ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global CO2 reduction and wellbeing – Portugal Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθ. Αικατερίνη Γ. Πλακίτση
Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.
7th workshop, Portugal Prometheans Group 6
TEACHING LEVEL Primary school Age 11-12
LEARNING OBJECTIVES Gain a better understanding about nature. To develop group work skills. Experimental skills.
LEARNING OUTCOMES Recognize the photosynthesis´ process and the relation with light. Know the connection of photosynthesis and the creation of starch. Recognize the relationship of starch and energy. Realize the importance of energy in life.
STRATEGIES OF TEACHING AND LEARNING Experiment. Discussion and argumentation.
TEACHING MODEL - Constructivism The teacher is a facilitator . The students are responsible of their own learning.
PROCEDURES How to Make A Potato Powered Clock http://www.youtube.com/watch?v=BuS_3gRh12U. Materials: potatoes, wires, metals contacts, electronic clock, multimeter. Classroom organisation Groups of four in the classroom.
Evaluation of the teaching and learning process Students would be able to: Apply their knowledge in different context. Participate in the classroom discussion. Be motivated and engaged in the lesson. Evaluate the lesson based on predefined criteria e.g. what have you learnt, what you want to learn more about this subject etc.
Teaching suggestions This lesson will be an introduction to further lessons for electricity.
Τέλος Ενότητας
Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.
Σημειώματα
Σημείωμα Ιστορικού Εκδόσεων Έργου Το παρόν έργο αποτελεί την έκδοση 1.0. Έχουν προηγηθεί οι κάτωθι εκδόσεις: Έκδοση 1.0 διαθέσιμη εδώ. http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1203.
Σημείωμα Αναφοράς Copyright Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθ. Αικατερίνη Γ. Πλακίτση. «Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών. Light, Science and Society The importance of plants for global CO2 reduction and wellbeing - Portugal». Έκδοση: 1.0. Ιωάννινα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1203.
Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή, Διεθνής Έκδοση 4.0 [1] ή μεταγενέστερη. [1] https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/.