Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
Ενότητα 8: Μιλάμε για το θέατρο
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Ηλεκτρονικό Βιβλίο»: Δημιουργία.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Ενότητα 12: Πάσχα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ενότητα 4 (part B) : Ιατρική ηθική
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 2: Βιοτικές κρίσεις και ηθικά επιχειρήματα (part B) Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ενότητα 6: Μιλάμε για την 28η Οκτωβρίου 1940
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ενότητα 12: Δικαστής και διαδικασίας δίκης
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Κινητικά προβλήματα Πολλαπλές αναπηρίες
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 12: Το διάγραμμα ροής και η λειτουργία του
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 5 (part A): Ηθική αρχών και ηθική ωφέλειας
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ενότητα 4 (part A) : Ιατρική ηθική
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 5 (part B): Ηθική αρχών και ηθική ωφέλειας
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 6 (part A): Όταν τα άτομα δεν είναι σε θέση να λάβουν αποφάσεις για τον εαυτό τους Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα (1900-1960) Ενότητα 7 Η αναβίωση του μύθου στη γαλλική δραματουργία του μεσοπολέμου Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών

Στόχοι της ενότητας Γνωριμία με το «φιλολογικό δράμα» του γαλλικού θεάτρου του μεσοπολέμου Παραδείγματα θεατρικών έργων

Περιεχόμενα της ενότητας Τα γνωρίσματα της σχολής του «φιλολογικού δράματος» στο γαλλικό θέατρο του μεσοπολέμου Η συνεργασία των συγγραφέων με του σκηνοθέτες της «ομάδας των τεσσάρων» Θεατρικά έργα

Τα γνωρίσματα της σχολής του «φιλολογικού δράματος» στο γαλλικό θέατρο του μεσοπολέμου Η αντι-ρεαλιστική οπτική στην κατασκευή του δραματικού μύθου, τη σκιαγράφηση των χαρακτήρων και τη θεματολογία Η διακειμενική χρήση του μύθου, και ειδικότερα των αρχαιοελληνικών μύθων Οι μύθοι ως «εύπλαστο» υλικό, μέσα από το οποίο οι συγγραφείς εκφράζουν τους ιδεολογικούς, φιλοσοφικούς ή αισθητικούς τους προβληματισμούς

Η συνεργασία των συγγραφέων με τους σκηνοθέτες της «ομάδας των τεσσάρων» Η συνεργασία των συγγραφέων με τους σκηνοθέτες της «ομάδας των τεσσάρων» (Cartel des quatre), Louis Jouvet, Charles Dullin, Gaston Baty και Georges Pitoëff

Θεατρικά έργα Θεατρικά έργα που εξετάζονται: Jean Cocteau, Δαιμόνια μηχανή (1932) Jean-Paul Sartre, Οι μύγες (1943)

Τέλος Ενότητας

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.