Το Φ στο ανθρώπινο κεφάλι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Leonardo Pisano ή Fibonacci (1180 – 1250 μ.Χ.)
Advertisements

Αριθμοί Catalan και Stirling
Γιάννης Σταματίου Μη αποδοτική αναδρομή και η δυναμική προσέγγιση Webcast 8.
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
Ο αριθμός φ και οι τέλειες αναλογίες σώματος
ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΗ ΑΣΤΕΡΩΝ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΟΤΗΤΑ Εισαγωγή στις βασικές έννοιες
Διακριτά Μαθηματικά ΙI Αναδρομή
Ο ΑΡΙΘΜΟΣ Φ ΣΕ ΖΩΑ ΚΑΙ ΦΥΤΑ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Καινοτομίες στην εργαστηριακή διδασκαλία των φυσικών επιστημών Δημήτρης Κολιόπουλος, ΤΕΕΑΠΗ Παν/μιου Πατρών.
Αριθμητικές Μέθοδοι Βελτιστοποίησης Θεωρία & Λογισμικό Τμήμα Πληροφορικής - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Ι. Η. Λαγαρής.
Γιάννης Σταματίου Ακολουθίες και Σειρές
Πολιτιστικό πρόγραμμα
TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A Δυναμικός Προγραμματισμός πρόβλημα μεγέθους Ν διάσπαση πρόβλημα.
Ακολουθία Fibonacci 5η συνάντηση 6/11/2013.
Ελαφρύτατες διαδρομές TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A Συνάρτηση βάρους Κατευθυνόμενο γράφημα.
ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΗ ΑΣΤΕΡΩΝ
Πεντάλφα Αρμονικό τρίγωνο Αρμονική γωνία.
Γιάννης Σταματίου Αναδρομή και αναδρομικές σχέσεις
TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Ουρά Προτεραιότητας (priority queue) Δομή δεδομένων που υποστηρίζει.
Ελαφρύτατες διαδρομές TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A.
Ελάχιστο Συνδετικό Δέντρο
Εργασία για το τρίγωνο του Πασκάλ
Αλγόριθμοι - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - 4ο εξάμηνο1 Ανάλυση Αλγορίθμων b Θέματα: Ορθότητα Χρονική αποδοτικότητα Χωρική αποδοτικότητα Βελτιστότητα b Προσεγγίσεις:
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές TSP, Μέτρα κεντρικότητας, Dijkstra Data Engineering Lab.
Τι είναι ο αριθμός φ; The beauty is the harmony between the parts themselves but also between the parts and the whole! Albrecht Dürer, “About Measurement”
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.
ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Οι εντολές επανάληψης Σε πολλά προβλήματα απαιτείται η επανάληψη ενός συνόλου ενεργειών προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα. Θα αναφέρουμε δύο χαρακτηριστικά.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2)
Ασκήσεις σε πίνακες ΗΥ-150b ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Μπουλουκάκης Γεώργιος Βοηθός ΗΥ-150b ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Έλεγχος Ροής με την Εντολή Επανάληψης FOR 1/9
Χρυσός αριθμός Φ Εργασία στο πρότζεκτ των μαθητριών: Τρόφιν Στεφανία Λυρίτη Μίρκα Ντόκα Ιφιγένεια Μερμβελιωτάκη Ξένια.
Όλγα Μακρή Γιώργος Μοσχόπουλος Αριόλα Τσαρτσάνη Βέρα Βυθούλκα
Μαθηματικά και καθημερινότητα
Το τρίγωνο του Πασκάλ Παρατηρήστε πως αναπτύσσετε το μοτίβο. Συμπληρώστε τις κενές γραμμές.
Τι είναι η Ακολουθία Φιμπονάτσι και ποιος ο ρόλος της στην Επιστήμη, στη βιολογία και στην τέχνη; 1o ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΛΑΚΑΣ ΤΜΗΜΑ B΄3 ΘΕΜΑ.
Αρχιτεκτονικη & Γεωμετρια του Παρθενωνα
Magnitude of sensation (sensory magnitude)
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ.
Μέθοδος ελαχίστων τετραγώνων – Μεθοδολογία παλινδρόμησης
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΦΙΜΠΟΝΑΤΣΙ Μαρία Καρκαλά Ευρυδίκη Φατώλια.
Μάθημα : Αντίληψη 13/4/16 Μαρία Κουτρομάνου.
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (Functions)
Ο μαγικός αριθμός Φ.
Εισαγωγή στην Αναγέννηση
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ FIBONACCI Μαθήτρια: Δήμητρα Δεληβοριά Υπεύθυνη Καθηγήτρια:
2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας
10 εντυπωσιακά παραδείγματα συμμετρίας στην φύση
Δυναμικός Προγραμματισμός
Οι αριθμοί Φιμπονάτσι - το αριθμητικό σύστημα της φύσης
A4 Project Α΄ τετράμηνου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βεστάκη Μαρία
Δημιουργικές εργασίες στα Μαθηματικά ΓΕ.Λ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βιωματικό Μέρος
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2).
Ελαφρύτατες διαδρομές
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Μαθηματικά και Τέχνη Σε απόλυτη συμφωνία Ντούνης Κωνσταντίνος
«Μαθηματικά στην καθημερινότητα»
Feidhmeanna.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ .
Εμπειρογνώμονες (στο πλαίσιο της φιλοσοφικής ερμηνευτικής)
Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΘΜΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Φ στο ανθρώπινο κεφάλι Το κεφάλι σχηματίζει χρυσό ορθογώνιο με τα μάτια στο μέσον του. Το στόμα και η μύτη είναι τοποθετημένα σε χρυσές τομές της απόστασης , μεταξύ των ματιών και του κάτω μέρους του σαγονιού.

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΒΙΤΡΟΥΒΙΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΒΙΤΡΟΥΒΙΟΥ Ο ομφαλός είναι φυσικά τοποθετημένος στο κέντρο του ανθρώπινου σώματος και αν σε ένα άνδρα ξαπλωμένο με το πρόσωπο στραμμένο πάνω και τα χέρια και τα πόδια ανεπτυγμένα , με τον ομφαλό του ως κέντρο εγγράψουμε έναν κύκλο , θα ακουμπήσει τα δάχτυλα των ποδιών του.Έτσι οι γραμμές σε ορθή γωνία μεταξύ τους , περικλείοντας την φιγούρα σχηματίζουν ένα τετράγωνο.

Τα πειράματα και τα ορθογώνια του Fechner

Ο χρυσός λόγος και η ανατομία του ανθρώπου Το χέρι μας παρουσιάζει τη χρυσή τομή. Κάθε τμήμα του χεριού είναι 1,61804.. φορές μεγαλύτερο από το προηγούμενό του. Κάθε φάλαγγα (οστό) του χεριού μας, από το ακροδάχτυλο μέχρι την βάση του στον καρπό, είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη της κατά περίπου 1,618, δηλαδή περίπου κατά το χρυσό λόγο και ταιριάζει με τους αριθμούς Fibonacci 2,3,5 και 8 .Με αυτή την κλίμακα το νύχι μας έχει μοναδιαίο μήκος.

Ανθρώπινο καρδιογράφημα Στο καρδιογράφημα αν επιλέξουμε τη συστολική (t1) και τη διαστολική (t2) δραστηριότητα, αποδεικνύεται ότι υπάρχει η βέλτιστη καρδιακή («χρυσή») παλμική συχνότητα για τον άνθρωπο αλλά και για άλλα θηλαστικά. Εδώ οι διάρκειες της συστολής , της διαστολής και του πλήρους καρδιακού κύκλου (Τ) βρίσκονται σε χρυσή αναλογία: Τ/ t2 = t2 /t1 Συγκεκριμένα, για τον άνθρωπο η «χρυσή συχνότητα» είναι 63 παλμοί το λεπτό.

ΤΟ Φ ΣΤΗΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ Στην ορθοδοντική οι γιατροί πρέπει να επιδιώκουν την "Χρυσή τομή" δηλαδή την αναλογία 1.618:1 που οι Αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν απαραίτητη για ένα αντικείμενο έτσι ώστε αυτό να φαίνεται όμορφο. «Χρησιμοποιώντας την απεικόνιση των δοντιών σε υπολογιστή και βασιζόμενοι στον τρόπο με τον οποίο τα δόντια συμμετέχουν στο τόξο, θα βρούμε μπροστά μας ξανά τον χρυσό αριθμό Φ.

Η Πυθαγόρεια διδασκαλία Η Πυθαγόρεια διδασκαλία για τον αρμονικό λόγο χρησιμοποιήθηκε ευρέως στην αρχαία αρχιτεκτονική και γλυπτική. Για παράδειγμα οι βασικές διαστάσεις του Παρθενώνα είναι προσαρμοσμένες στον χρυσό λόγο. Το ίδιο ισχύει για τις αναλογίες του αγάλματος του Απόλλωνα όπου η ομφαλική γραμμή διαιρεί το ύψος του σώματος σε χρυσό λόγο.