Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

X I ΣΤΟ ΒULLYING.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ "ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ"
Κατερίνα-Ηλέκτρα Κ. Δήμητρα Γ. Χριστίνα Γk.
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
 Από τους μαθητές του 1 ου Γυμνασίου Δράμας.
«Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό»
εκφοβισμός (bullying)
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Σχολικός Εκφοβισμός Τι είναι σχολικός εκφοβισμός;
 Συμβαίνουν μεταξύ παιδιών της σχολικής ηλικίας:10-15  Σωματική επίθεση (σπρωξίματα, κλωτσιές, μπουνιές, χαστούκια κλπ.)  Συναισθηματική επίθεση.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Βαλεντίνα Μιχαήλ Στ’1.
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός στα Σχολεία
ΣΤΕΛΛΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΣΤ ΄1. Θ ύμα Θ ύτης Θ εατής.
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Όταν μιλάμε για σχολικό εκφοβισμό (bullying), εννοούμε το φαινόμενο μεταξύ των μαθητών με τα εξής χαρακτηριστικά: (1) τη στοχευμένη συμπεριφορά (2) την.
Αν σε ενοχλήσουν ή σε χτυπήσουν μίλα, μη φοβάσαι!.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Bullying.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Μαρία Μπατσίλη Εκπαιδευτικός, Μ.Α Ιστορίας
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT
BULLYING (ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ)
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Καθηγήτρια: Κα Μ.Ζάχου Μαθητής: Νίκος Γονιδάκης
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!!! ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΑΠΑΘΗΣ! ΟΧΙ ΒΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ!
Ερευνα για την σχολικη βια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών: Α’ ομάδα: Γουλάκη Ι., Μισαηλίδης Γ., Πολατίδης Π., Σακίτα Α., Κίτσου Β. Β’ ομάδα: Ροδίφτσης Γ., Παπαδόπουλος Δ., Πολατίδης Γ, Βλάχου Α, Μούτζια Χ. Γ’ ομάδα: Καραβίτη Ε., Σλάμκας Σ., Τζούκα Ε., Γιούρου Α. Δ’ ομάδα: Τουρτούρης Δ., Γέργης Ρ., Γιώρας Χ., Καραμαλάκης Θ., Κοντογιάννης Κ.

Σχολικός εκφοβισμός Χρήση βίας μεταξύ μαθητών Όλο και συχνότερος στη χώρα μας Θύτες: Συχνότερα αγόρια Συνήθως επιθετικοί

Μορφές βίας Κοροϊδία, Καζούρα, Γκριμάτσες. Κλωτσιές, Σπρωξίματα, Χτυπήματα και άλλα Προσβολή γενετησίας αξιοπρέπειας Καταστροφή προσωπικών πραγμάτων Απειλές, Εκβιασμός Φήμες και συκοφαντίες Ρατσιστικές συμπεριφορές Φωτογράφηση χωρίς τη συγκατάθεση του άλλου Αποκάλυψη μυστικών

Αίτια Αδιαφορία παιδιών στους σχολικούς κανόνες Οι θύτες επηρεάζονται από τηλεόραση, διαδίκτυο και άλλα Επιθετικές προσωπικότητες μαθητών Ελλιπής καλλιέργεια-ανεπάρκεια κοινωνικοποίησης Στο σχολείο διογκώνονται οι αντιθέσεις Τεράστια σχολεία-Τυπικές σχέσεις-Ανταγωνισμός (Βαθμοθηρία) Φτώχεια-Πολιτισμικές διαφορές-Κοινωνικός αποκλεισμός Έφηβοι ψάχνουν διέξοδο Σχολική αποτυχία

Είδη σχολικής βίας Ψυχολογική Λεκτική Σεξουαλική Ρατσιστική Σωματική

Ψυχολογική βία Αποκλεισμός-Απομόνωση θυμάτων Πρόκληση ντροπής για εξωτερικά χαρακτηριστικά θυμάτων Συχνά θίγονται υγείας ή σωματικών ή πνευματικών λειτουργιών του θύματος

Λεκτική βία Λεκτικοί χαρακτηρισμοί Ρατσιστικά σχόλια Αρνητικά σχόλια για πολιτικές, θρησκευτικές πεποιθήσεις Βωμολοχίες

Απειλές-Εκβιασμοί Διάδοση φημών Συμπλοκές-Βεντέτες Αποτροπή συμμετοχής μαθητών σε σχολικές δραστηριότητες Ρατσιστικές συμπεριφορές

Σεξουαλική βία Θύματα κυρίως κορίτσια Πιεστικές, προκλητικές συμπεριφορές Διαρκώς αυξανόμενη Προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας

Συνέπειες Θύματα: Αναπτύσσουν αρνητικά συναισθήματα Συχνά αντιδρούν βίαια Στρέφονται ενάντια σε θύτες-Σχολικό περιβάλλον Συχνά γίνονται οι ίδιοι θύτες Νιώθουν απόγνωση, άγχος, φόβο Απομόνωση από το κοινωνικό, σχολικό περιβάλλον Σχολική αποτυχία Εγκατάλειψη σχολείου

Συνέπειες Θύτες: Νιώθουν αποδεκτοί Αποκτούν ρατσιστικές αντιλήψεις Δύσκολα κοινωνικοποιούνται Συχνά απομονώνονται

Αντιμετώπιση Ενημέρωση αρμόδιων καθηγητών Ενημέρωση οικογενειακού περιβάλλοντος Προγράμματα-Σεμινάρια ενημέρωσης Τιμωρίες Προσέγγιση θύματος-Θύτη

Ερωτηματολόγιο ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ (Στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας με θέμα την σχολική βία ) Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο. Παρακαλούμε κυκλώστε την απάντηση που επιθυμείτε. 1.Φύλο : Αγόρι/κορίτσι 2. Τάξη : Α Β Γ 3. Έχεις υποστεί βία από δάσκαλο ή συμμαθητή ; ΝΑΙ ΟΧΙ 4. Ποιο νομίζεις ότι είναι το πιο συχνό είδος βίας ; Α. Σωματική βία Β. Σεξουαλική βία Γ. Λεκτική βία Δ. Άλλο 5. Πόσο συχνά παρατηρείς βία στο σχολείο σου ; Α. Πολύ συχνά Β. Συχνά Γ. Ποτέ

Ερωτηματολόγιο 6. Πώς νιώθεις όταν παρατηρείς βία τριγύρω σου; Α .Χαρά Β. Λύπη Γ. Αδιαφορία 7. Εσύ σε ποιόν απευθύνεσαι συνήθως όταν γίνεσαι θύμα μιας σωματικής , λεκτικής επίθεσης , κλοπής κτλ.; Α. Στον διευθυντή Β. Στους καθηγητές Γ. Στους γονείς Δ. Στην παρέα Ε. Σε κανέναν 8. Σε ποιο βαθμό παρεμβαίνουν οι καθηγητές όταν συμβαίνουν τέτοια περιστατικά ; Α. Πολύ συχνά Β. Συχνά Γ. Σπάνια Δ. Ποτέ 9. Πως νομίζεις ότι μπορεί να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο; Α. Με τιμωρία Β. Με αποβολή μαθητή – θύτη Γ. Με αναφορά στους γονείς Δ. Με διάλογο με τον μαθητή – θύτη

Απαντήσεις μαθητών

Έχετε υποστεί βία από μαθητή, καθηγητή: Κορίτσια

Έχετε υποστεί βία από μαθητή, καθηγητή: Αγόρια

Ποιο είναι το πιο συχνό είδος βίας: Κορίτσια

Ποιο είναι το πιο συχνό είδος βίας: Αγόρια

Πόσο συχνά παρατηρείς βία στο σχολείο σου: Κορίτσια

Πόσο συχνά παρατηρείς βία στο σχολείο σου: Αγόρια

Πώς νιώθεις όταν βλέπεις βία γύρω σου: Κορίτσια

Πώς νιώθεις όταν παρατηρείς βία: Αγόρια

Σε ποιον απευθύνεστε όταν γίνεστε θύματα επίθεσης: Κορίτσια

Σε ποιον απευθύνεστε όταν γίνεστε θύματα επίθεσης: Αγόρια

Σε ποιο βαθμό παρεμβαίνουν οι καθηγητές: Κορίτσια

Σε ποιο βαθμό παρεμβαίνουν οι καθηγητές: Αγόρια

Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί η σχολική βία: Κορίτσια

Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί η σχολική βία: Αγόρια