Αναζήτηση με Αντιπαλότητα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καταδίωξη / Διαφυγή. Οι κανόνες • Ένας «φυγάς», ένας ή περισσότεροι «κυνηγοί» • Κινούνται πάνω σε ένα γράφημα • Στην πιο απλή περίπτωση, μία κίνηση ο.
Advertisements

Αλγόριθμοι Αναζήτησης
Καθυστέρηση σε δίκτυα μεταγωγής πακέτων
Διακριτά Μαθηματικά ΙI Δέντρα
Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών
Ισορροπημένα Δένδρα TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Μπορούμε να επιτύχουμε χρόνο εκτέλεσης για.
Αναγνώριση Προτύπων.
Ο Αλγόριθμος FP-Growth. Αλγόριθμος FP-Growth Ο αλγόριθμος χρησιμοποιεί μια συμπιεσμένη αναπαράσταση της βάσης των συναλλαγών με τη μορφή ενός FP-δέντρου.
Κοινωνίες και συνεργασία
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Ι
Κοντινότεροι Κοινοί Πρόγονοι α βγ θ δεζ η π ν ι κλμ ρσ τ κκπ(λ,ι)=α, κκπ(τ,σ)=ν, κκπ(λ,π)=η κκπ(π,σ)=γ, κκπ(ξ,ο)=κ ξο κκπ(ι,ξ)=β, κκπ(τ,θ)=θ, κκπ(ο,μ)=α.
Προσεγγιστικοί Αλγόριθμοι
Δυναμική Διατήρηση Γραμμικής Διάταξης Διατηρεί μια γραμμική διάταξη δυναμικά μεταβαλλόμενης συλλογής στοιχείων. Υποστηρίζει τις λειτουργίες: Έλεγχος της.
Ιωάννης Γ. Κοντοχριστόπουλος Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών Επιβλέπων: Επ. Καθηγητής Κ. Σγάρμπας Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012.

Δομές Αναζήτησης TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Χειριζόμαστε ένα σύνολο στοιχείων όπου το κάθε.
Ισορροπημένα Δένδρα TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Μπορούμε να επιτύχουμε χρόνο εκτέλεσης για.
Παράδειγμα 2:Υπολογισμός μέγιστης και ελάχιστης θερμοκρασίας Αλγόριθμος Ελάχιστη_Μέγιστη !Αρχή αλγορίθμου.
Το δίλημμα του φυλακισμένου – Πειραματική προσέγγιση.
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης
Alpha-Beta Pruning for Games with Simultaneous Moves Abdallah Saffidine, Hilmar Finnsson, Michael Buro Παρουσίαση: Βάλβης Δημήτριος Εργασία στο μάθημα.
Προηγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη Solving Dots-And-Boxes Joseph K. Barker and Richard E. Korf Μεταπτυχιακός Φοιτητής: Ιωάννης Σίδερης (Μ1068) 1/500.
Ελαφρύτατες διαδρομές TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A.
Η ελιά είναι δέντρο με σκληρό βλαστό,
Ασκήσεις - Παραδείγματα
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Τμ.
Ελάχιστο Συνδετικό Δέντρο
Δομές Δεδομένων - Ισοζυγισμένα Δυαδικά Δένδρα (balanced binary trees)
Δομές Αναζήτησης TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Θέλουμε να υποστηρίξουμε δύο βασικές λειτουργίες:
Θεωρία Γραφημάτων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015Τμ.
Θεωρία Γραφημάτων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές Ενότητα 4 Δ ΕΝΔΡΑ Σταύρος Δ. Νικολόπουλος 1.
ΒΕΣ 06: Προσαρμοστικά Συστήματα στις Τηλεπικοινωνίες © 2007 Nicolas Tsapatsoulis Προσαρμοστικοί Αλγόριθμοι Υλοποίησης Βέλτιστων Ψηφιακών Φίλτρων: Ο αλγόριθμος.
Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου
Μέγιστη ροή TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A Συνάρτηση χωρητικότητας Κατευθυνόμενο γράφημα.
ΕΠΛ 231 – Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι13-1 Στην ενότητα αυτή θα μελετηθούν τα εξής επιμέρους θέματα: Ο αλγόριθμος Dijkstra για εύρεση βραχυτέρων μονοπατιών.
Παράδειγμα B + -Tree Υποθέτουμε B + -Tree τάξης 3 (α=2, b=3)  Κάθε φύλλο θα έχει 2 ως 3 το πολύ στοιχεία  Κάθε εσωτερικός κόμβος θα έχει 2 ως 3 το πολύ.
1 ΤΜΗΜΑ ΜΠΕΣ Αλγόριθμοι Αναζήτησης Εργασία 1 Τυφλή Αναζήτηση.
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές TSP, Μέτρα κεντρικότητας, Dijkstra Data Engineering Lab.
Ελαφρύτατες διαδρομές TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A.
Μέγιστη ροή TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A Συνάρτηση χωρητικότητας Κατευθυνόμενο γράφημα.
Συνδετικότητα γραφήματος (graph connectivity). α β Υπάρχει μονοπάτι μεταξύ α και β; Παραδείγματα: υπολογιστές ενός δικτύου ιστοσελίδες ισοδύναμες μεταβλητές.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΥΡΕΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ Άπληστη Αναζήτηση και Αναζήτηση Α* ΣΠΥΡΟΣ ΛΥΚΟΘΑΝΑΣΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires Αλέξης Γελαστόπουλος, Βάσω.
Μικροοικονομία Διάλεξη 2.
Επίλυση Προβλημάτων με Αναζήτηση
Επίλυση Προβλημάτων με Αναζήτηση
Προβλήματα Ικανοποίησης Περιορισμών
Δένδρα.
Δένδρα Δένδρο είναι ένα συνεκτικό άκυκλο γράφημα. Δένδρο Δένδρο Δένδρο
Μέγιστη ροή Κατευθυνόμενο γράφημα 12 Συνάρτηση χωρητικότητας
Βελτιστοποίηση σε τρίλιζα Καταδίωξη/διαφυγή
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Αλγόριθμοι - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - Εξάμηνο 4ο
Μέγιστη ροή Κατευθυνόμενο γράφημα 12 Συνάρτηση χωρητικότητας
Συντομότερα Μονοπάτια
Στρατηγικές πληροφορημένης αναζήτησης
Σειριακή ή Γραμμική Αναζήτηση 1.Μοναδικό Κλειδί (key)
Δένδρα Αναζήτησης Πολλαπλής Διακλάδωσης
Δομές Αναζήτησης Χειριζόμαστε ένα σύνολο στοιχείων όπου το κάθε στοιχείο έχει ένα κλειδί από ολικά διατεταγμένο σύνολο Θέλουμε να υποστηρίξουμε δύο.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ II
(2,4) Trees 11/15/2018 8:56 PM (2,4) Δέντρα (2,4) Δέντρα.
Δυναμικός Κατακερματισμός
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αναζήτηση με Αντιπαλότητα Ασκήσεις

Άσκηση 6.2 Λύση Έστω ένας MIN κόμβος του οποίου τα παιδιά είναι τερματικοί κόμβοι Εάν ο MIN δεν παίζει βέλτιστα, τότε η τιμή του κόμβου ΜΙΝ θα είναι μεγαλύτερη ή ίση από την τιμή που θα είχε εάν ο MIN έπαιζε βέλτιστα Επομένως, η τιμή του κόμβου MAX, του κόμβου γονέα του κόμβου MIN, θα είναι σίγουρα μεγαλύτερη Αυτό το επιχείρημα μπορεί να επεκταθεί με απλή επαγωγή μέχρι τη ρίζα

Άσκηση 6.2 Λύση Εάν το μη βέλτιστο παίξιμο του ΜΙΝ μπορεί να προβλεφθεί, τότε μπορούμε να επιτύχουμε καλύτερα αποτελέσματα από μια minimax στρατηγική Για παράδειγμα, εάν ο ΜΙΝ πέφτει πάντα σε μια συγκεκριμένη παγίδα και χάνει, τότε η δημιουργία της παγίδας εγγυάται τη νίκη, ανεξάρτητα από την επιλογή του ΜΙΝ

Άσκηση 6.3 Λύση β. Οι τιμές «?» αντιμετωπίζονται θεωρώντας ότι όταν υπάρχει το δίλημμα ανάμεσα σε μια κατάσταση νίκης και μια κατάσταση «?» θα επιλέγεται πάντα η κατάσταση νίκης Επομένως, το min(-1, ?) οδηγεί σε -1 και το max(+1,?) οδηγεί σε +1 Εάν όλοι οι διάδοχοι κόμβοι είναι «?» η τιμή που επιλέγεται είναι η «?»

Άσκηση 6.3 Λύση γ. Ο κλασσικός minimax είναι ένας πρώτα σε βάθος αλγόριθμος και θα οδηγήσει σε ατέρμονο βρόγχο Μπορεί να αντιμετωπιστεί αν συγκρίνουμε κάθε κατάσταση με τις προηγούμενες και σε περίπτωση που βρούμε μια ίδια να επιστρέφεται η τιμή «?» Η αντιμετώπιση του «?» γίνεται όπως στο β.

Άσκηση 6.3 Λύση γ. Αυτό δε θα δούλευε σε όλες τις περιπτώσεις γιατί: Δεν καθορίζεται πως θα συγκρινόταν το «?» με μία κατάσταση ισοπαλίας Δεν καθορίζεται πως θα διαχειριστεί μια κατάσταση με νίκες διαφορετικών βαθμών Επίσης, σε παιχνίδια με κόμβους τύχης δεν είναι ξεκάθαρο πως θα υπολογιστεί ο μέσος όρος ενός αριθμού και του «?»

Άσκηση 6.3 Λύση γ. Εάν το δέντρο του παιχνιδιού δεν έχει κύκλο, τότε ο αλγόριθμος minimax μπορεί να αποτιμήσει κάθε κόμβο ξεκινώντας από τα φύλλα Εάν υπάρχει κύκλος, υπάρχει περίπτωση οι δύο παίκτες να προτιμάνε να παραμένουνε σε αυτόν τον κύκλο επ’ άπειρον Σε αυτή την περίπτωση οι κανόνες του παιχνιδιού πρέπει να καθορίζουν την τιμή των επαναλαμβανόμενων κόμβων, διαφορετικά το παιχνίδι δε θα τελείωνε ποτέ Π.χ. στο σκάκι, μια κατάσταση που επαναλαμβάνεται τρεις φορές (και επομένως θεωρείται ότι είναι επιθυμητή και από τους δύο παίκτες) θεωρείται ισοπαλία

Άσκηση 6.7 Λύση Έστω ότι οι απόγονοι ενός κόμβου είναι οι x1, …, xn και ότι ο μετασχηματισμός είναι ο ax+b, a>0 Ισχύει: min(ax1+b, ax2+b, …, axn+b) = a∙min(x1, …, xn)+b max(ax1+b, ax2+b, …, axn+b) = a∙max(x1, …, xn)+b p1(ax1+b)+p2(ax2+b)+…+pn(axn+b) = a(p1x1+p2x2+…+pnxn)+b Αφού x>y  ax+b>ay+b, a>0, η καλύτερη επιλογή για τη ρίζα θα είναι ίδια με την καλύτερη επιλογή για τη ρίζα του αρχικού δένδρου