Δημιουργικές εργασίες στα Μαθηματικά ΓΕ.Λ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αρχιτεκτονικές απεικονίσεις διαχρονική εξέλιξη και διερεύνηση των προβολικών και μετρικών συστημάτων ανδριοπούλου ευθυμία υπ. διδάκτορας Α’ παρουσίαση.
Advertisements

Leonardo Pisano ή Fibonacci (1180 – 1250 μ.Χ.)
Ερευνητική εργασία «Μαγικοί αριθμοί»
Αριθμοί Catalan και Stirling
Γιάννης Σταματίου Μη αποδοτική αναδρομή και η δυναμική προσέγγιση Webcast 8.
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
Ο αριθμός φ και οι τέλειες αναλογίες σώματος
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΟΤΗΤΑ Εισαγωγή στις βασικές έννοιες
Διακριτά Μαθηματικά ΙI Αναδρομή
Ο ΑΡΙΘΜΟΣ Φ ΣΕ ΖΩΑ ΚΑΙ ΦΥΤΑ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Καινοτομίες στην εργαστηριακή διδασκαλία των φυσικών επιστημών Δημήτρης Κολιόπουλος, ΤΕΕΑΠΗ Παν/μιου Πατρών.
Αριθμητικές Μέθοδοι Βελτιστοποίησης Θεωρία & Λογισμικό Τμήμα Πληροφορικής - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Ι. Η. Λαγαρής.
Γιάννης Σταματίου Ακολουθίες και Σειρές
Πολιτιστικό πρόγραμμα
TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A Δυναμικός Προγραμματισμός πρόβλημα μεγέθους Ν διάσπαση πρόβλημα.
Ακολουθία Fibonacci 5η συνάντηση 6/11/2013.
Ελαφρύτατες διαδρομές TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A Συνάρτηση βάρους Κατευθυνόμενο γράφημα.
Πεντάλφα Αρμονικό τρίγωνο Αρμονική γωνία.
Γιάννης Σταματίου Αναδρομή και αναδρομικές σχέσεις
TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Ουρά Προτεραιότητας (priority queue) Δομή δεδομένων που υποστηρίζει.
Ελαφρύτατες διαδρομές TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A.
Ελάχιστο Συνδετικό Δέντρο
Εργασία για το τρίγωνο του Πασκάλ
Αλγόριθμοι - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - 4ο εξάμηνο1 Ανάλυση Αλγορίθμων b Θέματα: Ορθότητα Χρονική αποδοτικότητα Χωρική αποδοτικότητα Βελτιστότητα b Προσεγγίσεις:
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές TSP, Μέτρα κεντρικότητας, Dijkstra Data Engineering Lab.
Τι είναι ο αριθμός φ; The beauty is the harmony between the parts themselves but also between the parts and the whole! Albrecht Dürer, “About Measurement”
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.
ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Οι εντολές επανάληψης Σε πολλά προβλήματα απαιτείται η επανάληψη ενός συνόλου ενεργειών προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα. Θα αναφέρουμε δύο χαρακτηριστικά.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2)
Ασκήσεις σε πίνακες ΗΥ-150b ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Μπουλουκάκης Γεώργιος Βοηθός ΗΥ-150b ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Σχεδίαση Αλγορίθμων - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - 4ο εξάμηνο1 Ανάλυση Αλγορίθμων b Θέματα: Ορθότητα Χρονική αποδοτικότητα Χωρική αποδοτικότητα Βελτιστότητα.
Έλεγχος Ροής με την Εντολή Επανάληψης FOR 1/9
Χρυσός αριθμός Φ Εργασία στο πρότζεκτ των μαθητριών: Τρόφιν Στεφανία Λυρίτη Μίρκα Ντόκα Ιφιγένεια Μερμβελιωτάκη Ξένια.
Όλγα Μακρή Γιώργος Μοσχόπουλος Αριόλα Τσαρτσάνη Βέρα Βυθούλκα
Μαθηματικά και καθημερινότητα
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 3: Παραδείγματα ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ Δέσποινα Πόταρη Σχολή.
Το τρίγωνο του Πασκάλ Παρατηρήστε πως αναπτύσσετε το μοτίβο. Συμπληρώστε τις κενές γραμμές.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ.
Τι είναι η Ακολουθία Φιμπονάτσι και ποιος ο ρόλος της στην Επιστήμη, στη βιολογία και στην τέχνη; 1o ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΛΑΚΑΣ ΤΜΗΜΑ B΄3 ΘΕΜΑ.
Αρχιτεκτονικη & Γεωμετρια του Παρθενωνα
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ.
ΕρευνητιΚΗ εργασια ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Μέθοδος ελαχίστων τετραγώνων – Μεθοδολογία παλινδρόμησης
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΦΙΜΠΟΝΑΤΣΙ Μαρία Καρκαλά Ευρυδίκη Φατώλια.
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (Functions)
Ο μαγικός αριθμός Φ.
Εισαγωγή στην Αναγέννηση
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ FIBONACCI Μαθήτρια: Δήμητρα Δεληβοριά Υπεύθυνη Καθηγήτρια:
2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας
10 εντυπωσιακά παραδείγματα συμμετρίας στην φύση
Δυναμικός Προγραμματισμός
Οι αριθμοί Φιμπονάτσι - το αριθμητικό σύστημα της φύσης
A4 Project Α΄ τετράμηνου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βεστάκη Μαρία
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βιωματικό Μέρος
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Το Φ στο ανθρώπινο κεφάλι
ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2).
Ελαφρύτατες διαδρομές
Autor: Štefánia Puškášová
Μαθηματικά και Τέχνη Σε απόλυτη συμφωνία Ντούνης Κωνσταντίνος
«Μαθηματικά στην καθημερινότητα»
Feidhmeanna.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ .
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργικές εργασίες στα Μαθηματικά ΓΕ.Λ Καραγιάννης Ιωάννης Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Σχολικό Έτος: 2016-2017

Υποστήριξη εκπαιδευτικών στην εκπόνηση Δ.Ε. Επιλογή θέματος Επίβλεψη-καθοδήγηση Αξιολόγηση

Βασικά σημεία για την εκπόνηση Δ.Ε. Επιλογή Θέματος Δομή Επεξεργασία Πηγές Αξιολόγηση

Α΄Λυκείου-Άλγεβρα § 5.1: Ακολουθίες: Η ακολουθία Fibonacci στην Φύση και στα Μαθηματικά (Ι.Ε.Π). § 5.1: Ακολουθίες: Τόκος, ανατοκισμός και τύποι: συμβουλέψτε έναν καταθέτη! (Ι.Ε.Π). § 2.4 Ρίζες Πραγματικών Αριθμών: Το Πυθαγόρειο θεώρημα, η άρρητη ρίζα αριθμού και οι Πυθαγόρειοι (Ι.Ε.Π). Ενδεικτικά επιπλέον: Κεφάλαιο 3ο –Εξισώσεις Η μέθοδος Vietta στη λύση εξισώσεων 2ου βαθμού. Ιστορική προσέγγιση.

Α΄Λυκείου-Γεωμετρία § 4.2 Τέμνουσα δύο ευθειών – Ευκλείδειο Αίτημα (Ι.Ε.Π.) § 5.7 Βαρύκεντρο Τριγώνου: Αποδείξεις με χρήση όρων της Φυσικής: το κέντρο βάρους και η ισορροπία των μοχλών από τον Αρχιμήδη (Ι.Ε.Π.) Ενδεικτικά επιπλέον Παράλληλες Ευθείες: Ιστορική αναδρομή στην έννοια των παραλληλων ευθειών

Β΄Λυκείου-Άλγεβρα § 2.1-2.2: Μονοτονία-Ακρότατα-Συμμετρίες Συνάρτησης & Κατακόρυφη Οριζόντια Μετατόπιση Καμπύλης: Μελέτες και συμπερασματολογίες απόγραφήματα Οικονομικών-ποσοτικών ή άλλων γραφημάτων (Ι.Ε.Π.) Ενδεικτικά επιπλέον: Λογαριθμική συνάρτηση:Οι εφαρμογές των λογαρίθμων στην ανάπτυξη της Βιολογίας , της Χημείας και της Αρχαιομετρίας

Β΄Λυκείου-Γεωμετρία § 7.7: Το θεώρημα του Θαλή:Μετρήσεις από απόσταση: θεωρία και πράξη (Ι.Ε.Π.) Ενδεικτικά επιπλέον: Κανονικά πολύεδρα: Τα κανονικά πολύεδρα στις εικαστικές τέχνες. Ιστορική προσέγγιση

Δομή Δ.Ε. Εισαγωγή (Σύντομη περιγραφή) Ανάπτυξη-Ανάλυση-Μελέτη περίπτωσης (Επιχειρήματα) Συμπεράσματα (Συνάφεια με το ερευνητικά ερωτήματα) Πηγές: Βιβλιογραφία-διαδίκτυο (εγκυρότητα-αξιοπιστία)

Καθοδήγηση Συζήτηση-Προβληματισμός Επιχειρήματα-Υποθέσεις Αναζήτηση πηγών

Αξιολόγηση Εδώ χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή Οι Δ.Ε. ΔΕΝ βαθμολογούνται αριθμητικά-Περιγραφική Αξιολόγηση. Λαμβάνεται μόνο θετικά υπόψιν. Απαιτείται «Ρουμπρίκα». Απαιτείται σχολιασμός.