...things we need to know Σύναψη είναι η λειτουργική σύνδεση μεταξύ των νευρώνων -συναπτικό κενό (synaptic cleft), Οι νευρώνες μεταδίδουν σήματα, λαμβάνουν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
V ERILOG 1. Τα απολύτως απαραίτητα. Verilog - Λυμπέρης Σπύρος2 Verilog - Γιατί; Σχεδίαση επικεντρωμένη στην αρχιτεκτονική Διαδικασία σύνθεσης Εύκολη συντήρηση.
Advertisements

HAVE OR HAS HAVEN’T OR HASN’T. Xρησιμοποιούμε το ρήμα για να πόυμε ότι κάτι ανήκει σε κάποιον. (CLICK TO LEARN!)
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Install WINDOWS 7 Κουτσικαρέλης Κων / νος Κουφοκώστας Γεώργιος Κάτσας Παναγιώτης Κουνάνος Ευάγγελος Μ π ουσάη Ελισόν Τάξη Β΄ Τομέας Πληροφορικής 2014 –’15.
Γλώσσα R! R language Μερικά παραδείγματα 1.Γράφοντας το «ν παραγοντικό», n! Fact
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Αγχολυτικά & Υπνωτικά φάρμακα. Το άγχος είναι μια δυσάρεστη κατάσταση έντασης και ανησυχίας. Tα συμπτώματα σοβαρού άγχους είναι παρόμοια με αυτά του.
Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
Φυσιολογία Ζώων και Ανθρώπου, Διάλεξη 4/ Σπύρος Ευθυμιόπουλος Δυναμικό ενέργειας ή δυναμικό δράσης.
Τα γενεσιουργά αίτια των ψυχικών διαταραχών Αθανάσιος Κανάκης Υπαστυνόμος Α΄ (ΥΓ) Ψυχολόγος Κ.Ι.Θ.
5 Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ – ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ Δρ. Σαββίδης Γ. Σεραφείμ Καθηγητής Τ. Ε. Ι Δυτικής Μακεδονίας.
ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ Αποστολίδου Ευτέρπη ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011, ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ.
Στην άσκηση αυτή μετρούμε την πυκνότητα ρ του υλικού από το οποίο είναι φτιαγμένος ένας κύλινδρος. Η μέτρηση της πυκνότητας ρ θα γίνει με τη βοήθεια της.
Η θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (Connectivism)
...things we need to know Σύναψη είναι η λειτουργική σύνδεση μεταξύ των νευρώνων -συναπτικό κενό (synaptic cleft), Οι νευρώνες μεταδίδουν σήματα, λαμβάνουν.
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ & ΟΙ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΜΕΡΟΣ 2. Η Νευρική ώση Τώρα που κατανοήσαμε την κατάσταση ηρεμίας του νευρώνα, ας δούμε πως δημιουργούνται τα ηλεκτρικά μηνύματα στο νευρώνα αυτό, ξεκινώντας.
Φυσικές ιδιότητες των υλικών
Ημερομηνίες ΠΑ Εαρινού Εξ
Η νευρική ώση (neural impulse)
Τμήμα κολύμβησης Ολυμπιακού
Δομή και λειτουργία νευρικών
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
από την αγάπη του Χριστού; Τι λοιπόν μπορεί να μας χωρίσει από
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
Τι είναι η επιστήμη Η/Υ.
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
Νόμος του Hooke.
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
Εργασία Φυσικής.
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
ζωντανός και δραστικός.
Οι γεωμετρικές πρόοδοι στην οργάνωση αθλητικών αγώνων:Ανάπτυξη εφαρμογής στη γλώσσα προγραμματισμού C. Σχολείο:Π.Σ.Π.Θ. Μαθητές: Τσαπκίνης Χρήστος Ευάγγελος.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Γιατί και ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Οι φυσικές καταστάσεις.
Λιπίδια και κυτταρικές μεμβράνες Οι βιολογικές μεμβράνες μέσω της επιλεκτικής τους διαπερατότητας ρυθμίζουν την επαφή του κυττάρου με το εξωτερικό.
Εκπαιδευτική ρομποτική
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
Χρήση οργάνων μέτρησης
Σαπούνι από λάδι ελιάς Επιμέλεια: Λίνα Μαρματσούρη, 2ο ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου.
Σπύρος Ευθυμιόπουλος Ιωάννα-Κατερίνα Αγγελή Αθηνά Μαρμάρη
מכטרוניקה אלקטרוניקה ספרתית סתיו תשס"ה 2004/2005
Τεχνικές Ισοστάθμισης Διαύλου και Τεχνικές Διαφορικότητας
Τεχνικές Ισοστάθμισης Διαύλου και Τεχνικές Διαφορικότητας
النسبة الذهبية العدد الإلهي
Γαριπίδης Ιορδάνης Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
Импульстің сақталу заңы. Реактивті қозғалыс.
Импульстің сақталу заңы. Реактивті қозғалыс.
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΜΕΜΒΡΑΝΗΣ.
Let’s see where we are going
17/2/2019 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (2) Ενότητα A1.1 β Ο Δάσκαλος.
P = h/λ.
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
Φυσιολογία Ζώων και Ανθρώπου, Διάλεξη 3/ Σπύρος Ευθυμιόπουλος
Тақырыбы: Дененің массасы. Заттың тығыздығы
Ұйымдастыру: Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, олардың
Διουρητικα τησ αγκυλησ
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
Η ΝΕΥΡΙΚΗ ΩΣΗ.
...things we need to know Σύναψη είναι η λειτουργική σύνδεση μεταξύ των νευρώνων -συναπτικό κενό (synaptic cleft), Οι νευρώνες μεταδίδουν σήματα, λαμβάνουν.
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
Laws of Thermodynamics Contents:
DRQ #8 - October 14, 2010 (6pts) (1pt) The acronym BLUE stands for ______ _______ _______ _______ . (1.5 pts) The three assumptions we need to derive.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

...things we need to know Σύναψη είναι η λειτουργική σύνδεση μεταξύ των νευρώνων -συναπτικό κενό (synaptic cleft), Οι νευρώνες μεταδίδουν σήματα, λαμβάνουν και επεξεργάζονται πληροφορίες (input-output) για να συντονίσουν τη συμπεριφορά μας [Προσυναπτικός (πομπός) - μετασυναπτικός νευρώνας (δέκτης) H μετάδοση ενός σήματος κατά μήκος του νευράξονα είναι ηλεκτρική Η επικοινωνία μεταξύ των νευρώνων είναι χημική H μετάδοση των σημάτων οργανώνεται σε όλα τα νευρικά κύτταρα με τον ίδιο τρόπο (01011010) – οι διαφορές είναι στο λειτουργικό αποτέλεσμα *τα σήματα είναι παντού το ίδιο... Έτσι εάν κοιτάξω κάπου στον εγκέφαλο, αυτό που θα δω θα είναι παντού το ίδιο.. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι λειτουργικά όλοι κάνουν το ίδιο πράγμα

...things we need to learn: Δυναμικό Ηρεμίας Κάθε κύτταρο περικλείεται από μια μεμβράνη που ελέγχει την εκροή-εισροή χημικών ουσιών Σε κατάσταση ηρεμίας (απουσία εξωτερικής επίδρασης) η μεμβράνη είναι αρνητικά φορτισμένη στο εσωτερικό (εκπόλωση) Δυναμικό ηρεμίας (resting potential) είναι αυτή η διαφορά τάσης και οφείλεται στην άνιση κατανομή ιόντων μέσα και έξω από το κύτταρο : -70mV -Na+ (x10) συγκέντρωση εξωτερικά -K+(x20) συγκέντρωση εσωτερικά Ηλεκτρικό δυναμικό= διαφορά τάσης Ηλεκτρικό δυναμικό= διαφορά τάσης

Από το δυναμικό ηρεμίας στο δυναμικό ενέργειας Για να διεγερθεί ένας νευρώνας πρέπει να δεχθεί ένα ανάλογο ερέθισμα (> κατώφλι) Ουδός πυροδότησης = ελάχιστη ενέργεια που απαιτείται προκειμένου να ξεκινήσει να παράγει σήματα, δυναμικά ενέργειας, ένας νευρώνας (-55mV) Οι δενδρίτες δέχονται τοπικά δυναμικά που είναι διαβαθμιζόμενης έντασης, από αυτά τα τοπικά δυναμικά εξαρτάται εάν ένα κύτταρο θα «αντιδράσει» στην εισερχόμενη πληροφορία Σε αντίθεση με τα τοπικά δυναμικά, τα δυναμικά ενέργειας έχουν σταθερή ένταση και μεταδίδονται κατά μήκος του νευράξονα χωρίς να μειώνονται Ανάλογο με της έννοια αρκετά ισχυρό αρκετά δυνατό τόσο ώστε να αρχίσει να διαφοροποιείται η διαφορά ηλεκτρικής τάσης στο νευρώνα

Το δυναμικό ενεργείας χρειάζεται χρόνος για να ταξιδέψει μια πληροφορία από/προς τον εγκέφαλο: τσίμπημα ώμων < τσίμπημα αστραγάλων (20 άτομα) το σήμα δεν πρέπει να εξασθενήσει κατά μήκος του νευράξονα πρωταγωνιστές: κυτταροπλασματική μεμβράνη + ιόντα άνιση κατανομή ιόντων μέσα και έξω (Na+, K+) 2 παράγοντες επηρεάζουν το προς τα πού θέλεουν να πάνε τα ιόντα: κλίση συγκέντρωσης και κλίση φορτίων (διαφορά δυναμικού) κλίση συγκέντρωσης: νάτριο Na+ x10 έξω, κάλιο K+ x20 μέσα για το κάλιο οι τάσεις είναι ανάποδες και τα κανάλια μισάνοιχτα, ενώ για το νάτριο οι τάσεις είναι ίδιες (να μπει μέσα) αλλά τα κανάλια κλειστά επιλεκτική διαπερατότητα: ειδικοί, ξεχωριστοί δίαυλοι (κανάλια) για τα διάφορα ιόντα. Σε ηρεμία έχουμε μέτρια ροή K+ και τα κανάλια του Na+κλειστά, οπότε το K+ κανονίζει η τάση του K+ να φύγει (λόγω κλίσης συγκέντρωσης) ή να μείνει (λόγω αρνητικού δυναμικού) εξισορροπείται στη κατάσταση ηρεμίας δυναμικό ηρεμίας: ηλεκτρική πόλωση -70mv (μέσα αρνητικό)

Το δυναμικό ενεργείας ένα ακόμα ηλεκτροδιάκι στο 2.13 για να δώσω ρεύμα (κανονικά ποιος δίνει;) υπερπόλωση (της μεμβράνης) εκπόλωση (της μεμβράνης) ουδός (κατώφλι) πυροδότησης (εδώ στα – 55mV πιθανότητα 50%) δυναμικό ενέργειας νευρική ώση / εκφόρτιση νόμος του όλου ή ουδενός (σταθερό μέγεθος + μορφή), σαν computer 0 or 1 συχνότητα εκφόρτισης (frequency coding)