Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Advertisements

Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας.. After a moment you will enter the world of magic...
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Install WINDOWS 7 Κουτσικαρέλης Κων / νος Κουφοκώστας Γεώργιος Κάτσας Παναγιώτης Κουνάνος Ευάγγελος Μ π ουσάη Ελισόν Τάξη Β΄ Τομέας Πληροφορικής 2014 –’15.
Lesson 6c: Around the City I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
Time Management Matrix Assignment Submitted By Safwan Zubair October 21, 2013 BUS Contemporary Business Practice Professor Nankin.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠρΟταση δημιουργΙασ ΦυσικΗς ΔιεπαφΗς
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
Example Rotary Motion Problems
This show was edited by Mike:
Εκπαιδευτική ρομποτική
ΑΓΓΛΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ English 5th Grade -Writing Activities-
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
GLY 326 Structural Geology
This show was edited by Mike:
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Find: σ1 [kPa] for CD test at failure
Financial Market Theory
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
This show was edited by Mike:
This show was edited by Mike:
Deriving the equations of
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Προοπτικό σχέδιο με 3 σημεία φυγής
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Mastering NT Greek Greek  English English  Greek
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Chiltern Hills Academy
I have to take the MAP again?
Kanaka Creek School Teams Session January 30, 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science Βιταμίνη D

nline news 400% αύξηση των παιδιών με ραχίτιδα αφού πολλά παιδιά μένουν στο σπίτι. Θα μπορούσενα είσαι και εσύ έτσι; Ask student pairs to speculate – what might cause rickets and other bone diseases? Are they at risk? Αυτή η ασθένεια προκαλεί παραμορφώσεις και οστά που σπάζουν εύκολα. Engage Play Review Decide

Η ραχίτιδα προκαλείται από έλλειψη βιταμίνης D. Δεν παίρνουν όμως αρκετή 3 Engage Play Review Decide

Είναι αυτό απαραίτητο; Κάποιοι επιστήμονες θεωρούν ότι άτομα κάτω των 18 χρόνων πρέπει να παίρνουν συμπλήρωμα βιταμίνης. Student pairs briefly tell each other whether they take vitamin tablets. They then discuss whether they think they need a daily vitamin D pill, and share their immediate reactions via a show of hands. Είναι αυτό απαραίτητο; 4 Engage Play Review Decide

Σε αυτά τα μαθήματα θα : Περιγραφούν οι συνέπειες της έλλειψης βιταμίνης στην υγεία μας Θα ερμηνευθεί μια γραφική παράσταση που αναπαριστά συγκεκριμένες μεταβλητές Πέψη Ανάλυση The lesson objectives Big Idea Working Scientifically

Θέλεις να μάθεις πόση βιταμίνη D παίρνεις; Έχεις έρθει στο σωστό άτομο. Το όνομα μου είναι Γιατρός Δεδομένων. Ας δούμε αν μπορείς να κατανοήσεις πολύπλοκες γραφικές παραστάσεις και πίνακες. Tell students that they will now use and develop further their skills in analysing patterns by playing an on-screen game. They will use these skills later to analyse vitamin D data. Give each student a copy of SS1 and start the game. Engage Play Review Decide

Q1 Για αυτή την ερώτηση χρησιμοποίησε δεδομένα από την τάξη. Engage Μπορείς να αναγνωρίσεις μεταβλητές; SS1 Q1 Για αυτή την ερώτηση χρησιμοποίησε δεδομένα από την τάξη. Αριθμός ατόμων που προτιμούν τη γεύση Leave the slideshow and double click the chart. From the top toolbar select 'edit data' to input students’ favourite ice cream flavours from the three options given. Βανίλια Σοκολάτα Φράουλα Γεύση παγωτού Engage Play Review Decide

Q1 Μπορείς να αναγνωρίσεις τις μεταβλητές; SS1 Q1 Η ανεξάρτητη μεταβλητή είναι: A Ο αριθμός των ατόμων που προτιμούν αυτή τη γεύση B Η γεύση του παγωτού C Η σοκολάτα Αριθμός ατόμων που προτιμούν τη γεύση Students choose the answer to the multiple choice question, writing their answer on scrap paper. Βανίλια Σοκολάτα Φράουλα Γεύση παγωτού Engage Play Review Decide

Q2 Η εξαρτημένη μεταβλητή είναι: A Μέσος όρος μηνιαίας θερμοκρασίας. SS1 Q2 Η εξαρτημένη μεταβλητή είναι: A Μέσος όρος μηνιαίας θερμοκρασίας. B Πωλήσεις παγωτού στην Αμερική C Αυξάνεται. Πωλήσεις παγωτού στην Αμερική (εκατομύρια λίτρα/ μήνα). Μέση μηνιαία θερμοκρασία(°C) Move quickly through the game, giving students just enough time to decide on their answers. If appropriate, make the game competitive. Answer = B Engage Play Review Decide

Q3 Μπορείς να αναγνωρίσεις κάποιο μοτίβο στα δεδομένα Engage Play SS1 Q3 Πωλήσεις παγωτού στην Αμερική (εκατομύρια λίτρα/ Μήνα). Μήνας J F M A M J J A S O N D Η καλύτερη περιγραφή μοτίβου της γραφικής παράστασης είναι: A Οι πωλήσεις παγωτού αυξάνονται και μειώνονται. B Οι πωλήσεις παγωτού είναι μεγαλύτερες τον Ιούνιο. C Οι πωλήσεις παγωτού φτάνουν στο μέγιστο τον Ιούνιο και μετά μειώνονται. Answer = C Engage Play Review Decide

Q4 Συνέχισε την πρόταση. Καθώς αυξάνεται η ηλικία του κουταβιού… SS1 Q4 Ηλικία Κουταβιού (μήνες) Μάζα κουταβιού (kg) 1 4 2 9 3 14 19 5 23 6 26 7 28 Συνέχισε την πρόταση. Καθώς αυξάνεται η ηλικία του κουταβιού… Αυξάνεται και η μάζα Answer: As the age of the puppy increases, its mass increases. Engage Play Review Decide

Q5 Μπορείς να υπολογίσεις το μέσο όρο; Ο μέσος όρος μάζας είναι: SS1 Q5 Όνομα κουταβιού Μάζα κουταβιού (kg) Bella 4 Barney 5 Bear 7 Buddy Beauty Ο μέσος όρος μάζας είναι: A 4 kg B 5 kg C 7 kg Bella Barney Bear Buddy Beauty Answer = 5 Engage Play Review Decide

Μπορείς να επιλέξεις δεδομένα και να κάνεις υπολογισμούς; SS1 Q6 Έχεις £12 A Πόσα παγωτά A Μπορείς να αγοράσεις; B Πόσα παγωτά B μπορείς να αγοράσεις; Τιμή (£) Είδος Παγωτού 12 4 Answer: A 12, B 4 Engage Play Review Decide

Q7 ¼ Έχεις ένα κουτί τροφής για σκύλους με ενέργεια 2000 kJ. 2 SS1 Q7 Ποσότητα ενέργειας από φαγητό (kJ/ μέρα). Ράτσα σκύλου chihuahua pug beagle border collie Έχεις ένα κουτί τροφής για σκύλους με ενέργεια 2000 kJ. A Πόσα κουτιά έχουν αρκετή ενέργεια για ένα beagle για μια μέρα; B Τι ποσοστό ενός κουτιού έχει αρκετή ενέργεια για ένa chihuahua για μια μέρα; 2 ¼ Answer A 2 cans; B ¼ of a can Engage Play Review Decide

Q8 Μπορείς να διαβάσεις τις τιμές από τη γραφική παράσταση; SS1 Q8 Ποια ήταν η ταχύτητα για τα 800 m ανδρών για τον κάτοχο του ρεκόρ; A 9.2 m/s B 7.9 m/s C 7.3 m/s Απόσταση (m) Ταχύτητα ρεκορ (m/s). Answer B 15 Engage Play Review Decide

Q9 Μπορείς να υπολογίσεις τιμές; SS1 Q9 Ποια είναι η καλύτερη ταχύτητα για 1500m στις γυναίκες; A 7.1 m/s B 6.5 m/s C 5.9 m/s Απόσταση (m) Ταχύτητα γυναικών (m/s) Answer B 16 Engage Play Review Decide

Q10 Μπορείς να περιγράψεις μια γραμμική σχέση; Συμπλήρωσε την πρόταση. SS1 Q10 Μέσος όρος θερμοκρασίας μέρας(°C) Αριθμός εγκλημάτων σε πόλεις (αριθμός/μέρα). Συμπλήρωσε την πρόταση. Με την αύξηση της θερμοκρασίας… Αυξάνεται ο αριθμός των εγκλημάτων Answer – As the mean daily temperature increases, the number of crimes in AnyCity increases. Engage Play Review Decide

Q11 Πως τα πήγες; Συμπλήρωσε: SS1 Q11 Ταχύτητα ποδηλάτη (km/h) Ταχύτητα που ταξίδεψε σε 15 λεπτά Συμπλήρωσε: Καθώς διπλασιάζεται η ταχύτητα του ποδηλάτη, η ταχύτητα που ταξίδεψε σε 15 λεπτά… Διπλασιάστηκε Answer – as the speed of the cyclist doubles, the distance travelled in 15 minutes also doubles. Quickly go through each question slide again (8-18). Clicking on the question button in the top right corner will reveal the answer. During this, students complete the skill check on SS1. Once the game has finished, students complete the self-assessment task on SS1. Πως τα πήγες; Engage Play Review Decide

SS2-3 Υπολόγισε πόση βιταμίνη D δημιουργείς από τον ήλιο. Οι επιστήμονες συνιστούν να παίρνουμε 10 μg τη μέρα. Κοίταξε τον δείκτη UV για σήμερα: Σχεδίασε μια καμπύλη στην γραφική παράσταση στο φύλλο εργασίας S2. Στη συνέχεια χρησιμοποίησε το για να υπολογίσεις πόσες ώρες πρέπει να είσαι έξω στον ήλιο για να φτιάξεις αρκετή βιταμίνη D. Πόσες ώρες θα είσαι στον ήλιο σήμερα; Μπορείς να φτιάξεις αρκετή βιταμίνη; Γράψε την απάντηση σου στο φύλλο SS3. Students analyse data on SS2 to work out whether they make enough vitamin D from sunlight. This activity requires students to use the internet to find out the vitamin D index forecast for the day. Alternatively, you could give them this information. Engage Play Review Review Decide

Υπολογισε πόση βιταμίνη D παίρνεις από το φαγητό; SS2-3 Υπολογισε πόση βιταμίνη D παίρνεις από το φαγητό; Επέλεξε 3 τροφές στο φύλλο εργασίας SS2 τις οποίες τρως συχνά. Υπολόγισε τη μάζα της τροφής που πρέπει να φας για να πάρεις αρκετή βιταμίνη D. Μπορείς να πάρεις10 μg βιταμίνης D από το φαγητό σήμερα; Γράφε την απάντηση στο φύλλο εργασίας SS3. Students analyse data on SS3 to work out whether they get enough vitamin D from food. Engage Play Review Decide

Θα χρειαστείς χάπι βιταμίνης Dq SS4-5 Θα χρειαστείς χάπι βιταμίνης Dq Παίξε αυτό το παιχνίδι για να αποφασίσεις. 1 Φτιάξε 6 προτάσεις με τις κάρτες. 2 Ταξινόμησε τις προτάσεις σε 2 ομάδες: Εξηγούν γιατί είναι απαραίτητη η βιταμίνη D Περιγράφουν προβλήματα λόγω έλλειψης βιταμίνης D 3 Γράψε την απάντηση στο φύλλο εργασίας SS5. Student pairs use the facts on the sentence sorter (SS4) to explore in more detail the impacts of vitamin D deficiency and the consequences of vitamin D supplementation. Students then use (SS5) to guide them in making their individual final decision. Ask students to share their answers in small groups and make the point that there is no definitive answer here – the answer is a matter for the individual. Engage Play Review Decide

Βιταμίνη D Φύλλα Εργασίας Αριθμός Τίτλος Σημειώσεις SS1 Έλεγχος Δεξιοτήτων Ένα για κάθε μαθητή. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά. SS2 Γραφική παράσταση βιταμίνης D Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά Ένα για κάθε ομάδα SS3 Παίρνεις αρκετή βιταμίνη D; Not reusable. One per student. SS4 Sentence sorter cards. Reusable. Cut into cards One per small group. SS5 Vitamin D decision

Τεστ δεξιοτήτων Δεξιότητα Αριθμός ερώτησης Έχεις τη δεξιότητα; SS1 Τεστ δεξιοτήτων Δεξιότητα Αριθμός ερώτησης Έχεις τη δεξιότητα; Αναγνώριση μεταβλητών 1, 2 Αναγνώριση μοτίβου 3, 4 Υπολογισμός μέσου όρου 5 Επιλογή δεδομένων και υπολογισμός 6, 7 Ερμηνεία γραφικής παράστασης 8 Υπολογισμός τιμών ανάμεσα σε δεδομένα 9 Περιγραφή γραμμικής σχέσης 10, 11

Γραφικές παραστάσεις για Βιταμίνη D SS2 Γραφικές παραστάσεις για Βιταμίνη D Αυτή η γραφική παράσταση δείχνει τις τιμές βιταμίνης D σε 100 gδιαφορετικών τροφών Χρειαζόμαστε 10 μg βιταμίνης D καθημερινά Αυτή η γραφική παράσταση δείχνει, για διαφορετικές τιμές του δείκτη UV, τον χρόνο που πρέπει να εκτεθείς στον ήλιο για να δημιουργήσεις 10 μg βιταμίνης D (ημερήσια ποσότητα) Τα δεδομένα υποθέτουν ότι φοράς καλοκαιρινά ρούχα. Αν φοράς χειμερινά ρούχα πρέπει να είσαι στον ήλιο περισσότερο χρονικό διάστημα. The data point for a UV index of 1 is 75 minutes. This point does not fit on the graph.

Παίρνεις αρκετή βιταμίνη D? Do you get enough vitamin D? SS3 SS3 Παίρνεις αρκετή βιταμίνη D? Do you get enough vitamin D? Ο δείκτης UV σήμερα είναι _____________ Today’s UV index is _____________ Η γραφική παράσταση δείχνει ότι, για αυτό το δείκτη UV, I πρέπει να είμαι στον ήλιο για ________ ώρες σήμερα για να φτιάξω αρκετή βιταμίνη D. The graph shows that, for this UV index, I need to be outside for ________ hours today to make enough vitamin D. Θα είμαι στον ήλιο για ________ ώρες σήμερα, έτσι νομίζω / δεν νομίζω ότι μπορώ να πάρω αρκετή βιταμίνη D από τον ήλιο σήμερα. I will be outside for ________ hours today, so I do / do not think that I can get enough vitamin D from sunlight today. Η γραφική παράσταση δείχνει ότι για να πάρω 10 μg βιταμίνης D, πρέπει να φάω: _________ g of _____________________________ or _________ g of _____________________________ The bar charts show that, to get 10 μg of vitamin D, I need to eat: _________ g of _____________________________ or _________ g of _____________________________ Νομίζω / δεν νομίζω ότι μπορώ να πάρω αρκετή βιταμίνη D από το φαγητό σήμερα. I do / do not think that I will get enough vitamin D from food today. Γενικά, νομίζω / δεν νομίζω ότι μπορώ να πάρω αρκετή βιταμίνη D από το φαγητό και την ακτινοβολία σήμερα. Το πιστεύω αυτό επειδή_____________________________ Overall, I do / do not think that I can get enough vitamin D from food and sunlight today. I think this because___________________________________

SS4 Παιχνίδι με κάρτες 1 2 3 4 Χρειάζεσαι μια ισορροπημένη διατροφή Έλλειψη D μπορεί να προκαλέσει … Η βιταμίνη D διατηρεί τα κόκκαλα δυνατά με το να… Τα χάπια βιταμίνης D πιθανόν να βελτιώσουν τους μύες… 5 6 7 … για την ανάπτυξη και διατήρηση της ενέργειας των κυττάρων. 8 Μπορείς να πάρεις βιταμίνη D από διάφορα φαγητά… … πόνο στους μυες και στα κόκκαλα στους ενήλικες και παιδιά … ρυθμίζει την ποσότητα ασβεστίου και φωσφόρου στον οργανισμό 9 10 11 12 Τα παιδιά που δεν παίρνουν αρκετή βιταμίνη D μπορεί να πάθουν… … και ο ήλιος βοηθά να φτιάξεις βιταμίνη D από ουσίες στο δέρμα σου. …στους ενήλικες και παιδιά. … ραχίτιδα.

Αποφάσεις για βιταμίνη D Vitamin D decision SS5 SS5 Αποφάσεις για βιταμίνη D Vitamin D decision Χρειάζομαι βιταμίνη D επειδή… I need vitamin D because… Η έλλειψη βιταμίνης D μπορεί να προκαλέσει τα πιο κάτω προβλήματα: Not having enough vitamin D can cause these problems: Χρειάζομαι ________ μg βιταμίνης D την ημέρα. Παίρνω/ δεν παίρνω αρκετή βιταμίνη D από το φαγητό και τον ήλιο. I need a total of ________ μg of vitamin D daily. I do / do not get enough vitamin D from food and sunlight. Χρειάζομαι/ δεν χρειάζομαι χάπι βιταμίνης D. Το πιστεύω αυτό επειδή… I do / do not need a daily vitamin D pill. I think this because…

Get students talking and thinking

Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science TRACES