Συμβολικά: αν = α ·α · α · · · α

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

(READ – WRITE) ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (INTEGER,REAL,CHAR)
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (α) Ανακάλυψη της 1ης ιδιότητας (β)
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑ 6.
ΕΝΤΟΛΕΣ.
Αυτο-συσχέτιση (auto-correlation)
Να καταργήσουμε τη ΓΛΩΣΣΑ και να κρατήσουμε μόνο την ψευδογλώσσα
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Φύλλο εργασίας Ευθύγραμμες κινήσεις.
Μονόμετρα και Διανυσματικά Μεγέθη
(νόμος δράσης-αντίδρασης)
Παρουσίαση μαθήματος Α΄Γυμνασίου : Δυνάμεις ρητών αριθμών
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αναναναν Ποια από τα πιο κάτω γινόμενα ξεχωρίζουν από τα άλλα και γιατί; 2 ∙ 3 ∙ 4 2 ∙ 3 ∙ 4 3 ∙ 3 ∙ 3 ∙ 3 3 ∙ 3 ∙ 3 ∙ 3 4 ∙ 4 ∙ 5 ∙ 9 4 ∙ 4.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Γραφικές παραστάσεις. t(min)h(cm) 05,2 17,1 28,7 310,6 413,0 514,7 Κατ’ αρχάς γράφουμε τα πειραματικά δεδομένα σε πίνακα. Η πρώτη γραμμή περιέχει τα μεγέθη.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
3ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας - Βόλου Μακρή Βαρβάρα
Κ. Μόδη: Γεωστατιστική και Εφαρμογές της (Κεφάλαιο 4) 1 Από κοινού κατανομή πολλών ΤΜ Ορίζεται ως από κοινού συνάρτηση κατανομής F(x 1, …, x n ) n τυχαίων.
ΣΥΝΟΛΑ.
ΑΑΤ με αρχική φάση και αρχική χρονική στιγμή. Αν η μελέτη μιας ΑΑΤ αρχίζει μια χρονική στιγμή διάφορη του μηδενός (t 0 ≠ 0), τότε ισχύει: αρνητικές Οι.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Προσπάθησε να εκφράσεις με κατάλληλους αριθμούς τις θέσεις του αεροπλάνου, του ψαριού και του τζετ σκι σε σχέση με την επιφάνεια της θάλασσας. Ένα αεροπλάνο.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Βασικά στοιχεία της Java
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
Ηλεκτρική Δυναμική Ενέργεια Δυναμικό – Διαφορά Δυναμικού.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΕΥΚΛΕΙΔΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ο ΒΑΣΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ( )
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Δεδομένα Συχνότητα-Μέτρα Θέσης Μέτρα Διασποράς. Δεδομένα ΠοσοτικάΣυνεχή Διακριτά Ποιοτικά Δεδομένα ΠρωτογενήΔευτερογενή.
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Καμπύλη παραγωγικών Δυνατοτήτων Μοσχούλα – Καλλιρόη Δουρή ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ - ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ - ΚΥΡΤΩΣΕΩΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
ΔΟΜΗ ΓΙΑ (1) Για i από .... μέχρι .... Αν ………….… τότε
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Άθροισμα ρητών αριθμών.
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΚΕΡΑΙΩΝ
Οι διάφορες εκδοχές της
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
Μορφές κατανομών Αθανάσιος Βέρδης.
Ομαδοποιημένη Κατανομή Συχνοτήτων
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΓΕΜΙΣΜΑ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (Άσκηση 1)
Φυσική Β’ Γυμνασίου Ασκήσεις.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Η ΕΞΙΣΩΣΗ.
Μαθηματικά: Θεωρία Αριθμών
ΑΝ Χ<> Α_Μ(Χ) ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ “Λάθος” ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Εντολές και δομές αλγορίθμου
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Δομή Επιλογής , 8.1.
Ποια είναι η προπαίδεια;
Θέση Αλέξης Μπρες. o Φέρνουμε την ευθεία πάνω στην οποία είναι το αντικείμενο, τη θέση του οποίου θέλουμε να περιγράψουμε. o Επιλέγουμε ένα σημείο αναφοράς.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Κυριάκου Νικόλαος Πληροφορικής ΠΕ-20
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συμβολικά: αν = α ·α · α · · · α ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΡΗΤΩΝ ΜΕ ΕΚΘΕΤΗ ΦΥΣΙΚΟ Ορισμός: Δύναμη με βάση τον ρητό αριθμό α και εκθέτη τον φυσικό αριθμό ν>1 είναι ένα γινόμενο από ν παράγοντες ίσους με α. Συμβολικά: αν = α ·α · α · · · α ν παράγοντες Ακόμα συμφωνούμε ότι α1=α

Ειδικές ονομασίες : Η δύναμη α2 εκτός από ¨α εις την δευτέρα¨ διαβάζεται και¨ α εις το τετράγωνο¨ Η δύναμη α3 εκτός από ¨α εις την τρίτη¨ διαβάζεται και¨ α εις τον κύβο¨

Η βάση είναι θετικός αριθμός Η δύναμη είναι πάντα θετικός αριθμός

Δύναμη θετικός αριθμός Εκθέτης άρτιος Η βάση είναι αρνητικός αριθμός Δύναμη αρνητικός αριθμός Εκθέτης περιττός

Παραδείγματα:

Προσοχή στα σύμβολα: (-α)ν και -αν Προσοχή στα σύμβολα: (-α)ν και -αν Να υπολογιστούν οι τιμές των παραστάσεων: α) -33 β) (-3)3 γ) -34 δ) (-3)4 Τι παρατηρείτε;

Να υπολογιστούν τα εξαγόμενα από τις παρακάτω πράξεις.

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Ερώτηση Πόσοι παράγοντες του χ υπάρχουν στο γινόμενο χ5∙χ3; Απάντηση Αν αναπτύξουμε τις δυνάμεις έχουμε χ∙χ∙χ∙χ∙χ ·χ∙χ∙χ Υπάρχουν 8 παράγοντες και γράφετε με τη μορφή μιας δύναμης χ5∙χ3 = χ8 Γενικά: χκ ∙ χλ = χκ+λ

Ερώτηση Πόσους παράγοντες του χ υπάρχουν στο πηλίκο Απάντηση Αν αναπτύξουμε τις δυνάμεις έχουμε Γράψτε το πηλίκο με τη μορφή μιας δύναμης =χ3 Γενικά:

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Ίδια βάση η

Να γραφούν με τη μορφή μιας δύναμης τα παρακάτω

Να γράψετε με μορφή μιας δύναμης τα παρακάτω πηλίκα

Υπολογίστε το πηλίκο Υπολογίστε το πηλίκο = 1 = = 1 Συμπέρασμα -ορισμός Συμπέρασμα -ορισμός

Να υπολογιστούν τα εξαγόμενα:

Ερώτηση Πόσοι παράγοντες του χ και y υπάρχουν στο γινόμενο χ3∙y3; Απάντηση Υπάρχουν 3 παράγοντες χ και 3 παράγοντες y: χ∙χ∙χ∙y·y∙y Γράψτε το γινόμενο με χ∙ χ∙ χ∙ y ·y ∙y τη μορφή μιας δύναμης: (χ∙y)(∙χ∙y)∙(χ·y)=(χ·y)3 Γενικά: χκ ∙ yκ =(χ·y)κ

Να απλοποιήσετε την παράσταση Ομοίως την παράσταση Γενικά:

Ίδιος εκθέτης

(χ∙χ∙χ) (χ∙χ∙χ) = χ∙χ∙χ∙χ∙χ∙χ ∙ (χκ)λ= χκ∙λ Ερώτηση Πόσοι παράγοντες του χ υπάρχουν στη δύναμη (χ3)2; Απάντηση (χ∙χ∙χ) (χ∙χ∙χ) = χ∙χ∙χ∙χ∙χ∙χ ∙ Γράψτε το γινόμενο με τη μορφή μιας δύναμης (χ3)2=χ6 Γενικά: (χκ)λ= χκ∙λ

Δύναμη σε εκθέτη : Απλοποιήστε τις εκφράσεις: (χ3)4 (χ7 2(χ7)3 Συμπληρώστε τα κενά ; Χ12=(χ2) Χ12 =(χ6)

Βρες με ποιο στοιχείο της 2ης και της 3ης γραμμής αντίστοιχα είναι ίσο κάθε στοιχείο της 1ης γραμμής του παρακάτω πίνακα.

Π=(-2)3·3-34+(-2)4:16+[-1-(-1)7·8] Να υπολογιστεί η τιμή της παράστασης: Π=(-2)3·3-34+(-2)4:16+[-1-(-1)7·8]

    

Να γράψετε με την μορφή μιας δύναμης τις παρακάτω εκφράσεις

Να υπολογίσετε την αριθμητική τιμή των παραστάσεων

Να υπολογίσετε την αριθμητική τιμή της παράστασης Α = (-1)1 +(-1)2 +(-1)3 + (-1)4 + (-1)5

Υπολόγισε τις τιμές των παραστάσεων: Α = 3·(-2)2 + 4 - (-7)0·2 - 8·(2-1 - 1) - 2·32       Β = (-4)2 : 2 - 5 - (-3)·22 - (-2)4

Υπολόγισε τις τιμές των παραστάσεων: Γ = (2,5)2·(1,25)3·(-4)2·(-8)3       Δ = (257·84) : (57·404)

υπολόγισε τις τιμές των παραστάσεων: Α = (-1)-3 + (-1)-2 + (-1)-1 + (-1)0 + (-1)1 + (-1)2 Β = [(-2) 2] 5[(-3) 2] -2+[(-23,5) 2(23,5) -2] 5

Βρες ποιος από τους αριθμούς:  δεν είναι δύναμη του 10.