Ιωαννα μαλατου Κεντρο κοινωνικhς ςτηριξης Δημου κορδελιου-ευοςμου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχολείο και Επιθετικότητα
Advertisements

Κοινωνιολογία Οι Βασικές Έννοιες Michael Hughes Carolyn J. Kroehler.
Επιθετικότητα ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΛΑΡΝΑΚΑΣ.
Nobel Χημείας και Κρυσταλλογραφία Aκτίνων X Αικατερίνη Γρηγόρη
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα στο δρόμο του νόστου του
Η ελληνική μαθηματική παιδεία στη μεταβυζαντινή περίοδο Ν. Καστάνη
MΑΘ 106 – Εισαγωγή στους ΗΥΞενοφών Ζαμπούλης ΜΑΘ-3122 (106) Εισαγωγή στους ΗΥ Εαρινό Εξάμηνο 2010.
Μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη και αρτηριακή υπέρταση Ανδρέας Πιτταράς.
Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 Ανικειμενοστραφής & Αντικειμενο-Σχεσιακές Βάσεις Δεδομένων.
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
Γενετική Μηχανική Τι είναι τελικά;.
Steven M. Bouchler, The Strange Career of Strain and Breakdown Theories of Collective Action, 2005.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
1 Ανικειμενοστραφής & Αντικειμενο-Σχεσιακές Βάσεις Δεδομένων.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Καλλιτεχνική εκπαίδευση εκπαιδευτικών και Δημιουργίες εικαστικών.
Θεωρίες λογοτεχνίας Συνοπτική παρουσίαση Μαρία Νέζη, Επιμορφώτρια Β΄ επιπέδου.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ Ψηφιακές Βιβλιοθήκες για Εφημερίδες Παρουσίαση Ελένη Μαμμά Κέρκυρα, 2004.
Η προέλαση του Δούρειου Ίππου στην Τροία
ΧΗΜΟΣΤΑΤΗΣ Ιδανικός βιολογικός αντιδραστήρας πλήρους ανάμιξης
Φυσιολογία Ισοζυγίου Υδατος: Σχόλια και Παραδείγματα Κ. ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΣ Αν. Καθ. Παθολογίας- Νεφρολογίας Νεφρολογική Κλινική Π.Γ.Ν. ΛΑΡΙΣΑΣ.
Η Βιβλιοθήκη Ως Χώρος Εργασίας
Φιλοσοφική / Ερμηνευτική Παιδαγωγική
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1 Γκέκα Μαρία Πανεπιστήμιο Κρήτης
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Εαρινό Εξάμηνο
Οι περιπέτειες του Οδυσσέα από την Τροία μέχρι το νησί των Φαιάκων
ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΤΡΟΙΑ
Ανθρωπολογία 1. Φυσική ή βιολογική ανθρωπολογία παλαιοανθρωπολογία 2
Επιθετικότητα και Προ-κοινωνική Συμπεριφορά
Σχολικός Εκφοβισμός.
Κεφάλαιο 15 Τα Ελλείμματα του Προϋπολογισμού στη βραχυχρόνια και μακροχρόνια περίοδο «Ευλογημένοι είναι οι νέοι, γιατί αυτοί θα κληρονομήσουν το εθνικό.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΛΗΨΕΩΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (Spatial Decision Support System (SDSS)) ΡΟΥΣΣΗ ΕΥΔΟΚΙΑ ΡΟΥΣΣΗ ΕΥΔΟΚΙΑ.
Βασικά ερωτήματα Το βρέφος βιώνει τα συναισθήματα με τον ίδιο τρόπο όπως ο ενήλικας; Τι είδους συναισθήματα βιώνει το βρέφος και πότε εμφανίζονται; Πότε.
Δοκιμασίες αξιολόγησης τεχνικών ικανοτήτων στις αθλοπαιδιές (test and evaluation) N. Apostolidis Phd.
7 βέλη σε μια φαρέτρα Δρ. Σοφία Χρηστίδου τ. Διευθύντρια του Δημόσιου ΙΕΚ Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής ΠΕ06, Ba Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία Α.Π.Θ. Διδάκτωρ.
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΧΡΗΣΤΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Ο Εμπειρισμός στην Αναλυτική Φιλοσοφία.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Συμπεριφορές Σχολικής Επιρροής ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Θ. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ Σχολικός Σύμβουλος
Σύγχρονη Συγκεκριμένη & Ηλεκτρονική μουσική. Ηλεκτρονική μουσική Συγκεκριμένη μουσική Μουσική μαγνητοταινίας Ζωντανή ηλεκτρονική μουσική Βασίζονται σε.
Η Φιλελεύθερη Θεωρία Liberalism, Neoliberal Institutionalism.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Ιστορική Αναδρομή Μεγάλοι Σταθμοί Μέρος 2.
Χρηματοοικονομικές Δημόσιες Σχέσεις Ενότητα 6: Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative.
Μυθολογικά και Ιστορικά πρόσωπα στην ποίηση του Ιωάννη Γρυπάρη.
Δημιουργία εργαστηριακών ασκήσεων τεχνολογίας δικτύων στο λογισμικό προσομοίωσης δικτύων Riverbed. Πτυχιακή Εργασία Τορλαχίδου Σοφία Επιβλέπων καθηγητής:
Τεχνητή Νοημοσύνη Ενότητα 1: Εισαγωγή Κατερίνα Γεωργούλη ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ TEI ΑΘΗΝΑΣ.
1 Πολιτιστικός ιμπεριαλισμός- πολιτιστική παγκοσμιοποίηση.
ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Σεμινάριο: Θέματα Γνωστικής Ψυχολογίας Παρουσίαση: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΜΑΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.
Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφόρησης ΙΙ
Οργανολογία ΙΙ Ηλεκτρόφωνα.
ΘΕΜΑ: «Χαρακτηριστικά εφήβου και η συγκρότηση της ταυτότητας του: το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού» Μάθημα: Δια Βίου Μάθηση Υπεύθυνη καθηγήτρια: Δρ.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 1: Επισκόπηση του πεδίου των ΤΠΕ. Σχέση με την εκπαίδευση Θαρρενός Μπράτιτσης Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών.
Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ -ΣΧΟΛΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ-
Εκπαιδευτικη αξιολογηση
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
20 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
Τυπογραφία ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Χειρονομίες και μαθησιακή διαδικασία
« Το Πένθος στη ζωή του Παιδιού, Το Σχολείο ως Πλαίσιο Στήριξης »
Statistics in Mathematics Education
Ευθανασία Ευάγγελος Δ. Πρωτοπαπαδάκης
Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία
Εργασία 5 Μάθημα 795.Πρακτική Άσκηση, ΔΔΜ (α)
Τυπογραφία ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Θ. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ
lat. socios (mulţime) + gr. λόγος [logos] (ştiinţă, cercetare)
ΑΙΤΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΑΓΧΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ηλιάδης Χρήστος1, Καρυώτη Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ, Ιδιωτικό Θεραπευτήριο Θεσσαλονίκης 2. Απόφοιτος.
Σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη της αφίσας (ΙΙ)
1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου Σχολικό έτος: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Αλκένια.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιωαννα μαλατου Κεντρο κοινωνικhς ςτηριξης Δημου κορδελιου-ευοςμου Τα όρια στη ζωή μας Ιωαννα μαλατου Κεντρο κοινωνικhς ςτηριξης Δημου κορδελιου-ευοςμου

Προβληματισμοί Πολύς λόγος γίνεται για τον ρόλο του σύγχρονου γονιού και για τον ρόλο της οικογένειας Πολύς λόγος γίνεται για την ένταση στις σχολικές τάξεις και στις σχολικές αυλές Μας απασχολούν τα «δύσκολα» παιδιά, τα παιδιά χωρίς όρια… Συχνά κάνουμε σκέψεις όπως οι ακόλουθες…

Προβληματισμοί «Η γη μας είναι εκφυλισμένη, τα παιδιά δεν υπακούουν πια στους γονείς τους» Αιγύπτιος ιερέας, 6000 π.Χ. «Άκουσε τι γινόταν τις παλιές καλές μέρες, όταν τα παιδιά, παράξενο να το λες, φαίνονταν μόνο, δεν ακούγονταν, ζούσαν μια απλή ζωή, με λίγα λόγια τα ανέτρεφαν σωστά.» Αριστοφάνης «Τα παιδιά τώρα αγαπούν την πολυτέλεια. Έχουν κακούς τρόπους, δε σέβονται τους μεγαλύτερους και χαίρονται να φλυαρούν σε μέρη όπου κανονικά θα έπρεπε να εργάζονται. Αντιμιλούν στους γονείς τους και είναι τύραννοι για τους δασκάλους τους.» Σωκράτης

Η σημασία των ορίων Τα όρια δημιουργούν το πλαίσιο για την υγιή ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του ανθρώπου και για την ομαλή κοινωνικοποίησή του. Τα όρια παρέχουν ασφάλεια γιατί δομούν και οργανώνουν έναν κόσμο χαοτικό και συχνά απειλητικό. Η θέσπισή τους αρχίζει με τη γέννηση και διαρκεί όσο και η ζωή μας. Τα όρια, συνεπώς, αφορούν όλους μας, και τους γονείς και τα παιδιά, εξελίσσονται μαζί μας.

Η σημασία των ορίων Τα όρια αποτελούν το βασικό στοίχημα της διαπαιδαγώγησης και το ζητούμενο ενός αποτελεσματικού εκπαιδευτικού συστήματος Στην πραγματικότητα είναι ένα σύνολο κανόνων, κατάλληλων για την κάθε ηλικία και συνθήκη ζωής, που επιτρέπουν την προσαρμογή του ατόμου, το κάνουν αυτόνομο και ψυχικά ανθεκτικό Διαμορφώνουν ένα είδος θετικής πειθαρχίας που κινείται ανάμεσα στα δυο αναποτελεσματικά άκρα της αυταρχικότητας και της απόλυτης επιτρεπτικότητας

Πώς βάζουμε όρια Με τρόπο κατανοητό, απλό και κατάλληλο για την ηλικία των παιδιών Με σαφείς οδηγίες, επαρκή αιτιολόγηση και λογικές απαιτήσεις Χωρίς θυμό και φωνές αλλά με σιγουριά και αυστηρότητα Με συζήτηση για τις λογικές συνέπειες της παραβίασης των ορίων και επιβράβευση για την τήρησή τους Με σταθερότητα και συνέπεια Λειτουργώντας ως πρότυπα

Τα αυταρχικά όρια Περιορίζουν και αποδυναμώνουν τα παιδιά Στερούν από τα παιδιά την πρωτοβουλία, πλήττουν την αυτοεκτίμησή τους και λειτουργούν ως απαγορεύσεις ή τιμωρίες Είναι προσανατολισμένα στις ανάγκες των γονιών και κυρίως στην ανάγκη τους για κυριαρχία και έλεγχο Εκπορεύονται από τη γονεϊκή πεποίθηση ότι αν τα παιδιά δεν πονέσουν, δε θα μάθουν Τελικά, διαμορφώνουν αντιδραστικά-θυμωμένα ή φοβισμένα-αποσυρμένα παιδιά

Τα «χαλαρά» όρια Δεν είναι διατυπωμένα με σαφήνεια, δεν τηρούνται με σταθερότητα και διαμορφώνουν ένα κλίμα “επιτρεπτικότητας” Οδηγούν τα παιδιά σε χειριστικές και εγωκεντρικές συμπεριφορές που διαταράσσουν το κλίμα της οικογένειας Εκπορεύονται από τη γονεϊκή πεποίθηση ότι αντιδράσεις που δυσαρεστούν τα παιδιά δεν είναι αποτελεσματικές και οδηγούν τους γονείς σε απώλεια του ελέγχου Τελικά, διαμορφώνουν εγωκεντρικά παιδιά, χωρίς σεβασμό για τον άλλο άνθρωπο.

Τα «δημοκρατικά» όρια Θεσπίζονται με δίκαιο και σαφή τρόπο Λαμβάνουν υπόψη τις ανάγκες και των γονιών και των παιδιών, υπάρχει δηλαδή αμοιβαίος σεβασμός και συνεργασία Εκπορεύονται από τη γονεϊκή πεποίθηση ότι τα παιδιά μπορούν να αναλαμβάνουν ευθύνες, να έχουν επιλογές και να μαθαίνουν από τις συνέπειες των επιλογών τους Τελικά, διαμορφώνουν υπεύθυνα παιδιά και συνεργάσιμα παιδιά

Φυσικές και λογικές συνέπειες Φυσική συνέπεια θεωρείται οποιοδήποτε επακόλουθο προκύπτει από τις ενέργειες ενός παιδιού (από όσα κάνει ή δεν κάνει) όταν δεν παρεμβαίνει ο ενήλικας Η λογική συνέπεια σχεδιάζεται από τον γονέα, είναι δηλαδή η «τιμωρία» που ταιριάζει στην «παράβαση» για να την αποκαταστήσει Οι συνέπειες είναι άμεσες, σχετικές με το όριο που παραβιάζεται, σύντομες, κατάλληλες για την ηλικία του παιδιού και προσφέρουν ευκαιρίες για μάθηση

Κλείνοντας… «Το παιδί με τρυφερούς και δημοκρατικούς γονείς μεγαλώνει σε ένα περιβάλλον αγάπης, έχει σωστά πρότυπα ταύτισης και μίμησης, λαμβάνει τις αναγκαίες εξηγήσεις για τους κανόνες και έχει την ευκαιρία να μάθει (μέσα από τη δοκιμή και τα λάθη του) πώς οι πράξεις του επηρεάζουν τους άλλους και τον εαυτό του. Ο συνδυασμός της θέσπισης ορίων και της θερμής ενθαρρυντικής στάσης που εκφράζει αποδοχή από την πλευρά των γονέων απεικονίζεται στο λεγόμενο δημοκρατικό γονέα ή αλλιώς στο γονέα με κύρος» (Herbert, 1974 και 1989)