Διαλέξεις- Παρουσιάσεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Οδηγίες για την δημιουργία εμφανίσιμων παρουσιάσεων
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Δ ΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Π ΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ P OWER P OINT.
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Σχεδιασμός και Εκφώνηση Προφορικών Παρουσιάσεων. Οικοδόμηση της Καριέρας σας με Προφορικές Παρουσιάσεις Επιδείξτε τις Ικανότητές Σας Σκεφτείτε Γρήγορα.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Πως κάνουμε μια παρουσίαση σε Power Point
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων Εντατικά μαθήματα ΚΕΔΙΜΑ Εαρινό 2014 Δρ. Κωνσταντίνος Τσουρής
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Αντανάκλαση Συναισθήματος
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών.
Δεν ξεχνώ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΩ.
Δημιουργία Διαφανειών
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Επεξεργαστής Παρουσιάσεων λογισμικό Ο Επεξεργαστής παρουσιάσεων είναι και αποτελείται από μια ομάδα από οπτικά εργαλεία που βοηθούν το χρήστη να δημιουργεί.
ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
ΧΡΗΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Επιμέλεια: Ελπίδα.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» 2008_04_18.
Τα χαρακτηριστικά των καλών παρουσιάσεων
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
Αναστάσιος Μιχαηλίδης Λέκτορας Α.Π.Θ. Γεωργικές Εφαρμογές.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Του Π. Θέματος 117 Ελλάδος.
Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσιάσεων Δρ. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΔΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΔΔΑ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
Το σώμα ως μια μηχανή.
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
DISNEY'S.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις.
Ετυμολογία Το άγχος προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «άγχω» που σημαίνει αισθάνομαι πνιγμό. Πρόκειται για: Μια φυσιολογική αντίδραση σε έναν επικείμενο.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Παρουσιάσεις με Αντίκτυπο (High Impact Presentations)
Πως να κάνετε μια παρουσίαση σε Power Point. Σημαντικό: Εμπειρία στις παρουσιάσεις Για καλές παρουσιάσεις πρέπει να γνωρίζουμε από παρουσιάσεις όχι το.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαλέξεις- Παρουσιάσεις Ελένη Ζαρόκωστα Εργαστήριο Γεωργικών Εφαρμογών ΓΠΑ

Καλή παρουσίαση - Κακή παρουσίαση

Περιεχόμενα Διάλεξη, παρουσίαση: Ορισμοί Βήματα- Σχεδιασμός Δομή Προετοιμασία Πραγματοποίηση Χρήση οπτικοακουστικών μέσων Ανακεφαλαίωση Μετά την παρουσίαση

H διάλεξη Ομιλία πάνω σε ένα θέμα Σχετικά αναποτελεσματικό μέσο μεταφοράς γνώσεων: Δεν απαιτεί τη συμμετοχή του ακροατηρίου Δεν προωθεί μεταβολές στη συμπεριφορά των συμμετεχόντων Δεν προάγει την εκμάθηση δεξιοτήτων Οπτικοακουστικά μέσα: διάλεξη → παρουσίαση

7 Βασικά Βήματα Αποφάσισε τι θέλεις να επιτύχεις και αν η παρουσίαση ενδείκνυται για το σκοπό σου Αποφάσισε την μορφή της παρουσίασης Ετοίμασε ένα σενάριο Σχεδίασε και ετοίμασε τα οπτικο-ακουστικά βοηθήματα και προσχέδιο/α της παρουσίασης Κάνε πρόβα Κάνε αλλαγές Παρουσίασε

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Τι πρέπει να γνωρίζεις; Ποιο είναι το θέμα; Ποιος είναι ο σκοπός της διάλεξης; Ποιο είναι το ακροατήριο; (π.χ. επίπεδο εκπαίδευσης , πολιτισμικά στοιχεία κ.α.) Ποιος είναι ο διαθέσιμος χρόνος;

Σχεδιασμός -Χώρος Σκεφτείτε το χώρο

Δομή διάλεξης- παρουσίασης Εισαγωγή Κύριο Μέρος Αλληλουχία, Λογική μετάβαση Συμπεράσματα Βιβλιογραφία

Εισαγωγή Περιλαμβάνει: Παρουσίαση του ομιλητή Παρουσίαση του θέματος Λόγους που καθιστούν το θέμα σημαντικό Πως ο ομιλητής σκοπεύει να διαχειριστεί το θέμα (περιεχόμενα)

Εισαγωγή Δυνατή εκκίνηση -Προσέλκυση ενδιαφέροντος Με ποιον τρόπο; Μια χιουμοριστική ιστορία (σύντομη) Μια ρητορική ερώτηση αποφθέγματα / φράσεις που τραβούν την προσοχή οπτικά μέσα παραδείγματα προσωπικές εμπειρίες στατιστικά στοιχεία

Το μαγικό λεπτό Στα πρώτα 5-10 δευτερόλεπτα μιας ομιλίας, ο ακροατής έχει ήδη σχηματίσει γνώμη για τον παρουσιαστή. Στα επόμενα 50-55 δευτερόλεπτα η άποψη του έχει θεμελιωθεί.

Καμπύλη Προσοχής!!!

Κύριο μέρος Ανάπτυξη του θέματος με λογική σειρά, σε συμφωνία με την εισαγωγή Χρησιμοποίηση παραδειγμάτων, αποσαφήνιση θέσεων Χρησιμοποίηση οπτικοακουστικών μέσων για κατανόηση και επισήμανση σημαντικών σημείων

Συμπεράσματα Το ενδιαφέρον μειώνεται Τελευταία ευκαιρία για: Ενίσχυση των κύριων σημείων Ανακεφαλαίωση των κύριων σημείων Πρόσληψη του μηνύματος από το κοινό

Προετοιμασία παρουσίασης Σχεδιάστε την ομιλία Φτιάξτε (ευανάγνωστες) σημειώσεις/ κάρτες Σκεφτείτε τον διατιθέμενο χρόνο Τι μπορείτε να πείτε Τι πρέπει να πείτε Τι θα πείτε Βάλτε χρονικές ενδείξεις στις σημειώσεις

Προετοιμασία παρουσίασης Σχεδιάστε και προετοιμάστε τα οπτικοακουστικά μέσα (ΟΑ- μέσα ) Τα ΟΑ-μέσα μπορεί να είναι υπέρ σας ή εναντίον σας. Κατάλληλη προετοιμασία ενισχύει την κατανόηση- κακές επιλογές διασπούν την προσοχή Φωτογραφίες, σχέδια, διαγράμματα: βοηθούν στην κατανόηση πολύπλοκων ιδεών ή πληροφοριών.

Προετοιμασία παρουσίασης Πρόβα Ενισχύει την αυτοπεποίθησή σας και βοηθά να ξεπεράσετε το άγχος της έκθεση στο κοινό Πρόβα με κοινό  ομιλία περισσότερο φιλική προς το κοινό

Προετοιμασία παρουσίασης Προετοιμαστείτε για το αναπάντεχο Προετοιμαστείτε για πιθανές ερωτήσεις του κοινού* Διασφαλίστε ότι μπορείτε να τις απαντήσετε ή να τις αντιμετωπίσετε αξιόπιστα** .

Ερωτήσεις από το κοινό Γιατί να δεχτεί ο παρουσιαστής ερωτήσεις; Για να δημιουργηθεί θετική σχέση ανταπόκρισης μεταξύ παρουσιαστή -κοινού Για να λυθούν τυχόν παρεξηγήσεις και απορίες Για να αντιληφθεί ο ομιλητής το βαθμό κατανόησης και να διαπιστώσει τα σημεία που κεντρίζουν το ενδιαφέρον του κοινού Αφομοιώνουμε 70% από τις συζητήσεις που συμμετέχουμε

Απαντήσεις στο κοινό Αρχίζεις να σκέφτεσαι την απάντηση μόνο αφού ολοκληρωθεί η διατύπωσή της ερώτησης Αναδιατυπώνεις την ερώτηση ώστε να ακούσουν όλοι και να συμμετέχουν στο διάλογο. Απευθύνεις την απάντηση σε όλο το ακροατήριο και όχι στο άτομο που υπέβαλε την ερώτηση. Αποδοχή άγνοιας Όχι διάλογος μεταξύ δύο μόνο ατόμων. Ενθαρρύνουμε την συμμετοχή

Πραγματοποίηση παρουσίασης Καλύψτε το υλικό σας στον διαθέσιμο χρόνο Χρησιμοποιήστε ως οδηγό κάρτες /σημειώσεις Σταθείτε και μιλήστε άνετα Χαμογελάστε αλλά όχι επιτηδευμένα να είστε φυσικοί

Πραγματοποίηση παρουσίασης Εμφάνιση Να εμπνέει αυτοπεποίθηση Να ταιριάζει με την περίσταση (επίσημη, ανεπίσημη, χύμα) Στάση Ευγενική και συγκροτημένη Διατήρηση οπτικής επαφής με το κοινό Χειρονομίες φυσικές και αβίαστες Συναίσθηση ιδιαιτεροτήτων που αποσπούν την προσοχή Να εμπνέει αυτοπεποίθηση στον ομιλητή και το κοινό

Πραγματοποίηση παρουσίασης Φωνή Ρυθμός, τόνος, βάθος Καθαρή άρθρωση Καλύτερα να μιλάτε αργά πάρα πολύ γρήγορα Γλώσσα Κατάλληλη Συνηθισμένο λεξιλόγιο και όροι γνωστοί στο κοινό

Τι πρέπει, τι δεν πρέπει Πρέπει Δεν πρέπει Να καλύπτεις το θέμα σου Να έχεις ξεκάθαρα αντικείμενα Να είσαι προετοιμασμένος Να μοιράζεσαι το αντικείμενο με το ακροατήριο Να είσαι ορατός από όλους Να μιλάς αργά και καθαρά Να είσαι συνεπής στον χρόνο Να χρησιμοποιείς χειρονομίες Να κοιτάς όλο το ακροατήριο Να εμπνέεις εμπιστοσύνη Δεν πρέπει Να προσπαθείς να καλύψεις πάρα πολλά Να κοιτάς συνέχεια τις σημειώσεις Να στέκεις σε ένα σημείο Να μιλάς μονότονα Να κάνεις show Να κοιτάς μόνο μερικούς ακροατές Να είσαι συνεσταλμένος Να είσαι επιθετικός Τα πρέπει και τα μη μιας διάλεξης Μην χάσεις τον έλεγχο της διάλεξης

Τα κλειδιά της επιτυχίας Γνώρισε το κοινό σου. Απλοποίησέ το. Keep It Small and Simple (KISS) Έχε εμπιστοσύνη στον εαυτό σου.

Χρήση οπτικοακουστικών μέσων Η χρήση οπτικοακουστικών μέσων ζωντανεύει την διάλεξη Αφομοιώνουμε 50% από ότι ακούμε και βλέπουμε ταυτόχρονα Κανόνες Γνώση του τρόπου λειτουργίας Έλεγχος λειτουργίας

Χρήση οπτικοακουστικών μέσων Πίνακας (μαυροπίνακας ή λευκός πίνακας) Σταντ παρουσίασης με χαρτιά Projector διαφανειών Projectors που συνδέονται σε Η/Υ Slides Βίντεο Αφίσες

Επιμείνετε στην ευκρίνεια του κειμένου Το μέγεθος μετράει Αυτό είναι Arial 14 Αυτό είναι Arial 24 Αυτό είναι Arial 30 Αυτό είναι Arial 36 Αυτό είναι Arial 44

Επιμείνετε στην απλότητα του κειμένου Πάρα πολλά χρώματα Πάρα πολλές γραμματοσειρές και στυλ Ο κανόνας 6Χ7 Όχι περισσότερες από 6 γραμμές/ διαφάνεια Όχι περισσότερες από 7 λέξεις/γραμμή

Μία εικόνα χίλιες λέξεις Οι εικόνες δεν αντικαθιστούν το λόγο

Επιμείνετε στην απλότητα των εικόνων Οι εικόνες αποσπούν την προσοχή Η χρήση πολλών εικονων προκαλεί σύγχιση

Επιμείνετε στην απλότητα του ήχου Χρησιμοποιήστε ήχο μόνο αν είναι απαραίτητο Ο ήχος διασπά την προσοχή

Επιμείνετε στην απλότητα των μεταβάσεων Διασφαλίστε ότι οι μεταβάσεις δεν ενοχλούν

Επιμείνετε στην σαφήνεια του κειμένου ΚΕΦΑΛΑΙΑ: ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ Γραμματοσειρές: κάποιες διαβάζονται δύσκολα Tα italics διαβάζονται δύσκολα Η υπογράμμιση συχνά υποδεικνύει σύνδεσμο, Χρώμα για έμφαση χρησιμοποιήστε χρώμα για έμφαση

Επιμείνετε στην σαφήνεια του κειμένου Οι αριθμοί υποδεικνύουν σειρά, κατάταξη Χρησιμοποιείστε Bullets σε λίστες χωρίς: Προτεραιότητα Σειρά ΄Ιεραρχία

Επιμείνετε στην σαφήνεια Χρησιμοποιείτε: Ευδιάκριτα Διαγράμματα Ευκολοδιάβαστους πίνακες

Χρήση video/ DVD Επιλέξτε το απόσπασμα από το βίντεο που αφορά στο αντικείμενο της διάλεξης Προσαρμόστε το βίντεο στην παρουσίαση από πριν Ενημερώστε για το περιεχόμενο πριν το δείξετε Εστιάστε στο τι θέλετε να επισημάνετε Μετά την παρακολούθηση, ζητήστε τη γνώμη του κοινού Έχετε προετοιμάσει σχετικές (ανοιχτές) ερωτήσεις

Video https://www.youtube.com/watch?v=8S0FDjFBj8o

Εν τέλει Σκοπός είναι η επικοινωνία Το κείμενο πρέπει να υποστηρίζει την επικοινωνία Οι εικόνες πρέπει να απλοποιούν σύνθετα νοήματα Οι εικόνες πρέπει να υποστηρίζουν όχι να αποσπούν Ήχος χρησιμοποιείται όταν είναι απολύτως απαραίτητος

Μετά την παρουσίαση

Ευχαριστώ…. ...για την προσοχή σας Ευχαριστώ…. ...για την προσοχή σας