Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Ενότητα 5: Κανονικοποιημένες Καμπύλες ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Ενότητα 5: Κανονικοποιημένες Καμπύλες Ηρακλής Βυλλιώτης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ
Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.
Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.
Σκοποί Ενότητας Ο στόχος της 5ης Ενότητας είναι να μπορεί ο φοιτητής μέσω των κανονικοποιημένων καμπυλών του ασύγχρονου τριφασικού κινητήρα να προσδιορίζει διάφορα χαρακτηριστικά στοιχειά του.
Περιεχόμενα Ενότητας Κανονικοποιημένες Καμπύλες Επίδραση της Τάσης στη Χαρακτηριστική Ροπής - Στροφών, με f= ct
Κανονικοποιημένες Καμπύλες - 1 Εκφράζουν τις χαρακτηριστικές των λόγων Τint /Tmax και I2 /T2,max T, συναρτήσει του λόγου των ολισθήσεων s /smax,T , με παράμετρο το μέγεθος Q , όπου:
Κανονικοποιημένες Καμπύλες - 2
Επίδραση της Τάσης στη Χαρακτηριστική Ροπής - Στροφών, με f= ct - 1
Επίδραση της Τάσης στη Χαρακτηριστική Ροπής - Στροφών, με f= ct - 2 Σημαντική εξάρτηση του σημείου ανατροπής (μέγιστη ροπή) από τη μεταβολή της τάσης. Ισχυρή μείωση της αποδιδόμενης ροπής στο φορτίο του κινητήρα Μείωση της ροπής εκκίνησης Περιορισμός της ταχύτητας λειτουργίας του φορτίου του κινητήρα
Τέλος Ενότητας