Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Πλεονεκτήματα Eshop Ευκολία στην επιλογή Καλύτερες τιμές Μεγάλη ποικιλία Λιγότερα Έξοδα Εύκολη Σύγκριση Τιμών Αποφυγή Συνωστισμού Αποφυγή Ψυχαναγκαστικών Αγορών Καταγεγραμμένες απόψεις πελατών Διακριτικότητα Οικονομία χρόνου και ενέργειας Εξασφαλισμένη Προστασία Καταναλωτών
Μειονεκτήματα Eshop Υπάρχουν καθυστερήσεις στην παράδοση Μπορεί το προϊόν να είναι κατώτερο των προσδοκιών Υπάρχουν έξοδα αποστολής Υπάρχει κίνδυνος εξαπάτησης Δεν ικανοποιούν τις ανάγκες του καταναλωτή (ρούχα) Είναι δυσκολότερη η επιστροφή Θέματα Εγγύησης
Αρχικοί Πελάτες Αρχικά η εταιρεία Hardware έχει μερικούς πελάτες με φυσική παρουσία.(Bricks Customers) Αυτούς τους πελάτες θέλει να τους μεταφέρει στο eshop της εταιρείας.(Clicks Customers) Η διαδικασία αυτή πραγματοποιείται με την συνδρομή του Flow -> converting to click customers
Μεταφορά Πελατών Η μεταφορά πελατών επιτυγχάνεται με την συνδρομή κάποιας προωθητικής δράσης της εταιρείας. Στην περίπτωση μας υποθέτουμε πως η προώθηση είναι η word of mouth. (bricks to clicks wom)
Νέοι Πελάτες Παράλληλα με την δημιουργία του eshop η εταιρεία κερδίζει καινούργιους πελάτες. (gaining new clicks customers) Αυτό επιτυγχάνεται με μια προώθηση που εφαρμόζει η εταιρεία και είναι η word of mouth. (actual new customer wom)
Ευαισθητοποίηση της αγοράς για το μαγαζί Η επιτυχία του word of mouth πραγματοποιείται με την ευαισθητοποίηση της αγοράς. (Awareness of E Biz) Παραδείγματα Ευαισθητοποίησης της Αγοράς Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση κοινού
Ευαισθητοποίηση της αγοράς για το eshop Παραδείγματα Ευαισθητοποίησης της Αγοράς για τεχνολογικές εφαρμογές. Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση κοινού
Πόροι για την ευαισθητοποίησης της αγοράς Στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης της αγοράς έχουμε πόρους που εισάγονται στο σύστημα. (awareness resulting from spending) Συνήθως όταν ατονεί η διαφήμιση τότε παύουν οι καταναλωτές να σκέφτονται την εταιρεία.(losing awareness)
Μάρκετινγκ Ο συνήθης τρόπος για την αύξηση της ευαισθητοποίησης της αγοράς, είναι με διάθεση πόρων για μια επιτυχημένη marketing campaign που καθορίζεται με το converter -> marketing spending
Χάνοντας πελάτες του eshop
Ένας εύκολος τρόπος για να καθορισθεί πόσοι πελάτες χάνονται κάθε χρονική περίοδο χρησιμοποιούμαι το converter -> click customer loss fraction.
Ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών Ένας από τους κυρίαρχους λόγους για τους οποίους συνήθως χάνουμε πελάτες από ένα eshop είναι η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών