Νοητικά Μοντέλα & Αναπαραστάσεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Δήμητρα Καυκά Σχολική Σύμβουλος Δρ
Advertisements

Γενικού τύπου χαρακτηριστικά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Οι επιρροές του κοινωνικού περιβάλλοντος
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Σενάριο.
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
Οπτική Προσοχή και Θεωρία του Αντιληπτικού Φορτίου
Πολυμεσική Μάθηση και Θεωρίες Μάθησης Μαθαίνουμε καλύτερα με λέξεις και εικόνες παρά με λέξεις μόνο Υπόθεση Πολυμεσικής Μάθησης Multimedia Learning Hypothesis.
Πρόγραμμα Kidspiration
Δημιουργός Μοντέλων Εκδ
Μοντελοποίηση Μοντέλο + ποιώ Από τους φοιτητές: Αντωνίου Αντώνης Δημητρίου Γεωργία Σοφοκλέους Γαβριέλλα Σοφοκλέους Μαριλένα
Ανακαλυπτική θεωρία μάθησης
1 Γραφική με Υπολογιστές Β. Λούμος. 2 Περιεχόμενα Εισαγωγή στη Γραφική Περιφερειακά Γραφικής και οδήγηση Αρχές σχεδίασης εικόνων Δημιουργία και σχεδίαση.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1ο Εισαγωγή στη Γλωσσική Τεχνολογία
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Θεωρία Υπολογισμού Πεπερασμένα Αυτόματα. Υπολογισμοί Γλώσσα που αποδέχεται ένας υπολογιστής: Το σύνολο των λέξεων τα οποία οδηγούν σε κατάσταση αποδοχής.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ. 1. Το σύστηµα παρέχει ταυτόχρονη εικονική παρουσίαση µεγάλου όγκου δεδοµένων ώστε να καθιστά εφικτή την ερµηνεία και.
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
SusCity: κατασκευάζοντας ψηφιακά παιχνίδια αειφόρων πόλεων Ν. Γιαννούτσου Μ. Δασκολιά Μ. Ξένος Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
Οι ιδέες των μαθητών. Εναλλακτικές Ιδέες Εναλλακτικές αντιλήψεις, προϊδέες, παρανοήσεις, διαισθητικές ιδέες, λανθασμένες αντιλήψεις, αλλά και νοητικά.
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών (ή, διαφορετικά, αντίληψη του χώρου)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη Διδάσκουσα Πόταρη Δ. Καρατράσογλου Αθανασία Δ
J. Piaget Γνωστική εξελικτική θεωρία Παρδαλού Χριστίνα 4N-EΡΜ11.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
Ερευνητικές Φιλοσοφίες και Προσεγγίσεις
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Μάθηση και υπολογιστικά εργαλεία
Επεξεργασία Κειμένου Διδακτική προσέγγιση των λογισμικών γενικής χρήσης Ζωγραφική Λογιστικά φύλλα Βάσεις δεδομένων.
Εννοιολογική Ανάπτυξη Μέρος Β
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Επιστημολογικό παράδειγμα Θεωρία μάθησης Προσέγγιση ε/τ
Μέθοδοι και εργαλεία της Διδασκαλίας
Εισαγωγή στα Έμπειρα Συστήματα
Η θεωρία της επεξεργασίας των πληροφοριών
ΠEΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
ΕΦΕΙΑ – 3ο Μάθημα Οι ιδέες των μαθητευόμενων και τα χαρακτηριστικά τους.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεταφορές... Διαφορετικές προοπτικές απέναντι στη μάθηση.
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
Επιμέλεια: Διογένης Κοσμόπουλος
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Νατάσσα Κυριακοπούλου & Στέλλα Βοσνιάδου
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μάθημα 3ο Οι ιδέες των μαθητευόμενων και τα χαρακτηριστικά τους
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η Θεωρία της Γνωστικής Ανάπτυξης του Piaget
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νοητικά Μοντέλα & Αναπαραστάσεις Τα νοητικά μοντέλα αφορούν συνεκτικές θεωρίες που χτίζουμε προσπαθώντας να ερμηνεύσουμε τη φύση των πραγμάτων και των φαινομένων που μας περιβάλλουν.

Στηρίζονται στις γνώσεις τους. Oι άνθρωποι σκέπτονται λογικά κατασκευάζοντας μια αναπαράσταση ή ένα μοντέλο της κατάστασης που περιγράφεται στις προϋποθέσεις. Στηρίζονται στις γνώσεις τους. Περιγράφουν το μοντέλο με έναν αφαιρετικό τρόπο χρησιμοποιώντας απλές προτάσεις και σχήματα ή αναπαραστάσεις. Προτασιακές/Συμβολικές - Χρήση προτάσεων - Συνήθως δεν υπάρχει εικονική σχέση Εικονικές - Οπτική αντίληψη - Αναλογικήαναπαράσταση