ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ – ΘΥΡΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Η/Υ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Advertisements

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Τα Πειραματικά Σχολεία.
Χρήσιμα web 2.0 tools.
Εκμάθηση λογισμικού Hotpotato - δημιουργία σταυρολέξων. • Εκμάθηση λογισμικού Hotpotato - δημιουργία σταυρολέξων Πανίκος Μουσκαλλής Καθηγητής Χημείας Μέλος.
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
Επιρρηματικοί προσδιορισμοί
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΈΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΊΘΜΟΥ Νίκος Μιχαηλίδης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ / 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2015 Ομάδα Ανάπτυξης 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
Κατηγόριες εκπαιδευτικού λογισμικού § 4.1 γενικό μέρος σελ 135.
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Children games: Work plan with ICTs use
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
ΣΤΑΜΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΑΡΓΥΡΗΣ ΕΙΔΗ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ιστορική αναδρομή………………..2-3 Πληροφορίες………………………..5 Προτερήματα……………………….6 Είδη λαμπτήρων…………………...7.
Μέγα Θεοδώρα ΠΕ Ρωτσέτης Κωνσταντίνος ΠΕ Φίλη Αγγελική ΠΕ Ε.Π.ΠΑΙ.Κ
Θεοδώρα (Δώρα) Μαγουλιώτη
  ο Παγκύπριο Επιστημονικό Συνέδριο: «Αναβαθμίζοντας το δημόσιο σχολείο»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ – ΘΥΡΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Η/Υ Σενάριο διδασκαλίας

Στόχοι Να αναγνωρίζουν και να κατονομάζουν τις βασικές κάρτες επέκτασης. Να αναγνωρίζουν και να κατονομάζουν τις θύρες σύνδεσης. Να καταλάβουν ποιες κάρτες επέκτασης είναι απαραίτητες και ποιες όχι για την σωστή λειτουργία του Η/Υ. Να διακρίνουν την διαφορά της σειριακής από την παράλληλη θύρα.

Προδιαγραφές Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες. Σχολικό εργαστήριο πληροφορικής. Μη χρησιμοποιούμενες κάρτες επέκτασης καθώς και μια κεντρική μονάδα στην πίσω πλευρά της οποίας φαίνονται οι διάφορες θύρες, για την εξοικείωση των μαθητών στις παραπάνω έννοιες.

Περιγραφή Σεναρίου Αφόρμηση – Συζήτηση Επίδειξη μη ενεργής ανοιχτής Κεντρικής μονάδας που υπάρχει στο εργαστήριο και ζητάει από τους μαθητές να εντοπίσουν την μητρική πλακέτα που γνωρίζουν από το προηγούμενο μάθημα και κάποιες κάρτες επέκτασης που είναι κουμπωμένες σε αυτήν.

Περιγραφή Σεναρίου Επίσκεψη των ακολούθων δύο διευθύνσεων από το φωτόδεντρο όπου φαίνονται αναλυτικά οι βασικές κάρτες επέκτασης και οι συνηθισμένες θύρες σύνδεσης. http://photodentro.edu.gr/jspui/handle/8521/1215?locale=el http://photodentro.edu.gr/jspui/handle/8521/1170?locale=el

Περιγραφή Σεναρίου Στη συνέχεια, οι μαθητές εμπλέκονται ομαδοσυνεργατικά στην δραστηριότητα αναγνώρισης των βασικών καρτών επέκτασης και των πιο σημαντικών θυρών σύνδεσης του υπολογιστή σε μορφή κουίζ, υλοποιημένη με τη βοήθεια του ελεύθερου λογισμικού Hotpotatoes6.

Παρατηρήσεις Οι μαθητές δεν μπορούν να αναγνωρίσουν τις θύρες σειριακή και παράλληλη λόγω της περιορισμένης χρήσης τους, στις μέρες μας. Οι μαθητές συνήθως εκφράζουν την απορία τους για το πως χωράνε όλες αυτές οι κάρτες επέκτασης σε έναν φορητό υπολογιστή.