Γενικά χαρακτηριστικά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΝΗΜΗ.
Advertisements

Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΚΛΗΡΟΥ ΔΙΣΚΟΥ
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (2).
3.0 ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 3.2 ΠΥΚΝΩΤΕΣ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
Σύγχρονες θεωρίες και παλιές πρακτικές
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΜΑΤΙ, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
Το Υλικό Μέρος του Υπολογιστή
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αντίληψη σχήματος/μορφής
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Χαρακτηριστικά του ψηφιακού ήχου.
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
Συνείδηση Τι είναι συνείδηση;
Τα μέσα μνήμης του Η.Υ.
Περίπλοκη μάθηση και γνωστικές παράμετροι. Δεν είναι δυνατό να θεωρήσουμε όλα τα είδη μάθησης συνδυαστικά. Σε περίπλοκες καταστάσεις οι οργανισμοί φαίνεται.
Μάθηση.
Νευροδιαβιβαστές και συνάψεις
Η προσοχή είναι μία κεντρική λειτουργία του γνωστικού συστήματος.
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΙΝΗΣΗΣ Εξελικτική Κρισιμότητα της Κίνησης
Αντίληψη Αντίληψη είναι η γνωστική διεργασία που μας επιτρέπει να έχουμε μία εικόνα του εξωτερικού αλλά και του εσωτερικού περιβάλλοντος. Η αντίληψη αποτελεί.
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
Αυτόματα εστιασμένη προσοχή (covert attention)
Extending Cognitive Architecture with Episodic Memory Andrew M. Nuxoll & John E. Laird Παρουσίαση Ούτος Κωνσταντίνος.
Γλώσσα και σκέψη Με τον όρο σκέψη εννοούμε ένα μεγάλο φάσμα νοητικών διεργασιών: Επεξεργασία εννοιών, επίλυση προβλημάτων, ονειροπόληση, προγραμματισμό.
Ανεξάρτητα από το θέμα που διαπραγματεύεται μια εφαρμογή πολυμέσων, συνήθως χρειάζεται λεκτική ανάπτυξη, ηχητική επένδυση και οπτική υποστήριξη. Τα κείμενα.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
12/01/2007 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Ψηφιακές Μορφές Τέχνης»1 Εισαγωγή στους Η/Υ Μάθημα 2: Αναπαράσταση και Αποθήκευση Ψηφιακής Πληροφορίας Διδάσκουσα:
Μνήμη Η ικανότητα αποθήκευσης και ανάσυρσης πληροφοριών στη διάρκεια του χρόνου Μια πολύπλοκη και δυναμική διαδικασία, ποικιλόμορφη και συναισθηματικά.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΆ - ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΊΑ -MNHMH Δήμητρα Παπαστεργίου MSc- Λάρισα 2015.
Ενότητα # 3: Εσωτερικές Επιδράσεις Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Μνήμη Στέλλα Βοσνιάδου Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ερεθίσματα από το περιβάλλον Αισθητηριακές καταγραφές Μνήμη εργασίας Μακρόχρονη μνήμη Οπτικές Ακουστικές Απτικές.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Β΄ τάξη Λέξεις Κλειδιά: Μητρική πλακέτα, κάρτες επέκτασης, κάρτα οθόνης, κάρτα ήχου, τροφοδοτικό, Κεντρική.
Κύρια Μνήμη Διάφοροι τύποι μνήμης RAM Από πάνω προς τα κάτω, DIP, SIPP, SIMM (30-pin), SIMM (72-pin), DIMM (168-pin), DDR DIMM (184-pin). Μνήμη RΟM.
Δομές δεδομένων και Αλγόριθμοι Κεφάλαιο 3. Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Δεδομένα Δεδομένα (data) Δεδομένα (data) –αφαιρετική αναπαράσταση.
Ο καταναλωτής και το μαύρο κουτί του Συμπεριφορά Καταναλωτή Μαρκετινγκ ΙΙ Άννα Ζαρκάδα 1.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 3: Ικανότητα προσοχής και μνήμη
Αντίληψη Καταναλωτή και Στρατηγική ΜΚΤ Διάλεξη 2.
Ηλεκτρονικό Χρονόμετρο Ρ / Ν 1236 Φωτοπύλες Ρ / Ν 1460 Μια σύντομη παρουσίαση της λειτουργίας τους.
9. Νευρικό σύστημα Βιολογία Α’ Λυκείου. Νευρικό σύστημα ►Δ►Δ►Δ►Διατήρηση εσωτερικού περιβάλλοντος σταθερού (ομοιόσταση) ΝΝΝΝευρικό σύστημα ΕΕΕΕνδοκρινικό.
ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑ ΟΡΓΑΝΑ - ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ
Περίπλοκη μάθηση και γνωστικές παράμετροι
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
Προσεγγίσεις επεξεργασίας πληροφοριών Οι βασικές διεργασίες: Κωδικοποίηση, αποθήκευση, ανάσυρση.
Ενότητα 8: Ανάπτυξη Μνήμης
Δομικά χαρακτηριστικά του γνωστικού συστήματος
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές
Εισαγωγή στην ανατομία και φυσιολογία του οπτικού συστήματος
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β΄ ΕΠΑΛ ΚεφΑλαιο 2: ΠροδιαγραφΕΣ ΥλικοΥ Η/Υ 2.8 Μνήμη.
Ανώτερες πνευματικές λειτουργίες
ΑΙΣΗΤΗΡΙΑ ΟΡΓΑΝΑ-ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (2).
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 13/10/ 2018.
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΜΑΤΙ, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ
ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ, ΑΝΑΜΟΝΕΣ (DELAYS), ΗΧΟΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γενικά χαρακτηριστικά Αισθητήρια καταγραφή Ορισμός Διάρκεια Κωδικοποίηση Τοποθεσία εγγραφής Μηχανισμοί Γενικά χαρακτηριστικά

Αισθητήρια καταγραφή Τι είναι; Το μνημονικό ίχνος που δημιουργείται από τον ερεθισμό των αισθήσεων. Σε τι χρησιμεύει; Σύνδεση αισθήσεων στο χρόνο, αντίληψη κίνησης, κατανόηση προφορικού λόγου Πώς ξέρουμε ότι υπάρχει; Segner (1740): φωτεινό σημείο σε κυκλική κίνηση μέσα σε σκοτάδι. Σε διάρκειες περιστροφής έως 100χλδ βλέπουμε κύκλο.

Τρεις τετράδες ψηφίων/αριθμών Πείραμα Πώς θα τη μετρούσατε; Sperling (1960) Τρεις τετράδες ψηφίων/αριθμών 5, Α, 4, Ψ Ι, 9, Τ, 1 Β, 3, Ρ, Ο 50χλδ Μάσκα Ελεύθερη ανάκληση

Δύο μέθοδοι Ολική αναφορά: Ανάκληση από όλες τις σειρές ερεθισμάτων Μερική αναφορά: Μετά τη μάσκα ακούγεται ένας από τρεις προκαθορισμένους ήχους. Τα υποκείμενα ανακαλούν τη σειρά στοιχείων που αντιστοιχεί στον ήχο που ακούν.

Δύο αποτελέσματα Ολική αναφορά: 4-5 στοιχεία Μερική αναφορά: 3 στοιχεία Πού έχουμε καλύτερη ανάκληση; Πού οφείλεται η διαφορά; Η «εικονική» μνήμη χάνεται στα 250 χλδ.

Περίπου το 70-80% του ερεθισμού. Χωρητικότητα Πολύ μεγάλη Περίπου το 70-80% του ερεθισμού.

Χρονική διάρκεια Πώς θα μετρούσατε τη διάρκεια της αισθητήριας καταγραφής; Καθυστερημένη ανάκληση για διαφορετικά χρονικά όρια. Οι περισσότερες έρευνες δείχνουν πολύ γρήγορη εξαφάνιση του μνημονικού ίχνους από την αισθητήρια καταγραφή. Για οπτικές πληροφορίες, η απώλεια ολοκληρώνεται μέχρι τα 2 δευτερόλεπτα, Ενώ για ακουστικές πληροφορίες μέχρι τα 5-6 δευτερόλεπτα.

Κωδικοποίηση Τι μορφή έχει η αποθηκευμένη πληροφορία στην αισθητήρια μνήμη; Neisser: εικονική και ακουστική μνήμη (iconic-echoic) Όλες οι αισθήσεις φαίνεται να έχουν ένα μνημονικό τμήμα.

Τοποθεσία αποθήκευσης Δύο απόψεις: Νευρώνες σε ανώτερα κέντρα του εγκεφάλου Αισθητηριακοί υποδοχείς

Μηχανισμοί Προσοχή Η αισθητήρια μνήμη βασίζεται στην προσοχή για την επιλογή των στοιχείων που θα αποθηκευτούν. Πρόκειται για «προσυνειδητή» λειτουργία (πρβλ. Treisman). Μεγαλύτερη επεξεργασία απαιτεί τη συνειδητή εστίαση της προσοχής.

Γενικά χαρακτηριστικά Προκατηγορική Αποθήκευση αντιληπτικών χαρακτηριστικών της πληροφορίας Φωτογραφική Αποθηκεύουμε περισσότερα από όσα μπορούμε να θυμηθούμε Σύντομη Ταχύτατη φθορά μνημονικού ίχνους