Βδομάδα 3_ Making appointments and suggesting days, place and time

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙ.
Advertisements

Η Γη σε αριθμούς και εικόνες !!!!
Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»
Τακτικές για άνετη διαβίωση στο σπίτι
Chapter 2: Personal pronouns Verb to be Stephania Savva
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Η ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΙΤΑ ΤΗΣ ΤΑΕΙΣΟ
Στο σούπερ μάρκετ. Σήμερα οι φίλοι μας είναι στο σούπερ μάρκετ και ψωνίζουν: -Λοιπόν τι χρειαζόμαστε; Για κοίτα την λίστα -Για να δούμε...γάλα, γιαούρτια,
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Comenius Ελληνικό ημερολόγιο Φεβρουάριος 2014.
ΤΟ ΒΑΖΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
ΤΑΞΗ Γ-2 17ου ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
• Greetings • Personal Pronouns • The irregular verb «Είμαι» • The Verb in the present tense.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Η ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΖΩΗ
Η γαλοπούλα.
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Έφηβοι και Διατροφή.
Καθαριότητα «Φροντίζω τον εαυτό μου!»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
οι περισσότεροι μαθητές, κατά τη διάρκεια της μελέτης τους, αναζητούν οτιδήποτε που θα είναι εύγεστο και λαχταριστό, έχοντας σαν αποτέλεσμα, στο τέλος.
Lesson 2 ΜΑΘΗΜΑ 2 GRE 101. Verbs in active and passive voice.
Lesson 9 GRE101- GREEK ΜΑΘΗΜΑ 9. Auxiliary verb like/ dislike Questions: Σ’ αρέσει αυτή η ομπρέλα; Σας αρέσει αυτό το αυτοκίνητο; Answers: Ναι, μ’ αρέσει.
ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. Πως γίνεται η συντήρηση: Τα 5 βασικά στάδια H συντήρηση έχει ως απώτερο στόχο να κάνει το άτομο να τρώει σε όλη την υπόλοιπη.
Lesson 10 GRE 101- GREEK ΜΑΘΗΜΑ 10. The future tense (type A) γυρίζω Θα γυρίσω Θα μαγειρέψω Θα κοιτάξω Θα γυρίσεις Θα μαγειρέψεις Θα κοιτάξεις Θα γυρίσει.
Έρευνα για τις διατροφικές συνήθειες των παππούδων και των γιαγιάδων μας Συνέντευξη με τους ενοίκους του γηροκομείου Ρεθύμνου.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Βδομάδα 9_
Βδομάδα 10_14/3/16 Στόχοι Revision.
Talking about future plans
Future events (revision) Health and body
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
11/2/16 Aims Object and Numbers
At a restaurant Talking about future plans
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Topic and Grammar Past simple
3ο μάθημα 20/1/16.
ΦΕ2: ΜΑΖΑ 1. Παρατηρούμε και σχολιάζουμε την εικόνα.
5η βδομάδα 8/2/16.
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Daily routine.
Βδομάδα 10_14/3/16 Στόχοι Revision.
Στόχοι 1. Asking for and giving the time 2. Verbs –ώ (conjugation B2)
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Το Αγαπημένο Μου Μέρος Άγγελος-Πέτρος Δ
Το Σχολειό μου.
Describing past events Interview At a restaurant
Aims 1. Countries and nationalities 2. Languages
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Πρακτική στη Κοινότητα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Τι έκανες εσύ χτες/ προχτές/ την περασμένη Παρασκευή;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βδομάδα 3_11.4.16 Making appointments and suggesting days, place and time Accepting and refusing invitations Irregular verbs: λέω, ακούω, τρώω

Άσκηση 13 σελίδα 86

Άσκηση 22 σελίδα 90

Τι κάνει κάθε μέρα;

Ξυπνάει 1

Τρώει πρωινό 2

Φτιάχνει καφέ

Φοράει τα ρούχα της

Πάει στη δουλειά 3

Δουλεύει 4

Τρώει μεσημεριανό 5

Πάει βόλτα 6

Πάει για ψώνια 7

Βλέπει τηλεόραση 8

Ακούει μουσική

Πάει σινεμά 9

Διαβάζει εφημερίδα 10

Τρώει βραδινό 11

Μαγειρεύει 12

Κάνει μπάνιο

Πέφτει για ύπνο 13

Πόσο συχνά… ;

Τι λες, πάμε για καφέ;

Διαβάζω το κείμενο (σελίδα 84)

Καλώ Ρωτώ Τι λες; Πάμε για καφέ/ ποτό/ φαγητό/ θέατρο/ σινεμά; Τι κάνεις τη Δευτέρα; Πάμε για…… ; Γιατί δεν τα λέμε στις ……; Απαντώ Πότε; Ναι πάμε. Τι ώρα λες; Ναι μπορώ. Τι ώρα και πού; Ναι, γιατί όχι; Όχι δεν μπορώ. Την Τετάρτη έχω μάθημα. Δυστυχώς δεν μπορώ. Τη Δευτέρα δουλεύω.

Άσκηση 15 και 16 σελίδα 87

Άσκηση 24 σελίδα 91

Ακούω

Τρώω, λέω, ακούω

σελίδα 85

Εργασίες για το σπίτι Άσκηση 12 σελίδα 86 Άσκηση 1 σελίδα 109 από το handout