ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόληψη ατυχημάτων στην ύπαιθρο
Advertisements

ΣΦΥΓΜΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. AF Studies ΚΑΡΔΙΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ ΖΗΚΟΣ ΚΕΝΤΡΟΣ ΘΑΝΑΣΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Το δίκαιο και οι διακρίσεις του
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πρώτες Βοήθειες γύρω από το νερό
Η ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ Aurelii Augustini de animae quantitate Incipiunt Sancti Augustini soliloquiorum libri duo Carmen angelicum Gloria in excel[si]s D[e]o. Et in.
Ομάδα αγωγής υγείας 2ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας
Επείγουσες ιατρικές καταστάσεις στο Οδοντιατρείο
To δίκαιο της αυτοκρατορίας
ΠΝΙΓΜΟΣ & ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Σε ΠΑΙΔΙΑ.
ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ
ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΑΕΡΟΦΟΡΩΝ ΟΔΩΝ σε βρέφη
Χειρουργική Νοσηλευτική Ι (Ε)
Μάθημα 5ο – 20/11/2015 Α’ βοήθειες σε Πνιγμό - Λιποθυμία
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT Με το θέμα ασχολήθηκαν : Oι μαθητές και μαθήτριες της Β Λυκείου Οι επιβλέπουσες καθηγήτριες : Νίκα Ευσταθία,Σολωμού Βασιλική.
Αντιμετώπιση ατυχημάτων στη σχολική καθημερινότητα Αντιμετώπιση ατυχημάτων στη σχολική καθημερινότητα Καλέντζιου Μίνα.
ΔΡ. ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ 9/2/2014
Πρωτεσ βοηθειεσ – ειμαι κοντα σου
ΤΜΗΜΑ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ :ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΕΥΤΕΡΠΗ ΖΑΡΑΓΚΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ ΒΑΡΒΑΡΑ ΤΖΑΦΕΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Πρώτες Βοήθειες γύρω από το νερό
ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
ΚΙΚΕΡΩΝ (M. Tullius Cicero)
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Κυφωνίδης Δημήτριος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής Παιδίατρος «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Τι είναι οι πρώτες βοήθειες ;
Πρωτεσ βοηθειεσ στο σχολικο περιβαλλον
Ιδιότητα του Πολίτη και Μετανεωτερικότητα
Πνιγμονή Πνιγμός είναι μια μορφή ασφυξίας που οφείλεται σε μηχανική απόφραξη της αναπνευστικής οδού. Τα συνηθέστερα αίτια πνιγμού στη χώρα μας είναι από.
H Kυριακή Προσευχή Θρησκευτικά Ομάδα: Στο παρά 5… θεολόγοι
Κυριακη προσευχη Ομάδα:P.P.A.P.
Βασικές αρχές και διακρίσεις του ρωμαϊκού δικαίου
ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΑΡΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΜΟΝΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (HEIMLICH)
ΠΝΙΓΜΟΣ ή ΠΝΙΓΜΟΝΗ μορφή ασφυξίας που οφείλεται σε μηχανική απόφραξη της αναπνευστικής οδού.
Πρώτες βοήθειες & πρόληψη ατυχημάτων
Παλαιολόγου Αθηνά Πνευμονολόγος-Εντατικολόγος Επιμελήτρια Β
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΕΠΑΛ ΜΕΣΣΗΝΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ» Ο Εθελοντισμός συνδυάζει «τον έρωτα του ερασιτέχνη, τη συνέπεια του επαγγελματία, την πειθαρχία του στρατιώτη και την ανιδιοτέλεια του ανώτερου ανθρώπου».

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ Ομάδα Α:’ Χρονόπουλος Παναγιώτης Ψυχογιός Αναστάσιος Τάπαρης Παύλος Χαραλαμπόπουλος Βασίλης Ομάδα Β’ Παπακωσταντίνου Θεοδώρα Παπαδοπούλου Αρετή Παρασκευοπούλου Χαρά Τοντόροφ Ιορδάνης Ομάδα Γ’ Ντερβίσι Ιωάννης Πασσαράς Αναστάσιος Σταθόπουλος Ηλίας Ομάδα Δ’ Πέτκοβα Εβελίνα Πετρόβ Δημήτρης Πετρόβ Παύλος Παρασκεύας Χρήστος

Συντονίστρια Ερευνητικής Εργασίας Παντόστη Ευθαλία ΠΕ06 Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Διευθυντή του σχολείου μας για την συνεχή υποστήριξη του & στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό – Τομέας Νοσηλευτικής Περιφερειακού Τμήματος Καλαμάτας και ιδιαιτέρως στην κα. Κατερίνα Τσάγκα

ΕΝΟΤΗΤΑ Α’ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Ο εθελοντισμός είναι η ατομική συνεισφορά που δεν σχετίζεται με κέρδος, αμοιβή ή καριέρα, αλλά στοχεύει στην ευημερία των συνανθρώπων ή του συνόλου της κοινωνίας. Η ρίζα της λέξης είναι λατινική (voluntas: θέληση)

Ο εθελοντισμός μπορεί να συμβάλλει στην επίλυση: κοινωνικών, οικονομικών, πολιτισμικών, ανθρωπιστικών και ειρηνευτικών ζητημάτων

Πλεονεκτήματα: Ενδυναμώνει την κοινωνική αλληλεγγύη, την ανθρωπιά, και τη συνοχή που όλοι οραματιζόμαστε και αξίζουμε! Ενισχύει την ενεργό συμμετοχή και τη συνύπαρξη, προσδίδοντας νέο περιεχόμενο στη ζωή μας. Τα αποτελέσματα μίας εθελοντικής δράσης είναι άμεσα και ο εθελοντισμός είναι ο καλύτερος τρόπος για να συνειδητοποιήσεις ότι πραγματικά έχεις τη δύναμη να κάνεις τα πράγματα καλύτερα!

Γιατί να γίνω εθελοντής; Αναπτύσσεις νέες δεξιότητες Μαθαίνεις να δουλεύεις ως μέλος μίας ομάδας Μαθαίνεις να βάζεις στόχους και να τους πετυχαίνεις Γνωρίζεις ανθρώπους με διαφορετικές κοινωνικές και πολιτιστικές καταβολές, που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα

Εργάζεσαι σε ένα πλαίσιο ανεξάρτητο από πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα Διευρύνεις τις γνώσεις σου Εξασκείσαι σε αντικείμενο σχετικό με τις σπουδές σου ή με τα χόμπι σου Κατανοείς καλύτερα τους συμπολίτες σου Έρχεσαι σε επαφή με χώρους που μπορεί να μην γνώριζες πριν Σκέψου το!

ΕΝΟΤΗΤΑ Β’ ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΑΠΝΟΗ! ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΜΕΑΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗ: 24/2/2014, 10/3/2014 & 17/3/2014 Θεματικές Ενότητες Εκπαίδευσης: Αιμορραγία, Πνιγμός από ξένο σώμα, ΚΑΡΠΑ, Ρινορραγία, Φαρμακείο

ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΜΙΑ ΖΩΗ… ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ

Για να δώσεις Πρώτες Βοήθειες πρέπει: Να έχεις ψυχραιμία και γνώσεις Να φροντίσεις για την ασφάλεια την δική σου και του θύματος Να εκτιμήσεις σωστά την κατάσταση του θύματος Να καλέσεις το 166 (αν χρειάζεται)

Περίπτωση Α’: Αιμοραγία Φορέστε γάντια Πιέστε σταθερά με την παλάμη σας το σημείο που αιμορραγεί Αν δεν σταματήσει εφαρμόστε επιπωματισμό (τοποθετήστε πάνω από το τραύμα, δέστε σταθερά με επίδεσμο, αν δεν σταματήσει, επαναλάβετε το ίδιο) Σε μεγάλη αιμορραγία απαραίτητη η μεταφορά στο νοσοκομείο

Περίπτωση Β’: Πνιγμός από ξένο σώμα Ενθαρρύνεται το θύμα να βήξει Γύρτε το εμπρός και δώστε του 5 δυνατά χτυπήματα, ανάμεσα στις ωμοπλάτες, με τη βάση της παλάμης Αν δεν βγει εφαρμόστε 5 κοιλιακές ωθήσεις μεταξύ στέρνου και κοιλιάς (χειρισμός Heimlich)

Περίπτωση Γ’: Καρδιοπνευμονική ανάνηψη (ΚΑΡΠΑ) Φροντίστε για την ασφάλεια σας Ελέγξτε αν το θύμα αντιδρά Ανοίξτε τον αεραγωγό Ελέγξτε αν το θύμα αναπνέει Καλέστε το 166 Δώστε 30 θωρακικές Συμπιέσεις Δώστε 2 εμφυσήσεις Συνεχίστε με 30:2

Περίπτωση Δ’: Ρινορραγία Βάλτε το άτομο να καθίσει με το κεφάλι ελαφρά γερμένο μπροστά Πιέστε τα μαλακά μόρια της μύτης του (ρουθούνια) σταθερά για 5’ Αν η ρινορραγία δεν σταματήσει, πιέστε για άλλα 5’ Αν δεν σταματήσει, κάντε επιπωματισμό και φροντίστε για μεταφορά στο νοσοκομείο

Το φαρμακείο που όλοι πρέπει να έχουμε Φάρμακα: Φυσιολογικός Ορός Παυσίπονο – αντιπυρετικό Αντιϊσταμινική αλοιφή Οινόπνευμα Υλικά: Επίδεσμος Γάζες αποστειρωμένες Γάζες βαζελινούχες Τραυμαπλάστ – Λευκοπλάστ Βαμβάκι Ξηρός πάγος Γάντια Μαντιλάκι τεχνιτής αναπνοής Ψαλίδι Λαβίδα Θερμόμετρο Σύραγγες Φακός Νάρθηκες Παραμάνες

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Οι μαθητές γνώρισαν στην θεωρεία και στην πράξη την έννοια του εθελοντισμού και κατανόησαν το πόσο σημαντικός είναι Εξοικειώθηκαν με εθελοντικές δράσεις Έμαθαν για τις δραστηριότητες διαφόρων εθελοντικών ομάδων/οργανώσεων Είδαν από κοντά πως λειτουργεί μια εθελοντική ομάδα Εκπαιδεύτηκαν και οι ίδιοι μέσα από μια τέτοια διαδικασία Αποκόμισαν σημαντικές γνώσεις πρώτων βοηθειών Ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα εθελοντικής εργασίας και κοινωνικής προσφοράς Ανέπτυξαν και οι ίδιοι εθελοντική δραστηριότητα και πρωτοβουλία, καθαρίζοντας την αυλή του σχολείου Αποτέλεσαν παράδειγμα και έμπνευση για τους συμμαθητές και τους καθηγητές τους!