Δημιουργώ με το Animoto ένα μήνυμα για την Ιστορία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
To Εκπαιδευτικό Glogster
Advertisements

Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ 15. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα Και πατάμε το sign in.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Στρατηγική Ανάλυση 8/12/2015 Δρ.
Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή 1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Δημόσιο και Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.
Μάθημα: Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής και ως στοχαζόμενος επαγγελματίας Διδάσκουσα: Αυγητίδου Σοφία Εαρινό εξάμηνο Φοιτήτριες: Βράντση Μελπομένη.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
Όμορφη μέρα… Όλοι εμείς που αγαπάμε με πάθος την ομάδα μας έχουμε πολλά κοινά. Μιλάμε την ίδια γλώσσα, έχουμε τις ίδιες συνήθειες, μοιραζόμαστε τα ίδια.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Χρηματοοικονομικές Αγορές*
Όροι Συμμετοχής και Δομή/Περιεχόμενο Προτάσεων
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ»
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
Συμβουλευτική Ψυχολογία
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
AudioTool – podcasting, sound
Πρόγραμμα «Οδυσσέας»  Η Διαδραστική Τηλεδιάσκεψη στην Υπηρεσία του Σύγχρονου Σχολείου  Ομάδα…. Μέλη Ομάδας 1.Βαθρακογιάννη Μαρία: εκπαιδευτικός.
Πασχάλης Νικολόπουλος
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
  Οδηγίες για τους Επιμορφούμενους
ΚΡΑΤΟΣ, ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Η χρήση των ΤΠΕ στην Ιστορία Γενικής Παιδείας της Β’ Λυκείου
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Από τον Web 1.0 στον Web X
Μπορεί οι λανθασμένες ιδέες να είναι παραγωγικές?
Για μια ευέλικτη, αποδοτική και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση)
ΑυτοχθονεΣ λαοΙ Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Στ΄
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
Μηχανική Κίνηση σε Μια Διάσταση Διανύσματα
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
πολιτιστικό πρόγραμμα
GLOGSTER.
ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Τα παράδοξα των καιρών μας
1η Συνάντηση Εργαστηρίου
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Λειτουργικά Συστήματα
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
Έσοδα Κρατικού Προϋπολογισμού
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Unit Circle.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
ΦΙΛΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΑ: Ο Συμβουλευτικός Σταθμός για
To Φωτόδεντρο.
Let’s create the biggest reading club in Europe
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργώ με το Animoto ένα μήνυμα για την Ιστορία Παπαχρήστου Μαρία, Φιλόλογος Κοκκίνου Ελένη, Φυσικός - Πληροφορικός

Το μάθημα της Ιστορίας στη Β’ Λυκείου Ενδιαφέρον Χρήσιμο ( θεωρητικά) για τις εξετάσεις; Ελκυστικό Γιατί να το διαβάσω;

….. με πάθος και με κάθε δυνατή λεπτομέρεια ! Ο καθηγητής παραδίδει το μάθημα και μάλιστα …….. ….. με πάθος και με κάθε δυνατή λεπτομέρεια !

τι συμβαίνει όμως μόλις τελειώνει το μάθημα ;

Ο μαθητής που παρακολουθούσε και κατάλαβε το μάθημα Ο μαθητής που παρακολουθούσε και κατάλαβε το μάθημα

Οι μαθητές που «χάθηκαν» κατά τη διάρκεια του μαθήματος

Μαθητές που βαρέθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος

Τα «εφόδια» του εκπαιδευτικού Διαγωνίσματα –αξιολόγηση μαθητών Ανατροφοδότηση Ελκυστικός! Σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας Συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα Και εγώ που νόμιζα ότι η δική μου τσάντα είναι βαρειά! Θετικό κλίμα στην τάξη

Η χρήση των ΤΠΕ στην Ιστορία Γενικής Παιδείας της Β’ Λυκείου «Μαθαίνω Ιστορία με Wiki» «Συνδυάζω και συνθέτω στην Ιστορία» με τη χρήση Glogs (διαδραστικών αφισών) Παπαχρήστου Μαρία (φιλόλογος) Κοκκίνου Ελένη (φυσικός – πληροφορικός) 7ο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, 21 – 23 Ιουνίου 2013

Wiki: www.wikispaces.com Glog: www.glogster.com

diafotismos.wikispaces.com

Η αρχική σελίδα του Glog

Πώς ξεκινήσαμε ; Η διδασκαλία την Ιστορίας με το Animoto ! Πώς ξεκινήσαμε ; Συζήτηση με την καθηγήτρια πληροφορικής του σχολείου και πρόταση για την εφαρμογή του animoto στο μάθημα. Ενημέρωση των μαθητών για την εφαρμογή/σκοπό της πρότασης. ενδιαφέρον αποδοχή 3. Ποια θα ήταν η θεματολογία. ποια κεφάλαια θεωρείτε ενδιαφέροντα τι σας αρέσει περισσότερο ; 4. Κοινές αποφάσεις για τα θέματα των εργασιών.

Εκπαιδευτικός και Οργάνωση του μαθήματος 1. Επιλογή του κεφαλαίου Ενότητα 8 του 1ου κεφαλαίου του σχολικού βιβλίου: «Το Φράγκικο κράτος υπό τις δυναστείες των Μεροβιγγείων και των Καρολιδών». 2. Χρονικό πλαίσιο για την ολοκλήρωση των εργασιών 3. Χωρισμός των μαθητών σε ομάδες 4. Καθορισμός καθηκόντων για κάθε ομάδα

παραδείγματα Συγκεκριμένα : Μετά την πρώτη προσέγγιση της ύλης του κεφαλαίου από τον εκπαιδευτικό, δόθηκαν στις ομάδες ερωτήματα-θέματα λέξεις «κλειδιά» . παραδείγματα 1η ομάδα: Πώς είδαν οι Δυτικοί την αυτοκρατορική στέψη του Καρόλου; Να λάβετε υπόψη σας το περιεχόμενο του κεφαλαίου και τα δύο παραθέματα. Οδηγίες που δόθηκαν: οι μαθητές αρχικά έπρεπε να κάνουν μία παρουσίαση του θέματος (με μορφή ppt) βασισμένοι στα ιστορικά δεδομένα και έπειτα να κατασκευάσουν ένα animoto όπου θα παρουσίαζαν με θετική οπτική τη στέψη του Καρλομάγνου από τη μεριά των Δυτικών.

Ομάδα 4η: Πώς ενίσχυσε ο Καρλομάγνος τη συνοχή του κράτους του; Οδηγίες που δόθηκαν: Να δημιουργήσετε ένα animoto με βάση τις πληροφορίες του σχολικού βιβλίου (σελ. 29) και αυτές που υπάρχουν στην ιστοσελίδα http:// en.Wikipedia.org/wiki/Charlemagne και στην ενότητα «Church reforms». Να διαβάσετε προσεκτικά την ενότητα «administration» και αφού κάνετε μία παρουσίαση για τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις του Καρλομάγνου, να δημιουργήσετε ένα animoto, όπου θα παρουσιάζετε τη χρησιμότητά του

3η και 4η διδακτική ώρα: Οι μαθητές εργάστηκαν στην αίθουσα υπολογιστών του σχολείου για την εκπόνηση των εργασιών τους

η καθηγήτρια πληροφορικής έκανε εισήγηση για το πώς μπορούν να κατασκευάσουν το animoto.

Το τελικό αποτέλεσμα Οι μαθητές μπόρεσαν να απομονώσουν το ιστορικό γεγονός. να το εμπλουτίσουν με βάση τις πληροφορίες διαφορετικών πηγών. να αντιληφθούν ότι ένα ιστορικό γεγονός αποτυπώνεται από διαφορετικές οπτικές. τελικά, να αφομοιώσουν την ύλη, δημιουργώντας ένα πολυτροπικό κείμενο.

Παραδείγματα Η στέψη του Καρλομάγνου από τη σκοπιά των Βυζαντινών (σχολ. βιβλίο) Την ημέρα των Χριστουγέννων του έτους 800, στην εκκλησία του Αγίου Πέτρου στη Ρώμη, ο Κάρολος στέφθηκε, σύμφωνα με το βυζαντινό τυπικό, Μέγας και ειρηνοποιός αυτοκράτωρ, κυβερνήτης του Ρωμαϊκού Κράτους, υπό τις επευφημίες του λαού και του κλήρου. Ο Κάρολος όμως δεν επέλεξε τη Ρώμη, αλλά το Άαχεν ως έδρα του. Εκεί ανήγειρε ένα ανάκτορο, το παρεκκλήσιο του οποίου διακοσμήθηκε με έργα τέχνης από τη Ραβέννα και την υπόλοιπη Ιταλία. Η στέψη του Καρόλου είχε ως αποτέλεσμα να συνυπάρχουν αντιμέτωπες από το 800 και εξής δυο αυτοκρατορίες, μία ανατολική και μία δυτική. Γι αυτό το λόγο η στέψη θεωρήθηκε από τους Βυζαντινούς ως σκάνδαλο και σφετερισμός των νομίμων και αποκλειστικών δικαιωμάτων τους στη ρωμαϊκή κληρονομιά και κυρίως του δικαιώματος χρήσης του όρου βασιλεύς των Ρωμαίων. Η διάσταση μεταξύ Ανατολής και Δύσης επεκτάθηκε τώρα και στην πολιτική σφαίρα. Η οικουμένη διασπάστηκε γλωσσικά, πολιτικά και θρησκευτικά σε δύο αντίπαλους κόσμους. Οι Βυζαντινοί ανέμεναν ότι ο Κάρολος θα επιχειρούσε να υποτάξει την Ανατολική Αυτοκρατορία. Ο τελευταίος όμως επιδίωξε και πέτυχε το συμβιβασμό με το βυζαντινό αυτοκράτορα ύστερα από δύσκολες και μακρές διαπραγματεύσεις.

Η στέψη του Καρόλου ως αυτοκράτορα της Δύσης έγινε τα Χριστούγεννα του 800 μ.Χ. από τον πάπα Λέοντα Γ’ Μετά από έντονο διπλωματικό παρασκήνιο και διαβουλεύσεις οι Βυζαντινοί κατόρθωσαν να εξασφαλίσουν τα πρωτεία του αυτοκρατορικού τίτλου, αναγνωρίζοντας το δικαίωμα του Καρόλου στον τίτλο μόνο εντός των Φραγκικών εδαφών, ενώ ο Βυζαντινός αυτοκράτορας διατηρούσε τον τίτλο "Βασιλέας Ρωμαίων" σε όλη την οικουμένη. Με τα πομπώδη λόγια «Τω Καρόλω Αυγούστω, υπό Θεού στεφθέντι, μεγάλω και ειρηνοποιώ αυτοκράτορι, ζωήν και νίκας» ο θρησκευτικός ηγέτης της Δύσης δημιουργούσε ζήτημα διεκδίκησης του αυτοκρατορικού τίτλου ο οποίος επί αιώνες ανήκε νόμιμα στους Βυζαντινούς ηγέτες. Το 812 μ.Χ υπογράφηκε συνθήκη ειρήνης με βάση την οποία αναγνωρίστηκε και στον Κάρολο ο αμφιλεγόμενος τίτλος του αυτοκράτορα.

Βήμα 1ο: πού το βρίσκουμε www.animoto.com

Βήμα 2ο: Εγγραφή – Άνοιγμα λογαριασμού Βήμα 2ο: Εγγραφή – Άνοιγμα λογαριασμού

Βήμα 3ο: Πατώντας Create One δημιουργείται το βίντεό σας.

Βήμα 4ο: επιλογή στυλ

Βήμα 5ο : Επιλέγετε τα 30s για δωρεάν

Σε περίπτωση που κάποιος επιθυμεί μεγαλύτερη διάρκεια

Η λογική του click and drag

Προσθήκη εικόνων και ήχου

Έτοιμα τραγούδια

Εισαγωγή κειμένων - υπότιτλων Εισαγωγή υπότιτλου Προσθήκη καρέ: εικόνας (αριστερά) ή κειμένου (δεξιά)

Φύλλο εργασίας

Προεπισκόπηση βίντεο

Έτοιμο για διαμοιρασμό

Ανατροφοδότηση

Αποτελέσματα

Αποτελέσματα

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας Ευχαριστούμε για την προσοχή σας