Δισδιάστατοι Πίνακες 3 7 … i γ ρ α μ ή j - στήλη 1 2 M N

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Advertisements

Nikos Louloudakis Nikos Orfanoudakis Irini Genitsaridi
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ «ΕΥΡΕΣΗ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΠΙΝΑΚΑ»
Παράδειγμα 3: Δίνονται Ν αριθμοί Xj,j=1,2,…N.Να αναπτυχθεί αλγόριθμος που θα βρίσκει το μεγαλύτερο αριθμό και τις θέσεις στις οποίες εμφανίζεται αυτός.
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
Να καταργήσουμε τη ΓΛΩΣΣΑ και να κρατήσουμε μόνο την ψευδογλώσσα
Εισαγωγή στους Η/Υ Πίνακες.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΙΝΑΚΩΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ Α΄φάση Επιμόρφωσης Εκπ/κών κλάδου ΠΕ19 Διδακτική της Πληροφορικής Ρόδος, Νοέμβρης 2007.
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 9: Διανύσματα και λίστες.
Παράδειγμα 2: Υπολογισμός μέγιστου μισθού Σε μια εταιρία εργάζονται 200 υπάλληλοι και είναι γνωστός ο μισθός του καθενός. Να χρησιμοποιηθεί η δομή του.
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Εργασία Η υλοποίηση του αλγορίθμου συγχώνευσης θα πρέπει να χρησιμοποιεί την ιδέα των ροών (streams). Θα πρέπει να υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη.
Κοντινότεροι Κοινοί Πρόγονοι α βγ θ δεζ η π ν ι κλμ ρσ τ κκπ(λ,ι)=α, κκπ(τ,σ)=ν, κκπ(λ,π)=η κκπ(π,σ)=γ, κκπ(ξ,ο)=κ ξο κκπ(ι,ξ)=β, κκπ(τ,θ)=θ, κκπ(ο,μ)=α.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ «ΕΥΡΕΣΗ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΜxN»
Παράδειγμα 2:Υπολογισμός μέγιστης και ελάχιστης θερμοκρασίας Αλγόριθμος Ελάχιστη_Μέγιστη !Αρχή αλγορίθμου.
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Αλγοριθμική Μία εισαγωγή στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Δασική Διαχειριστική Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Μάθημα 3 ο.
Πολυδιάστατοι πίνακες α) Στατικοί πίνακες Πως δηλώνονται: π.χ. INTEGER A(3,5) REAL B(1991:2000,1:12) REAL C(4,8,12:20) ή INTEGER, DIMENSION(3,5)::A REAL,
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 6: Δισδιάστατοι πίνακες.
Κεφάλαιο 3ο Δομές Δεδομένων.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Δομές δεδομένων και Αλγόριθμοι Κεφάλαιο 3. Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Δεδομένα Δεδομένα (data) Δεδομένα (data) –αφαιρετική αναπαράσταση.
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΟΣΟ ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ.
1 Η ΓΙΑ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ Η δομή Για περιέχει 3 τμήματα (εντολές) που εκτελούνται αυτόματα(εσωτερικά στη Για) Για i από 1 μέχρι 100 i ← 1 i
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
Ε ΙΣΑΓΩΓΉ Σ ΤΟΥΣ Μ ΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΥΣ Π ΊΝΑΚΕΣ Αστρινάκη Μαρία.
Ένας εκδοτικός οίκος χρησιμοποιεί 35 διανομείς για τη διακίνηση των βιβλίων του. Στο τέλος κάθε μήνα καταγράφονται οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν από.
Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Δομή επιλογής Πολλές φορές για να λυθεί ένα πρόβλημα πρέπει να ελεγχθεί αν ισχύει κάποια συνθήκη Παράδειγμα 2: Να διαβαστεί ένας αριθμός και να επιστραφεί.
Πίνακες και αλφαριθμητικά
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝ συνθήκη_ισχύει ΤΟΤΕ εντολές ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΔΟΜΗ ΓΙΑ (1) Για i από .... μέχρι .... Αν ………….… τότε
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Το φάσμα του λευκού φωτός
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
Οι διάφορες εκδοχές της
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ: η εντολή ΓΙΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ – ΤΟΜΕΑΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ - ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Η ‘ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΦΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Δ΄1 ΝΕΦΕΛΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ΄1.
ΓΕΜΙΣΜΑ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (Άσκηση 1)
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
ΜΟΡΦΕΣ ΔΟΜΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Αν συνθήκη_ισχύει τότε εντολές Τέλος_Αν
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (Α.Ε.Π.Π.)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Επανάληψη.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Μονοδιάστατοι πίνακες
8.2 Η Δομή Επανάληψης Μέχρις_ότου
Συγχώνευση.
ΑΠO ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Β1 1.ΙΑΣΟΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΜΑΚΡΗ 2.ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΓΕΡΟΔΗΜΟ
ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Εντολές και δομές αλγορίθμου
Δομή Επιλογής , 8.1.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Ερωτήματα Επιλογής σε ACCESS
Από τη Δομή Επανάληψης Για στην Όσο
Λυμένα θέματα πανελλαδικών εξετάσεων με υποπρογράμματα
Κυριάκου Νικόλαος Πληροφορικής ΠΕ-20
Από τη Δομή Ακολουθίας στις Δομές Επανάληψης
Χ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Κεφάλαιο 11 Τροποποίηση φόρμας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δισδιάστατοι Πίνακες 3 7 … 5 9 4 6 8 i γ ρ α μ ή j - στήλη 1 2 M N Όταν θέλουμε να αναφερθούμε σε ένα στοιχείο του πίνακα χρησιμοποιούμε τη μορφή Α[i,j] όπου i είναι η i-στη γραμμή του πίνακα και j είναι η j-στη στήλη του πίνακα. Για παράδειγμα στον παραπάνω πίνακα το: Α[2,1] = 5

ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΣΕ ΠΙΝΑΚΑ A[N,M] Για i από 1 μέχρι Ν Για j από 1 μέχρι M Διάβασε Α[i,j] Τέλος_επανάληψης Όταν το πρόβλημα αναφέρεται σε πίνακα που δίνεται τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά το : Δεδομένα //Α, Ν, Μ //

ΕΥΡΕΣΗ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΟΣ KAI MO ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ s  0 Για i από 1 μέχρι Ν Για j από 1 μέχρι M s  s + Α[i,j] Τέλος_επανάληψης MO  s / (N*M) Εκτύπωσε s, MO

ΕΥΡΕΣΗ ΠΛΗΘΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ π  0 Για i από 1 μέχρι Ν Για j από 1 μέχρι M Αν Συνθήκη τότε π  π + 1 ! π.χ. Αν Α[ i ] mod 2 = 0 τότε Τέλος_Αν Τέλος_επανάληψης Εκτύπωσε π

ΕΥΡΕΣΗ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ max  Α[1,1] θ1  1 θ2  1 Για i από 1 μέχρι Ν Για j από 1 μέχρι M Αν Α[i,j]  max τότε max  Α[i,j] θ1  i θ2  j Τέλος_Αν Τέλος_επανάληψης Εκτύπωσε max, θ1, θ2 ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ

ΕΥΡΕΣΗ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ max  Α[1,1] Για i από 1 μέχρι Ν Για j από 1 μέχρι M Αν Α[i,j]  max τότε max  Α[i,j] Τέλος_Αν Τέλος_επανάληψης Αν Α[i,j] = max τότε Εκτύπωσε i, j ΙΣΧΥΕΙ ΠΑΝΤΑ

ΕΥΡΕΣΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ k ΑΚΕΡΑΙΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ Για z από 1 μέχρι Κ Ρ[ z ]  0 Τέλος_επανάληψης ! 1ος τρόπος Για i από 1 μέχρι Ν Για j από 1 μέχρι M Ρ[Α[i,j]]  Ρ[Α[i,j]] + 1 ! 2ος τρόπος Αν Α[i,j]= z τότε Ρ[ z ]  Ρ[ z ] + 1 Τέλος_Αν Εκτύπωσε Ρ[ z ]

ΕΥΡΕΣΗ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΟΣ KAI MO ΓΙΑ ΤΗ Θ ΓΡΑΜΜΗ & ΤΗ Θ ΣΤΗΛΗ s  0 Για j από 1 μέχρι M s  s + Α[θ,j] Τέλος_επανάληψης MO  s / M Εκτύπωσε s, MO Για i από 1 μέχρι N s  s + Α[i,θ] MO  s / Ν

ΕΥΡΕΣΗ ΠΛΗΘΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ Θ ΓΡΑΜΜΗ & ΤΗ Θ ΣΤΗΛΗ π  0 Για j από 1 μέχρι M Αν Α[θ,j]… τότε π  π + 1 Τέλος_Αν Τέλος_επανάληψης Εκτύπωσε π Για i από 1 μέχρι N Αν Α[i,θ]… τότε

ΕΥΡΕΣΗ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ Θ ΓΡΑΜΜΗ & ΤΗ Θ ΣΤΗΛΗ max  Α[θ,1] Για j από 1 μέχρι M Αν Α[θ,j]  max τότε max  Α[θ,j] Τέλος_Αν Τέλος_επανάληψης Εκτύπωσε max max  Α[1,θ] Για i από 1 μέχρι N Αν Α[i,θ]  max τότε max  Α[i,θ]

ΕΥΡΕΣΗ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΟΣ KAI MO ANA ΓΡΑΜΜΗ & ΑΝΑ ΣΤΗΛΗ s[ i ]  0 Για j από 1 μέχρι M s[ i ]  s[ i ] + Α[i,j] Τέλος_επανάληψης MO[ i ]  s[ i ] / M Εκτύπωσε s[ i ], MO[ i ] s[ j ]  0 Για i από 1 μέχρι N s[ j ]  s[ j ] + Α[i,j] MO[ j ]  s[ j ] / Ν Εκτύπωσε s[ j ], MO[ j ]

ΕΥΡΕΣΗ ΠΛΗΘΟΥΣ ANA ΓΡΑΜΜΗ & ΑΝΑ ΣΤΗΛΗ Για i από 1 μέχρι Ν π[ i ]  0 Για j από 1 μέχρι M Αν Συνθήκη τότε π[ i ]  π[ i ] + 1 Τέλος_Αν Τέλος_επανάληψης Εκτύπωσε π[ i ] Για j από 1 μέχρι m π[ j ]  0 Για i από 1 μέχρι N π[ j ]  π[ j ] + 1 Εκτύπωσε π[ j ]

ΕΥΡΕΣΗ ΠΛΗΘΟΥΣ ANA ΓΡΑΜΜΗ & ΑΝΑ ΣΤΗΛΗ Για i από 1 μέχρι Ν max[ i ]  Α[i,1] Για j από 1 μέχρι M Αν Α[i,j]  max[ i ] τότε max[ i ]  Α[i,j] Τέλος_Αν Τέλος_επανάληψης Εκτύπωσε max[ i ] max[ j ]  Α[1,j] Για i από 1 μέχρι N Αν Α[i,j]  max[ j ] τότε max[ j ]  Α[i,j] Εκτύπωσε max[ j ]