ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
Advertisements

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT TMHMA A’4
Σπουδές ATM στο Α.Π.Θ. Oι Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες του Διπλωματούχου Αγρονόμου και Τοπογράφου Μηχανικού Ε. Οικονόμου, Λέκτορας ΤΑΤΜ-ΑΠΘ Θεσσαλονίκη,
Σχέδιο Π.Δ. Ελάχιστες προδιαγραφές υγείας και ασφάλειας όσον αφορά την έκθεση των εργαζομένων σε κινδύνους προερχόμενους από φυσικούς παράγοντες (θόρυβος)
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ II»
Ο Μικρός Πρίγκιπας Αντουάν ντε Σαιντ Εξυπερύ
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Δ/ΝΤΗΣ: Γ. ΑΓΓΕΛΟΥΣΗΣ
ARISTOTLE UNIVERSITY OF THESSALONIKI Διαπανεπιστημιακές Σχέσεις με Ανώτατα Ιδρύματα του εξωτερικού και Διεθνείς Δράσεις του Α.Π.Θ. Διαπανεπιστημιακές Σχέσεις.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ 4o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ» ΤΑΞΗ: A’ TMHMA: 1o
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡIOΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡIOΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡIOΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡIOΣ
Dr. ΜΙCHΜΙΖΟΣ, UTh-Edu 1 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ TMHMA ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡIOΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡIOΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡIOΣ
Προώθηση και πώληση προϊόντων μέσω του Διαδικτύου. TMHMA ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Ευάγγελος.
ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡIOΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡIOΣ
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
στο ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ MARKETING
Διαφήμιση Ευρύτητα και Συχνότητα
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ EURES και το πρόγραμμα Your First EURES Job Νοέμβριος 2015 Αντώνης Κάφουρος Υπεύθυνος Δικτύου EURES Κύπρου TMHMA ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα Κωδικός Μαθήματος Τμήμα Βιοτεχνολογίας : 405 Τμήμα Οικονομίας: 645 Τμήμα Κωδικός Διαφανειών: MKT119 Γεωπονικό.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ Βασικές αρχές και ρυθμίσεις του σχεδίου νόμου Αναδιοργάνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και άλλες.
ΟΟ Δ ΗΜΟΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΑΓ.Ι..ΡΕΝΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Ε.Ε.Τ.Ε.Κ.) ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΝΙΚΑΙΑΣ ΑΓ.Ι..ΡΕΝΤΗ «Επαγγελματική απορρόφηση-Προοπτικές.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  Διαθεσιμότητα των αποθεμάτων (δεν υπάρχει καμία αξία σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία εάν δεν φτάσει στα χέρια του πελάτη) --- BAΣΙΚΟΣ.
 Τα είδη του οργανογράμματος  Η επιτυχής διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού.  Η αναγκαιότητα εξασφάλισης της συνοχής των εργαζομένων.  Η στελέχωση,
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα Κωδικός Μαθήματος Τμήμα Βιοτεχνολογίας : 405 Τμήμα Οικονομίας: 645 Τμήμα ΑΦΠ/ΓΜ Κωδικός Διαφανειών: MKT119 Καθηγητής.
1 ΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Μηχανογράφηση υπηρεσιών καταστημάτων Self-Video TMHMA ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ.
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ:TMHMA MAIEYTIKHΣ MAΘΗΜΑ:ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΗΤΗΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:Κα.ΕΥ.ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ Ονοματεπώνυμο:Χριστίνα Τσαρούχα.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ Βασικές αρχές και ρυθμίσεις του σχεδίου νόμου Αναδιοργάνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και.
Ερευνητική Εργασία Α ΤΑΞΗΣ «Εξαρτήσεις , εθισμοί, εκφοβισμός»
Κωδικός Διαφανειών: MKT119
Κωδικός Διαφανειών: MKT119
TMHMA MHΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη
PROJECT (ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ) (ΗΧΟΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ) B
Σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη
ΒΑΡΒΑΚΕΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-TMHMA B3
« ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ »
« ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ »
Βάσεις Δεδομένων Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
« ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ »
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Οπτική γλώσσα ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
2018 Χορός Αποφοίτησης ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού Σχολείου Κολλεγίου Ψυχικού
Τυπογραφία ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
ΕΦΗΒΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ TMHMA A4
Σημειολογία και σχεδιασμός
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ’2
TMHMA NOMIKHΣ TOMEΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
TMHMA NOMIKHΣ TOMEΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη της αφίσας (ΙΙ)
Η θεωρία της Δημιουργικότητας (Creativity Theory)
Lucius Annaeus Seneca Bίος και Έργο Lucius Annaeus Seneca Bίος και Έργο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ TMHMA ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ Διδάσκων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2 ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2 ΤΟΥ 6ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΥΚΕΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ημερομηνία: 20/03/2014 ΔΕΙΓΜΑ: Συμμετείχαν οι μαθητές της τάξης: Δ1 Αριθμός μαθητών που συμμετείχαν:17 Η συλλογή των στοιχείων έγινε με ερωτηματολόγιο που δόθηκε στους μαθητές.

Έρευνα για τα σχολικά ατυχήματα στην Δ1 ΤΑΞΗ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Θ. Π. Θ. Α. Π. Τ.-Κ. Σ. Α.

ΕΡΩΤΗΜΑ 1ο

ΕΡΩΤΗΜΑ 1ο

ΕΡΩΤΗΜΑ 2ο

ΕΡΩΤΗΜΑ 2ο

ΕΡΩΤΗΜΑ 3ο

ΕΡΩΤΗΜΑ 3ο

ΕΡΩΤΗΜΑ 4ο

ΕΡΩΤΗΜΑ 4ο

ΕΡΩΤΗΜΑ 5ο

ΕΡΩΤΗΜΑ 6ο

ΕΡΩΤΗΜΑ 6o

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Τα ατυχήματα που συμβαίνουν συχνότερα είναι πρόσκρουση σε επιφάνεια (ποσοστό 28% ), Ακολουθούν πτώσεις από γλίστρημα ποσοστό 24% ), –Συναντάμε λιγότερο τα τροχαία (ποσοστό 0% ), Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν στο σπίτι (ποσοστό 41% ), Λιγότερο συχνά συμβαίνουν στο σχολείο (ποσοστό 29% ), –τα λιγότερα στο πάρκο (ποσοστό 0% ), Από τα ατυχήματα που συμβαίνουν στο σχολείο, τα περισσότερα συμβαίνουν στη τάξη (ποσοστό 60% ), μετά στους διαδρόμους και στο προαύλιο (ποσοστό 20% ), –τα λιγότερα στην είσοδο , την έξοδο και την σκάλα (ποσοστό 0% )

ΣΥΜΠΕΡAΣΜΑΤΑ: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν λόγω απροσεξίας αφηρημάδας δική μου (ποσοστό 35% ), Ή λόγω τσακωμού με αλλά παιδιά (ποσοστό 29% ), –τα λιγότερα λόγω άλλο (ποσοστό 1% ), Στις περισσότερες περιπτώσεις τα αποτελέσματα των ατυχημάτων είναι ανοιχτές πληγές (ποσοστό 46% ), Λιγότερο συχνά είναι μώλωπες εκδορές (ποσοστό 24% ), και σχεδόν καθόλου εξαρθρώσεις διαστρέμματα (ποσοστό 6% ), Νοσοκομειακή περίθαλψη χρειάστηκε στο (ποσοστό 35% ), των περιπτώσεων