Προβλήματα - Προοπτικές και εθελοντισμός ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
1ο Γενικό Λύκειο Έδεσσας «Νικόλαος Οικονομίδης»
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Τρέχει, τρέχει , τρέχει … το νερό.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
87ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΠΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ 6-8/11/2009
ΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΜΑΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΒΙΟΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ ΒΑΡΕΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΑΤΥΧΗΜΑ MINIMATA (ΙΑΠΩΝΙΑ)
Ρύπανση του νερού.
Το ποτάμι μας ο Νέστος «Βιότοπος ποταμού Νέστου Η σημασία του υγροτόπου Νέστου στους κατοίκους της περιοχής» 3Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ : ΑΝΝΥ, ΕΛΕΝΑ, ΚΩΝ / ΝΑ, ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΤΑΞΗ Ε ’1.
Η Ρύπανση Του Νερού Στα Βριλήσσια
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
3º Δημοτικό Σχολείο Καματερού
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
Βασιλική Αρβανιταντώνη Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Π.Ε. Πειραιά
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
«Περιβάλλον- βότανα : Προστατεύω αυτό που με προστατεύει» είναι το θέμα του προγράμματος με το οποίο ασχολήθηκε η Β΄ τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την.
«Αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη» ● Ιωαννίδου Ελένη ● Δόξα Ελένη «Αυτοκίνητο και ασφάλεια» ● Γεωργίου Βασίλειος ● Μπετίνι Μερικλέν «Ασφάλεια τροφίμων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Βιολογία Γυμνασίου.
Σακοβέλη Πηνελόπη Παπαϊωάννου Ιωάννα
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
Περιβαλλοντικά Προγράμματα
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
Πρόγραμμα Κομποστοποίησης ΕΕΕΕΚ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Ιθκιέρδο Μαρία Ιωακίνα
Από την θεωρία στην πράξη
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΡΥΠΑΝΣΗ ΥΔΑΤΩΝ.
Project.
Ομάδα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προβλήματα - Προοπτικές και εθελοντισμός ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014 - 15 1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΝΕΡΟ: ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Ελευσίνα -Παράκτια πόλη και λιμάνι του Σαρωνικού Προβλήματα - Προοπτικές και εθελοντισμός ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014 - 15

Συντονιστές καθηγητές: ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Το νερό ως πηγή ζωής και πολιτισμού: Προβλήματα – Προοπτικές – Εθελοντισμός » Δρετάκη Κατερίνα - Καραγιώργου Δέσποινα ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Ελευσίνα παράκτια πόλη και λιμάνι του Σαρωνικού – τρόπος βελτίωσης της βιομηχανικής ζώνης σε περιοχή αναψυχής » Θεοδωρέσκος Δημοσθένης - Κορόγιαννη Ελένη - Δρετάκη Κατερίνα

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ ΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ ΡΙΕΣ ΤΑΚΑΚΗ ΣΟΦΙΑ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΟΥΣΣΗ ΚΩΝ/ΝΑ ΜΑΤΕΧΟΥ ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΠΑΡΙΚΟΥ ΜΑΓΔΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΤΣΕΠΑ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΤΖΟΑΝΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΝΤΑ ΑΣΗΜΙΝΑ ΠΕΤΡΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΛΥΓΔΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΜΑΓΓΑΝΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΤΣΟΛΧΑ ΚΩΝ/ΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΠΑΜΠΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΟΥΡΑΪ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΛΛΙΓΕΡΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΚΙΣΑ ΑΝΝΑ ΜΑΧΛΗ ΑΘΗΝΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘ. ΜΑΥΡΙΚΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΛΙΓΙΑΪ ΕΛΣΑΪΝΤ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Γ. ΑΡΧΟΝΤΗΣ ΑΧΧΙΛΕΑΣ ΣΑΜΠΑΝΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΡΑΠΑΤΣΙΑ ΕΛΕΝΑ ΜΕΤΣΑΪ ΑΝΤΖΕΛΑ ΜΟΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡ.

Μεθοδολογία του προγράμματος Ομαδοσυνεργατική και βιωματική προσέγγιση Επεξεργασία του θέματος με τη μέθοδο «project» επαφή με φορείς που δραστηριοποιούνται σε σχέση με το συγκεκριμένο θέμα - ειδικούς επιστήμονες - εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης.

1. Επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευσίνας ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ 1. Επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευσίνας Στις 1/12/2014 η περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας επισκέφτηκε το Κ.Π.Ε της πόλης μας, με σκοπό να παρακολουθήσουμε και να συμμετάσχουμε στο πρόγραμμα "Παράκτια Ελευσίνα - Μια γειτονιά του Σαρωνικού". Μας υποδέχτηκαν ο κ. Διονύσης Οικονόμου και η κ. Παπαλεξίου Ιωάννα, οι οποίοι στην συνέχεια μας χώρισαν σε τυχαίες ομάδες των 5 ατόμων.

Στην έναρξη του προγράμματος κάναμε μία ομαδική συζήτηση γύρω από τους κινδύνους, τα προβλήματα, τις γνώσεις αλλά και τα όνειρα μας για την παραλιακή περιοχή της Ελευσίνας! Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, υπήρχε διαδραστική παρουσίαση του κύκλου του νερού, των οργανισμών που παρουσιάζονται στη θάλασσά μας, για τα επαγγέλματα που αναπτύσσονται εκεί, για τα είδη των προβλημάτων που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και τις δυνατές λύσεις που υπάρχουν!

Ταυτόχρονα, καταβάλαμε ομαδική δουλειά, συμπληρώνοντας κάποιες εργασίες πάνω στο θέμα στα σχετικά φύλλα εργασίας που μας είχαν δοθεί από το ΚΠΕ Ελευσίνας, και ανακοινώναμε τις απαντήσεις στην ολομέλεια! Στο δεύτερο μέρος του προγράμματος του ΚΠΕ Ελευσίνας, κάναμε έρευνα πεδίου στην παραλία της Ελευσίνας με σκοπό να παρατηρήσουμε από κοντά τους οργανισμούς που είχαμε αναφέρει στην παρουσίαση, και την βιοποικιλότητα της θάλασσας της πόλης μας.

Αφού χωριστήκαμε σε δύο ομάδες, καταγράψαμε τα είδη δέντρων και φυτών που αναγνωρίσαμε καθώς και τα είδη σκουπιδιών που εντοπίσαμε στην ακτή. κάναμε μέτρηση του ph στο νερό τις θάλασσας γνωρίσαμε από κοντά πολλά είδη οστράκων και θαλάσσιων ζώων ανακαλύψαμε κι ένα θαλάσσιο φυτό που το συναντάμε σε θάλασσες της Μεσογείου καθώς και στη Μαύρη θάλασσα. Τέλος, είχαμε την ευκαιρία να ενημερωθούμε από τους υπεύθυνους του προγράμματος για την ατμοσφαιρική ρύπανση της Ελευσίνας και τους παράγοντες αυτής από αρχαιοτάτους χρόνους όπως επίσης μάθαμε και την αλλαγή χρήσης των εργοστασίων στην πόλη!

2. Επίσκεψη στο Κ.Α.Π.Η. Ελευσίνας Κατά την διάρκεια της συζήτησής μας με τους ηλικιωμένους, παλαιούς κατοίκους της πόλης μας, μιλήσαμε μαζί τους για τις αλλαγές κατά την πάροδο των χρόνων, λόγω της τεράστιας βιομηχανικής ανάπτυξης στην περιοχή, ακούγοντας τις εμπειρίες και τα βιώματα των ίδιων. Μετά την συνομιλία μας διαμορφώσαμε πλήρη εικόνα για την επιβάρυνση που έχει υποστεί ο κόλπος της Ελευσίνας καθώς και τις προσπάθειες για βελτίωση της κατάστασης τα τελευταία χρόνια.

3. Συζήτηση με τον Υπεύθυνο του Δήμου Ελευσίνας 3. Συζήτηση με τον Υπεύθυνο του Δήμου Ελευσίνας Την Τετάρτη 11/3/2015 πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Δημαρχείο της πόλης μας και συζητήσαμε με τον υπεύθυνο για περιβαλλοντικά θέματα κ. Χρηστίδη. Κατά τη διάρκεια αυτής της επίσκεψης οι μαθητές έθεσαν τα ερωτήματά τους και σύμφωνα με τις απαντήσεις του κ. Χρηστίδη, συμπεραίνουμε τα εξής:

Η ποσότητα στην οποία βρίσκονται ουσίες όπως φώσφορος, άζωτο, χρώμιο, βαρέα μέταλλα κ.ά. βρίσκονται κάτω από το επικίνδυνο όριο. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2013 από την Ειδική Γραμματεία Υδάτων η ποιότητα του νερού της θάλασσας της Ελευσίνας είναι εξαιρετική. Η ποιότητα των ψαριών δεν είχε υποβαθμιστεί αφού τα τοξικά κατέληγαν στο στομάχι τους, το οποίο αφαιρούμε αφότου τα αγοράσουμε.

Συνέντευξη με τον κ. Χρηστίδη

4. Επίσκεψη στο ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε. στην Ανάβυσσο (10/3/2015) 4. Επίσκεψη στο ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε. στην Ανάβυσσο (10/3/2015) Κατά την επίσκεψή μας εκεί παρακολουθήσαμε μια ομιλία όπου μας ενημερώσανε για τη μόλυνση των θαλασσών και για το ίδρυμα Περσέας. Επιπλέον μας μίλησαν για το πρόγραμμα που έχουν αναλάβει οι ίδιοι με όνομα Argo.Τέλος μας ξενάγησαν στις εγκαταστάσεις τους , όπου μας έδειξαν διάφορους θαλάσσιους μικροοργανισμούς μέσα από τα μικροσκόπια!

5. Επίσκεψη στο Κ.Π.Ε. Έδεσσας (16/3/2015) 5. Επίσκεψη στο Κ.Π.Ε. Έδεσσας (16/3/2015) Πρόγραμμα Π.Ε. <<Το Υπαίθριο Μουσείο Νερού Έδεσσας>> Στο χώρο του μουσείου υλοποιείται πρόγραμμα με τον ομώνυμο τίτλο. Εμείς οι μαθητές μέσα από κυνήγι θησαυρού μάθαμε : για την αξιοποίηση της ενέργειας να αναγνωρίζουμε τα φυτά του πάρκου για τα διαφορετικά οικοσυστήματα υδρόβιων οργανισμών

για τα είδη της υδρόβιας πανίδας και χλωρίδας της περιοχής να ταξινομούμε δένδρα πάρκου πώς δημιουργούνται τα σπήλαια και για τον σχηματισμό του καταρράκτη Παιδαγωγικά όμως δημιουργήθηκε ανάμεσά μας κλίμα ομαδικότητας, συνεργασίας, υπευθυνότητας και μεθοδικότητας. Με αυτόν τον τρόπο πιστεύουμε πως κατακτήσαμε και εμπεδώσαμε αποτελεσματικά τη γνώση

6. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ 6. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ Ο Σύλλογος Εθελοντών Θριασίου Πεδίου με επικεφαλής τον πρόεδρό του κ. Καλυμνάκη Ιωάννη επισκέφθηκε το σχολείο μας και παρουσίασε τις δράσεις των τελευταίων χρόνων στους μαθητές των περιβαλλοντικών ομάδων. Συμφωνήσαμε να συνεργαστούμε μαζί με τους εθελοντές για μελλοντικές δράσεις στην πόλη μας, όπως για παράδειγμα τον καθαρισμό της παραλίας, με σκοπό να συμβάλουμε και εμείς στη βελτίωση της εικόνας της όμορφης παραλίας μας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ είδαμε τη σημασία του νερού ως πηγή ζωής και ενέργειας ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Το νερό ως πηγή ζωής και πολιτισμού: Προβλήματα – Προοπτικές – Εθελοντισμός» είδαμε τη σημασία του νερού ως πηγή ζωής και ενέργειας επίσης καταλάβαμε πόσο σημαντικές είναι οι εθελοντικές δράσεις για τη διαφύλαξη της καθαριότητας των υδάτινων πόρων αλλά και πώς το αποτέλεσμα των δράσεων αυτών βελτιώνει την ποιότητα της ζωής όλων μας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Ελευσίνα παράκτια πόλη και λιμάνι του Σαρωνικού – τρόπος βελτίωσης της βιομηχανικής ζώνης σε περιοχή αναψυχής »: είδαμε πόσο μεγάλη σημασία έχει να είναι μία παράκτια ζώνη καθαρή και αξιοποιημένη προς όφελος των κατοίκων. Γιατί μία καθαρή και περιποιημένη παραλιακή ζώνη όχι μόνο συμβάλλει στη ψυχαγωγία των κατοίκων αλλά επιπλέον αναβαθμίζει την περιοχή καθώς επίσης και τη γενικότερη ποιότητα της ζωής όλων είναι, τέλος, ευχάριστη η διαπίστωση ότι η εικόνα της παραλιακής περιοχής της πόλης μας τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει και η ποιότητα του νερού έχει σημαντικά βελτιωθεί!

ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΗ ΑΧΙΛΛΕΑ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΛΙΓΙΑΪ ΕΛΣΑΪΝΤ ΣΑΜΠΑΝΗ ΠΑΥΛΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ : ΜΑΓΓΑΝΑ ΣΟΦΙΑ