Τα υγρά και η εξάτμιση τους

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Advertisements

Καταστάσεις των υλικών
ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΝΟΥΚΛΕΪΚΩΝ ΟΞΕΩΝ (DNA ΚΑΙ RNA) AΠΟ ΦΥΤΙΚΑ ΚΥΤΤΑΡΑ
2.7 Χημική αντίδραση.
2.3 Περιεκτικότητα διαλύματος – Εκφράσεις περιεκτικότητας
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΙΓΜΑΤΩΝ.
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Εργαστηριακές Ασκήσεις Β΄ Γυμνασίου
ΜΕΙΓΜΑΤΑ.
ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Εργαστηριακές Ασκήσεις Εργαστηριακές ΑσκήσειςΧημείας B΄Λυκείου Γενικής Παιδείας Επιμέλεια: Θανασούλιας Αλέξης Χημικός Σχολ.Έτος:
Επιμέλεια: Σαμαράς Πασχάλης
Επιμέλεια: Σαμαράς Πασχάλης Όργανα-Συσκευές Όργανα-Συσκευές ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Αντιδραστήρια Υλικά Αντιδραστήρια Υλικά 200 ml νερό αποσταγμένο.
«Η οργάνωση της γνώσης»
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Εισηγητές Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός MSc-Med Αντώνιος Ε. Χρονάκης Χημικός Χημεία Β΄ Λυκείου Ρολόι ιωδίου.
Φύλλο εργασίας 4 Μετρήσεις θερμοκρασίας- η βαθμονόμηση
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Εισηγητές Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός MSc-Med Αντώνιος Ε. Χρονάκης Χημικός Χημεία Β΄ Λυκείου Επίδραση θερμοκρασίας και συγκέντρωσης.
2.6.2 Φυσικές σταθερές των χημικών ουσιών. Τρόποι με τους οποίους μπορούμε να διαπιστώσουμε αν ένα δείγμα υλικού αποτελείται από μία μόνο ουσία ή είναι.
2.5 Διαχωρισμός μειγμάτων
Αλλαγές στη φάση των σωμάτων
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Μείγματα.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Υγρού Σώματος
TO NEΡΟ ΩΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ – ΜΕΙΓΜΑΤΑ
Καταστάσεις των υλικών
Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
2ο ΕΚΦΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης B΄ Τάξη Λυκείου B΄ Τάξη Λυκείου ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Άσκηση 7 Εργαστηριακού οδηγού.
Επιμέλεια : Πουλιόπουλος Πούλιος - Χημικός
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠHΡΕΑΖΟΥΝ ΡΟΛΟΪ ΙΩΔΙΟΥ Μάντζιου Μαρία χημικός.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
Παρασκευή σαπουνιού Μάντζιου Μαρία χημικός. σαπούνια ονομάζονται τα άλατα των ανωτέρων μονοκαρβοξυλικών οξέων (παλμιτικού, στεατικού και ελαϊκού) με νάτριο.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
Χημεία Β΄ Λυκείου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Θετικής Κατεύθυνσης
Διαχωρισμός μειγμάτων
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
Με λένε Dolphin και μαζί θα μάθουμε για το νερό στη φύση !!!
Θερμόμετρα Αλλαγή Φάσης – Τήξη
Διαχωρισμός μειγμάτων
Οι καταστάσεις (ή φάσεις) της ύλης
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 4 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΑΤΜΟΙ. ΟΡΙΣΜΟΙ  Στερεοποίηση ή πήξη  Λανθάνουσα θερμότητα τήξης.
Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Γιάννης Β. Ντελής Δάσκαλος – Φυσικός Συνεργάτης του Ε.Κ.Φ.Ε Καρδίτσας.
ΧΗΜΕΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ.
2.2.1– Μείγματα.
Το φαινόμενο ΔΙΑΣΤΟΛΗ.
Μείγματα.
Απομόνωση νουκλεικών οξέων
2.2.2 Διαλύματα Το θαλασσινό νερό, το νερό της βρύσης
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το πρόβλημα και ο σκοπός της έρευνας
Μείγματα.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ… Β΄ Λυκείου 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου.
Μείγματα Μείγματα λέγονται τα υλικά που προέρχονται από την ανάμειξη δύο ή περισσοτέρων ουσιών, που δεν αντιδρούν μεταξύ τους. Οι ουσίες που αναμείχθηκαν.
00
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΙΓΜΑΤΩΝ.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Περιεκτικότητες διαλυμάτων
1 ΧΗΜΕΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΒΡΑΣΜΟΣ ΝΕΡΟΥ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα υγρά και η εξάτμιση τους 1

Σκοπός της Έρευνας Η αιτία που κάνουμε αυτό το πείραμα είναι για να δούμε τη θερμοκρασία βρασμού διαφόρων υγρών.

Υπόθεση Διαλέξαμε ορισμένα υγρά τα οποία είναι : ζαχαρόνερο , αλατόνερο και λάδι . Στη συνέχεια μάθαμε το σημείο βρασμού των υγρών .

Περιγραφή πειράματος

Αρχικά επιλέξαμε να μετρήσουμε το σημείο βράσμου του ζαχαρόνερου Αρχικά επιλέξαμε να μετρήσουμε το σημείο βράσμου του ζαχαρόνερου . Γεμίσαμε το ποτήρι ζέσεως με 100 ml νερό. Μετά προσθέσαμε 20 gr ζάχαρη . Μετρήσαμε με το θερμόμετρο την θερμοκρασία του ζαχαρόνερου ενώ έβραζε και βρήκαμε ότι το σημείο βρασμού του ήταν 99

Ακλουθώντας την ίδια διαδικασία , μετρήσαμε το σημείο βρασμού του αλατόνερου Και του λαδιού το οποίο το είχαμε προσθέσει μέσα στο νερό . το σημείο βρασμού Του αλατόνερου ήταν 97 ενώ του λαδιού ήταν 144 το οποίο τσιτσίριζε Προσθέτοντας νερό.

Τι λέει η βιβλιογραφία ; Η βιβλιόγραφια λέει ότι το νερό βράζει στους 100 αλλά προσθέτοντας άλλα υλικά Η θερμοκρασία του βρασμού είναι ή λιγότερη ή μεγαλύτερη

ΤΕΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΛΑΡΑΚΟΥ ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΟΤΣΩΝΗΣ ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΙΩΡΑΣ