ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Καλές πρακτικές, υλοποιημένα wiki από σχολεία και εκπαιδευτικούς
Ειρήνη Παππά Η αξιολόγηση του μαθητή/τριας στο μάθημα των Θρησκευτικών.
Διδάσκοντας Μαθηματικά
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Εμπειρίες και Προβληματισμοί σε Μαθητοκεντρικές Μεθόδους Διδασκαλίας
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
« Ξεκινήσαμε ένα επεισόδιο με θέμα μια φανταστική μέρα από την ζωή της Αρισταίας». Σε ένα σπίτι ζούσε μία οικογένεια χωρίς πατέρα που είχε δώσει την ζωή.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Γονιός : Ένα επάγγελμα χωρίς προετοιμασία Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΑΣ Β3 Β3.
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Διδακτική Πληροφορικής
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Καλωσήρθατε!!!.
Βιολογία Γυμνασίου.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ Αθλητισμός:Ευχή ή Κατάρα
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Project Β’: Το σχολείο στο σινεμά
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Δυσκολίες των Μαθηματικών
ΗΜΕΡΙΔΑ 49ης Περιφέρειας Δ. Ε
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
Οι Εκπαιδευτικοί και οι Μαθητές της Δ΄ Τάξης του
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Που οφειλεται και πως αντιμετωπιζεται
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή ηλικία έχουν την τάση να αποφεύγουν τα μαθήματα του σχολείου και να μην θέλουν να διαβάσουν.Αυτό στηρίζεται σε διάφορους λόγους τόσο στο σχολείο οσο και στο σπίτι,αφού απο μικρή ηλικία μαθαίνουν πως αυτό είναι κάτι αναγκαστικό.

Για να αγαπήσουν τα παιδία το σχολείο πρέπει από μικρή ηλικία να τα ενθαρύνουμε όσον αφορά το διάβασμα πριν ξεκινήσουν να πηγαίνουν στην πρώτη τάξη.Αυτό μπορεί να γίνει μόνο εάν οι γονείς διαβάζουν τα παιδιά τους.

Από την στιγμή που τα παιδιά θα ξεκινήσουν το σχολείο η δουλειά και η προσπαθειά θα πρεπει να αυξηθεί.Αρχικά θα πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στην τάξη ώστε ο κάθε καθηγητής να μπορέσει να δώσει την ίδια προσοχή σε ολα τα παιδιά και να τα βοηθήσει

εξίσου με όποια δυσκολία μπορεί να τους παρουσιαστεί.

Ένας ακόμα τρόπος είναι τα μαθήματα να γίνονται με εποπτικά μέσα (υπολογιστή,προτζέκτορακ.τ.λ) έτσι ώστε το μάθημα να γίνει πιο ενδιαφέρον.Επίσης για κάθε θέμα που διδάσκουν οι καθηγητές θα μπορούσαν να πηγαίνουν τα παιδιά

εκδρομές π.χ (μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους).

Οι εργασίες που δίνονται θα μπορούσαν να είναι τόσο ομαδικές οσο ατομικές.Με αυτόν τον τρόπο ο κάθε μαθητής μαθαίνει να έχει αυτοπεποίθηση και να δουλεύει μόνος του αλλά και να συνεργάζεται με άλλους ανθρώπους.

Το πιο σημαντικό όμως είναι τα παιδιά να μην πιέζονται ψυχολογικά ούτε στο σπίτι ούτε στο σχολείο για να παραμείνει η όρεξή τους για διάβασμα.Δηλαδή να έχουν ένα ήρεμο και υγειές περιβάλλον χωρίς φώνες και κριτική.

Εάν λοιπόν δώσουμε βάση σε ένα ισορροποιημένο περιβάλλον τόσο στο σπίτι όσο και στο σχολείο,με ενθάρυνση και σώστα μέσα μάθησης είναι σίγουρο πως τα παιδιά θα αποκτήσουν περισσότερο ενδιαφέρον για το σχολείο.

ΜΑΡΙΑ ΤΖΑΡΑ Α΄3