Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Greenstone Digital Library Λογισμικό Ψηφιακών Βιβλιοθηκών GREENSTONE Μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Α. Βαρβέρης
Advertisements

Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ Εικονικού Περιβάλλοντος Εργασίας για το Σχεδιασμό Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρακολουθήστε μια εισαγωγική,
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή Λέξεις Κλειδιά: Υλικό υπολογιστή (Hardware), Προσωπικός Υπολογιστής (PC), συσκευή εισόδου, συσκευή εξόδου,
Βάσεις Δεδομένων και Παγκόσμιος Ιστός Προγραμματιστική εργασία: «WebNews»
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Ο Ενότητα Αγροτική κοινωνία 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Ποιοι είμαστε Northwind traders
Tο υλικό του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58 ΑΘΗΝΑ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Κέντρο Συμβουλευτικής
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΜΑΘΗΜΑ 1
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Επισυνάπτονται τα 25 ΠΔΣΒ των αντίστοιχων Δήμων των 4 ΠΕ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΩΝ.
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
Πρότυπο παρουσίασης προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων Γράψτε τον τίτλο του προγράμματος Σχολική μονάδα.
Το Υλικό του Υπολογιστή
Θετικό Δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
Γεωργία Αϋφαντοπούλου, Συντονίστρια Ομάδας Θ3, ΙΜΕΤ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο και το ΕΠΑΛ Σχολ. έτος
πολιτιστικό πρόγραμμα
Πειράματα Χημείας για τη Γ’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Βασικές έννοιες (Μάθημα 1) Τίτλος: Μερικές βασικές έννοιες της Πληροφορικής 22/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Northwind traders Ποιοι είμαστε
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
4η ΕΝΟΤΗΤΑ «Φορείς – Οργανισμοί – Χάρτα δικαιωμάτων»
Αςφαλεια ςτο ψηφιακο κοςμο
Προκήρυξη - Ανακοίνωση Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ B’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ- ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑπΟ το μυθιστΟρημα Ε.Π. (ΕνωμΕνες ΠΑντα)
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ Παρακολουθήστε μια εισαγωγική, εικονική, βήμα προς βήμα, παρουσίαση της δομής και της λειτουργίας του Εικονικού Περιβάλλοντος Εργασίας για το Σχεδιασμό Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης  …πατώντας διαδοχικά βελάκι προς τα κάτω (του πληκτρολογίου) μπορείτε να παρακολουθήσετε, βήμα προς βήμα την παρουσίαση. Για να επιστρέψετε σε προηγούμενες διαφάνειες πατήστε το βελάκι προς τα πάνω. Για την καλύτερη παρακολούθηση της παρουσίασης, πατήστε δεξί κλικ και επιλέξτε Full Screen.

Προκαταρκτικές συμβουλές Στο ΕΠΕΣΠΠΕ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες και συμβουλές ώστε να σχεδιάσετε και να εφαρμόσετε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Π.Ε. Το ΕΠΕΣΠΠΕ σας προσκαλεί να ακολουθήσετε τα προτεινόμενα βήματα και να κάνετε τις επιλογές που επιθυμείτε, μέχρι την ολοκλήρωση του σχεδιασμού και την εφαρμογή. Τα εργαλεία και τα υλικά της Βάσης Δεδομένων του ΕΠΕΣΠΠΕ είναι στη διάθεσή σας για να τα αξιοποιήσετε με τον τρόπο που προτιμάτε και να επιτύχετε τα αποτελέσματα που προσδοκείτε. Επισημάνσεις Μπορείτε, ανεξάρτητα από τις προτάσεις και τις συστάσεις μας, να κάνετε τις δικές σας επιλογές, ακόμα και να αποφύγετε ένα ολόκληρο βήμα της προτεινόμενης μεθοδολογίας σχεδιασμού. Ωστόσο, σε όποιο σημείο κρίνουμε απαραίτητο επισημαίνουμε, με ποικίλους τρόπους, τους "κινδύνους" που ελλοχεύουν για τον χαρακτήρα του προγράμματός σας σε σχέση με τη φιλοσοφία και τις αρχές της Π.Ε. Καθ' όλη τη διαδικασία σχεδιασμού και εφαρμογής του προγράμματος, οι επιλογές σας (στοιχεία του προγράμματος) αποθηκεύονται σε ειδικό χώρο της Βάσης Δεδομένων του ΕΠΕΣΠΠΕ, το Ντοσιέ του Προγράμματος, έτσι ώστε να μπορεί το σύστημα να σας διευκολύνει στην επιλογή των καταλληλότερων υλικών και μεθόδων. Στο ΕΠΕΣΠΠΕ υπάρχει ένα "εσωτερικό" Λεξικό στο οποίο εξηγούνται διάφοροι όροι που είναι απαραίτητοι για την κατανόηση της μεθοδολογίας σχεδιασμού των προγραμμάτων. Μπορείτε να φτάσετε σ' αυτό ακολουθώντας τις συνδέσεις (links) που δίνονται στις λέξεις. Όλες οι λέξεις/φράσεις που ορίζονται στο λεξικό είναι γραμμένες πλάγια/υπογραμμισμένα και έχουν το χρώμα του τρέχοντος κειμένου (όπως παραπάνω στον όρο Λεξικό).

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΥΜΒΟΛΩΝ Το κόκκινο βέλος υποδηλώνει την προτεινόμενη τυπική πορεία σχεδιασμού και εφαρμογής του προγράμματος ενώ το κόκκινο διακεκομμένο βέλος υποδηλώνει αντίστοιχα την προτεινόμενη προαιρετική πορεία Το πράσινο διακεκομμένο βέλος υποδηλώνει τη ροή πληροφορίας, δηλαδή την αποστολή, με άμεσο ή έμμεσο τρόπο, πληροφορίας σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προγράμματος που σχεδιάζεται Το μπλε βέλος υποδηλώνει τη ροή υλικού, δηλαδή την τροφοδότηση του εκπαιδευτικού με υλικό που περιέχεται στη Βάση Δεδομένων του ΕΠΕΣΠΠΕ Το γαλάζιο βέλος υποδηλώνει τη άσκηση φιλτραρίσματος – ελέγχου, δηλαδή τη διαλογή και παροχή υλικού / πληροφορίας βάσει των επιλογών που έχει κάνει ο εκπαιδευτικός και των χαρακτηριστικών του προγράμματος Το σχήμα αυτό συμβολίζει τις δυναμικές ιστοσελίδες που αποτελούν τα προτεινόμενα βήματα σχεδιασμού και εφαρμογής του προγράμματος και οι οποίες έχουν αλληλεπιδρασιακό χαρακτήρα ******* ****

Εκπονούμενο πρόγραμμα Ο εκπαιδευτικός, ευρισκόμενος στην φάση σύλληψης του προγράμματος,τυπικά πρέπει να μελετήσει τα δεδομένα που έχει, να συγκεκριμενοποιήσει, να καταγράψει και αναλύσει την “πληροφορία” (χαρακτηριστικά) του προγράμματος, με στόχο να το τροφοδοτήσει με τα καταλληλότερα “υλικά”, δηλαδή μεθόδους, εκπαιδευτικά υλικά κλπ. Στη διάθεσή του μπορεί να έχει το ΕΠΕΣΠΠΕ, με τη βοήθεια του Η/Υ του, μέσω μιας ηλεκτρονικής διεπιφάνειας, του πληροφορικού interface… Πληροφορικό interface Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Η / Υ

Το ΕΠΕΣΠΠΕ καλεί τον/την εκπαιδευτικό να παρακολουθήσει μια σειρά εκπαιδευτικών ενοτήτων επιμορφωτικού χαρακτήρα για την Π.Ε. Αυτή η από απόσταση εκπαιδευτική διαδικασία δομείται από μια σειρά κειμένων που περιέχουν δυναμικούς δεσμούς. Οι δεσμοί αυτοί (links) δίνουν τη δυνατότητα στον/στην εκπαιδευτικό να αντλήσει πληροφορία από ένα μέρος της Βάσης Δεδομένων (Β.Δ.), που περιέχει βιβλιογραφία, αρθρογραφία, σχετικούς με το αντικείμενο δεσμούς και άλλες πληροφορίες. Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Πληροφορικό interface Η / Υ Επιμόρφωση στην Π.Ε. Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για την Π.Ε.) Web-sites (για την Π.Ε.) Πληροφορία για φορείς σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Το αντικείμενο που επιλέγει αποθηκεύεται στο Ντοσιέ του Προγράμματος, Στο επόμενο βήμα, ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να επιλέξει ένα από τα προτεινόμενα αντικείμενα για το πρόγραμμα που σχεδιάζει ή να επιλέξει ένα δικό νέο. Εδώ καλείται να τεκμηριώσει το σκεπτικό της επιλογής αυτής, καθώς επίσης να βρει μεθόδους με τις οποίες θα συναποφασίσει με τους μαθητές το αντικείμενο του προγράμματος. Το αντικείμενο που επιλέγει αποθηκεύεται στο Ντοσιέ του Προγράμματος, ενώ παράλληλα μπορεί να αντλήσει σχετικές πληροφορίες από ένα ειδικό μέρος της Β.Δ. που περιέχει υλικό υποστήριξης. Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Πληροφορικό interface Η / Υ Επιμόρφωση στην Π.Ε. Επιλογή αντικειμένου Web-sites (για το περιβάλλον) Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για το περιβάλλον) Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για την Π.Ε.) Web-sites (για την Π.Ε.) Πληροφορία για φορείς σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Συλλογή στοιχείων προγράμματος: (ντοσιέ προγράμματος) 1. Αντικείμενο 2. Γεν. σκοπός, στόχοι 3. Χαρακτηριστικά ομάδας-στόχου 4. Ειδικοί στόχοι 5. Μέθοδοι αξιολόγησης 6. Αποτελέσματα αξιολογήσεων 7. Προϋπολογισμός 8. Μέθοδοι εφαρμογής – μέσα – υλικά 9. Χρονοδιάγραμμα 10. Αποτελέσματα

Στη συνέχεια, ο/η εκπαιδευτικός, εφόσον το επιθυμεί, μπορεί να καταγράψει το Γενικό Σκοπό και τους Γενικούς Στόχους του προγράμματος, οι οποίοι με τη σειρά τους αποθηκεύονται στο Ντοσιέ του Προγράμματος. Επιμόρφωση στην Π.Ε. Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Πληροφορικό interface Η / Υ Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για την Π.Ε.) Web-sites (για την Π.Ε.) Πληροφορία για φορείς σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Επιλογή αντικειμένου Συλλογή στοιχείων προγράμματος: (ντοσιέ προγράμματος) 1. Αντικείμενο 2. Γεν. σκοπός, στόχοι 3. Χαρακτηριστικά ομάδας-στόχου 4. Ειδικοί στόχοι 5. Μέθοδοι αξιολόγησης 6. Αποτελέσματα αξιολογήσεων 7. Προϋπολογισμός 8. Μέθοδοι εφαρμογής – μέσα – υλικά 9. Χρονοδιάγραμμα 10. Αποτελέσματα (για το περιβάλλον) (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για το περιβάλλον) Γεν. σκοπός & Γεν. στόχοι

Στο επόμενο βήμα, ο/η εκπαιδευτικός καλείται να επιλέξει την “ομάδα-στόχο” (ομάδα μαθητών) του προγράμματος, ή αν το έχει κάνει ήδη, να καταγράψει, με τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια, τα χαρακτηριστικά της. Τα στοιχεία αυτά αποθηκεύονται επίσης στο Ντοσιέ του Προγράμματος. Επιμόρφωση στην Π.Ε. Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Πληροφορικό interface Η / Υ Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για την Π.Ε.) Web-sites (για την Π.Ε.) Πληροφορία για φορείς σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Επιλογή αντικειμένου Συλλογή στοιχείων προγράμματος: (ντοσιέ προγράμματος) 1. Αντικείμενο 2. Γεν. σκοπός, στόχοι 3. Χαρακτηριστικά ομάδας-στόχου 4. Ειδικοί στόχοι 5. Μέθοδοι αξιολόγησης 6. Αποτελέσματα αξιολογήσεων 7. Προϋπολογισμός 8. Μέθοδοι εφαρμογής – μέσα – υλικά 9. Χρονοδιάγραμμα 10. Αποτελέσματα (για το περιβάλλον) (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για το περιβάλλον) Γεν. σκοπός & Γεν. στόχοι Επιλογή ομάδας-στόχου

Αμέσως μετά, ο/η εκπαιδευτικός μπορεί, εφόσον το επιθυμεί, να αναλύσει ακόμα περισσότερο τους στόχους του, δηλαδή να διαμορφώσει “ειδικούς-στόχους”. Τα στοιχεία αυτά αποθηκεύονται επίσης στο Ντοσιέ του Προγράμματος. Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Πληροφορικό interface Η / Υ Επιμόρφωση στην Π.Ε. Επιλογή αντικειμένου Γεν. σκοπός & Γεν. στόχοι Επιλογή ομάδας-στόχου Web-sites (για το περιβάλλον) Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για το περιβάλλον) Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για την Π.Ε.) Web-sites (για την Π.Ε.) Πληροφορία για φορείς σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Συλλογή στοιχείων προγράμματος: (ντοσιέ προγράμματος) 1. Αντικείμενο 2. Γεν. σκοπός, στόχοι 3. Χαρακτηριστικά ομάδας-στόχου 4. Ειδικοί στόχοι 5. Μέθοδοι αξιολόγησης 6. Αποτελέσματα αξιολογήσεων 7. Προϋπολογισμός 8. Μέθοδοι εφαρμογής – μέσα – υλικά 9. Χρονοδιάγραμμα 10. Αποτελέσματα Ειδική στοχοθεσία

Μετά τη θέσπιση των ειδικών στόχων, ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να πραγματοποιήσει μια αρχική διερεύνηση του επιπέδου ικανοποίησης των στόχων αυτών από τους μαθητές. Τα αποτελέσματά της αποθηκεύονται στο Ντοσιέ του Προγράμματος. Από ειδικό χώρο της Β.Δ. ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να αντλήσει οδηγίες εφαρμογής μεθόδων διερεύνησης, οι οποίες παρέχονται στη βάση των επιλογών που έχουν ήδη γίνει και είναι καταγεγραμμένες στο Ντοσιέ του Προγράμματος. Τα αποτελέσματα της διερεύνησης μπορεί να οδηγήσουν σε αναπροσαρμογή των στόχων. Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Πληροφορικό interface Η / Υ Επιμόρφωση στην Π.Ε. Επιλογή αντικειμένου Γεν. σκοπός & Γεν. στόχοι Επιλογή ομάδας-στόχου Web-sites (για το περιβάλλον) Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για το περιβάλλον) Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για την Π.Ε.) Web-sites (για την Π.Ε.) Πληροφορία για φορείς σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Συλλογή στοιχείων προγράμματος: (ντοσιέ προγράμματος) 1. Αντικείμενο 2. Γεν. σκοπός, στόχοι 3. Χαρακτηριστικά ομάδας-στόχου 4. Ειδικοί στόχοι 5. Μέθοδοι αξιολόγησης 6. Αποτελέσματα αξιολογήσεων 7. Προϋπολογισμός 8. Μέθοδοι εφαρμογής – μέσα – υλικά 9. Χρονοδιάγραμμα 10. Αποτελέσματα Ειδική στοχοθεσία Αρχική διερεύνηση Μέθοδοι αξιολόγησης (οδηγίες εφαρμογής, εργαλεία, υποδείγματα)

Σε αυτό το βήμα, παρέχεται η δυνατότητα για μια αναλυτική καταγραφή του προϋπολογισμού του προγράμματος, η οποία στη συνέχεια θα βοηθήσει στη συστηματική παρακολούθηση της οικονομικής διάστασης. Τα στοιχεία αυτά αποθηκεύονται επίσης στο Ντοσιέ του Προγράμματος. Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Πληροφορικό interface Η / Υ Επιμόρφωση στην Π.Ε. Επιλογή αντικειμένου Γεν. σκοπός & Γεν. στόχοι Επιλογή ομάδας-στόχου Web-sites (για το περιβάλλον) Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για το περιβάλλον) Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για την Π.Ε.) Web-sites (για την Π.Ε.) Πληροφορία για φορείς σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Συλλογή στοιχείων προγράμματος: (ντοσιέ προγράμματος) 1. Αντικείμενο 2. Γεν. σκοπός, στόχοι 3. Χαρακτηριστικά ομάδας-στόχου 4. Ειδικοί στόχοι 5. Μέθοδοι αξιολόγησης 6. Αποτελέσματα αξιολογήσεων 7. Προϋπολογισμός 8. Μέθοδοι εφαρμογής – μέσα – υλικά 9. Χρονοδιάγραμμα 10. Αποτελέσματα Ειδική στοχοθεσία Αρχική διερεύνηση Μέθοδοι αξιολόγησης (οδηγίες εφαρμογής, εργαλεία, υποδείγματα) Προϋπολογισμός

Στο επόμενο βήμα, από τη Β. Δ Στο επόμενο βήμα, από τη Β.Δ. παρέχεται υλικό και οδηγίες εφαρμογής μεθόδων. Από το υλικό και τις μεθόδους αυτές, ο/η εκπαιδευτικός επιλέγει εκείνες που κρίνει ως καταλληλότερες. Η παροχή υλικού γίνεται μετά από ένα φιλτράρισμα που έχει κάνει το σύστημα, με βάση τις επιλογές που έχει κάνει στα προηγούμενα βήματα ο/η εκπαιδευτικός, από το σύνολο της πληροφορίας που είναι αποθηκευμένη στη Β.Δ. του ΕΠΕΣΠΠΕ. Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για την Π.Ε.) Web-sites (για την Π.Ε.) Πληροφορία για φορείς σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Επιμόρφωση στην Π.Ε. Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Πληροφορικό interface Η / Υ Επιλογή αντικειμένου Συλλογή στοιχείων προγράμματος: (ντοσιέ προγράμματος) 1. Αντικείμενο 2. Γεν. σκοπός, στόχοι 3. Χαρακτηριστικά ομάδας-στόχου 4. Ειδικοί στόχοι 5. Μέθοδοι αξιολόγησης 6. Αποτελέσματα αξιολογήσεων 7. Προϋπολογισμός 8. Μέθοδοι εφαρμογής – μέσα – υλικά 9. Χρονοδιάγραμμα 10. Αποτελέσματα Γεν. σκοπός & Γεν. στόχοι Επιλογή Ειδική στοχοθεσία Αρχική διερεύνηση Μέθοδοι αξιολόγησης (οδηγίες εφαρμογής, εργαλεία, υποδείγματα) Προϋπολογισμός (για το περιβάλλον) (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για το περιβάλλον) Μέθοδοι εφαρμογής προγραμμάτων (οδηγίες, υποδείγματα) Έτοιμο εκπαιδευτικό υλικό (οδηγίες) Λογισμικά (οδηγίες, παραδείγματα εφαρμογών) Επιλεγμένα προγράμ-ματα Hardware – Τεχνικά εργαλεία Επιλογή μεθόδων / υλικών

Σε αυτό το βήμα ολοκληρώνεται ο σχεδιασμός από μέρους του/της εκπαιδευτικού με τη βοήθεια του υλικού και των μεθόδων που έχει επιλέξει ήδη. Σε αυτό το σημείο παρέχεται η δυνατότητα για μια καταγραφή του χρονοδιαγράμματος του προγράμματος, το οποίο αποθηκεύεται στο Ντοσιέ του Προγράμματος. Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για την Π.Ε.) Web-sites (για την Π.Ε.) Πληροφορία για φορείς σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Επιμόρφωση στην Π.Ε. Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Πληροφορικό interface Η / Υ Επιλογή αντικειμένου Συλλογή στοιχείων προγράμματος: (ντοσιέ προγράμματος) 1. Αντικείμενο 2. Γεν. σκοπός, στόχοι 3. Χαρακτηριστικά ομάδας-στόχου 4. Ειδικοί στόχοι 5. Μέθοδοι αξιολόγησης 6. Αποτελέσματα αξιολογήσεων 7. Προϋπολογισμός 8. Μέθοδοι εφαρμογής – μέσα – υλικά 9. Χρονοδιάγραμμα 10. Αποτελέσματα Γεν. σκοπός & Γεν. στόχοι Επιλογή Ειδική στοχοθεσία Αρχική διερεύνηση Μέθοδοι αξιολόγησης (οδηγίες εφαρμογής, εργαλεία, υποδείγματα) Προϋπολογισμός (για το περιβάλλον) (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για το περιβάλλον) Μέθοδοι εφαρμογής προγραμμάτων (οδηγίες, υποδείγματα) Έτοιμο εκπαιδευτικό υλικό (οδηγίες) Λογισμικά (οδηγίες, παραδείγματα εφαρμογών) Επιλεγμένα προγράμ-ματα Hardware – Τεχνικά εργαλεία Επιλογή μεθόδων / υλικών Σχεδιασμός - Χρονισμός

Με αυτό τον τρόπο φτάσαμε στην εφαρμογή του προγράμματος Με αυτό τον τρόπο φτάσαμε στην εφαρμογή του προγράμματος. Ο/Η εκπαιδευτικός εφαρμόζει το πρόγραμμα κατά την κρίση του και με τη βοήθεια του υλικού που απέκτησε. Το ΕΠΕΣΠΠΕ φροντίζει να του/της υπενθυμίζει τις επιλογές που έχει κάνει προκειμένου να φτάσει με τον καλύτερο τρόπο στην επίτευξη των στόχων του. Σε αυτό το πλαίσιο του παρέχει το Ημερολόγιο του Προγράμματος στο οποίο καταγράφει συστηματικά την εξέλιξή του. Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για την Π.Ε.) Web-sites (για την Π.Ε.) Πληροφορία για φορείς σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Επιμόρφωση στην Π.Ε. Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Πληροφορικό interface Η / Υ Επιλογή αντικειμένου Συλλογή στοιχείων προγράμματος: (ντοσιέ προγράμματος) 1. Αντικείμενο 2. Γεν. σκοπός, στόχοι 3. Χαρακτηριστικά ομάδας-στόχου 4. Ειδικοί στόχοι 5. Μέθοδοι αξιολόγησης 6. Αποτελέσματα αξιολογήσεων 7. Προϋπολογισμός 8. Μέθοδοι εφαρμογής – μέσα – υλικά 9. Χρονοδιάγραμμα 10. Αποτελέσματα Γεν. σκοπός & Γεν. στόχοι Επιλογή Ειδική στοχοθεσία Αρχική διερεύνηση Μέθοδοι αξιολόγησης (οδηγίες εφαρμογής, εργαλεία, υποδείγματα) Προϋπολογισμός (για το περιβάλλον) (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για το περιβάλλον) Μέθοδοι εφαρμογής προγραμμάτων (οδηγίες, υποδείγματα) Έτοιμο εκπαιδευτικό υλικό (οδηγίες) Λογισμικά (οδηγίες, παραδείγματα εφαρμογών) Επιλεγμένα προγράμ-ματα Hardware – Τεχνικά εργαλεία μεθόδων / υλικών Σχεδιασμός - Χρονισμός Παρακολούθηση εφαρμογής

Κατά τη διάρκεια εφαρμογής του προγράμματος ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να υλοποιήσει διαμορφωτική αξιολόγηση προκειμένου να διαπιστώσει την πορεία του προγράμματος σε όρους επίτευξης των στόχων που έχουν τεθεί. Το ΕΠΕΣΠΠΕ παρέχει εργαλεία, μεθόδους και οδηγίες για την υλοποίηση της αξιολόγησης. Τα αποτελέσματα της διαμορφωτικής αξιολόγησης μπορεί να οδηγήσουν τον/την εκπαιδευτικό σε μερικό αναπροσανατολισμό του αντικειμένου του προγράμματος, των στόχων του προγράμματος και της επιλογής μεθόδων και υλικού. Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Πληροφορικό interface Η / Υ Επιμόρφωση στην Π.Ε. Επιλογή αντικειμένου Γεν. σκοπός & Γεν. στόχοι Επιλογή ομάδας-στόχου Web-sites (για το περιβάλλον) Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για το περιβάλλον) Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για την Π.Ε.) Web-sites (για την Π.Ε.) Πληροφορία για φορείς σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Συλλογή στοιχείων προγράμματος: (ντοσιέ προγράμματος) 1. Αντικείμενο 2. Γεν. σκοπός, στόχοι 3. Χαρακτηριστικά ομάδας-στόχου 4. Ειδικοί στόχοι 5. Μέθοδοι αξιολόγησης 6. Αποτελέσματα αξιολογήσεων 7. Προϋπολογισμός 8. Μέθοδοι εφαρμογής – μέσα – υλικά 9. Χρονοδιάγραμμα 10. Αποτελέσματα Ειδική στοχοθεσία Μέθοδοι εφαρμογής προγραμμάτων (οδηγίες, υποδείγματα) Έτοιμο εκπαιδευτικό υλικό (οδηγίες) Λογισμικά (οδηγίες, παραδείγματα εφαρμογών) Επιλεγμένα προγράμ-ματα Hardware – Τεχνικά εργαλεία Επιλογή μεθόδων / υλικών Αρχική διερεύνηση Μέθοδοι αξιολόγησης (οδηγίες εφαρμογής, εργαλεία, υποδείγματα) Προϋπολογισμός Διαμορφωτική αξιολόγηση Σχεδιασμός - Χρονισμός Παρακολούθηση εφαρμογής

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να υλοποιήσει την τελική αξιολόγηση, ώστε να διαπιστώσει και καταγράψει τα τελικά αποτελέσματα του προγράμματος. Τα αποτελέσματα αυτά καταγράφονται αναλυτικά στο Ντοσιέ του Προγράμματος. Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Πληροφορικό interface Η / Υ Επιμόρφωση στην Π.Ε. Επιλογή αντικειμένου Γεν. σκοπός & Γεν. στόχοι Επιλογή ομάδας-στόχου Web-sites (για το περιβάλλον) Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για το περιβάλλον) Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για την Π.Ε.) Web-sites (για την Π.Ε.) Πληροφορία για φορείς σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Συλλογή στοιχείων προγράμματος: (ντοσιέ προγράμματος) 1. Αντικείμενο 2. Γεν. σκοπός, στόχοι 3. Χαρακτηριστικά ομάδας-στόχου 4. Ειδικοί στόχοι 5. Μέθοδοι αξιολόγησης 6. Αποτελέσματα αξιολογήσεων 7. Προϋπολογισμός 8. Μέθοδοι εφαρμογής – μέσα – υλικά 9. Χρονοδιάγραμμα 10. Αποτελέσματα Ειδική στοχοθεσία Μέθοδοι εφαρμογής προγραμμάτων (οδηγίες, υποδείγματα) Έτοιμο εκπαιδευτικό υλικό (οδηγίες) Λογισμικά (οδηγίες, παραδείγματα εφαρμογών) Επιλεγμένα προγράμ-ματα Hardware – Τεχνικά εργαλεία Επιλογή μεθόδων / υλικών Αρχική διερεύνηση Μέθοδοι αξιολόγησης (οδηγίες εφαρμογής, εργαλεία, υποδείγματα) Προϋπολογισμός Τελική αξιολόγηση Διαμορφωτική αξιολόγηση Σχεδιασμός - Χρονισμός Παρακολούθηση εφαρμογής

Καθ’ όλη τη διάρκεια σχεδιασμού και υλοποίησης του Προγράμματος, το ΕΠΕΣΠΠΕ παρέχει τη δυνατότητα στον/στην εκπαιδευτικό να εισέρχεται σε θεματικά fora και να συμμετέχει σε συζητήσεις, να ανταλλάσσει ιδέες και προβληματισμούς με συναδέλφους του και ερευνητές τους οποίους απασχολούν κοινά θέματα . Επιμόρφωση στην Π.Ε. Εκπαιδευτικός Εκπονούμενο πρόγραμμα Πληροφορικό interface Η / Υ Επιλογή αντικειμένου Βιβλιοθήκη (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για την Π.Ε.) Web-sites (για την Π.Ε.) Πληροφορία για φορείς σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Γεν. σκοπός & Γεν. στόχοι Επιλογή ομάδας-στόχου Ειδική στοχοθεσία Αρχική διερεύνηση Μέθοδοι αξιολόγησης (οδηγίες εφαρμογής, εργαλεία, υποδείγματα) Προϋπολογισμός Συλλογή στοιχείων προγράμματος: (ντοσιέ προγράμματος) 1. Αντικείμενο 2. Γεν. σκοπός, στόχοι 3. Χαρακτηριστικά 4. Ειδικοί στόχοι 5. Μέθοδοι αξιολόγησης 6. Αποτελέσματα αξιολογήσεων 7. Προϋπολογισμός 8. Μέθοδοι εφαρμογής – μέσα – υλικά 9. Χρονοδιάγραμμα 10. Αποτελέσματα (για το περιβάλλον) (βιβλία/άρθρα/περιοδικά/νομοθεσία για το περιβάλλον) Μέθοδοι εφαρμογής προγραμμάτων (οδηγίες, υποδείγματα) Έτοιμο εκπαιδευτικό υλικό (οδηγίες) Λογισμικά (οδηγίες, παραδείγματα εφαρμογών) Επιλεγμένα προγράμ-ματα Hardware – Τεχνικά εργαλεία μεθόδων / υλικών Σχεδιασμός - Χρονισμός Παρακολούθηση εφαρμογής Διαμορφωτική αξιολόγηση Τελική αξιολόγηση Θεματικά Fora

Ευχόμαστε, η παρουσίαση αυτή να σας έδωσε μια ολοκληρωμένη εικόνα της δομής και λειτουργίας του ΕΠΕΣΠΠΕ. Ωστόσο, βρισκόμαστε πάντα στη διάθεσή σας, μέσω του e-mail: cgav@aegean.gr για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση.  Σας ευχαριστούμε και σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στο σχεδιασμό και εφαρμογή του προγράμματός σας !!!