ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ – ΠΑΡΑΔΟΣΗ & ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ ( )
Advertisements

Αγάθη Γεωργιάδου Περιστέρι, 26 Φεβρουαρίου 2013
Toυ Νεκρού αδερφού Εισαγωγικά Παραλογές
Ιωάννα Παπαβασιλείου-Χαραλαμπάκη
Επιμέλεια παρουσίασης: Ασημακοπούλου Κατερίνα Σιλιγάρδου Χρύσα Τζοβάρα Αλεξάνδρα.
Βιωματικό εργαστήριο στο μάθημα Αρχές Φιλοσοφίας
Πώς να γράψετε μια έκθεση
Ο κόσμος στα όνειρά μας.
Τον βλάκα μπορείς να τον γνωρίζεις από τις δύο
Μικρό αφιέρωμα στον Κ.Π.Καβάφη
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων
ΙΘΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ Χρυσούλα Δανίκα Κωνσταντίνα Θεωδόρου
«Δείπνο για τέσσερις» Κατσαρίδου Σοφία Ευθιμιάδου Αλεξάνδρα
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
ΣΟΛΩΜΟΣ «ΚΡΗΤΙΚΟΣ» Αποσπασμα 1 ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
ΦΩΣ - ΣΚΟΤΑΔΙ Μαρία Ιγγλέζου Β Λυκείου
Η ποίηση και η θρησκεία των Ελλήνων
…Ιδανικός κι ανάξιος εραστής…
Μανόλης Αναγνωστάκης.
Λογοτεχνία Α΄ Λυκείου Κριτήρια αξιολόγησης
Προτάσεις και μεθοδολογικά εργαλεία για την προσέγγιση της Νέας Ελληνικής Λογοτεχνίας Α΄ Λυκείου Βασιλική Δεμερτζή.
«ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΘΩΟΤΗΤΑ» Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011 Δευτέρα 28 Νοεμβρίου :00 μμ 12:00 μμ Το Πολυμέρειο Λύκειο.
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
Διακριτά Μαθηματικά Ι Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση) Σημειώσεις του μαθήματος Διάλεξη 6η.
ΝΕΦ 248. Μίλτος Σαχτούρης 1) Πρώτη Μεταπολεμική Γενιά (τα όρια)
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
ΛΗΘΗ, Λορέντζου Μαβίλη Επιμέλεια: Κατερίνα Κάζηρα.
ΩΔΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΟΚΑΔΕΣ
Εργαστήριο δημιουργικής γραφής-Ποίηση.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΕΙΔΟΣ: Ποίημα ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Κ. Π. Καβάφης ΤΙΤΛΟΣ: «Όσο Μπορείς» Το ποίημα γράφτηκε το 1913 και ανήκει στην κατηγορία των διδακτικών-παραινετικών.
ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ Τα γράμματα. ΠΟΙΗΣΗ Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων και τα προβλήματά τους. Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή.
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
«ΤΑ ΡΩ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ» ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.
Ποίηση και μαθηματικά.
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ… ΜΑΡΙΝΑ.
Λογοτεχνικό εργαστήριο: «οι μαθητές γράφουν» «Η εφηβεία και η τέχνη του λόγου» Μουσικό Σχολείο Παλλήνης Εισηγήτρια: Χρύσα Αλεξοπούλου.

Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση)
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: «Διοίκησης και Οργάνωσης.
ΤΕΛΛΟΣ ΑΓΡΑΣ ΑΜΑΞΙ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ.
Η γειτονιά μου ΟΔΟΣ ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΛΒΟΥ Το όνομά της η οδός πήρε από τον Ανδρέα Κάλβο. Γεννήθηκε στη Ζάκυνθο το 1792 και πέθανε 3 Νοεμβρίου το 1890 στο Λάουθ.
Παράδοση και Μοντερνισμός. Διδασκαλία και Αξιολόγηση
Γ. Ρίτσος Ανυπόταχτη Πολιτεία. ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ για την ενότητα «Παράδοση και μοντερνισμός στην ποίηση» ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ - ΥΠΕΥΘΥΝΗ.
Τόμας Στερνς Έλιοτ Νόμπελ Λογοτεχνίας 1948 « Είναι σπουδαίο πράγμα όταν δύο ψυχές ενώνονται για να στηρίζουν η μία την άλλη στο έργο τους, στις επιτυχίες.
PROJECT : ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΑΣ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. Γιάννης Ρίτσος Γραμματολογικά στοιχεία Γεννήθηκε το 1909 στη Μονεμβασιά της Λακωνίας και πέθανε το 1990.
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
 Ο όρος « μοντερνισμός » αρχικά τοποθετείται στο δεύτερο μισό του 19 ου αιώνα και αναπτύχθηκε πλήρως στις τέσσερις πρώτες δεκαετίες του 20 ου αιώνα.
R oc k & Τέχνη Rock 4 four. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Συνθέσαμε μια εργασία η οποία έχει σχέση με διάφορες ταινίες, λογοτεχνικά βιβλία, και αφιερώματα σε συγκροτήματα.
ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΤΡΑΓΟΎΔΙ Το ελληνικό δημοτικό τραγούδι ως λογοτεχνικό είδος αντλεί το υλικό του από την προφορική λογοτεχνική παράδοση, δηλαδή αυτήν που αναπτύσσεται.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ ( ). Βιογραφία Ο Γιώργος Σεφέρης (φιλολογικό ψευδώνυμο του Γιώργου Σεφεριάδη) γεννήθηκε στη Σμύρνη. Είχε δύο μικρότερα αδέρφια.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ-COMENIUS Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Γ΄ ΤΑΞΗ Αθανάσιος Παπίας Στόχος είναι να εμπεδώσουν οι μαθητές την αρχή, ότι με την παρέμβαση.
Η αριθμητικη στην ποιηση του ελυτη
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
για το παιχνίδι προσποίησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
«Με την ποίηση πολεμάμε τον ρατσισμό» ΤΜΗΜΑ: Δ1
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
Θρησκευτικά Μια εργασία της ομάδας “Μπιπ - Μπιπ”
Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης
Λογοτεχνία Αλίκη.
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 3η Συνάντηση Οκτώβριος 2013
Η εξέλιξη της ποίησης.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
για το παιχνίδι προσποίησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ – ΠΑΡΑΔΟΣΗ & ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ Αγάθη Γεωργιάδου

ΘΕΜΑ 1ο : GI_A_NEL_0_7496 ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ MΙΛΤΟΣ (1919-2005) Ο Mότσαρτ

ΘΕΜΑ 1ο : GI_A_NEL_0_7496 ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ MΙΛΤΟΣ (1919-2005) Ο Mότσαρτ γ1 Το ποίημα ανήκει στη νεοϋπερρεαλιστική ποίηση. Να αναφέρετε τέσσερα χαρακτηριστικά του που επιβεβαιώνουν την παραπάνω άποψη (μονάδες 15) γ2 Σε τι νομίζετε ότι διαφέρει από ένα υπερρεαλιστικό ποίημα της γενιάς του ’30; (μονάδες 10)

Σχολιάστε σε μία παράγραφο τους στίχους: δ1 Δώστε έναν άλλο τίτλο στο ποίημα που να μην αλλάζει το κεντρικό θέμα του ποιήματος. (μονάδες 5) δ2 Ποια χρώματα κυριαρχούν στο ποίημα και τι συμβολίζουν κατά τη γνώμη σας; (μονάδες 10) δ3 Σχολιάστε σε μία παράγραφο τους στίχους: ―ΠAPAΞENO -λέει- ΠOYΘENA ΔEN AKOYΓETAI ΠIA H MOYΣIKH MOY. (μονάδες 10)

Το πορτοκάλι ή χρυσόμηλον ΘΕΜΑ 2ο : GI_A_NEL_0_3250 ΖΩΗ ΚΑΡΕΛΛΗ (1901-1998) Το πορτοκάλι ή χρυσόμηλον

ΘΕΜΑ 2ο : GI_A_NEL_0_3250 Ζωή Καρέλλη Το πορτοκάλι ή χρυσόμηλον γ1 Σε ποιο λογοτεχνικό ρεύμα νομίζετε πως ανήκει αυτό το ποίημα; (μονάδες 10) γ2 Από ποια γνωρίσματά του το συμπεραίνετε; (μονάδες 15)

ΘΕΜΑ 2ο : GI_A_NEL_0_3250 Ζωή Καρέλλη Το πορτοκάλι ή χρυσόμηλον δ1 Να αναζητήσετε α) τους χαρακτηρισμούς που αποδίδονται στο/α πορτοκάλι/α (μονάδες 10) και β) να εξηγήσετε τι προβάλλουν περισσότερο (μονάδες 5) δ2 Πώς συσχετίζονται με τη διάθεση της αφηγήτριας; (μονάδες 10)