Γονιδιακές Μεταλλάξεις και Ασθένειες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Advertisements

ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΠΙΛΗΨΙΑ ΜΑΘΗΤΗΣ: ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΒΛΑΧΑΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Γονιδιακές μεταλλάξεις και ασθένειες
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
Έρευνα «Η θέση και ο ρόλος των ασκήσεων στη διδασκαλία των μαθηματικών στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο» Σάλτας Βασίλειος Διδάκτωρ Μαθηματικών.
ΑΧΡΩΜΑΤΟΨΙΑ Χριστιάνα Χάβαρη.
Πειραματική Διδασκαλία στη Βιολογία της Γ΄ Γυμνασίου Κεφάλαιο 3
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΣ Α
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Δρεπανοκυτταρική αναιμία
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Εργασία στο Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Συντονιστής: ΕΚΤΟΡΑΣ ΜΠΑΛΗΣ
Διδακτική Ενότητα «Ένζυμα»
Φόβοι, ανασφάλειες και ψυχολογικά προβλήματα εφηβικής ηλικίας
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης Εκπαιδευτική Ημερίδα Σχολικών Συντονιστών TALIS Ιανουαρίου 2013.
Αντιγραφή, Επιδιόρθωση και Ανασυνδυασμός του DNA
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΣ Β
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΕΠΟΜΕΝΟ Για έξοδο πατήστε το τρίγωνο κάτω.
Διάγνωση γενετικών ασθενειών
Δεκαδικοί αριθμοί και δεκαδικά κλάσματα
Θα έλεγες ότι είσαι ένας
Ιατρική του Ύπνου ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Διάγνωση γενετικών ασθενειών
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Γονιδιακές μεταλλάξεις και ασθένειες
ΓΟΝΙΔΙΑΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ: Ο έλεγχος της γονιδιακής έκφρασης
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
14/4/20151 Παρερμηνείες Ορισμών Γ΄ Κατεύθυνση Παπαμιλτιάδης Δημήτρης Αντωνιάδης Στέλιος.
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
Εργασίες Διδακτική των κοινωνικών επιστημών Μαρία Ρεπούση.
Ανάπτυξη κυττάρων σε βιοαντιδραστήρα ΜΙΚΡΟΒΙΑΚΗ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΕΠΙΛΟΓΗΣ Κλιμάκωση βαθμολογίας πανελλαδικών εξετάσεων 2008 σε σύγκριση με το Ο Γενικό Λύκειο Θήβας.
1 Θεματικό αντικείμενο  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου Τεχνολογική Κατεύθυνση Κύκλος Πληροφορικής.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
DEUTSCHE SCHULE ATHEN ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Αλλαγές στο Λύκειο Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Πεδία Προσανατολισμού.
1. Άνθρωπος & υγεία (1.3.4) Βιολογία Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας.
1 Αιμοσφαιρίνες και Αιμοσφαιρινοπάθειες ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ - Ι ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ 11 ΗB.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός 1 Ας θυμηθούμε… Ορισμός της Έντασης ηλεκτρικού πεδίου σ’ ένα σημείο του Α ………………… Μονάδα μέτρησης.
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά Στέλιος Μιχαήλογλου Στέλιος Μιχαήλογλου Άλγεβρα Α΄ Λυκείου.
Ρευματοειδής Αρθρίτιδα παιδιών Νόσος του Still Στέφανος Πατεράκης - Φυσικοθεραπευτής.
1 Η ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ 2 ΒΙΟΛΟΓΙΑ είναι η θετική επιστήμη που ασχολείται με τη μελέτη των έμβιων όντων και γενικά των φαινομένων της ζωής Μελετά τα.
ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β΄ Λυκείου Πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα
HTML - CSS Δίνεται παρακάτω ο κώδικας HTML μιας ιστοσελίδας
Μαθηματικά κατεύθυνσης γ΄ Λυκείου Μονοτονία – Ακρότατα συνάρτησης
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου
Ενότητα 1 Οι αριθμοί από το 0 έως το 20 στη γαλλική γλώσσα
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
Β΄ Τάξη Βιολογία.
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου
Μάθημα : Αντοχή Υλικών Εισαγωγική ενότητα : Είδη Καταπονήσεων – Νόμος του Hooke Τομέας Δομικών Έργων & Μηχανολογίας.
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου Όριο - συνέχεια συνάρτησης
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΣ Α.
Μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου Κυρτότητα- Σημεία καμπής -Ασύμπτωτες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γονιδιακές Μεταλλάξεις και Ασθένειες Πολλές από τις γνωστές ασθένειες οφείλονται σε γονιδιακές μεταλλάξεις. Θα ασχοληθούμε με τον αλφισμό, τη δρεπανοκυτταρική αναιμία και τη δυσανεξία στη λακτόζη.

Διδακτικοί Στόχοι Να αναφέρεις τα ονόματα γνωστών γονιδιακών ασθενειών. Να εξηγείς γιατί οι γονιδιακές ασθένειες κληρονομούνται. Να αναφέρεις τα συμπτώματα που παρουσιάζουν τα άτομα που εμφανίζουν τις ασθένειες αυτές. Να αναφέρεις παραδείγματα όπου ο σωστός τρόπος ζωής μπορεί να εξαλείψει τα συμπτώματα κάποιων από τις γονιδιακές ασθένειες.

Διδακτικό Υλικό Σχολικό βιβλίο “Βιολογία Γ' Λυκείου Ο.Π. Θετικής Κατεύθυνσης”, Κεφ. 6: σελίδες 93-98 Βίντεο αναρτημένα στο yutube: https://www.youtube.com/watch?v=C3vs5-aiYz4 https://www.youtube.com/watch?v=ZDbFmogIifU https://www.youtube.com/watch?v=C1f3WIrKWDE https://www.youtube.com/watch?v=tUDCWglzmhM