«Από τη MicroWorlds Pro στην Python»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργαστήριο Λειτουργικών Συστημάτων Φροντιστήριο 2– Εισαγωγή στη Bash Ντίρλης Νικόλαος.
Advertisements

Python And Robotics.
Γλωσσική Τεχνολογία Εισαγωγικό Φροντιστήριο. Project του μαθήματος  Εργασία 2 ατόμων  Προφορική εξέταση για :  Project (80%)  Θεωρία (20%)  Στο φροντιστήριο.
Άσκηση 1. Θεωρούμε το ακόλουθο κομμάτι κώδικα int i,j; double result, a[110][4]; for(i=0; i
Θεωρία Υπολογισμού Χρονική Πολυπλοκότητα και Μοντέλα.
Μετατροπή Εκφράσεων σε C
32η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη Δυτική Μακεδονία σε Θέματα Τ. Π. Ε
ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Επανάληψη.
ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ 19 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Διαχείριση Περιεχομένου Παγκόσμιου Ιστού και Γλωσσικά Εργαλεία.
ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών Ενότητα 5: Τύπος πίνακα,Μεταβλητές με δείκτη, Πολυδιάστατοι πίνακες Επίκουρος Καθηγητής Χρήστος Μακρής Τμήμα.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Παπαδόπουλος Κω/νος, MSc Καθηγητής φυσικής αγωγής.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ Κ.ΑΛΑΦΟΔΗΜΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
Variables, Expressions, and Statements Chapter 2.
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ
Εφαρμογές Υπολογιστών
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Ενότητα Εισαγωγή Είναι εύκολη στη χρήση και στην εκμάθηση.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Δομές διακλάδωσης, επαναλήψεις, μέθοδοι
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Πίνακας Ουσιαστικότητας
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Οι Μεταβλητές και η λειτουργία τους
Μαθηματικα στην κουζινα
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Πρωτογενείς τύποι δεδομένων
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python, ΑΠΘ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python Εβδομάδα 1: Βασικά στοιχεία.
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Ανατολικής Κρήτης
Σχολικός εκφοβισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Καραβόλτσου Α
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Ειρήνη Κουφάκη Ψυχολόγος, M.sc – Επιστημονική Υπεύθυνη
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2014.
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ημερίδα στη Μνήμη του Επίκουρου Καθηγητή Ηρακλή Χαλκίδη
Ενότητα Γ7.4.11(Προβλήματα Δομής Διακλάδωσης )
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΒΟΥΡΗΣ, κ.ά., PYTHON, Εισαγωγή στους υπολογιστές, ΠΕΚ 2016,
«ΑΣΤΕΓΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ» ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ
Διασφαλίζουμε την πρόσβαση σε οικονομική, αξιόπιστη, βιώσιμη και σύγχρονη ενέργεια για όλους Υποομάδα Στόχου 7   Σαββάκης Ηλίας, Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ,
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Από τη MicroWorlds Pro στην Python» Εισηγητές - Μαθητές : Μπεκούλης Κωνσταντίνος Μπούνος Αθανάσιος Παπαδόπουλος Αντώνιος Παπαμήτσος Ευάγγελος Φλωρούς Ευάγγελος Σύμβουλος καθηγητής: Μαζέρας Αχιλλέας ΠΕ19 MsC Αυτοματισμού 1ο Γυμνάσιο Καισαριανής Απρίλιος 2016

Με την πρόταση μας γίνεται: Προσπάθεια εισαγωγής στην γλώσσα Python Θέτουμε ένα πρόβλημα και αφού βρούμε τη λύση στην MicroWorlds Pro προσπαθούμε να βρούμε τη λύση στην Python

μαθαίνουμε-βρίσκουμε ότι έχουμε τις εντολές στην MicroWorlds Pro, ξέρουμε ότι έχουμε τις εντολές στην Python, μαθαίνουμε-βρίσκουμε ότι έχουμε τις εντολές Για Είσοδο Εμφάνιση Εκχώρηση Απόφαση Επανάληψη Ερώτηση Δείξε Ανακοίνωση Κάνε ΑνΔιαφορετικά Επανάλαβε input print = if for

Το πρόβλημα - Άσκηση Να γίνει διαδικασία σε MicroWorlds Pro και πρόγραμμα σε Python όπου: Εισάγουμε από το πληκτρολόγιο έναν αριθμό (α) Εισάγουμε από το πληκτρολόγιο δεύτερο αριθμό (β) Υπολογίζει το άθροισμα τους (αθρ=α+β) Εμφανίζει (τυπώνει), με κατάλληλα μηνύματα, το άθροισμα τους, σ’ ένα παράθυρο στην οθόνη. Αν το άθροισμα είναι μεγαλύτερο του 15 εμφανίζεται μήνυμα ότι δικαιούμαστε δώρο, αλλιώς όχι. Επαναλαμβάνει την παραπάνω διαδικασία 4 φορές, για 4 διαφορετικές παρέες.

Η διαδικασία στηv MicroWorlds Pro Το πρόγραμμα στην Python (μετατροπή στην input) για δωράκι  ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 4 [ ΕΡΩΤΗΣΗ [Δώσε έναν αριθμό] ΚΑΝΕ "α ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗ [Δώσε δεύτερο αριθμό] ΚΑΝΕ "β ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΝΕ “αθρ :α + :β ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (ΦΡ[Το άθροισμα είναι] :αθρ) ΑνΔιαφορετικά :αθρ > 15 [ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ [Μπράβο! Έχετε δώρο.] ] [ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ [Λυπάμαι. Δεν έχετε δώρο.] ] ] τελος   for i in [1,2,3,4]: α=input(‘Δώσε έναν αριθμό’) β=input(‘Δώσε δεύτερο αριθμό’) αθρ=α+β print(‘Το άθροισμα είναι’, αθρ) if αθρ>=15: print(‘Μπράβο! Έχετε δώρο.) else: print(‘Λυπάμαι. Δεν έχετε δώρο.) α= input(‘Δώσε έναν αριθμό’) α=float(input(‘Δώσε έναν αριθμό’)) β= input(‘Δώσε δεύτερο αριθμό’) β=float(input(‘Δώσε δεύτερο αριθμό’))

# ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1 - ΕΞΗΓΗΣΗ του "float" στην 2η και 3η γραμμή # Για τον υπολογισμό του αν δικαιούμαστε δώρου αρχικά εισάγουμε την εντολή: if αθρ>=15 # Εμφανίζονται διάφορα απροσδόκητα(;) στο άθροισμα και ένα μήνυμα λάθους. # TypeError: unorderable types: str() >= int() # Η εξήγηση είναι: # όταν χρησιμοποιούμε την input για να εισάγουμε δεδομένα από το πληκτρολόγιο # η Python τα θεωρεί κείμενο (αλφαριθμητικά, string), ακόμη και αν βλέπω ότι εισάγω αριθμούς. # Για να εκτελεστεί η σύγκριση πρέπει τα δεδομένα να μετατραπούν σε αριθμούς. # Η μετατροπή, στην Python, γίνεται με την προσθήκη της συνάρτησης int ή της float. # ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει συμφωνία δεδομένων και συνάρτησης. # Αυτό που σε άλλα μαθήματα λέγεται "concordance des temps“ # Η ορθότερη λύση είναι η μετατροπή να γίνεται τη στιγμή που εισάγω τους αριθμούς στις εντολές input. # ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 2 – Να θυμάμαι ότι και στην Python οι εντολές υπακούουν σε συντακτικούς κανόνες. # ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 3 - Εναλλακτικές για την εντολή for # Η εντολή for θα έχει τα ίδια αποτελέσματα αν γραφεί και ως: # for i in range (4) # for i in range (1,4) # for i in range (1,8,2)

Η διαδικασία στηv MicroWorlds Pro Το πρόγραμμα στην Python (μετατροπή στην input) για δωράκι  ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 4 [ ΕΡΩΤΗΣΗ [Δώσε 1ο αριθμό] ΚΑΝΕ "α ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗ [Δώσε 2ο αριθμό] ΚΑΝΕ "β ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΝΕ “αθρ :α + :β ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (ΦΡ[Το άθροισμα είναι] :αθρ) ΑνΔιαφορετικά :αθρ > 15 [ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ [Μπράβο! Έχετε δώρο.] ] [ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ [Λυπάμαι. Δεν έχετε δώρο.] ] ]   τελος for i in [1,2,3,4]: α=float(input(‘Δώσε έναν αριθμό’)) β=float(input(Δώσε δεύτερο αριθμό’)) αθρ=α+β print(‘Το άθροισμα είναι’, αθρ) if αθρ >=15: print(‘Μπράβο! Έχετε δώρο.) else: print(‘Λυπάμαι. Δεν έχετε δώρο.)