Ναζιστικοί Ολυμπιακοί Αγώνες, Βερολίνο 1936

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αρχαία Ελληνικά Θέατρα
Advertisements

Tonelli-Shanks Algorithm
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Hornero: Τέλειος Αρχιτέκτονας Ουρουγουάη.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Γνωστικό μοντέλο με πολυμέσα Δέγγλερη Σοφία.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
Ελένη και άλλα έργα ΡΑΪΣΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΕΧΑΝΤΕ ΧΑΛΕΝΤ ΤΣΑΡΔΙΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ.
ΤΟ ΑΓΧΟΣ
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Συναισθηματική Νοημοσύνη
Βρούζη Αγγελική Μακρίδης Οδυσσέας Μάλλιου Αγγελική Μαστοράκης Γιώργος
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 7 ου ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 3. Ανάπτυξη της δίγλωσσης γλωσσικής ικανότητας 3.1. Ανάπτυξη γλωσσικών συστημάτων Ταυτόχρονη ανάπτυξη δύο ξεχωριστών.
Δημιουργία ΚΕΠ Υγείας (Κέντρο Πρόληψης για την Υγεία) στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ Σωτήρης Παπασπυρόπουλος Γενικός Διευθυντής ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ.
Μετασχηματική ηγεσία Σεπτέμβριος 2011 Σεμινάριο Διευθυντών.
Αξιολόγηση απόδοσης εργαζομένων Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Μόνιμο μέλος ΕΠ Αλεξάνδρειου ΤΕΙ- Θ Ερευνητικός Συνεργάτης Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 6 : Μαθησιακές Θεωρίες I Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΜΑΛΑΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΙΑ ΕΛΕΝΗ ΤΜΗΜΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΩΣΙΜΑΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ «ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΚΕΡΜΑΤΑ.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ Θερμορύθμιση Ενδοθερμία-Εξωθερμία Το θερμικό περιβάλλον Υδρόβια ενδόθερμα Εντομα Ερπετά Πτηνά θηλαστικά Προσαρμογές σε ακραία.
Συναισθηματική Νοημοσύνη Αικ. Μαριδάκη-Κασσωτάκη Καθηγήτρια Συναισθηματική Νοημοσύνη Αικ. Μαριδάκη-Κασσωτάκη Καθηγήτρια.
Μία εργασία από τους Μαθηματικούς Σαμπάνη Μαρία & Τζήκο Ιωάννη.
Έκφραση συναισθημάτων και καρδιαγγειακές παθήσεις: Προσπάθεια διερεύνησης της μεταξύ τους σχέσης Kravvariti, E., Maridaki-Kassotaki, K. & Kravvaritis,
Πολλαπλές μορφές νοημοσύνης H. Gardner, Intelligence Reframed: Multiple Intelligences for the 21st Century. New York: Basic, 2000.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 4 : Αρχές Παρουσίασης Περιεχομένου Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη βελτιστοποίηση (Μέρος 1) Daniel Kirschen.
Cyclens Στυλιανή Βλαχάκη ΑΜ: 876 Μεταπτυχιακό μάθημα: Υπερμοριακή Χημεία Εαρινό εξάμηνο 2016 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Kοινωνική Νοημοσύνη. Κοινωνική Νοημοσύνη Συναισθηματική Νοημοσύνη.
Η επικοινωνία στην εξ αποστάσεως Κ. Βασιλάκης & Μ. Καλογιαννάκης
Ορισμός της φωτογραφίας και ιστορική αναδρομή
Θερμοδυναμικό σύστημα – Μακροσκοπικές μεταβλητές
Διασκευή Σεναρίου. Πρώτη προσέγγιση.
στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ
Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ -ΣΧΟΛΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ-
Καθηγητής Χρηματοοικονομικής Πανεπιστημίου του Πειραιά
στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ
Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ
Η “ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ” ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (Χριστιάνα Χαμπίπη – Γ3)
ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΜΥΚΗΤΕΣ ΒΑΚΤΗΡΙΑ ΙΟΙ
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
8 διάσημες ταινίες της Disney βασισμένες σε σοκαριστικές ιστορίες
Ανοιχτά Μαθήματα: Προσεγγίσεις και Προοπτικές
Κεφάλαιο 7 Θερμοκρασία.
Εξερευνώντας τις πρωτεΐνες
Σωκράτης Τουμπεκτσής users.sch.gr/stoumpektsis
Μ. Γρηγοριάδου, Η. Βεργίνης, Α. Γόγουλου
Προγραμματισμός Διαδικτύου
ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ Αγαθή Γαρίδα Κωνσταντίνα Λέφα Ηλέκτρα Μίχου
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών
Ποιότητα Ζωής για Όλους; Στιγμές Φευγαλέες;
Daniel C. Harris, ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΧΗΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΤΟΜΟΣ Ι, ΠΕΚ 2009
Daniel C. Harris, ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΧΗΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΤΟΜΟΣ Ι, ΠΕΚ 2009
Η επίδραση της Δημιουργικής Γραφής στην ενίσχυση της Συναισθηματικής και Κοινωνικής Αγωγής. Μελέτη περίπτωσης ατόμου σε απεξάρτηση από ναρκωτικές ουσίες.
Η σύγχρονη λογοτεχνία για την κρίση
? Πώς … Πώς ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα αναγνωρίζει δεδομένα και εντολές;
ΑΛΚΟΟΛ: ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Θεωρητικό Μέρος
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Daniel C. Harris, ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΧΗΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΤΟΜΟΣ Ι, ΠΕΚ 2009
ΔΙΑΝΟΜΗ ΜΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΝΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ
Τα γραφικά στην πληροφόρηση και στην εκπαίδευση, Μέρος 4ο
της Συναισθηματικής Νοημοσύνης σε έναν Αεροπορικό Οργανισμό
Εισαγωγή στη Συγκριτική Πολιτική
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Πρώτος Θερμοδυναμικός Νόμος
Μακροπρόθεμοι Στόχοι Συγγραφή βιβλίου που να αφορά στην ιστορία του ΕΙΠ: -Έκδοση λευκώματος Επαγγελματική οργάνωση του εκθετηρίου-μουσείου Έκδοση φυλλαδίου.
ΛΟΙΜΩΞΕΙΣ ΒΑΚΤΗΡΙΑΚΗΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
σύστημα συμπληρώματος
Bilateral ovarian agenesis and the presence of the testis-specific protein 1-Y-linked gene: two new features of Mayer-Rokitansky-Küster-hauser syndrome 
Jacqueline Hancock, BS, Joshua Rosen, BS, Amy Moreno, BA, Anthony W
Timeline of positive and negative patient cultures over the study period relative to amikacin exposure. Timeline of positive and negative patient cultures.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ναζιστικοί Ολυμπιακοί Αγώνες, Βερολίνο 1936 Νίκος Χατζής Γ3 Υπεύθυνος καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η Ναζιστική Γερμανία εκμεταλλεύτηκε το γεγονός της διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων στο Βερολίνο το 1936 για προπαγανδιστικούς σκοπούς. Οι Ναζί προέβαλαν την εικόνα μιας νέας, ισχυρής και ενωμένης Γερμανίας, ενώ συγκάλυψαν τις αντισημιτικές και ρατσιστικές πολιτικές του καθεστώτος, καθώς και την σταδιακή στρατιωτικοποίηση της Γερμανίας. Για πρώτη φορά στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων, άνθρωποι στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες έκαναν έκκληση για μποϊκοτάζ των Ολυμπιακών Αγώνων λόγω της καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από τη χώρα υποδοχής.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ Τον Απρίλιο του 1933, θεσπίστηκε η πολιτική συμμετοχής «μόνο για Άριους» σε όλες τις γερμανικές αθλητικές διοργανώσεις. Οι «Μη Άριοι» -Εβραίοι ή άτομα με εβραϊκή καταγωγή και Ρομά (Τσιγγάνοι)- αποκλείονταν συστηματικά από τις γερμανικές αθλητικές εγκαταστάσεις και ομοσπονδίες.

Τον Απρίλιο του 1933, η γερμανική ομοσπονδία πυγμαχίας απέβαλε τον ερασιτέχνη πρωταθλητή Erich Seelig επειδή ήταν Εβραίος. (Ο Seelig αργότερα συνέχισε την καριέρα του στην πυγμαχία στις Ηνωμένες Πολιτείες.) Ένας ακόμη Εβραίος αθλητής, ο Daniel Prenn – ο κορυφαίος τενίστας της Γερμανίας- απομακρύνθηκε από τη γερμανική ομάδα για το Κύπελλο Ντέιβις. Η Gretel Bergmann, αθλήτρια παγκοσμίου κλάσης στο άλμα εις ύψος, αποβλήθηκε από τον γερμανικό σύλλογο στον οποίο ανήκε το 1933 και από τη γερμανική ολυμπιακή ομάδα το 1936.

Ως συμβολική χειρονομία για να καθησυχάσουν τη διεθνή κοινότητα, οι γερμανικές αρχές επέτρεψαν στην εβραϊκής καταγωγής αθλήτρια της ξιφασκίας Helene Mayer να εκπροσωπήσει τη Γερμανία στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Βερολίνου. Κέρδισε το ασημένιο μετάλλιο στην ατομική ξιφασκία γυναικών και, όπως όλοι όσοι κέρδισαν μετάλλιο για τη Γερμανία, χαιρέτησε ναζιστικά στο βάθρο. Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, η Mayer επέστρεψε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Κανένας άλλος Εβραίος αθλητής δεν αγωνίστηκε για τη Γερμανία.

ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ Η ταπείνωση του αιμοσταγούς δικτάτορα Αδόλφου Χίτλερ από το μαύρο Αμερικανό υπεραθλητή Τζέσε Οουενς αποτελείτο κυρίαρχο γεγονός των Ολυμπιακών Αγώνων του 1936. Ο Οουενς , που κατέκτησε τέσσερα χρυσά μετάλλια και έδωσε ηχηρό χαστούκι στα περί ανωτερότητας της άριας φυλής και ανάγκασε τον Χίτλερ να εγκαταλείψει το Ολυμπιακό Στάδιο για να αποφύγει την απονομή των μεταλλίων στο μεγάλο αθλητή.