« Το μουσείο είναι τόπος ελεύθερης πρόσβασης στον πολιτισμό »

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β:(brown) καφέ γούνα w:(white) λευκή γούνα •P: B B x B B •G:•G: •F1:BB όλοι οι απόγονοι Πιθανότητες σε ποσοστά: 100% ομόζυγα για το καφέ χρώμα (γονοτυπικά),
Advertisements

Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Β:(brown) καφέ γούνα w:(white) λευκή γούνα P: B B x B B G: F1:BB όλοι οι απόγονοι Πιθανότητες σε ποσοστά: 100% ομόζυγα για το καφέ χρώμα (γονοτυπικά),
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
Πυρασφάλεια Επιβατηγού Πλοίου
…πηγαίνοντας την κλήρωση μία ώρα μετά από τις 21:00.. στις 22:00 στις 22:00 …πηγαίνοντας την κλήρωση μία ώρα μετά από τις 21:00.. στις 22:00 στις 22:00.
Η Γέννηση του Χριστού στην τέχνη Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών Διδακτικό υλικό για το μάθημα των Θρησκευτικών της Β΄ Γυμνασίου Καθηγητής Γ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Λέσχη Φιλαναγνωσίας (Πεζογραφία – Ποίηση)
ΠΡΟΓΕΥΜΑΤΑ 2 Ευριπίδης Σάββα 1. ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ: Απαριθμεί τις παρασκευές που περιλαμβάνουν τα διάφορα είδη προγευμάτων. Κατονομάζει.
Ανάπτυξη του Λόγου Ενότητα 2: Ανάπτυξη γλωσσικών ικανοτήτων Ανάπτυξη της Γραμματικής Ανάπτυξη της Γραμματικής Δήμητρα Κατή Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα.
Το περιεχόμενο μιας κοινωνιολογίας της ανώτατης εκπαίδευσης Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης Φοιτήτρια: Παναγιώτα Βαρδιοπούλου ΑΕΜ: 3109 Διδάσκουσα.
Εμβιομηχανική Εμβιομηχανική ανθρωπομετρία – θέση του ΚΜΣ Ενότητα 12: Εμβιομηχανική ανθρωπομετρία – θέση του ΚΜΣ Αθανάσιος Τσιόκανος, Γιάννης Γιάκας Τμήμα.
Σύμπραξη AGNovel Εκπαίδευση Δασκάλων - Ενότητα 3 : AGnovel - Το μυθιστόρημα - Ιστορία και Χαρακτήρες AGnovel Προηγμένα Διαδραστικά Εικονογραφημένα Μυθιστορήματα.
Εμβιομηχανική Δυνάμεις κρούσης Ενότητα 11: Δυνάμεις κρούσης Αθανάσιος Τσιόκανος, Γιάννης Γιάκας Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Φορέας Λειτουργίας: Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εμπορική Ιδιότητα Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Τεχνολογίες φωτιάς α. Θέρμανση. Τεχνολογίες φωτιάς γ. Αφή / Φύλαξη (αποθήκευση, μεταφορά)
Βραχώδες υλικό: Παράμετροι αντοχής – Παραμορφωσιμότητα Νικόλαος Σαμπατακάκης Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Γεωλογίας.
Οργανωσιακή Κουλτούρα. TΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : Οργανωσιακή Κουλτούρα. Αγρίου Σταυρούλα Αντώνακας Νικόλαος Γκιόκας Αντώνιος Κουτουλάκου Κατερίνα Τσιφτσίδης Γεώργιος.
Κοινωνική Εργασία στην υγεία και ψυχική υγεία Ενότητα 2: Ο αποϊδρυματισμός και η ανάπτυξη της κοινοτικής φροντίδας Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος.
Η τέχνη στον πρώιμο 20ό αιώνα. Φωβισμός Henri Matisse Γυναίκα με καπέλο 1905 Λάδι σε καμβά 2 ft. 7 3/4 in. x 1 ft. 11 1/2 in.
Μεθοδολογία Έρευνας Εισαγωγή στην έννοια και αναγκαιότητα της έρευνας Προσεγγίσεις - είδη επιστημονικής έρευνας Δρ Σοφία Ζυγά Επίκουρη Καθηγήτρια Βασικής.
Δυναμική Σκέδαση Φωτός Dynamic Light Scattering (DLS) Quasi-Elastic Light Scattering Photon Correlation Spectroscopy.
I Αναπνοή-Διαπνοή των νωπών οπορωκηπευ- τικών προϊόντων ΙΙ Φυσιολογικές ασθένειες ΙΙΙ Συντήρηση.
Νοσηλευτική και Έρευνα Ιστορικές Τάσεις και Μελλοντικές Κατευθύνσεις στη Νοσηλευτική Έρευνα Δρ Σοφία Ζυγά Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήματος Νοσηλευτικής Πανεπιστημίου.
Κατασκευή γεννήτριας Λευκού Θορύβου (0-1GHz) μέγιστης ισχύος 80dbmV. Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας απο τη Λούβαρη Βικτωρία υπό την επίβλεψη της κ. Τσιπουρίδου.
Εμβιομηχανική Ενότητα 6: Γραμμικά δυναμικά μεγέθη
ΚΥΒΙΣΜΟΣ πικασο.
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης – Μέρος 4
Ομάδα: Τέχνη & Πολιτισμός
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ
Τμήμα Χημικών Μηχανικών
Αντικείμενο διδασκαλίας
2005 Παγκόσμιο έτος Φυσικής 100 χρόνια από «τότε» που συνέβη «κάτι».
Η Σχολή της Μπαρμπιζόν (Barbizon)
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
Τι μπορούμε να υποθέσουμε
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΗΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΆΛΛΕΣ ΤΕΧΝΕΣ
Ο ΧΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ Χορός είναι η ρυθµική κίνηση ενός ή περισσοτέρων προσώπων µε τη συνοδεία µουσικής. Είναι µία µορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης.
Μαρία Χρίστου1, Βασίλης Γκούτνερ1, Νίκος Κασίνης2
Προγραμματισμός Διαδικτύου
BROWN BEAR, BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?
Ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ William Shakespeare, ) ήταν ένας από τους σπουδαιότερους ποιητές και θεατρικούς συγγραφείς. Θεωρείται μια από τις κορυφαίες.
Η γνωστική προσέγγιση για την κινητική εξέλιξη του ανθρώπου
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
AΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ
Ποια είναι η απάντηση του νεφρού σε ένα φορτίο οξέος ή βάσης;
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
Παιχνίδι Tο παιχνίδι είναι ένα πολυμορφικό φαινόμενο (Brown, 2009)
ΜΑΘΗΜΑ:ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Κούρτη Μαρία Βιολόγος, Msc, PhD Ιανουαρίου 2018
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ – ΠΤΔΕ
Καθοδικός σωλήνας (σωλήνας Brown)
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Να κατανοήσετε βασικούς όρους που σχετίζονται με την έννοια της δημιουργικότητας.
Η Δευτεροβάθμια Τεχνική-Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα κατά τη μετάβαση στην «κοινωνία της γνώσης» Στ. Πάγκαλος Σχολικός Σύμβουλος Δ.Τ.Ε.Ε., Διπλ.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Με οδηγό μας τον Καρυωτάκη … Τμήμα Γ1 ΣΧΟΛ
Σχεδιάγραμμα Μαθήματος
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ:
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗΣ
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
3-2 溶 液 1 1.
Pancreatic sections from a patient (female, aged 73 years) who underwent two consecutive partial pancreas resections for the treatment of an IPMT at a.
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
An asymptomatic, enlarging, brown plaque
Μεταγράφημα παρουσίασης:

« Το μουσείο είναι τόπος ελεύθερης πρόσβασης στον πολιτισμό » ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΕΙΩΝ « Το μουσείο είναι τόπος ελεύθερης πρόσβασης στον πολιτισμό »

Τι είναι μουσείο; Στην κοινωνία όπου ζούμε το μουσείο έχει μπει στην Στην κοινωνία όπου ζούμε το μουσείο έχει μπει στην πολιτιστική μας ζωή σε τέτοιο βαθμό που σπάνια αναρωτιόμαστε για το πότε προσδιορίσθηκε ως οργανισμός. Η συλλεκτική τάση των ανθρώπων είναι παλαιότατη και οι απαρχές των συλλογών ανάγονται στο μακρινότατο παρελθόν, ωστόσο όμως η έννοια του μουσείου προσδιορίζεται για πρώτη φορά στην Αμερική, το 1889 από τον Georges Brown Goode

ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΕΧΝΗΣ  ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ  ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΕΧΝΗΣ  ΜΟΥΣΕΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ  ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ  ΜΟΥΣΕΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ Στις συλλογές του εκπροσωπούνται όλοι οι πολιτισμοί που άνθισαν στον ελληνικό χώρο από την προϊστορική εποχή. Σε κάθε Αρχαιολογικό μουσείο υπάρχει μια προϊστορική συλλογή (Νεολιθική, Κυκλαδική τέχνη, Μυκηναϊκή τέχνη) Συλλογή κεραμικών Ευρήματα Ακρωτηρίου Θήρας Συλλογή Χαλκών Συλλογή Σταθάτου Αιγυπτιακή Συλλογή Δημητρίου, Ιωάννου και Αλεξάνδρου Ροστόβιτς. Συλλογή Γλυπτών

ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΕΧΝΗΣ   Μουσεία με εκθέσεις, και μάλιστα κατά το πλείστον κριτικού και πειραματικού χαρακτήρα, έστω και χωρίς κτίριο και συλλογές, υπαγορεύτηκε ακριβώς από αυτήν την ανάγκη. Εκθέσεις σύγχρονης τέχνης γίνονταν οπωσδήποτε και γίνονται στην Αθήνα. Η ευθύνη όμως του Μουσείου που θέτει στο κέντρο των δραστηριοτήτων του ισότιμα τα έργα τέχνης και το κοινό, είναι να μην ενεργεί περιστασιακά αλλά με βάση ένα οργανωμένο σχέδιο που υλοποιείται από έκθεση σε έκθεση και έχει σα στόχο να κεντρίζει ευαισθησίες και να διαμορφώνει κριτική σκέψη και αισθητικά κριτήρια. Μουσεία χωρίς κοινό δεν υπάρχουν.

ΜΟΥΣΕΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΝΑΥΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ με ιστορία υπάρχουν πολλά, αμέτρητα σχεδόν... Άλλα κρατούν παραδόσεις οικογενειακές και ξετυλίγουν μαζί με τα πανιά τους αναμνήσεις που μοιράζονται σε στενό κύκλο κι άλλα μεταφέρουν την ίδια την ιστορία της χώρας, καθώς σημαδεύτηκαν με εθνικής σημασίας γεγονότα. Εκείνα όμως που έχουν χαρακτηρισθεί παραδοσιακά και, κατά την έννοια αυτή, πολύτιμα είναι ελάχιστα. Την ανάδειξη της μουσειακής αξίας ορισμένων πλοίων, άνοιξε το Πολεμικό Ναυτικό, με την απόφασή του να χαρακτηρίσει ορισμένα από τα παροπλισμένα πλοία του ως ναυτικά μουσεία.

ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ Στα λαογραφικά και ιστορικά μουσεία υπάρχουν πληροφορίες για τον λαό ενός τόπου και την ιστορία του. Στα μουσεία αυτά διατίθενται διάφορα είδη από την καθημερινή ζωή ενός ανθρώπου αλλά και διάφορα όπλα και μνημεία από εκείνη την εποχή.

ΤΕΛΟΣ