“ Καμιά πατρίδα δε χωρά ολόκληρο ουρανό”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αφιέρωσε δύο λεπτά στο διάβασμα του κειμένου που ακολουθεί
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Στο διάλειμμα.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Τζάκλιν Ουίλσον : Γεννήθηκε το 1945 στο Μπαθ. Εργάστηκε σε εκδοτικό οίκο, δούλεψε ως δημ/φος προτού ασχοληθεί επαγγελματικά με τη συγγραφή.
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Ο Καψοκαλύβας (ξανά).
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Λέμε όχι στον σχολικό εκφοβισμό Κείμενο. 1 Τι είναι σχολικός εκφοβισμός; Σχολικός εκφοβισμός είναι όταν ένα παιδί, ανεξαρτήτως ηλικίας, εκβιάζει ένα άλλο.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Αγαπημένο μου παιδί....
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“ Καμιά πατρίδα δε χωρά ολόκληρο ουρανό” 12ο Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης “ Καμιά πατρίδα δε χωρά ολόκληρο ουρανό” Η εικόνα του φόντου προέρχεται από: https://www.google.gr/search?q=%CF [ημ. πρ. 19/5/2017 Δ΄ δημοτικού

Διαθεματική προσέγγιση Στα πλαίσια των μαθημάτων της αγγλικής γλώσσας, της ευέλικτης ζώνης και της θεατρικής αγωγής προσεγγίστηκε το θέμα του πολέμου και των συνεπειών του ιδιαίτερα στην παιδική ηλικία. Μέσα από: τη δραματοποίηση, το εργαστήριο γραφής, το θεατρικό παιχνίδι, τη ζωγραφική . Εφαρμόστηκε η ομαδοσυνεργατική και η βιωματική μέθοδος.

Έννοιες Ειρήνη Πόλεμος Προσφυγιά Μετανάστευση Δικαίωμα Αλληλεγγύη

οικογένεια love love family home φίλοι Σπίτι school friends πρόσφυγας φιλία Πατρίδα σχολείο αγάπη αλληλεγγύη

Δικαίωμα στο… play team Παιχνίδι game

Right to… Freedom ειρήνη peace ζωή life ελευθερία

χρήστος «φ ό β ο ς» «φ ό βος» «φόβος» «φ ό β ο ς» «φ ό βος» «φόβος» «μια μέρα πήγαινα στο σχολείο και άκουσα μια βόμβα..» «…δεν ένιωθα ασφάλεια πουθενά…»

κορίνα Ασφάλεια παιδί παιδεία φόβος Σπίτι οικογένεια Ασφάλεια παιδί παιδεία φόβος Σπίτι οικογένεια «είδα το σχολείο μου να έχει καταστραφεί… φοβήθηκα… δεν ένιωθα ασφαλής…»

«κρύωνα , δεν είχα κανέναν να το πω» ελευθερία «κρύωνα , δεν είχα κανέναν να το πω» «δεν είχαμε ελευθερία, τροφή, στέγη» « …φοβόμουν πήγα για ύπνο να ξεχάσω…»

Αφροδίτη : κείμενο και ζωγραφιά «δεν έπαιζα καθόλου» «κανείς δεν νιώθει ασφαλής...»

Στέλλα «δεν είχα δικαιώματα…»

Θεατρικά κείμενα των μαθητριών της Δ΄ δημοτικού: Αναστασία και Κατερίνα που αποτυπώνουν τον φόβο της μετανάστευσης

Πρόσωπα: Μαρία Σεζάρ κος Σεζάρ, πατέρας της Μαρίας, Ορέστης κα Σεζάρ, μητέρα της Μαρίας, Ζωή Τζένη, φίλη της Μαρίας Πάνος και Έρικ Α πράξη Ένα απλό δωμάτιο σε μια αθηναϊκή συνοικία του 2017 Σεζάρπ Πρέπει να βρεθεί μια λύση, Ζωή. Η δουλειά δεν πάει καλά, μπορεί να κλείσει η επιχείρηση. Σεζ.μ Να κλείσει! Και τι θα γίνει; Το παιδί; Δε μπορεί να κλείσει! Σεζ.π Μην κρυβόμαστε, πρέπει να σκεφτούμε τι θα κάνουμε. Εσύ δε μπορείς να βρεις δουλειά κι εγώ δεν αντέχω να αγωνιώ κάθε μέρα πότε θα με απολύσουν. Θα μιλήσω σήμερα κιόλας με τον Γιώργο στη Γερμανία. Ξέρω ότι υπάρχουν επιχειρήσεις που θα πληρώνουν καλά.

Σεζμ Στη Γερμανία! Δε σκέφτεσαι τη Μαρία, πώς θα αντέξει μια τέτοια αλλαγή; Σεζπ Αυτή τη στιγμή το μόνο που σκέφτομαι είναι το πώς θα έχουμε φαΐ. Σεζμ Σταμάτα τώρα την ακούω να έρχεται. Είναι και η Τζένη εδώ. Δεν πρέπει να καταλάβει το παιδί. (Μπαίνουν δύο κορίτσια περίπου δέκα ετών) Σεζ.μ Μαρία, θα πάμε με τον μπαμπά σου για ψώνια, θα πάρουμε και κάτι για να φάτε. Θα μείνεις Τζένη, έτσι; δεν έχετε σχολείο αύριο. Θα τηλεφωνήσω εγώ στο σπίτι σου για να μην ανησυχούν Τζ Ευχαριστώ, είμαι τυχερή που έχω φίλους σαν τη Μαρία (οι γονείς της Μαρίας φεύγουν και η Μαρία με την Τζένη δείχνουν τη στεναχώρια τους) Μ Και τώρα τι θα κάνω Τζένη; Σε μια ξένη χώρα! Κι αν τα πράγματα δεν πάνε καλά και εκεί; αν δεν είναι καλή η δουλειά;

Τζ Κάτι θα σκεφτούμε, Μαρία για να μη φύγετε Τζ Κάτι θα σκεφτούμε, Μαρία για να μη φύγετε. Στο ίντερνετ υπάρχουν πολλές αγγελίες. Πάμε να δούμε (Τα κορίτσια μπροστά από έναν υπολογιστή διαβάζουν τις αγγελίες) Τζ Αυτό, πώς σου φαίνεται: Ζητείται βοηθός ντεντέκτιβ με δυνατή όραση και όσφρηση , να γνωρίζει από σκυλιά. Μαρ Μα τι λες Τζένη! Το λαγωνικό θα κάνουν οι γονείς μου! Τους φαντάζεσαι με τα σκυλιά να παρακολουθούν κακοποιούς ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο! Τζ Καλά, θα βρω κάτι, άλλο ( ακούγεται το κουδούνι) Μ Ποιος είναι; Είναι ο Πάνος και ο Έρικ Τζ Καλά που ήρθατε, έχουμε αποστολή: να βρούμε οπωσδήποτε δουλειά τουλάχιστον για τον έναν από τους δύο γονείς της Μαρίας Πάνος Μια καλή δουλειά είναι να τυλίγεις σουβλάκια, δουλεύει ο ξάδερφός μου και τρώει όσο θέλει

Έρικ Σοβαρέψου, χρειάζονται μια δουλειά με καλά λεφτά Π τον απολύσανε; Μ Μάλλον θα τον απολύσουν σε λίγο Τζ Σκεφτείτε λοιπόν κάτι, αλλιώς η Μαρία θα πάνε στη Γερμανία Π.Ε Πού! ( έκπληξη) Τζ. Κοίτα λίγο αυτό (όλα τα παιδιά πλησιάζουν τον Η/Υ) Μ Δεν καταλαβαίνω, τι σχέση έχει ο διαγωνισμός; Τζ Εσύ δε μου έχεις πει ότι η μαμά σου γράφει πολύ ωραία και μάλιστα συχνά σου διηγείται δικές της ιστορίες! Π Να σας διηγηθώ εγώ ιστορίες με φαντάσματα, ζόμπι, τέρατα να φρίξετε! ( τον αγριοκοιτάζουν)

Π καλά δε θα ξαναμιλήσω. Ερ Τζένη είναι σούπερ η ιδέα σου. Μαρία θα δηλώσουμε συμμετοχή στον διαγωνισμό και πού ξέρεις μπορεί να κερδίσει το πρώτο βραβείο, πράγμα που σημαίνει χρηματικό έπαθλο και συμβόλαιο για δουλειά απ’ ότι διαβάζω. Παν Και θα πάμε στο σουβλατζίδικο του ξάδελφου μου να μας κεράσεις σουβλάκια μόλις κερδίσει η μαμά σου! Μ πάω να ψάξω για τα έργα της, νομίζω τα βάζει στο πάνω ράφι της βιβλιοθήκης ( η Μαρία βγαίνει) Έρ Τζένη έλα να δούμε πώς θα μπορέσουμε να δηλώσουμε συμμετοχή Π κι εγώ τι θα κάνω; Α! θα πάω να φτιάξω τοστάκια ( ακούγεται η εξώπορτα και τα παιδιά τρέχουν πανικόβλητα)

Β πράξη Η μαμά της Μαρίας, μόνη της μπροστά στον Η/Υ. Ζωή Τι είναι αυτό; Διαγωνισμός θεατρικού έργου. Νομίζω ότι αυτή τη φορά θα αποφασίσω να στείλω το δικό μου. Ορέστης Μόνη σου μιλάς; Ζ. θυμάσαι που έγραφα; Ο. Θυμάμαι, έγραφες υπέροχα Ζ. θα στείλω ένα μου θεατρικό στον διαγωνισμό Ο. Πού τον βρήκες; Ζ. Τα παιδιά, νομίζω είχαν ανοίξει τον Η/Υ Ο. λες δηλαδή να ήταν ιδέα των παιδιών; Ζ. Κοιμάται η Μαρία και δε θέλω να την ξυπνήσω, θα την ρωτήσω αύριο. Η Ζωή γράφει στον Η/Υ και ο Ορέστης βγαίνει. Τα φώτα σβήνουν. Μετά από καιρό. Ζ. Πώς πάει η απεργία;

Ο. Δε θα αντέξουμε. Θα μας δώσουν μια αποζημίωση και τίποτα άλλο Ο. Δε θα αντέξουμε. Θα μας δώσουν μια αποζημίωση και τίποτα άλλο. Ζ και με τη δουλειά στη Γερμανία; Ο. Νομίζω πώς ήρθε η ώρα να μιλήσουμε στην Μαρία ότι θα πρέπει να φύγουμε οριστικά από την Ελλάδα (Ο πατέρας βγαίνει και η μητέρα πηγαίνει στον Η/Υ) Ζ. ελάτε όλοι εδώ, έχω νέα Μαρία και πατέρας μπαίνουν Ζ. Κέρδισα στον διαγωνισμό θεατρικού έργου και με καλούνε να πάω από κει Μ. μαμά, πιστεύεις στα θαύματα; Ζ. όχι, γιατί; Μ. εγώ πιστεύω! Αναστασία

Τέσσερα καινούργια παιδιά στην τάξη μας της Κατερίνας Πρόσωπα: Μαθητές, Πρόσφυγες μαθητές από τη Συρία και η Δασκάλα Δ. Σήμερα θα έρθουν στην τάξη μας τέσσερεις καινούργιοι μαθητές. Τα παιδιά μας έρχονται από μια ξένη χώρα που έχει πόλεμο. Η χώρα αυτή είναι η Συρία. Θέλω να είστε καλοί μαζί του γιατί έχουν ταλαιπωρηθεί πολύ   Γιάννης (ψιθυρίζει στον συμμαθητή) ωχ! Ποιος ξέρει τι θα είναι! Μαρία Θα έχουν να μας πουν πολλά νέα πράγματα για τη χώρα τους Ελένη εγώ κυρία δε θα κάτσω με κανέναν από αυτούς. Δε με αφήνουν οι δικοί μου Σταύρος Εγώ κυρία θα ήθελα. Νομίζω ότι όλα τα παιδιά του κόσμου είναι ίδια και μπορούν να γίνουν φίλοι

Κατερίνα Συμφωνώ με τον Σταύρο Κατερίνα Συμφωνώ με τον Σταύρο. Τι κακό μπορεί να κάνει ένα παιδί απ’ όπου κι αν είναι Έφη να μια καλή ευκαιρία να μάθουμε και το πώς ντύνονται και παίζουν τα παιδιά στη Συρία Δασκάλα Πολύ ωραία παιδιά μου. Δεν πρόκειται να πιέσω κανένα να συναναστραφεί τους νέους συμμαθητές. Θέλω όμως να σκεφτείτε όλοι καλά τι σημαίνει να είσαι ξένος ανάμεσα σε ξένους. (χτύπημα στην πόρτα. Οι νέοι μαθητές μπαίνουν στην τάξη. Τα παιδιά χειροκροτούν) Οι νέοι μαθητές Κα-λη-με-ρα (τα παιδιά γίνονται μια ομάδα)

Πόσο όνειρο διαθέτουν τα παιδιά! Με φαντασία, αισιοδοξία και αθωότητα αποτυπώνουν τον κόσμο που τους αξίζει!

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από τους εκπαιδευτικούς: Σταυρούλα Οικονόμου ΠΕ70 Ελένη Αρμενιάκου ΠΕ06 Αθανασία Βεργιώτη ΠΕ32