Περίληψη-βασικός στόχος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
(READ – WRITE) ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (INTEGER,REAL,CHAR)
Advertisements

Φοιτητική ομάδα Formula Student Α.Π.Θ.
Εντολές Διακλάδωσης ή Εντολές Υπό Συνθήκη
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΕΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
Η Ελληνική Ψυχιατρική Μεταρρύθμιση και το άρθρο 114 του προηγούμενου συντάγματος Γεώργιος Στ. Καπρίνης Μέτσοβο, 7-9 Οκτωβρίου 2011.
Προοπτικές Σύγκλισης & Μεγέθυνσης στην ΕΕ & τη Νοτιοανατολική Ευρώπη: Μια βαθύτερη αιτία της κρίσης Γρηγόρης Ζαρωτιάδης,
ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ(ΒΡΟΧΟΙ)
ΠΤΤΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Με θέμα: ΟΧΗΜΑΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ LPG
Ποιος ήταν ο εφευρέτης του αστρονομικού τηλεσκοπίου;
Εργαστήριο Θερμοδυναμικής και Θερμικών Μηχανών
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Τομέας Ενέργειας,
EL Περίληψη Περιφερειακή Πολιτική ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δεκέμβριος 2004 EL 1 Η πολιτική συνοχής και τα χρηματοδοτικά μέσα της
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ Η Μόνα Λίζα (γνωστή και ως Τζιοκόντα, ή Πορτραίτο της Λίζα Γκεραρντίνι, συζύγου του Φρανσέσκο ντελ Τζιοκόντο[1]) είναι προσωπογραφία που ζωγράφισε.
Ένα πλαίσιο για Μοντελοποίηση
Πολιτική Οικονομία της Παγκοσμιοποίησης Ακαδημαϊκό έτος: Μέρος β΄ Διάλεξη 3 η.
Νοσηλευτική Ψυχικής Υγείας Νευρολογική Νοσηλευτική Ενότητα 1.1: Βασικά στοιχεία στην εξέλιξη της Ψυχιατρικής και της Νοσηλευτικής ψυχικής υγείας Δρ. Χρυσούλα.
ΕΡΕΥΝΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ Α'3 Τμημα Γενικου Λυκειου Ερετριας Καθηγητης:Προβατας Γεωργιος Μαθητες:Ιλντι Τατο (Συντονιστης) Ιγκλι Τατο Αποστολης Μπαγανης.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 13 η, 12/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο υποβοηθούμενο από κινητήρα LPG Μιχάλης Κοντός Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 1 : Εισαγωγή Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
ΕΕ-Διεθνές Εμπόριο 3η Δρ. Σίσκος Ευάγγελος, Τακτικός Καθηγητής Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων Δρ. Σίσκος Ευάγγελος, Τακτικός Καθηγητής Διεθνών Οικονομικών.
Ημερίδα της Ε.Μ./Ι.Κ.Υ. Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθηση L.L.P. – ERASMUS, 28 Νοεμβρίου 2011 Θεματικό σεμινάριο: «Ο αντίκτυπος του προγράμματος.
Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΤΗ ΔΙΕΠΟΥΝ
Κεφάλαιο 4 Σύστημα παρασκευής καυσίμου μίγματος
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
Δρ. Σίσκος Ευάγγελος, Τακτικός Καθηγητής Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
3η Διάλεξη «Το Διεθνές Νομισματικό Σύστημα» «3.1.Συναλλαγματική αγορά»
Εισαγωγή στα βιομηχανικά δίκτυα
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΘΕΜΑ: «H ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
Μάϊος 2007 H Ευρωπαϊκή Νομισματική Ένωση H Ευρωπαϊκή Εμπειρία
1Ο ΕΠΑΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Κυκλοφοριακή αγωγή.
ΠΜΣ Δίκαιο της ΕΕ Οικονομική και Νομισματική Ένωση Μανώλης Περάκης
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
Σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης
New Model Mobi Home TB120.
X. Οικονομική και Νομισματική Ένωση
الكيمياء الكهربائية (الفصل 17)
Ásgeir Jónsson Viðskipta- og hagfræðideild
Ásgeir Jónsson Viðskipta- og hagfræðideild
Ásgeir Jónsson Viðskipta- og hagfræðideild
Markmið og verkfæri Ásgeir Jónsson 1/14/2019.
Οι αρμοδιότητες και οι δράσεις της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας στη Νομισματική ένωση Κανάκη Μαρία-Νικολέττα ΑM: Καρέτσος.
Ευρωπαϊκό Νομισματικό Σύστημα
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ Η εποχή που αναδύθηκε μετά την κατάρρευση του συστήματος του Bretton- Woods, στις αρχές της δεκαετίας του '70. Τα τελευταία χρόνια η κοινή.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Περίληψη-βασικός στόχος Τηλεκπαίδευση με τηλεδιαχείριση αυτοκινήτου Σαμαράς Χρήστος & Κουτσούκος Βλάσης* Σχολεία: 1ο ΕΠΑΛ Δράμας & 1ο ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ (Αθήνα). Ο καθηγητής από Αθήνα εκπαιδεύει στη Διάγνωση αυτοκινήτου τους μαθητές της Δράμας. Η δράση πραγματοποιείται μέσω διαδικτύου και ο εξ αποστάσεως εκπαιδευτικός διαχειρίζεται και ελέγχει το όχημα που έχουν μπροστά τους οι μαθητές στη Δράμα, ενώ ενεργοποιεί διάφορες λειτουργίες του οχήματος. Ο εκπαιδευτικός της Δράμας εκπληρώνει τους διδακτικούς του στόχους άνετα μέσω της τηλεκπαίδευσης, και επαναλαμβάνει και αυτός σε συνέχεια της εκπαιδευτικής ενότητας στους μαθητές της Αθήνας τις προβλεπόμενες ασκήσεις. Περίληψη-βασικός στόχος

Τηλεκπαίδευση με τηλεδιαχείριση αυτοκινήτου Σαμαράς Χρήστος & Κουτσούκος Βλάσης* Σχολεία: 1ο ΕΠΑΛ Δράμας & 1ο ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ (Αθήνα). Σχολείο: ΕΠΑΛ Τομέας: ΟΧΗΜΑΤΩΝ Τάξη: Γ΄ Μάθημα: Τεχνολογία Ελέγχων & Διαγνώσεων* Κεφάλαιο : 7ο Ενεργοποιητές αυτοκινήτου Καθορισμός Θέματος *Ο κ. Κουτσούκος Βλάσης είναι ένας εκ των συγγραφέων του σχολικού βιβλίου «Τεχνολογία Ελέγχων και Διαγνώσεων»

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΒΛΑΒΩΝ Τηλεκπαίδευση με τηλεδιαχείριση αυτοκινήτου ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΒΛΑΒΩΝ Σαμαράς Χρήστος & Κουτσούκος Βλάσης* Σχολεία: 1ο ΕΠΑΛ Δράμας & 1ο ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ (Αθήνα). Διάγνωση Βλαβών ΕΝΕΡΓΟ ΠΟΙΗΤΕΣ ΑΙΣΘΗ ΤΗΡΕΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ (ECU)

Τηλεκπαίδευση με τηλεδιαχείριση αυτοκινήτου ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ Σαμαράς Χρήστος & Κουτσούκος Βλάσης* Σχολεία: 1ο ΕΠΑΛ Δράμας & 1ο ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ (Αθήνα). Ασύρματη επικοινωνία Όχημα συνδεδεμένο ασύρματα με τον Υπολογιστή Υπολογιστής με πρόγραμμα διάγνωσης βλαβών. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ Τηλεφωνική σύνδεση

Τηλεκπαίδευση με τηλεδιαχείριση αυτοκινήτου Σαμαράς Χρήστος & Κουτσούκος Βλάσης* Σχολεία: 1ο ΕΠΑΛ Δράμας & 1ο ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ (Αθήνα). Παρατηρήσεις Αξιολογητή 1 Παρατηρήσεις Αξιολογητή 2 Το έργο αφορά μια πολύ χρήσιμη διδακτική καινοτομία για τη διδασκαλία εργαστηριακών μαθημάτων η οποία έχει επίσης άμεση σχέση με επαγγελματικές διεργασίες που πραγματοποιούνται σε αυθεντικές συνθήκες στα συνεργεία αυτοκινήτων. Προωθεί επίσης τη συνεργασία των καθηγητών και μαθητών σε απομακρυσμένα μεταξύ τους σχολεία για την επίτευξη κοινών εκπαιδευτικών στόχων. Η μεθοδολογία που εφαρμόζεται μπορεί ακόμη να λύσει και προβλήματα έλλειψης εργαστηριακού εξοπλισμού σε μια σχολική μονάδα με την αναπλήρωση του κενού από τον εξοπλισμό της απομακρυσμένης μονάδας. Θαυμάσια και πολύ πρωτότυπη ιδέα. Πολύ χρήσιμη για τηλεκπαίδευση ανάμεσα σε μακρινές κωμοπόλεις και/ή απομακρυσμένα νησιά. 1. Η σύγχρονη τηλεκπαίδευση είναι μια πρόκληση και μια λύση, εκεί όπου οι πόροι και οι τεχνικές δυνατότητες δεν υπάρχουν. Η «κοινωνική δικτύωση» για παρακολούθηση και συμμετοχή σε μια εκπαιδευτική διαδικασία με συγκεκριμένο σκοπό και αποτέλεσμα , δίνει νέες προοπτικές στην τεχνική εκπαιδευτική διαδικασία. 2. Με τη βοήθεια του καινοτόμου έργου δυο «διαφορετικά» σχολεία από διαφορετικές σκοπιές όπως απόσταση, γεωγραφική θέση, καθηγητές, εξοπλισμό ήρθαν σε επικοινωνία και συμμετοχή στο ίδιο μάθημα και το ενδιαφέρον και η συμμετοχή των μαθητών ήταν εντυπωσιακή. 3. Η αλληλοεπίδραση των μαθητών(αλλά και των καθηγητών) δύο απομακρυσμένων μεταξύ τους σχολείων και η συνεργασία τους , δημιουργούν χαρακτηριστικά αλληλοσεβασμού, αυτο- οργάνωσης και

Τηλεκπαίδευση με τηλεδιαχείριση αυτοκινήτου Σαμαράς Χρήστος & Κουτσούκος Βλάσης* Σχολεία: 1ο ΕΠΑΛ Δράμας & 1ο ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ (Αθήνα).