Βασικες Εννοιες Φυσικης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ Ν. Κ. Σπύρου Καθηγητή Αστρονομίας.
Advertisements

Λοιμώξεις ουροποιογεννητικού συστήματος
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Στρατηγική Ανάλυση του Εξωτερικού Περιβάλλοντος Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
Βασικές έννοιες της αρχιτεκτονικής των Η/Υ. Τι θα μάθουμε σήμερα: Να αναγνωρίζουμε τα κύρια μέρη του εσωτερικού ενός Η/Υ και να αναφέρουμε το ρόλο και.
29/10/20071 Το Εσωτερικό του Υπολογιστή Αθανασόπουλος Νικόλαος.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Εισαγωγή στην Στρατηγική Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Αποκατάσταση Δυσλειτουργιών Σύγκλεισης Ενότητα 6: Αποκατάσταση σύγκλεισης με Κινητές Προσθέσεις Δρ. Παναγιώτα Τσόλκα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Οδοντικής.
Το marketing στη σύγχρονη εποχή ικανοποίηση, ποιότητα και αξία Satisfaction, Quality and Value.
"europe by easyJet" "Come on, let's fly!" "The web's favourite airline" "Where can we take you?"
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ελληνογαλλική σχολή πειραιά «Ο Άγιος Παύλος». Υπ. Καθηγήτρια Στ. Μαυροματάκη.
Πολυμερή και Σύνθετα Υλικά Ενότητα 2: Χρήση Πολυμερών σαν κόλλες Διδάσκων: Δρ. Κακάβας Β. Κων/νος, Χημικός, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Στρατηγική Ανάλυση του Εξωτερικού Περιβάλλοντος Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ => ΝΕΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ = ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ – ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΕΑΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑ.
Τα ps3 που υπάρχουν. ΤΑ CONTROLLER ΤΟΥ PS3 Η μπαταρία του ps3 controller.
1 Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 12 ο: Ποιος καρπώνεται το πλεόνασμα;.
Σχέδιο Μάρκετινγκ Πόλης Τελικές Οδηγίες/Άσκηση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ Νικόλας Καραχάλης 28/11/2015.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Β΄ τάξη Λέξεις Κλειδιά: Μητρική πλακέτα, κάρτες επέκτασης, κάρτα οθόνης, κάρτα ήχου, τροφοδοτικό, Κεντρική.
Το επιχειρηματικό σχέδιο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Ιστορία και επιτεύγματα
Η διαδικασία του σχεδιασμού Τουριστικού Μάρκετινγκ
Κληρονομικές διαταραχές αιμόστασης και Θρομβοφιλία
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Άσκηση 4-8B Γεώργιος Μυλωνάς 6328.
Θεωρητικό μέρος.
Πολυμερή Μεγάλου μοριακού βάρους μακρομόρια, οργανικής σύνθεσης ή προέλευσης, που προέρχονται από τη συνένωση μεγάλου αριθμού ομοίων μορίων (μονομερών).
Ενότητα 1 : Σύνολα & Σχέσεις (1/2) Αλέξανδρος Τζάλλας
Συνάντηση Επίδειξης Εργαστηριακών Ασκήσεων Ρευστών Φυσικής Γ Λυκείου
Ευαισθησία-Ειδικότητα Παράδειγμα(1)
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Η Στρατηγική των επιχειρήσεων.
Το υλικό του υπολογιστή
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ (Πινακας 3. 8) Σπουρλης Γεώργιος Α. Μ
Παράδειγμα 4.12 Πότε λαμβάνουμε υπόψη τα φαινόμενα γραμμής μετάδοσης Όνομα:Τσιμπούκας Κων/νος ΑΜ:6118 Από το βιβλίο: Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκλώματα Μία.
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
Κεφάλαιο 5 Κατηγορίες υπολογιστικών συστημάτων
Κωνσταντίνου Γιάννης Δ201606
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.... ΑΠΟ ΤΟ Α....ΣΤΟ Ω....
Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΒΟΥΛΑ :ΘΥΡΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
Φροντιστήριο : Ασκήσεις στην δυναμική διεργασιών
ΔΙΟΓΚΩΜΕΝΟ ΠΟΛΥΣΤΥΡΕΝΙΟ ΣΕ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Μέχρι που φτάνουν οι δυνατότητες των μικροϋπολογιστών;
Συμπεριφορά καταναλωτή στον τουρισμό
Τριδιάστατη Αριθμητική Προσομοίωση της Διογκωμένης Πολυστερίνης (EPS) ως υλικό πλήρωσης σε Σύστημα Εσχάρας Πεδιλοδοκών Π. Ν. Ψαρρόπουλος Β.
Μακροοικονομική Θεωρία Ι Διδάσκων: Γιώργος Αργείτης
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Στοματική Χειρουργική Ι Αποστείρωση - Απολύμανση - Αντισηψία
THREE LIMITS TO THE PHYSICAL WORLD Pierre Darriulat
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
PLAYSTATION.
Αναερόβια χώνευση Παράδειγμα υπολογισμού του όγκου και της απόδοσης μονοβάθμιου χωνευτήρα υψηλής απόδοσης.
Alphabet Lower and upper case, and transliterations
Σύντομη παρουσίαση της γραμματικής της ελληνικής γλώσσας ~ Краткая презентация грамматических особенностей греческого языка.
Κεφάλαιο 7 Κατανομές Δειγματοληψίας.
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
ΚΥΤΤΑΤΟΜΕΣΟΛΑΒΗΤΙΚΕΣ ΚΥΤΤΑΡΟΤΟΞΙΚΕΣ ΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ Βασικές αρχές και προεκτάσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Την προηγουμενη φορα Φανταζομαστε τα φαινομενα μαζι με τους Φυσικούς (μικροκοσμος) Ζητηματα κλιμακας Γιατι να υπάρχουν διαφορετικές ειδικές θερμοχωρητικότητες; (πως μπορει να «κρυβεται» η ενέργεια;) Λυσεις ασκησεων (ειδικη θερμοχωρητικότητα- θερμική αγωγιμότητα) Καθημερινά προβλήματα (πχ φαινομενο θερμοκηπίου) Θερμική αγωγιμότητα και συνδεση με την αισθηση «κρυου» ή «ζεστου». Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Αυτή τη φορά https://www.youtube.com/watch?v=CJdT6QcSbQ0 Θα χτισουμε δυνατότερα τη διαισθησή μας πάνω στον κοσμο του πολύ μικρου παλευοντας με μερικά δυσκολα φαινομενα: Εξάτμιση Συμπύκνωση Βρασμος Θερμική ισορροπία Βοηθός μας: Η επιφάνεια μιας σταγόνας νερου http://www.youtube.com/watch?v=B3cXuisH8PI

Κουιζ (σωστο/λαθος ???) Κάτι είναι θερμο όταν έχει πολλή θερμότητα Η θερμότητα περνούσε μέσα από τον τοίχο στο διπλανό δωμάτιο Όταν ανοίγω την πόρτα του ψυγείου συμβαίνουν τα εξης: α) μπαίνει θερμότητα από έξω και β) βγαίνει κρύο από μέσα Ο αέρας δεν έχει πραγματικά θερμοκρασία. Όταν μιλάμε για θερμοκρασία του αέρα εννοούμε τη θερμοκρασία των αντικειμένων που είναι σε αυτόν Ο μόνος τρόπος να κρυώσω κάτι (να μειώσω τη θερμοκρασια) είναι να το φέρω σε επαφή με κάτι που είναι πιο κρύο από αυτό

Συνεχιζοντας αρχικά στον κοσμο των θερμικών φαινομένων Θα δουμε το μικροσκοπικο μοντέλο για το ταξιδεμα της ενέργειας με τον τρόπο της θερμότητας, με αγωγή http://www.youtube.com/watch?v=PNwLgFBdmQQ http://www.youtube.com/watch?v=lJWBLas_Fj4 (βλεπουμε επισης το βιντεο 5 ) Με τι αλλους τροπους μπορει να ταξιδευει «θερμικώς» η ενέργεια; Α) με ακτινοβολία (το έχουμε ήδη δει) Μικροσκοπική εικόνα: Χαρακτηριστική η παρουσία πολλών μηκών κυματος) Β) με ρεύματα . Μικροσκοπική εικονα: ταξιδευουν σωματιδια που η κινητική τους ενεργεια έχει μια «τυχαια» κατανομή (βιντεο 7) Εχουμε υποκατηγοριες λοιπον του τροπου «ταξιδέματος» της ενέργειας που είναι η θερμότητα

Επιστροφή στο μάθημα: Τι θέλω για εσάς (ως γνωση υποβάθρου) Να έχετε αισθηση των διαστάσεων στις οποιες εμφανιζονται διάφορα μορια και των σχετικών πληθυσμών των μοριων Να μπορειτε να φαντάζεστε μορια σε στερα, υγρη και αέρια φάση Να μπορειτε να φαντάζεστε την πληθώρα των κινήσεων που κάνουν τα μορια Να καταλαβαίνετε την έννοια της θερμική ισορροπίας Να κανετε επιτυχημένες προβλέψεις όσο αφορά το προς τα πού θα κινηθεί η θερμική ισορροπία

Ένα μοντέλο Κανονες του μοντέλου Η επιφάνεια ενός υγρου πάντα και πετάει μορια προς τα έξω και (σχεδον πάντα) δέχεται μορια Οσο πιο μεγάλη είναι η θερμοκρασία τοσο πιο πολλά μορια πετάει προς τα εξω Οσο πιο μεγάλη είναι η συγκέντρωση μοριων γυρω τοσο περισσοτερα δέχεται Το αν έχουμε τελικά εξάτμιση ή συμπύκνωση ή ισορροπία εξαρτάται από το ποια διαδικασία επικρατει Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Διαφορες εφαρμογες Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Μικροσκοπικα μοντέλα για τη διάλυση του αλατιού Διαλυση του αλατιου Ποιο από τα δυο σας φαίνεται ακριβέστερη «φαντασία»: Α)http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=7PHhBBg-6X0 Β) http://www.youtube.com/watch?v=aKGJm6OGJNs Πώς φανταζονται οι φυσικοι το χωρισμο του μιγματος λαδιου-νερου http://www.youtube.com/watch?v=xcMSHy3CqXA (το δικο μας δευτερολεπτο είναι για τα ps ότι είναι τα 10000 χρονια για το δευτερόλεπτό μας)

Γιατι ο πάγος έχει μικρότερη πυκνότητα από το νερο; http://www.youtube.com/watch?v=PcoiLAsUvqc https://www.youtube.com/watch?v=6s0b_keOiOU