ΖΩ(Ν)Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Advertisements

Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Καλώς ορίσατε στο πρόγραμμα που καθορίζει το ποσό του Δώρου Αδείας σας. Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση: Θα θέλατε Δώρο Αδείας; Επόμενο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Τμήμα: Β3 Ερευνητική Εργασία Θέμα: Η διασκέδαση των νέων ηλικίας ετών Επιβλέπων καθηγητής: Λάππας Βασίλειος.
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Έρευνα για το διαδίκτυο
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Στυλιανός Αναστασιάδης Κωνσταντίνος Κεμετζής Κοτανίδης Κώστας Ερευνητική εργασία «Το μηχανάκι ως τρόπος μετακίνησης των εφήβων»
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Καλώς ορίσατε στο πρόγραμμα που καθορίζει το ποσό του Δώρου Χριστουγένων σας. Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση: Θα θέλατε Δώρο Χριστουγένων ; Επόμενο.
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Έφηβοι και Διατροφή.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
ΥΛΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ Η κίνηση είναι χαρακτηριστική ιδιότητα της ύλης. Κίνηση παρατηρούμε από τους μακρινούς γαλαξίες έως μέχρι το εσωτερικό των ατόμων. Η.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 1ο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Αχαΐας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
2.2 Η έννοια της ταχύτητας.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
5.4 ΜΟΡΦΕΣ & ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 5.5 ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Project 6 Φάρμακα και πολυφαρμακία. Τι είναι φάρμακο Ορισμός Σύμφωνα με τον ορισμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO) φάρμακο χαρακτηρίζεται:Παγκόσμιου.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΠΩΣ; ΠΟΙΟΣ; ΠΟΥ; ΠΟΤΕ; ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΚΑΝΕΙ; Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αρ. 1
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Ελληνογαλλική Σχολή Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ποιός κάνει λάθος;.
Η ακόλουθη ερώτηση μόλις προστέθηκε στις εξετάσεις για άδεια οδήγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΖΩ(Ν)Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΧΑΝΤΡΟΙ ΒΗΣΣΑΡΗΣ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Στην ερώτηση: όταν οδηγείτε ποδήλατο φοράτε κράνος το 100% απάντησε <<ποτέ>> Στην ερώτηση : περπατάτε στο πεζοδρόμιο; Το 50% απάντησε συχνά Το 35% απάντησε πάντα Το 15% απάντησε σπάνια

Στην ερώτηση: Όταν είστε στο αυτοκίνητο φοράτε ζώνη; Το 35% απάντησε συχνά Το 30% απάντησε πάντα Το 25% απάντησε σπάνια Και το 10% απάντησε ποτέ Στην ερώτηση : Όταν είστε στο σε μηχανή φοράτε κράνος; Το 65% απάντησε ποτέ Το 20% απάντησε συχνά Το 15% απάντησε πάντα

Στην ερώτηση: Όταν οδηγείτε σταματάτε στα σταυροδρόμια; Το 70% απάντησε πάντα Το 20% απάντησε συχνά Το 10% απάντησε σπάνια Στην ερώτηση: Όταν οδηγείτε ακολουθείτε το φωτεινό σηματοδότη; Το 10% απάντησε ποτέ

Στην ερώτηση: Ακολουθείτε τις ενδείξεις των σημάτων; Το 60% απάντησε πάντα Το 25% απάντησε συχνά Το 15% απάντησε σπάνια Στην ερώτηση: Κάνετε προσπέραση όταν δεν υπάρχει διακεκομμένη γραμμή; Το 60% απάντησε ποτέ Το 20% απάντησε συχνά Το 5% απάντησε πάντα

Στην ερώτηση: Έχετε οδηγήσει χωρίς δίπλωμα Το 51% απάντησε ναι Το 49% απάντησε όχι Στην ερώτηση: Τρέχετε πάνω από το όριο ταχύτητας; Το 40% απάντησε συχνά Το 30% απάντησε σπάνια Το 20% απάντησε ποτέ Το 10% απάντησε πάντα