ΟΜΙΛΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
This show was edited by Mike:
Advertisements

Κάνε κλικ στο επίθετο που ταιριάζει στον κανόνα
God Guides Us Μάθημα 5—Ο Ησαΐας προφητεύει σε ένα Αμαρτωλό Έθνος Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθιήκη Τόμος 4 Ο Θεός Μας Οδηγεί.
Ο Θεός Μας Καλεί Μάθημα 1 – Ο Θεός Δημιουργεί τον Κόσμο Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθήκη Τόμος 1.
Το πολίτευμα στην Αρχαία Ελλάδα
Κ. Αλεξανδρής. Υπαίθρια Αναψυχή Οργανωμένη Μορφή Ελεύθερη Αναψυχή.
Άρχισε Κάνε κλικ στην εκδήλωση που ταιριάζει με την εικόνα Προσοχή! Το παιχνίδι πρέπει να εμφανίζεται σε slide show. (Αν δεν συμβαίνει αυτό επιλέξτε στο.
ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗΣ ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ,
ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ υλικου Σημειου - 1ος νομοΣ του νευτωνα
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ: Ωφέλιμα για την φύση, ωφέλιμα για εμάς Eργασία που ετοιμάστηκε από ομάδα μαθητών στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικογενειακής Αγωγής.
Ο Οργανισμός Enterprise Greece αποτελεί μετεξέλιξη της «Επενδύστε στην Ελλάδα Α.Ε.» (Invest in Greece) - στην οποία ενσωματώνονται, μεταξύ άλλων, και.
A show dedicated to the Comenius Project and Cypriot traditions We had our Comenius show divided in two parts. At the first part we had a power point presentation.
2 η Εκπαιδευτική Περιφέρεια Νομού Έβρου Mάρτιος 2010.
Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθήκη Τόμος 1
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ & ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Συμβουλευτική Ψυχολογία
Microenterpise Microinsurance Microriskmanagement
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ (Ε)
Διάλεξη 9: Ακολουθιακή λογική - Ασκήσεις Δρ Κώστας Χαϊκάλης
Δίκτυα Υπολογιστών Ι.
MONEY SHOW 2017 «Μικρομεσαιεσ Επιχειρησεισ και ο ρολος τουσ
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού Ο Σαύλος γίνεται Καινούριος Άνθρωπος
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
Παρουσιάσεις Β’ Γυμνασίου
Κεφάλαιο 5 Πολιτική οικονομία και τουριστική ανάπτυξη
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ WEB ΣΤΟ TWINSPACE
Εθελοντικό Σωματείο WEBSITE: GROUP: PROFILE:
The quiz show….
Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών
ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ
στην Επετειακή Εκδήλωση συμπλήρωσης 30 χρόνων Erasmus,
POWERPOINT TEST 1 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.
2018 Χορός Αποφοίτησης ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού Σχολείου Κολλεγίου Ψυχικού
Γ6.9 Δημιουργία και Τροποποίηση Ερωτημάτων
ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ Διεγερση τηΣ προσοχΗΣ των μαθητΩν
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Λειτουργεί ο Παραδειγματισμός
مديرة المدرسة أ. خالدة المير رئيسة القسم أ. منيرة العدواني
Recursive vs. Recursively Enumerable
Πολιτική Επιστήμη ΙΙ Θεωρίες πλουραλισμού.
Όταν η Ψυχοκινητική συναντά τη Μουσικοκινητική
The Crucible In-Class Project
Radu Pescarus, BSc, Bernard Montreuil, MD, Yves Bendavid, MD 
Recombinant Factor VII Is Associated With Worse Survival in Complex Cardiac Surgical Patients  Andrej Alfirevic, MD, Andra Duncan, MD, Jing You, MS, Cheryl.
Z-FA-FMK mitigated the motor neuron loss in SMA long-term cultures.
CAPN1, CAPN7, CTSB, and CTSL mediated the degradation of SMN proteins.
Σχέδιο Δράσης Διάδοσης και Ενημέρωσης ΣΔΑΕ Δήμου Κηφισιάς
Reduced Network Dynamics on Functional MRI Signals Cognitive Impairment in Multiple Sclerosis Cognitively impaired participants with MS showed a less dynamic.
Julia’s & Winston.
An Unexpected Complication of Titanium Rib Clips
Effect of urinary versus recombinant FSH on clinical outcomes after frozen–thawed embryo transfers: a systematic review  Hesham G. Al-Inany, Pieter van.
Correspondence Analysis (CA) for dataset, showing sample scores for axis 1 against axis 2. Correspondence Analysis (CA) for dataset, showing sample scores.
Answer to Case of the Month #143
Electromagnetic Properties of Block Copolymer/Inorganic Oxide Nanocomposite Materials Kenneth A. Mauritz, The University of Southern Mississippi Hattiesburg,
Erythrocytic stages of P. knowlesi, P. malariae, and P
Natural Selection and Speciation Posters
Typical patterns of SMAP and reversibility of platelet microaggregation by low-dose ADP, measured by a laser light-scattering system. Typical patterns.
Visualization of the mechanisms found between body fatness and breast cancer in PubMed – Framework stage I: A, Team A - TeMMPo - Sankey plot for sex steroids,
Cluster analysis and PAM prediction in breast cancer and normal breast tissues. Cluster analysis and PAM prediction in breast cancer and normal breast.
Fig. 2. Hepatic toxocariasis in a 59-year-old woman, MRI findings
A, Brain MR images showing typical findings in spontaneous intracranial hypotension with a coronal T2-weighted image showing subdural fluid collections;
Microsurgical treatment of persistent or recurrent varicocele
Kaplan-Meier curve showing similar survival in patients with coexisting granulomatous inflammation and lung cancer versus patients with lung cancer alone.
Crustal cross-sections with Moho depth from gravity inversion showing the along-strike variations of OCTZ structure and ocean-basin width for the South.
Sample Slide Random Slides From This PowerPoint Show
Axial T2-weighted fluid attenuated inversion recovery (FLAIR) magnetic resonance image in a 25-year-old man with complex partial seizures. Axial T2-weighted.
Exponential growth in overdose deaths.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΖΑΝΝΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΟΜΙΛΟΙ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ 2016-2017

ΟΜΙΛΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 2016 - 2017 «Ιστορικές και λογοτεχνικές διαδρομές με όχημα τον κινηματογράφο» Σύνδεση με το μάθημα της Ιστορίας και της Λογοτεχνίας

Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή Ο Μ Ι Λ Ο Σ Κ Ι Ν Η Μ Α Τ Ο Γ Ρ Α Φ Ο Υ Σας ΠρΟσΚαΛοΥμΕ: Να ταξιδέψουμε μαζί στον χρόνο…. στην ιστορική αφήγηση και τις λογοτεχνικές διαδρομές, με όχημα τον κ ι ν η μ α τ ο γ ρ ά φ ο ! Να βιώσουμε την περιπέτεια της μεγάλης οθόνης, τις αγωνίες της εφηβικής ηλικίας και της κοινωνίας. Υπεύθυνοι καθηγητές Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή

Στον φετινό όμιλο κινηματογράφου Παρακολουθήσαμε ταινίες, σχολιάσαμε τις εικόνες τους, τη μουσική και τις αφηγηματικές τεχνικές τους! Γνωρίσαμε τους ήρωες, τους πρωταγωνιστές τους! Συζητήσαμε, προβληματιστήκαμε, βιώσαμε δυνατές συγκινήσεις, γελάσαμε!

Στον φετινό όμιλο Κινηματογράφου Γνωρίσαμε χαρακτήρες προσώπων και σχολιάσαμε πτυχές σημαντικές της Ιστορίας! Μοιραστήκαμε ωραίες στιγμές με τους συμμαθητές μας και τους καθηγητές μας!

Στον φετινό όμιλο Κινηματογράφου Ασκήσαμε κριτική σε κινηματογραφικά έργα! Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας! Διευρύναμε τις γνώσεις μας σε τομείς της Λογοτεχνίας και της Ιστορίας!

Στον φετινό όμιλο Κινηματογράφου Καλλιεργήσαμε το ενδιαφέρον μας για τα κινηματογραφικά είδη Ζήσαμε την περιπέτεια μέσα από τις αφηγήσεις άλλων και αφηγηθήκαμε κι οι ίδιοι τις δικές μας ιστορίες……..

1…………………………………………………………………………………………………………… Ενδεικτικά Φύλλο εργασίας Στην τουρκικής παραγωγής ταινία «Αλμάνυα - καλώς ήλθατε στη Γερμανία» που σκηνοθέτησε η Γιασεμίν Σαμντερελί πρωταγωνιστεί ένας νεαρός Τούρκος β……………… που ερωτεύτηκε μία κοπέλα από τον τόπο του, αλλά ο πατέρας της δεν θέλει να επιτρέψει τον γάμο τους, γιατί ο νεαρός είναι φ…………………….. Τότε ο νέος κ…………….την κοπέλα και παντρεύονται κρυφά. Το ζευγάρι αποκτά τ……………… παιδιά, ένα κ…………….. και δύο α………………………, όμως ο νεαρός άνδρας αναγκάζεται για οι…………………………….. λόγους να εγκαταλείψει την οικογένειά του και να μ……………………………. στη Γ………………………… αναζητώντας μια καλύτερη δ……………………….. Όταν επιστρέφει μετά από καιρό στην οικογένειά του, τα δυο μικρότερα παιδιά του δυσκολεύονται να τον α……………………………… Τη χαρά της επιστροφής διαδέχεται η μεγάλη απογοήτευση του πατέρα, καθώς ο μεγάλος του γιος, όπως πληροφορείται από τον διευθυντή του σχολείου, δεν παρακολουθεί τα μαθήματά του αλλά συνεχώς το σκάει από το μάθημα. Τότε ο πατέρας αποφασίζει να πάρει μαζί του στη Γερμανία όλη του την οικογένεια, κυρίως για να μάθουν τα παιδιά του την π…………………………….. Ποια προβλήματα σύμφωνα με την ταινία που παρακολουθήσατε αντιμετωπίζει η οικογένεια αυτή, όταν πρωτοφτάνει στη Γερμανία και προσπαθεί να προσαρμοστεί στη χώρα αυτή; 1…………………………………………………………………………………………………………… 2…………………………………………………………………………………………………………… 3…………………………………………………………………………………………………………… Η οικογένεια αργότερα θα επισκεφτεί την Τουρκία και τα συγγενικά και φιλικά τους πρόσωπα. Ποιες δυσκολίες σύμφωνα με την ταινία επιφέρει στη σχέση τους μαζί τους η εγκατάστασή τους στη νέα χώρα; 1……………………………………………………………………………………………………………… 2……………………………………………………………………………………………………………… 3……………………………………………………………………………………………………………… Τα παιδιά της οικογένειας μεγαλώνουν και ένα νέο μέλος της οικογένειας έρχεται να προστεθεί γεννημένο αυτήν τη φορά στη Γ……………………. Το κορίτσι παντρεύεται, αποκτά δύο παιδιά, ένα κορίτσι και ένα μικρότερο αγόρι, και ο πρωταγωνιστής της ιστορίας, ο νεαρός Τούρκος βοσκός, είναι πλέον μετά από τόσα χρόνια πολίτης της Γερμανίας και π……………………………….

Φύλλο εργασίας Η κλέφτρα των βιβλίων Δραματική 2013 | Έγχρ. | Διάρκεια: 131' Αμερικανογερμανική ταινία, σκηνοθεσία Μπράιαν Πέρσιβαλ με τους: Τζέφρι Ρας, Έμιλι Γουάτσον, Σόφι Νέλις 1. Σε ποια χώρα και εποχή διαδραματίζεται η συγκεκριμένη ιστορία; …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2. Ποιοι κατά τη γνώμη σας και γιατί εκείνη την εποχή καίνε τα βιβλία; Τι έχουν να φοβηθούν από αυτά; Πώς η μικρή ηρωίδα του έργου καταφέρνει να διαβάζει βιβλία; 3. Πώς η μικρή ηρωίδα του έργου καταφέρνει να διαβάζει βιβλία κρυφά; ………………………………………………………………………………………… 4. Ποιον κρύβουν στο σπίτι της μικρής ηρωίδας του έργου και γιατί; 5. Γιατί την μικρή ηρωίδα τη μεγαλώνουν στο σπίτι τους θετοί γονείς; Τι συνέβη με τους πραγματικούς της γονείς; 6. Χαρακτηρίστε τους θετούς γονείς της μικρής ηρωίδας.

Οι μαθητές σχολιάζουν ενδεικτικά τις ταινίες που τούς άρεσαν περισσότερο…

Κριτικές του κινηματογραφόφιλου κοινού του Ομίλου «Μου άρεσε περισσότερο η ταινία Η κλέφτρα των βιβλίων, γιατί απέδωσε ρεαλιστικά τις συνέπειες του Β΄ παγκοσμίου πολέμου. Επίσης, μου άρεσαν οι χαρακτήρες και η ιδεολογία της ταινίας: πρέπει να διαβάζει κανείς και να μορφώνεται, αφού η γνώση κάνει καλύτερο τον άνθρωπο ακόμα και σε μια εποχή που αυτό απαγορευόταν από το χιτλερικό καθεστώς». Μαρκέλλα Στρατηγού, Β3

Κριτικές του κινηματογραφόφιλου κοινού του Ομίλου «Μου άρεσε προσωπικά η ταινία Η κλέφτρα των βιβλίων, επειδή μιλάει για τον αγώνα μίας έφηβης και για τη δίψα της για μόρφωση στην εποχή του Β΄ παγκοσμίου πολέμου». Χρήστος Στρατηγός, Β3

Κριτικές του κινηματογραφόφιλου κοινού του Ομίλου Ένα γενναίο ψέμα: «Μου άρεσε η συγκεκριμένη ταινία, γιατί μας έδειχνε τη δύναμη της αδελφικής σχέσης και ότι με ένα μικρό ψέμα σώθηκαν όλοι. Τέλος, μου άρεσε γιατί ήταν αληθινή και ας έδειχνε όλες τις δύσκολες αυτές συνθήκες που ζούσαν λόγω του πολέμου» Φένια Καρακατσάνη, Γ1

Κριτικές του κινηματογραφόφιλου κοινού του Ομίλου «Η πιο σημαντική στιγμή της ταινίας Ένα γενναίο ψέμα είναι, όταν ο έφηβος πρωταγωνιστής είπε στους στρατιώτες ότι είναι μόνος του και θυσιάστηκε, για να σώσει τα αδέλφια του» Ευάγγελος Μιτιτενίδης, Α2, Μάριελ Μιτιτενίδη, Α2

Κριτικές του κινηματογραφόφιλου κοινού του Ομίλου «Απ’ όλες τις ταινίες που είδαμε πιο πολύ μου άρεσε η ταινία Ένα γενναίο ψέμα. Είναι η αγαπημένη μου, διότι θίγει την ιστορία τριών αγοριών και ενός κοριτσιού που περνούν διάφορες δοκιμασίες, για να καταφέρουν να φτάσουν στην Αμερική. Εκεί δυσκολεύονται να προσαρμοστούν και στερούνται την αδελφή τους, η οποία βρίσκεται σε διαφορετική πόλη. Η ταινία έχει ομαλή πορεία και δεν είναι καθόλου προβλέψιμη. Επιπρόσθετα, μας παρουσιάζει τη δύναμη της οικογένειας και τις θυσίες που μπορεί κάποιος να κάνει γι’ αυτήν». Εμμανουέλα Σκάγου, Α3

Κριτικές του κινηματογραφόφιλου κοινού του Ομίλου «Οι βασικότερες έννοιες που θίγονται στην ταινία Ένα γενναίο ψέμα είναι η αδελφική αγάπη, τα δεινά του πολέμου, τα παιδιά στρατιώτες, η σκληραγωγία, η σημασία της οικογένειας και της θαλπωρής….» Βάσω Χρόνη, Β4

Κριτικές του κινηματογραφόφιλου κοινού του Ομίλου «Μία ταινία που μου άρεσε πολύ ήταν το The Truman Show, επειδή ήταν πολύ συγκινητική, πολύ αστεία, είχε περιπέτεια και έπαιζε και ο Τζιμ Κάρεϊ!» Αλέξανδρος Καρβέλης, Β1

Κριτικές του κινηματογραφόφιλου κοινού του Ομίλου «Η ταινία The Truman Show πραγματεύεται την εκμετάλλευση των ανθρώπων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με σκοπό το κέρδος» Δανάη Κοντογιώργη, Α2

Κριτικές του κινηματογραφόφιλου κοινού του Ομίλου «Το όνομα Truman στην ταινία μεταφράζεται σε “αληθινός άνθρωπος”, επειδή αυτός ο πρωταγωνιστής ήταν ο μόνος αληθινός. Όλοι οι άλλοι χαρακτήρες που τον περιτριγυρίζουν είναι ηθοποιοί και υποκρίνονται». Ηλίας Τσακίρης, Α3

Κριτικές του κινηματογραφόφιλου κοινού του Ομίλου «Μία ταινία που μου άρεσε πολύ ήταν ………………………………………………………………………….. Ευδοκία Σαμαάν, Β3

Κριτικές του κινηματογραφόφιλου κοινού του Ομίλου «Ο Μελανόκαρδος ήταν μία από τις καλύτερες ταινίες που είχα δει ποτέ. Μου άρεσε η πλοκή της ταινίας, τα ωραία γραφικά, το μέρος όπου γυρίστηκε και η πειστικότητα των ηθοποιών». Λευτέρης Χατζηχυδήρογλου, Β4

Σας περιμένουμε την επόμενη χρονιά! Για να συνεχίσουμε για 3η χρονιά τον Όμιλο Κινηματογράφου! Για να γνωρίσουμε ζητήματα Ιστορίας και Λογοτεχνίας μέσα από την κινηματογραφική αφήγηση! Για να γίνουμε μία όμορφη παρέα! Για να μάθουμε με τρόπο ευχάριστο και δημιουργικό!

Mαθητές του Ομίλου Κινηματογράφου 2016 - 2017 Φωτεινή Καρακατσάνη, Γ1 Καρβέλης Αλέξανδρος, Β1 Σαμαάν Ευδοκία, Β3 Στρατηγού Μαρκέλλα, Β3 Στρατηγός Χρήστος, Β3 Χρόνη Βασιλεία, Β4 Χατζηχυδήρογλου Λευτέρης, Β4 Παπαδημητρίου Νίκος, Β4

Mαθητές του Ομίλου Κινηματογράφου 2016 - 2017 Εμμανουέλα Σκάγου, Α3 Ηλίας Τσακίρης, Α3 Κοντογιώργη Δανάη, Α2 Μιτιτενίδη Μαρία, Α2 Μιτιτενίδης Ευάγγελος, Α2 Ραφαέλα Ντόκο, Α2 Ειρήνη Παγουλάτου, Α2

Διαμαντή Χρυσοβαλάντη, Φιλόλογος Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί του Ομίλου Κινηματογράφου Ιστορίας και Λογοτεχνίας Βότση Ελένη, Φιλόλογος Διαμαντή Χρυσοβαλάντη, Φιλόλογος

Ευχαριστούμε τη δημιουργό του βίντεο - εξωτερική συνεργάτιδα του Ομίλου: Φένια Κουμπαρούλη, Β3