Αξιολόγηση των μαθητών ΓΕΛ & ΕΠΑΛ στο μάθημα της ΝΕ Γλώσσας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Traductores EDT con ANTLR Ejemplo=(2-(4+5)). Ejemplo: a e ; a t e1 λ ft1 λ (e) λ t e1 f t1- te1 nº λ f t1 λ 2 ( e ) λ t e1 f t1+ t e1 nº λ f t1 λ 4nº
Advertisements

Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
12o Δημοτικό Σχολείο Bεροιας Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Φιλτρα Bloom Ερωτήσεις σε σύνολα. Φιλτρα Bloom Αναπαριστά ένα σύνολο με n στοιχεία. Υποστηρίζει ερωτήσεις για μέλη του συνόλου Ένα διάνυσμα με Μ ψηφία,
1/23 DHTStrings: Συστήματα Δημοσιεύσεων/Συνδρομών σε DHT Δίκτυα με Υποστήριξη για Συμβολοσειρές Διανομή Περιεχομένου στο Διαδίκτυο Τμήμα ΜΗΥΠ Παν/μιο Πατρών.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ορισμός
Κεντρικό Μητρώο Ελληνικών Ανοικτών Μαθημάτων Εξάσκηση στη δημιουργία προσβάσιμων παρουσιάσεων με το MS-PowerPoint2010 Ασημίνα Σπανίδου και Γεώργιος Κουρουπέτρογλου.
21 SEPTEMBRE JOURNÉE INTERNATIONALE DE LA PAIX. L’ amour universel Est supérieur à l’ égoisme. TOLÉRANCE SOLIDARITÉ FRATERNITÉ ÉGALITÉ RÉCONCILIATION.
ΤΙ ΤΟ ΝΕΩΤΕΡΟ ΣΤΑ ΟΥΡΗΤΗΡΙΚΑ STENTS; Στυλιανός Θ. Γιαννακόπουλος Αν. Καθηγητής Ουρολογίας Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.
1 Διδακτικοί Στόχοι & Διδακτικός Σχεδιασμός Παλαιγεωργίου Γιώργος Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Ανάπτυξη του Λόγου Ενότητα 2: Ανάπτυξη γλωσσικών ικανοτήτων Ανάπτυξη της Γραμματικής Ανάπτυξη της Γραμματικής Δήμητρα Κατή Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα.
1 Εταιρική Διακυβέρνηση & Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
ΓΕΝΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΗΛΕΟΣ Cases - Robbins 8 th edition Ε. Κουρέα Δεκέμβριος 2012.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα: Η Φυσική στο φωτόδεντρο Αθήνα, 25 & | Θεσσαλονίκη Η Φυσική στο φωτόδεντρο: θεωρητική.
1 ΕΚΠΟΝΗΣΗ - ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.
 Γ. Κολαΐτης Επικ. Καθηγητής Παιδοψυχιατρικής, Διευθυντής Παιδοψυχιατρικής Κλινικής ΕΚΠΑ, Νοσοκομείο Παίδων « Η Αγία Σοφία »
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Τάξη:Τμήμα: KΑΘΗΓΗΤΗΣ………………………………………………… ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Της διδακτέας ύλης στο μάθημα…………………………………………… Η ύλη αυτή κατανέμεται.
1 ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΝΟΗΣΗ;
2 η Εκπαιδευτική Περιφέρεια Νομού Έβρου Mάρτιος 2010.
ΔιαλογιΚΕΣ και συμμετοχΙΚΕΣ πρακτιΚΕΣ στην ΠροσχολικΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Έλεγχος της κίνησης του Σώματος
«Η διδακτική του μαθήματος της Ιστορίας» (Οργάνωση διδασκαλίας
Επιφανειακή προσέγγιση ή προσέγγιση μάθησης σε βάθος
Το παιδί με καρκίνο.
Θεωρίες μάθησης. Οργάνωση μαθήματος. Ελένη Μπαμπαλώνα.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Θεωρίες Μάθησης
Στρατηγικές Αποτελεσματικής Διδασκαλίας
Συμπεριφορισμός και Εκπαίδευση
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ «Αρχές και Θεσμοί Δικαίου» Aναπλ. Καθηγητής Νικόλαος-Κομνηνός.
Υπάρχει σημαντική διαφωνία στην κοινότητα των μουσείων σχετικά με το τι πράγματα είναι κατάλληλα για μουσεία, εάν τα μουσεία πρέπει να περιέχουν μόνο αντικείμενα.
επιτροπη αθλητικου σχεδιασμου εθνικεσ ομαδεσ
Anastasia Panagiotidou Learning by six thinking hats
Πραγματολογία.
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (ΔΔ) Επειδή ένα μέγεθος παπουτσιών δεν ταιριάζει σε όλους… Αλβανόπουλος Γιώργος ΠΕΚ Καβάλας, 03/05/2017.
Εισαγωγή στη Διδακτική Μεθοδολογία Αρχές Γενικής Διδακτικής
Ταξινομίες διδακτικών στόχων
Τα Συστήματα των αισθήσεων Ι
Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος, ΠΕ70
1 2 3 comparisons 4.
«Νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ» «Ευ αγωνίζεσθαι» «Ευ ζην»
AΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ
Από τις θεωρίες μάθησης… στην θεωρία του BLOOM
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΚΑ. ΣΤΑΥΡΑΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
LibreOffice Writer
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Συμπληρώματα Διατροφής- Ψυχο-κοινωνική Προσέγγιση
2.4 Οι εμφύλιοι πόλεμοι Πολιτικές συγκρούσεις: αριστοκρατικοί – συγκλητικοί ≠ δημοκρατικοί – πλήθος ελεύθερων πολιτών/ όχλος Ο στρατός έγινε πλέον επαγγελματικός.
Οικογενειακός γραμματισμός: Δομημένες Δραστηριότητες Ανάγνωσης
Οδηγίες σύνταξης σχεδίου μαθήματος
Ευ. Φρυδάκη Καθηγήτρια Παιδαγωγικής
To Σας καλωσορίζει στην εκδήλωση « Ένα ταξίδι στην ποίηση»
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ
Η νέα οικονομική διακυβέρνηση στην Ε. Ε
Δομικά και λειτουργικά στοιχεία της διδασκαλίας
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Μάθημα 12ο Διδακτικά σενάρια
c’ est la vie 8th Junior highschool of kalamaria, greece
Σύνθημα συνοπτικής παρουσίασης Μπορεί να εκτείνεται σε δύο γραμμές
Αλγόριθμος κατασκευής ψηφιακών IIR φίλτρων από αντίστοιχα αναλογικά
4. Estoy bien, gracias. ¿Y tú? 3. ¿Cómo estás? 3. ¿C____ e____?
ΔΑΚΤΥΛΙΚΟ ΕΞΑΜΕΤΡΟ 1– ∪∪ / 2– ∪∪ / 3– ∪∪ / 4– ∪∪ / 5– ∪∪ / 6– Χ
Απεικονιστικές μέθοδοι λειτουργίας και δομής εγκεφάλου.
El campo y la cuidad  Circuitos productivos .
Patient radiation exposure during percutaneous endovascular revascularization of the lower extremity  Einat Segal, MD, Ido Weinberg, MD, MSc, Isaac Leichter,
Ο Τρόπος που Μαθαίνουμε Learning styles
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση των μαθητών ΓΕΛ & ΕΠΑΛ στο μάθημα της ΝΕ Γλώσσας Αξιολόγηση των μαθητών ΓΕΛ & ΕΠΑΛ στο μάθημα της ΝΕ Γλώσσας Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)

Αξιολόγηση των μαθητών Εννοιολογικό πλαίσιο Αξιολόγηση των μαθητών Εννοιολογικό πλαίσιο Ορισμός: Αξιολόγηση των μαθητών είναι η διαδικασία του συνεχούς ελέγχου και της μέτρησης του βαθμού επίτευξης των διδακτικών στόχων του σχολείου. Τεχνικές αξιολόγησης μαθητών: Άτυπη ή συστηματική παρατήρηση από τον καθηγητή στην Τάξη , Προφορικές ερωτήσεις, Ολιγόλεπτες εξετάσεις , Γραπτές εξετάσεις, πρόχειρες και επίσημες, με ερωτήσεις ή με δοκίμια, Συνθετικές εργασίες υποδεικνυόμενες από τους εκπαιδευτικούς.

Στόχοι της αξιολόγησης Στόχοι της αξιολόγησης Η παρακολούθηση της σχολικής επίδοσης, της ανάπτυξης δεξιοτήτων, της διαμόρφωσης κοινωνικά αποδεκτών συμπεριφορών των μαθητών. Η ενημέρωση των γονέων για τις επιδόσεις και τη συμπεριφορά των μαθητών. Η ανατροφοδότηση και η αυτο-αξιολόγηση της διδασκαλίας. Η ανατροφοδότηση και η αναμόρφωση των Προγραμμάτων Σπουδών, του διδακτικού υλικού, της διδακτικής μεθοδολογίας και της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Η επιλογή και ταξινόμηση των μαθητών σε ανώτερες εκπαιδευτικές βαθμίδες.

Η αξιολόγηση των μαθητών στα φιλολογικά μαθήματα Η αξιολόγηση των μαθητών στα φιλολογικά μαθήματα Αξιολόγηση φιλολογικών μαθημάτων Γυμνασίου: Π.Δ.319/2000 Αξιολόγηση στο Λύκειο: α)Π.Δ.60/2006: Αξιολόγηση μαθημάτων ΓΕΛ β)Π.Δ.36/2008:Τροποποιήσεις διατάξεων γ)Π.Δ.12/2009:Τροποποιήσεις διατάξεων δ)Π.Δ.50/2008:Αξιολόγησημαθημάτων ΕΠΑΛ ε)Π.Δ.68/2014:Τροποποιήσεις διατάξεων

Κριτική της αξιολόγησης των μαθητών Κωδικοποίηση του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου. Έρευνα επί του θέματος της χρήσης ή της μη χρήσης ενιαίας κλίμακας αξιολόγησης στην υποχρεωτική 9χρονη εκπαίδευση. Κριτική συστήματος αξιολόγησης των μαθητών Λυκείου. Έμμεση σύνδεση με την αξιολόγηση της/του Εκπαιδευτικού.

Γενική εκτίμηση της μαθητικής αξιολόγησης Γενική εκτίμηση της μαθητικής αξιολόγησης Εκπαιδευτικός σχεδιασμός και όροι επαρκούς ανταπόκρισης. Ανάγκη συνεχούς αξιολόγησης του εκ-παιδευτικού συστήματος. Διεξαγωγή έρευνας αιτίων, ανεπαρκειών και ελλείψεων της μαθητικής αξιολόγησης.

Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση της μάθησης Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση της μάθησης Στόχοι της επιμόρφωσης: Σε επίπεδο γνώσεων Σε επίπεδο δεξιοτήτων Σε επίπεδο στάσεων. Σπουδαιότητα επιμόρφωσης (από επαγγελματική, κοινωνική και οικονομική άποψη). Αξιολόγηση και αποτελεσματικότητα του εκπαι-δευτικού συστήματος.

Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη Kαταγραφή προόδου των μαθητών με μορφές αξιολόγησης (διαγνωστική, δια-μορφωτική, τελική/προφορική, γραπτή κ.λπ.). Τεχνική του «καθρέπτη της τάξης» (Klassenspiegel).

Η αξιολόγηση της Περίληψης (25 μ.) Το περιεχόμενο της Περίληψης (0-12 μ.) Θετικά στοιχεία θεωρούνται: Η σύλληψη του νοηματικού κέντρου του κειμένου, η επιλογή των σημαντικών πληροφοριών και η πληρότητα της κατανόησης του κειμένου. Η γλώσσα και το ύφος της Περίληψης (0-8 μ.) Θετικά στοιχεία θεωρούνται: Η χρήση πληροφοριακού ύφους για τη συγκεκριμένη μορφή κειμένου, η ικανότητα πύκνωσης του κειμένου (γενίκευση, αναδιατύπωση κ.λ.π.), η ορθή χρήση της γλώσσας (ορθογραφία, στίξη, σύνταξη, λεξιλόγιο). Η δομή της Περίληψης (0-5 μ.) Θετικά στοιχεία θεωρούνται: Η ικανότητα αναδιοργάνωσης της δομής του αρχικού κειμένου και η παρουσίαση με λογική ακολουθία των βασικών ιδεών του, η σύνταξη ενός κειμένου με συνοχή, η επιτυχής χρήση των διαρθρωτικών λέξεων ή φράσεων.

Η αξιολόγηση των Γλωσσικών Ασκήσεων (35 μ.) Α΄ Δύο ερωτήσεις (0-18 μ.): Κατανόησης του κειμένου Οργάνωσης του λόγου (διάρθρωση, δομή, τίτλοι ενοτήτων) Β΄ Δύο ερωτήσεις (0-17 μ.): Λειτουργίας σημασιολογικών στοιχείων (συνώνυμα, αντώνυμα κ.ά.) Λειτουργίας μορφοσυντακτικών δομών και υφολογικών στοιχείων του κειμένου (ενεργητική ή παθητική σύνταξη, γλωσσικές ποικιλίες, ειδικό λεξιλόγιο, είδος κειμένου κ.ά.). Το Π.Δ. 68/2014 για τις Α΄ και Β΄ ΓΕΛ ρυθμίζει τη βαθμολογία ως εξής: Το α΄ θέμα βαθμολογείται με 25 μονάδες, το β΄ με 25 και το γ΄ με 50 (25+15+10) μονάδες.

Η αξιολόγηση της Παραγωγής Λόγου (40 μ.) Περιεχόμενο (0-20 μ.) Έκφραση (0-12 μ.) Δομή (0-8 μ.) Το Π.Δ. 12/2009 για τη Γ΄ ΓΕΛ ρυθμίζει τη βαθμολογία ως εξής: Το α΄ θέμα βαθμολογείται με 25 μονάδες, το β΄ με 35 και το γ΄ με 40 (20+12+8) μονάδες. Το Π.Δ. 68/2014 για τις Α΄ και Β΄ ΓΕΛ ρυθμίζει τη βαθμολογία ως εξής: Το α΄ θέμα βαθμολογείται με 25 μονάδες, το β΄ με 25 και το γ΄ με 50 (25+15+10) μονάδες.

«Καθρέπτης της τάξης»[Klassenspiegel] Αξιολόγηση διαγωνίσματος Βαθμολογική κλίμακα Συχνότητα βαθμού Μ.Ο. Τάξης (Αθροιστικό σύνολο βαθμών: Αριθμός γραπτών) 20 0χ20=0 19 - 1χ19=19 18 - - 2χ18=36 17 2χ17=34 16 2χ16=32 15 - - - 3χ15=45 14 3χ14=42 13 3χ13=39 12 2χ12=24 11 3χ11=33 10 0χ10=0 09 2χ09=18 κ.λ.π. 322 : 23= 14 (Μ.Ο.Τ.)

Η αξιολόγηση του διδακτικού έργου Παράγοντες της διδασκαλίας: Ο μαθητής και η ετοιμότητά του για μάθηση. Ο δάσκαλος-παιδαγωγός ως επιστήμονας και ως ηθική προσωπικότητα. [Πάσα τε επιστήμη χωριζομένη δικαιοσύνης και της άλλης αρετής πανουργία ου σοφία φαίνεται] . (Πλάτωνος Μενέξενος,247α )

Ταξινόμηση των διδακτικών στόχων κατά τον B. Bloom Γνωστικοί στόχοι (απόκτηση γνώσεων και ανάπτυξη διανοητικών ικανο-τήτων). Συναισθηματικοί στόχοι (ανάπτυξη συναισθημάτων). Ψυχοκινητικοί στόχοι (ανάπτυξη φυ-σικών δεξιοτήτων).

Μορφές διδασκαλίας Ο μονόλογος ή η διάλεξη (η διήγηση και η περιγραφή). Ο διάλογος ή η συζήτηση (ο ελεύθερος και ο κατευθυνόμενος διάλογος, ο σωκρατικός διάλογος/«ερωτάν τε και αποκρίνεσθαι». Η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση.

Στόχοι της αξιολόγησης του διδακτικού έργου Στόχοι της αξιολόγησης του διδακτικού έργου Έλεγχος και μέτρηση του βαθ-μού επίτευξης των διδακτικών στόχων. Ανατροφοδότηση-ενίσχυση εκ-παιδευτικού.

Αυτο-αξιολόγηση εκπαιδευτικού και μαθητή Η διαδικασία της αυτο-αξιολόγησης (Ο αυτο-αξιολογούμενος προβαίνει σε εκτίμηση της εργασίας του και αυτο-ελέγχεται /errare humanum est…). Πυθαγόρας ο Σάμιος παρηγγύα τοις μαθηταίς εκάστοτε ταύτα λέγειν εις τον οίκον εισιούσιν΄ Πη παρέβην; τι δ’ έρεξα ; τι μοι δέον ουκ ετελέσθη; [Τι κακό έπραξα; Τι κακό είπα; Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα;].

Γνωρίσματα της αυτο-αξιολόγησης εκπαιδευτικών και μαθητών Βασικές συμπεριφορές εκπαιδευτικών, σχετικές με την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου τους (π.χ. δημιουργία θετικού μαθησιακού περιβάλλοντος με συμμετοχή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία). Βαθμιαία απόκτηση από το μαθητή μαθησιακής αυτογνωσίας (π.χ. παραγωγή και αυτο-αξιολόγηση του γραπτού λόγου από τον ίδιο το μαθητή). Καλλιέργεια μεταγνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών.

Συμπέρασμα Σύνδεση αξιολόγησης μαθητών με κοι-νωνικά και οικονομικά στοιχεία. Αναγκαία η αυτο-αξιολόγηση του διδακτικού έργου και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης.

Βιβλιογραφία [α] Αβδάλη, Α. (1989): Οι βαθμοί στο σχολείο είναι αναγκαίοι, Σύγχρονα Θέματα, Αθήνα. Bonniol,J.-J.,Vial,M. ( 2004), Τα μοντέλα της αξιολόγησης, Μεταίχμιο (μ.τ.φρ.), Αθήνα. Κασσωτάκης, Μ. (1981): Η αξιολόγηση της επιδόσεως των μαθητών: μέσα, μέθοδοι, προβλήματα, προοπτικές. Γρηγόρης, Αθήνα. Κωνσταντίνου, Χ. (2002): «Η αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή σύμφωνα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών». Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 7, 37-51. Μαυρομμάτης, Γ. (1997): «Διερευνώντας το φαινόμενο της αξιολόγησης στην τάξη». Σύγχρονη Εκπαίδευση, 96/97, 61-68. Νούτσος, Χ. (2001): «Εκπαιδευτικοί και φαντάσματα αξιολόγησης». Εκπαιδευτική Κοινότητα, 60, 21-49.

Βιβλιογραφία [β] Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, (2004): Εισήγηση ομάδας εργασίας για την αξιολόγηση του μαθητή στο Τμήμα Επιμόρφωσης-Αξιολόγησης του Π.Ι., Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Αθήνα. Ρεκαλίδου, Γ. (Οκτώβριος 2005): «Προβληματισμοί και απόψεις των εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση της επίδοσης και το ρόλο της οικογένειας στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων της». Ανακοίνωση στο Συνέδριο «Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση: Παιδαγωγική και Διδακτική Διάσταση», της Παγκόσμιας Οργάνωσης Προσχολικής Αγωγής (Ελληνική Επιτροπή) και του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Βόλος. Τριλιανός, Θ. (2003-2004): Μεθοδολογία της Σύγχρονης Διδασκαλίας, τόμ.1-2, Αθήνα. Τσακαλίδης, Α. (1995) (επιμ.): Η Περιπέτεια της Αξιολόγησης στα Σχολεία μας. Η Εκσυγχρονιστική Προσπάθεια στην Εκπαιδευτική Πράξη και η Αντιπαράθεση στην Αξιολόγηση του Μαθητή και του Εκπαιδευτικού, 1975-1995. Κώδικας, Θεσσαλονίκη.

Ιστότοπος Φιλολόγων http://users.att.sch.gr/panta1947

Τέλος Παρουσίασης Ευχαριστώ!