Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 9 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Γ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γραμμή.
Advertisements

ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Κανονισμοί λειτουργίας εργαστηρίου.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 1 (άσκηση 4, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
MSc in Management and Information Systems
Μυριούνη Ελένη-Νέλλη Κακοσίμου Ευαγγελία
Φαινόμενο του θερμοκηπίου
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Φυσικές ιδιότητες των υλικών
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ
Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
CombiSet CS 1212 Ι Προϊοντικά χαρακτηριστικά
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
Χημική Αντίδραση Στέλλα Θεοδωράκη Άρτεμης Κατσάρη Ρομίνα Κάρκαλου
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
Εργασία Φυσικής.
ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
Εισαγωγικές γνώσεις.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΌΓΚΟΣ – ΜΑΖΑ- ΒΑΡΟΣ- ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ 1.
Γνωριμία με το Σχολικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (μετρήσεις, αβεβαιότητα) Gastr CLUB α.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Βαρύτητα Αστέριος Μπλιώνας Η Βαρύτητα.
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Υφή και Δομή του Εδάφους
بطاقات التعلمات للسنة الاولى متوسط ميدان المادة وتحولاتها
אורך, היקף, שטח ונפח.
العنوان الحركة على خط مستقيم
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Περιφερειακό Σύστημα Ακοής
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
Κοφινάς Γεώργιος Καρδιολόγος-Εντατικολόγος
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΔΑΠΕΔΟΘΕΡΜΑΝΣΗ Στη δαπεδοθέρμανση το στοιχείο που αποδίδει τη θερμότητα είναι το δάπεδο του χώρου. Το δάπεδο θερμαίνεται από σωλήνες που έχουν τοποθετηθεί.
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
          
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΕΚΦΕ Καρδίτσας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας Άσκηση 2 Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας

ΣΚΟΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Εξοικείωση των μαθητών με τη διαδικασία της μέτρησης με τη διεξαγωγή απλών μετρήσεων βάρους και μάζας Εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση δυναμόμετρου και ζυγού (απλού ή ηλεκτρονικού) Υπολογισμός πυκνότητας σώματος μετρώντας τη μάζα και τον όγκο του Διάκριση των εννοιών «μέτρηση» και «υπολογισμός» Εισαγωγή στην έννοια του πειραματικού σφάλματος

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ Δυναμόμετρο - Ζυγός Ογκομετρικός κύλινδρος Ορθοστάτης - Ράβδοι Στήριξης – Άγκιστρα, Σύνδεσμοι - Βαρίδια Νερό - πλαστελίνη

Μέτρηση Βάρους και Μάζας Σώματος Βάρος = η δύναμη με την οποία έλκει η Γη ένα σώμα Τα δυναμόμετρα και οι ζυγοί μετρούν βάρος Η αναλογία βάρους και μάζας επιτρέπει τη βαθμολόγηση των δυναμόμετρων και των ζυγών σε μονάδες μάζας W = g . m

Εισαγωγή στην Πυκνότητα Ζυγίζουμε κύβους όγκου 1cm3, από τη σειρά μετάλλων Συγκρίνουμε τη μάζα και μιλάμε για πυκνότητα Ίσοι όγκοι - Διαφορετικές μάζες Πυκνότητα = η ποσότητα μάζας που χωρά σε έναν τέτοιο κύβο Ζητάμε από τους μαθητές να βρουν έναν τρόπο να υπολογίσουν την πυκνότητα ενός κυλίνδρου από τη σειρά μετάλλων και φτάνουμε έτσι στη σχέση

Μέτρηση Μάζας Σώματος Ρυθμίζουμε με τη βοήθεια του κοχλία τη θέση του δείκτη ώστε να δείχνει το μηδέν Μετράμε τη μάζα του βαριδιού με το δυναμόμετρο Καταχωρούμε το αποτέλεσμα της μέτρησης στον πίνακα Α

ΠΙΝΑΚΑΣ Α Μάζα βαριδιού: (με βάση την ένδειξη του δυναμόμετρου) Μάζα βαριδιού: (με βάση την ένδειξη του ζυγού) Μάζα ογκομετρικού κυλίνδρου: Μάζα νερού και κυλίνδρου: Μάζα νερού:

Μέτρηση Μάζας Σώματος και Πυκνότητας Ρυθμίζουμε το ζυγό να δείχνει μηδέν Μετράμε τη μάζα του βαριδιού Μετράμε τη μάζα του ογκομετρικού κυλίνδρου Ρίχνουμε στον ογκομετρικό κύλινδρο νερό και σημειώνουμε τον όγκο του Μετράμε τη μάζα κυλίνδρου + νερού Υπολογίζουμε τη μάζα του νερού Καταχωρούμε το αποτέλεσμα της μέτρησης στον πίνακα Α

Μέτρηση Μάζας Σώματος Υπολογισμός Πυκνότητας Σχολιάζουμε τις διαφορές στις μετρούμενες τιμές με το δυναμόμετρο και το ζυγό Συμπληρώνουμε τον πίνακα Β Πρόταση: Να μη γίνει η δραστηριότητα με το δυναμόμετρο τώρα και να συμπληρωθεί όταν οι μαθητές διδαχθούν τη σχέση βάρους-μάζας

Υπολογισμός πυκνότητας υγρών σωμάτων (νερού) ΠΙΝΑΚΑΣ Α Μάζα ογκομετρικού κυλίνδρου (g) mκυλίνδρου: _____ Μάζα ογκομετρικού κυλίνδρου και νερού (g) mολική: Μάζα νερού (g) m=mολική-mκυλίνδρου Όγκος νερού (cm3) V: Πυκνότητα νερού (g/cm3) d:

Πυκνότητα Στερεών Σωμάτων Φτιάχνουμε 4 διαφορετικού μεγέθους μπαλάκια πλαστελίνης (να χωρούν άνετα στον ογκομετρικό κύλινδρο και να καλύπτονται από νερό) Έχουν όλα την ίδια πυκνότητα; (Σημειώνουμε τις απαντήσεις των μαθητών) Μετράμε διαδοχικά μάζες (με το ζυγό) και όγκους και υπολογίζουμε την πυκνότητα Συμπληρώνουμε τον πίνακα Γ

Πυκνότητα Στερεών Σωμάτων ΠΙΝΑΚΑΣ Γ Μπαλάκι 1 Μπαλάκι 2 Μπαλάκι 3 Μπαλάκι 4 Μάζα (m): Όγκος (V): Πυκνότητα (d):

Μέτρηση Πυκνότητας Συζητάμε τα αποτελέσματα Κατασκευάζουμε διάγραμμα m-V (αν αυτό είναι δυνατό) και σχολιάζουμε τη γραμμή που μπορούμε να σχηματίσουμε από τα σημεία καθώς και τη σχέση της μάζας με τον όγκο m V

Μέτρηση Πυκνότητας Ποιο υλικό έχει μεγαλύτερη πυκνότητα, το νερό ή η πλαστελίνη;