ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3Ο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Παρουσιάσεις Τα Βασικά…
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΤΕΡΕΑ.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Το λογισμικό Αράχνη Το λογισμικό αυτό είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό για την εκμάθηση του προγραμματισμού στις μικρές ηλικίες Δημοτικό και Γυμνάσιο. Υποστηρίζει.
Θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τα συστήματα τεχνικού σχεδιασμού ως εξής:  Βασίζονται σε γεωμετρικά σχήματα  Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν αυτά τα σχήματα.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Ένα απλό σχεδιαστικό πρόγραμμα για παιδιά
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Άσκηση 6 Α) Να συμπληρώσετε τον πίνακα: μν X=μ 2 -ν 2 Ψ=2μνΖ=μ 2 +ν Β) Να εξετάσετε αν η κάθε τριάδα αριθμών Χ, Ψ, Ζ του πίνακα, μπορεί να είναι.
Το ποτάμι Να δημιουργήσετε μια φωτοαφήγηση επιλέγοντας όποιες από τις εικόνες προτιμάτε. Στη συνέχεια να τοποθετήσετε πάνω τους ως λεζάντες αποσπάσματα.
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΤΟΜΕΣ.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Hot Potatoes. Είναι java scripts που δημιουργούνται με έναν ιδιαίτερα φιλικό τρόπο. Το Hot Potatoes (καυτές πατάτες) είναι πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού.
Άσκηση 3 Το ορθογώνιο τρίγωνο ΑΒΓ με υποτείνουσα ΒΓ=10m και το τετράγωνο με πλευρά 5m, έχουν ίσα εμβαδά. Να υπολογίσετε την απόσταση του Α από την ΒΓ.
1 Πρώτη διαφάνεια Εξώφυλλο. 2 Εισαγωγή Παρουσίαση του θέματος.
Η Γραμμή Μενού. Περιοχή Σχεδίασης Διαθέσιμα Χρώματα. Για να δημιουργήσετε νέο χρώμα κάντε κλικ στην Επεξεργασία χρωμάτων ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
σήμα - λογότυπο - συνδιασμός σήμα εικόνα σύμβολο γεωμετρικό σχήμα αρχικά γράμματος.
Διακριτά Μαθηματικά Ι Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση) Σημειώσεις του μαθήματος Διάλεξη 8η.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εισαγωγή στο πρόγραμμα microsoft word
Power Point (Συνέχεια).
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 2Ο.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Hot Potatoes.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Ι & ΙΙ
Σχεδίαση Γραφικών Μάθημα 4ο.
Ας φτιάξουμε ένα ελέφαντα!
Σχεδίαση Γραφικών Μάθημα 1ο.
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Δραστηριότητα - απόδειξη
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Παρουσιάσεις Β’ Γυμνασίου
Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Γραφικές Μέθοδοι Σχεδιασμού με Η-Υ Εκπαιδευτικό Παράδειγμα 2
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΑΣΚΗΣΗ Να σχεδιαστούν (α) η Πρόσοψη, (β) η Πλάγια όψη σε τομή Β-Β και
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Δεν μπορείς να βασίσεις τη φήμη σου σε αυτό που σκοπεύεις να κάνεις.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3Ο

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ Για το σχήμα Σχεδιάστε ένα ορθογώνιο Σχεδιάστε έναν κύκλο του οποίου η διάμετρος θα είναι όσο το ύψος του ορθογωνίου Δημιουργήστε ένα αντίγραφο του κύκλου Τοποθετήστε τους κύκλους στις δύο πλευρές του ορθογωνίου (κέντρο) Επιλέξετε όλα τα σχήματα Από το μενού Window -> Pathfinder και εφαρμόστε Unite Δώστε τα χρώματα της επιλογής σας Εφαρμόστε σκίαση

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ Για τον σχεδιασμό των γραμμάτων Με το Arc tool δημιουργήστε ένα τόξο κατά μήκος του σχήματος που δημιουργήσατε Από το Type Tool επιλέξτε Type on a path tool και γράψτε το κείμενο Εφαρμόστε τους χρωματισμούς (Όνομα αρχείου: μάθημα3α)

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ