 4 3 i = 4 –––––––– –– Deighilt ag 4 Chun uimhir choimpléascach a roinnt ar uimhir choimpléascach eile, caithfimid an t-ainmneoir a athrú go réaduimhir trí chomhchuingeach coimpléascach a úsáid = 1 – 3 i –– 10

(b) Breac z ar léaráid Argand agus scríobh z san fhoirm pholach. z = 1 – 3 i –– Re(z) –2 –1 1 Im(z) tan α = 3 –– ––– 1 α =  –– 3 θ α 1 –– θ = 5 3 3 –– r = 12 + 3 2 ––––––– – r = 4 –– = 2 z = 2 cos + i sin –– 5 3 10

[r(cos θ + i sin θ)]n = r n(cos nθ + i sin nθ) (c) Bain úsáid as teoirim De Moivre chun a thaispeáint go bhfuil z10 = – 29(1 – 3i ). z10 = 2 cos + i sin –– 5 3 10 Teoirim de Moivre [r(cos θ + i sin θ)]n = r n(cos nθ + i sin nθ) z10 = 2 cos + i sin ––– 50 3 10 = 210 cos + i sin –– 2 3 –– 3 2 1 = 210 – + i = – 29(1 – 3i ) 5

Páipéar 1 Ceist 3 2012 25 marc

[r(cos θ + i sin θ)]n = r n(cos nθ + i sin nθ) 1 16 4 9 Tá modal 5 agus argóint ag an uimhir choimpléascach z. (a) Faigh, san fhoirm pholach, na ceithre cheathrú fréamh choimpléascacha atá ag z. (Is é sin, faigh na ceithre luach ar w a fhágann go bhfuil w4 = z.) z = cos + 2n + i sin + 2n –– 4 9 81 16 w4 = cos + 2n + i sin + 2n –– 4 9 81 16 1 4 – w = cos + 2n + i sin + 2n –– 4 9 81 16 ––  9 3 2 n w = cos + + i sin + Teoirim de Moivre [r(cos θ + i sin θ)]n = r n(cos nθ + i sin nθ)

Tá modal 5 agus argóint ag an uimhir choimpléascach z. 1 16 4 9 Tá modal 5 agus argóint ag an uimhir choimpléascach z. (a) Faigh, san fhoirm pholach, na ceithre cheathrú fréamh choimpléascacha atá ag z. (Is é sin, faigh na ceithre luach ar w a fhágann go bhfuil w4 = z.) ––  9 3 2 n w = cos + + i sin + 20 Bíodh n = 0 Bíodh n = 3 ––  9 3 2 w0 = cos + i sin ––  9 3 2 3 w3 = cos + + i sin + 29 18 ––– 3 2 –– w3 = cos + i sin Bíodh n = 1 11 18 ––– 3 2 –– w1 = cos + i sin ––  9 3 2 1 w1 = cos + + i sin + Bíodh n = 2 ––  9 3 2 2 w2 = cos + + i sin + 10 9 ––– 3 2 –– w2 = cos + i sin

Tá modal 5 agus argóint ag an uimhir choimpléascach z. 5 1 16 4 9 Tá modal 5 agus argóint ag an uimhir choimpléascach z. 5 (b) Tá z marcáilte ar an léaráid Argand thíos. Ar an léaráid chéanna, taispeáin na ceithre fhreagra ar chuid (a). Im Re 1 2 3 – 1 – 2 – 3 – 4 4 5 z ––  9 3 2 w0 = cos + i sin 11 18 ––– 3 2 –– w1 = cos + i sin w1 10 9 ––– 3 2 –– w2 = cos + i sin w0 110 200 20 290 w2 29 18 ––– 3 2 –– w3 = cos + i sin w3

Páipéar 1 Ceist 2 2011 25 marc

(a) (i) Scríobh an uimhir choimpléascach 1−i san fhoirm pholach. tan α = 1 Im(z) α =  –– 4 1 Re(z) θ –– θ = 7 4 α 1 r = 12 + 1 2 –––––– r = 2 –– –– 1 – i = 2 cos + i sin 7 4 15

[r(cos θ + i sin θ)]n = r n(cos nθ + i sin nθ) (a) (i) Scríobh an uimhir choimpléascach 1−i san fhoirm pholach. (ii) Bain úsáid as teoirim De Moivre chun (1 − i)9 , a luacháil, agus tabhair do fhreagra i bhfoirm dhronuilleogach. 9 –– (1 – i) = 2 cos + i sin 7 4 Teoirim de Moivre [r(cos θ + i sin θ)]n = r n(cos nθ + i sin nθ) 9 –– (1 – i) = 16 2 cos + i sin ––– 63 4 –– ––– 1 2 = 16 2 – i 5 = 16 – 16i

(b) Tá modal níos mó ná 1 ag uimhir choimpléascach z. Taispeántar ar an léaráid Argand na trí uimhir z, z2 , agus z3. Tá ceann díobh ar an ais shamhailteach, mar a thaispeántar. (i) Lipéadaigh na pointí ar an léaráid chun a thaispeáint cé na huimhreacha a bhfreagraíonn na pointí dóibh. (ii) Faigh θ, argóint z. z = r (cosθ + isinθ ) Im z3 = r3 (cos3θ + isin3θ ) z3 3θ = 90 θ = 30 z sa 2ú ceathrú z θ = 150 5 θ Re z2