Περίληψη-βασικός στόχος Τηλεκπαίδευση με τηλεδιαχείριση αυτοκινήτου Σαμαράς Χρήστος & Κουτσούκος Βλάσης* Σχολεία: 1ο ΕΠΑΛ Δράμας & 1ο ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ (Αθήνα). Ο καθηγητής από Αθήνα εκπαιδεύει στη Διάγνωση αυτοκινήτου τους μαθητές της Δράμας. Η δράση πραγματοποιείται μέσω διαδικτύου και ο εξ αποστάσεως εκπαιδευτικός διαχειρίζεται και ελέγχει το όχημα που έχουν μπροστά τους οι μαθητές στη Δράμα, ενώ ενεργοποιεί διάφορες λειτουργίες του οχήματος. Ο εκπαιδευτικός της Δράμας εκπληρώνει τους διδακτικούς του στόχους άνετα μέσω της τηλεκπαίδευσης, και επαναλαμβάνει και αυτός σε συνέχεια της εκπαιδευτικής ενότητας στους μαθητές της Αθήνας τις προβλεπόμενες ασκήσεις. Περίληψη-βασικός στόχος
Τηλεκπαίδευση με τηλεδιαχείριση αυτοκινήτου Σαμαράς Χρήστος & Κουτσούκος Βλάσης* Σχολεία: 1ο ΕΠΑΛ Δράμας & 1ο ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ (Αθήνα). Σχολείο: ΕΠΑΛ Τομέας: ΟΧΗΜΑΤΩΝ Τάξη: Γ΄ Μάθημα: Τεχνολογία Ελέγχων & Διαγνώσεων* Κεφάλαιο : 7ο Ενεργοποιητές αυτοκινήτου Καθορισμός Θέματος *Ο κ. Κουτσούκος Βλάσης είναι ένας εκ των συγγραφέων του σχολικού βιβλίου «Τεχνολογία Ελέγχων και Διαγνώσεων»
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΒΛΑΒΩΝ Τηλεκπαίδευση με τηλεδιαχείριση αυτοκινήτου ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΒΛΑΒΩΝ Σαμαράς Χρήστος & Κουτσούκος Βλάσης* Σχολεία: 1ο ΕΠΑΛ Δράμας & 1ο ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ (Αθήνα). Διάγνωση Βλαβών ΕΝΕΡΓΟ ΠΟΙΗΤΕΣ ΑΙΣΘΗ ΤΗΡΕΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ (ECU)
Τηλεκπαίδευση με τηλεδιαχείριση αυτοκινήτου ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ Σαμαράς Χρήστος & Κουτσούκος Βλάσης* Σχολεία: 1ο ΕΠΑΛ Δράμας & 1ο ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ (Αθήνα). Ασύρματη επικοινωνία Όχημα συνδεδεμένο ασύρματα με τον Υπολογιστή Υπολογιστής με πρόγραμμα διάγνωσης βλαβών. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ Τηλεφωνική σύνδεση
Τηλεκπαίδευση με τηλεδιαχείριση αυτοκινήτου Σαμαράς Χρήστος & Κουτσούκος Βλάσης* Σχολεία: 1ο ΕΠΑΛ Δράμας & 1ο ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ (Αθήνα). Παρατηρήσεις Αξιολογητή 1 Παρατηρήσεις Αξιολογητή 2 Το έργο αφορά μια πολύ χρήσιμη διδακτική καινοτομία για τη διδασκαλία εργαστηριακών μαθημάτων η οποία έχει επίσης άμεση σχέση με επαγγελματικές διεργασίες που πραγματοποιούνται σε αυθεντικές συνθήκες στα συνεργεία αυτοκινήτων. Προωθεί επίσης τη συνεργασία των καθηγητών και μαθητών σε απομακρυσμένα μεταξύ τους σχολεία για την επίτευξη κοινών εκπαιδευτικών στόχων. Η μεθοδολογία που εφαρμόζεται μπορεί ακόμη να λύσει και προβλήματα έλλειψης εργαστηριακού εξοπλισμού σε μια σχολική μονάδα με την αναπλήρωση του κενού από τον εξοπλισμό της απομακρυσμένης μονάδας. Θαυμάσια και πολύ πρωτότυπη ιδέα. Πολύ χρήσιμη για τηλεκπαίδευση ανάμεσα σε μακρινές κωμοπόλεις και/ή απομακρυσμένα νησιά. 1. Η σύγχρονη τηλεκπαίδευση είναι μια πρόκληση και μια λύση, εκεί όπου οι πόροι και οι τεχνικές δυνατότητες δεν υπάρχουν. Η «κοινωνική δικτύωση» για παρακολούθηση και συμμετοχή σε μια εκπαιδευτική διαδικασία με συγκεκριμένο σκοπό και αποτέλεσμα , δίνει νέες προοπτικές στην τεχνική εκπαιδευτική διαδικασία. 2. Με τη βοήθεια του καινοτόμου έργου δυο «διαφορετικά» σχολεία από διαφορετικές σκοπιές όπως απόσταση, γεωγραφική θέση, καθηγητές, εξοπλισμό ήρθαν σε επικοινωνία και συμμετοχή στο ίδιο μάθημα και το ενδιαφέρον και η συμμετοχή των μαθητών ήταν εντυπωσιακή. 3. Η αλληλοεπίδραση των μαθητών(αλλά και των καθηγητών) δύο απομακρυσμένων μεταξύ τους σχολείων και η συνεργασία τους , δημιουργούν χαρακτηριστικά αλληλοσεβασμού, αυτο- οργάνωσης και
Τηλεκπαίδευση με τηλεδιαχείριση αυτοκινήτου Σαμαράς Χρήστος & Κουτσούκος Βλάσης* Σχολεία: 1ο ΕΠΑΛ Δράμας & 1ο ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ (Αθήνα).