Τα Παπούτσια Η χρήση μίας αυτοσχέδιας ταινίας ως εκπαιδευτικό υλικό αναφορικά με το ζήτημα της μετανάστευσης και την Ευρωπαϊκή ταυτότητα Αργύριος Μπίρης,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2η ενότητα: Το προσωπικό του εστιατορίου
Advertisements

Η ΕΤΑΙΡΙΑ Η ΜΑD MELODY είναι μέλος του ομίλου εταιριών MAD και παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις επεξεργασίας ήχου και εικόνας με μία εντελώς νέα φιλοσοφία.
ΤΕΧΝΗ.
PICTURE START ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν.ΣΕΡΡΩΝ Γραφείο Πολιτιστικών Θεμάτων.
«Κυκλοφοριακή αγωγή: Πινακίδες σήμανσης»
ΔΑΣΚΑΛΑ : ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ – ΛΑΪΚΗ ΤΕΧΝΗ Ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο Πολιτιστικό πρόγραμμα-Παπαδημητρίου-Δοδουτζή Ελευθερία.
Εισαγωγή στην τεχνολογία πολυμέσων. ΈκδοσηΟνοματεπώνυμο ΣυγγραφέαΚατάσταση 1.0Σύμπα ΠαρασκευήΑρχική Καταγραφή 1.1Μαλάμος ΑθανάσιοςΔιόρθωση / Συμπλήρωση.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ. Ασχολείται με την αποτελεσματική πρόσληψη, εκπαίδευση, την παροχή κινήτρων καθώς και την επίβλεψη των υπαλλήλων ώστε να πραγματοποιηθούν.
Σκοπός του μαθήματος είναι η παροχή βασικών γνώσεων που αφορούν τις δυναμικές λειτουργίες των επισιτιστικών επιχ / σεων καθώς επίσης εκείνους τους παράγοντες.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Μ. ΠΕΤΡΩΤΟΥ ΑΙΚ. ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ Μ. ΙΣΑΑΚΙΔΗΣ Μ.
Είδη για menu d hote Βραστό bouillir Φρικασέ fricassees Ψητό φούρνου rotir Σχάρας griller Σοτέ sauter Μπραιζέ braiser Πουαλέ poeler Τηγανητό frire Ποσέ.
1. Αγγελάκης Ραφαήλ14. ΖαργκλήςΓιώργιος 2. Αλεξάκη Μαρία15. Ζαχαριουδάκης Μιχάλης 3. Αλεφαντινού Ελένη16. Ζερβός Νίκος 4. ΒάμβουκαΓεωργία17. Ζερβού Κυριακή.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ: Μια ιστορία Τέχνης
Τεχνικές κινηματογράφου
«Όταν ανακυκλώνω, Δημιουργώ…»
Στάδια υλοποίησης μίας ταινίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα Παπούτσια Η χρήση μίας αυτοσχέδιας ταινίας ως εκπαιδευτικό υλικό αναφορικά με το ζήτημα της μετανάστευσης και την Ευρωπαϊκή ταυτότητα Αργύριος Μπίρης, ψυχολόγος και Απόστολος Μιχαλόπουλος, ειδικός παιδαγωγός, διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Ιδρύματος Αγωγής Ανηλίκων Βόλου

Τι θα σας περιγράψουμε εδώ;

Γιατί ταινία; σχετική ευκολία χρήσης ως εκπαιδευτικού υλικού σχετική ευκολία χρήσης ως εκπαιδευτικού υλικού απόκριση ενός ευρέος φάσματος μαθητών από απόψεως μαθησιακών δυνατοτήτων ή και δυσκολιών η συναισθηματική εμπλοκή με το υπό διαπραγμάτευση θέμα οι πολλές διδακτικές προσεγγίσεις που επιδέχεται στη συνέχεια το υλικό

Η δημιουργία της ταινίας Συγγραφή του σεναρίου Ντεκουπάζ (decoupage) Λήψεις Μοντάζ (montage)

Το «Μπλοκάκι Παιχνιδιών» Μία ενδεικτική δραστηριότητα: «Φόρα τα παπούτσια μου» ή αλλιώς πώς να δουλέψουμε πάνω στην ενσυναίσθηση

Το «Τετράδιο Δασκάλου» Η αντίστοιχη οδηγία στο «Τετράδιο Δασκάλου» Πείτε στα παιδιά να κλείσουν τα μάτια τους και να φανταστούν ότι τρώνε το φαγητό που τους αρέσει, γύρω από το οικογενειακό τραπέζι. Λένε ένα ανέκδοτο στην οικογένεια και όλοι γελάνε. Ξαφνικά…

Το σταυρόλεξο των εσταυρωμένων Μία ακόμη ενδεικτική δραστηριότητα: «Το σταυρόλεξο των εσταυρωμένων» ή αλλιώς πώς να δουλέψουμε πάνω στην κατανόηση της ταινίας και σε πληροφορίες για την προσφυγιά

Και τι πετύχαμε (πίνακας 1 από 3);

Και τι πετύχαμε (πίνακας 2 από 3);

Και τι πετύχαμε (πίνακας 3 από 3);

Συμπερασματικά: Τους άρεσε Δουλεύεται ευχάριστα και εύκολα Είχε αποτέλεσμα Αφού δούλεψε με τα δικά μας παιδιά, σίγουρα θα δουλέψει και με τα δικά σας

Τέλος; Ποτέ! Όπως κάθε ιδέα, έτσι και αυτή έχει περιθώρια βελτίωσης, εμπλουτισμού, γυαλίσματος, ώστε να αποτελέσει ένα χρήσιμο υλικό στην εκπαιδευτική κοινότητα.