Παροχή ποιοτικών υπηρεσιών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Σμαράγδα Φαρίδου, Θεολόγος Φίλιππος Βοϊδομάτης, Γεωλόγος.
Advertisements

Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση. Παράγοντες που την επηρεάζουν Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά Ενότητα 5: Η Φύση Παρεμβαίνει - Μέρος Β’ Ιωάννης Σαλμόν Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
ΜΑΘΗΜΑ 3. Κάθε οργάνωση έχει στόχους οι οποίοι δικαιολογούν και την ύπαρξη της. Ως στόχος της εταιρίας θα μπορούσε να οριστεί μία επιθυμητή κατάσταση.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Προετοιμασίας Ομάδων στο Ερασιτεχνικό Ποδόσφαιρο.
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΈΣ ΔΙΑΤΡΟΦΉΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc 2015.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών Δείκτες Επιτυχίας – Δείκτες Επάρκειας.
+ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΜΑΙΕΥΤΗΡΑΣ - ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Στρατηγικές επιβίωσης αποχωρισμένων αιτούντων άσυλο παιδιών στα κέντρα υποδοχής των νομών Λέσβου και Ιωαννίνων Χρύσα Γιαννοπούλου Τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ ΣΤΆΣΕΙΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc Λάρισα.
Στοιχεία Ψυχοδυναμικής Θεωρίας Κομοτηνή 02 /10/201 2 Θεοφάνης Βορβολάκος Ψυχίατρος Λέκτορας ΔΠΘ.
1 ΝΕΟΠΛΑΣΙEΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής - Ογκολόγος Ογκολογική Νοσηλευτική ΑΤΕΙ Πάτρας 2009.
Υδραυλική ανοικτών αγωγών Υδραυλική ανοικτών αγωγών Επισκόπηση του θέματος και σχόλια Δρ Μ. Σπηλιώτη Λέκτορα Κείμενα από Μπέλλος, 2008, Σούλης 2013 και.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 1: Γιατί τρεφόμαστε Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το.
2016 – 2017 ΠΤΔΕ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (SPECIAL EDUCATION) ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ
2. Διαφωτισμός - Immanuel Kant Πρωτοτυπία και Αυθεντικότητα στην Τέχνη.
Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Ενότητα : Οικονομική μεγέθυνση (Μέρος Β) Καραμάνης Κωνσταντίνος
Ενότητα: Πληθωρισμός Καραμάνης Κωνσταντίνος
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΤΥΛΙΑΔΗ ΣΤΕΛΛΑ, ΜΒΑ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Για λεκάνες απορροής μικρότερες των 10 Km2
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
Ενότητα 12 : Μορφές Αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΑ, ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
Δομημένος Προγραμματισμός
Προσαρμογές.
Στην μοναδα εντατικησ θεραπειασ
Διατροφή-Διαιτολογία
Διατροφή-Διαιτολογία
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
θέμα: richard gloss το φαινομενο τησ διασπορασ
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πίνακας σταθερών των εμπειρικών τύπων Hazen-Williams και Manning για διάφορα υλικά κατασκευής των αγωγών.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Επαναληπτική Διάλεξη (2017 – 18).
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Ηλιακά Ρολόγια Καραγιώργου Χρυσάνθη, Καραμάνη Δανάη, Καραντζά Αλεξάνδρα, Ιωαννίδη Άρια.
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Επίσκεψη της Γ’ τάξης στο Country Side Park, για εκπαιδευτικό πρόγραμμα 21Μαρτίου 2018.
DIETARY GUIDELINES FOR AMERICANS
ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
Η ΝΕΥΡΙΚΗ ΩΣΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΕΠΑΦΗΣ ΓΛΩΣΣΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παροχή ποιοτικών υπηρεσιών Αθλητικές υπηρεσίες – Παροχή ποιοτικών υπηρεσιών Ε. Τσίτσκαρη etsitska@phyed.duth.gr

Διαφημιστικό υλικό που παράγεται στα πλαίσια του αθλητισμού ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Εξοπλισμός που είναι απαραίτητος για την ενασχόληση με τα διάφορα αθλήματα & με τη φυσική δραστηριότητα Διαφημιστικό υλικό που παράγεται στα πλαίσια του αθλητισμού

Αναφέρετε…. Τρία αθλητικά προϊόντα:…… …

Αναφέρετε λόγους για τους οποίους…. ..κάποιος/α ασχολείται με τον αθλητισμό:… … …………………………….

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Υπηρεσίες προς τους συμμετέχοντες Καταναλωτικές & επαγγελματικές Ανάλογα με τα κίνητρα συμμετοχής Υπηρεσίες προς τους θεατές Υπηρεσίες χορηγιών

Αναφέρετε…. Τρεις αθλητικές υπηρεσίες:…… …

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ vs ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΓΕΝΙΚΑ) Τα αθλητικά γεγονότα είναι μη συνεπή & μη προβλέψιμα Είναι άυλος & υποκειμενικός Είναι στιγμιαίος Περιλαμβάνει έντονα συναισθήματα

Για ποιο λόγο θα πηγαίνατε/πηγαίνετε γυμναστήριο;;;; ..

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Η έννοια ποιότητα υπηρεσιών αναφέρεται στο αποτέλεσμα της συνολικής κρίσης του καταναλωτή για την υπηρεσία. Η γενική αυτή κρίση είναι αποτέλεσμα της σύγκρισης που κάνει ο καταναλωτής ανάμεσα στις προσδοκίες του και το αποτέλεσμα που λαμβάνει (Boulding, Kalra, Staelin & Zeithaml, 1993). Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής έχει ορισμένες προσδοκίες για τις υπηρεσίες που θα λάβει, τις οποίες συγκρίνει με αυτές που στην πραγματικότητα του προσφέρονται. Αν οι λαμβανόμενες υπηρεσίες είναι καλύτερες ή ίσες με τις αναμενόμενες, τότε ο καταναλωτής μπορεί να είναι ικανοποιημένος (Taylor, Sharland, Cronin & Bullard, 1993).

Περίμενα….

…βρήκα…

.. Ή….

… πιο πιθανό…

Τρία συμπεράσματα ισχύουν: Η ποιότητα των (αθλητικών) υπηρεσιών αξιολογείται πιο δύσκολα από ένα άτομο σε σχέση με την ποιότητα των υλικών αγαθών Η αξιολόγηση της ποιότητας των (αθλητικών) υπηρεσιών προκύπτει από τη σύγκριση των προσδοκιών του καταναλωτή με την απόδοση της υπηρεσίας κατά τη λήψη της και Το τελικό αποτέλεσμα που λαμβάνει ο καταναλωτής επηρεάζεται και από τη διαδικασία παράδοσης των υπηρεσιών (Taylor, Sharland, Cronin & Bullard, 1993).

Ανάμειξη – Παρακίνηση – Δέσμευση/Αφοσίωση – Σύνδεση με το χώρο Ανάμειξη – Παρακίνηση – Δέσμευση/Αφοσίωση – Σύνδεση με το χώρο Διαστάσεις που πρέπει να αξιολογηθούν & ενδελεχώς να μελετηθούν στο πλαίσιο της προσπάθειας κατανόησης και προσέγγισης των πελατών: η παρακίνηση, η ανάμειξη, η ψυχολογική δέσμευση, οι ανασταλτικοί παράγοντες συμμετοχής, η σύνδεση με το χώρο άσκησης / αναψυχής αφοσίωση πελατών (Iwasaki & Havitz, 1998; Iwasaki & Havitz, 2004; Kyle, Graefe, Manning, & Bacon, 2003; Kyle, Graefe, Manning, & Bacon, 2004b)

Αφοσίωση πελατών Το ενδιαφέρον των ερευνητών και των διοικητικών στελεχών για την έννοια της αφοσίωσης πελατών απορρέει από τη διαπίστωση της θετικής σχέσης ανάμεσα στην αφοσίωση πελατών και στην επίτευξη στρατηγικών στόχων των επιχειρήσεων όπως είναι μεταξύ άλλων: η αύξηση των εσόδων, η μείωση του κόστους προώθησης των προϊόντων, η δημιουργία θετικής εικόνας, η δυνατότητα αύξησης της τιμής λόγω της μικρότερης ευαισθησίας σε αυτήν των αφοσιωμένων πελατών και η διατήρηση πελατών (Rundle-Thiele & Mackay, 2001).

Αφοσίωση πελατών Οι αφοσιωμένοι πελάτες αποτελούν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ιδιαίτερα στο χώρο των υπηρεσιών. Η αφοσίωση αντανακλά τόσο τις στάσεις, όσο και τις συμπεριφορές των καταναλωτών απέναντι σε ένα προϊόν, μια υπηρεσία, μια επιχείρηση (Backman & Crompton, 1991: Park, 1996).

Μέτρηση της αφοσίωσης των πελατών Δύο διαστάσεις έχουν προταθεί στη βιβλιογραφία για την μέτρηση της αφοσίωσης των πελατών: η μέτρηση της συμπεριφοράς, η οποία εκφράζεται με παραμέτρους όπως η διάρκεια, η συχνότητα, ο χρόνος που αφιερώνει κανείς στην παρακολούθηση/συμμετοχή σε μία αθλητική δραστηριότητα (Iwasaki & Havitz, 2004) και η μέτρηση μεταβλητών, που σχετίζονται με τις στάσεις προς τη συγκεκριμένη ομάδα, για παράδειγμα: πρόθεση για θετικά σχόλια για την ομάδα/υπηρεσία, σημασία της ομάδας/υπηρεσίας για τον καταναλωτή (φίλαθλο/πελάτη), γνώσεις για την ομάδα/υπηρεσία (Funk & Pastore, 2000).

Αλυσίδες … κ.α…. http://www.joeweider.gr/index.htm http://www.holmesplace.gr/gr-gr/index.php http://www.asanagyms.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=54 http://www.curves.gr/

Το παρόν & το μέλλον…