Ενισχυτική διδασκαλία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το αλφαριθμητικό (string)
Advertisements

Προγραμματισμός Ι Προτάσεις ελέγχου ροής Ο πιο συνηθισμένος τρόπος εκτέλεσης είναι ο ακολουθιακός: δύο ή περισσότερες προτάσεις βρίσκονται διατεταγμένες.
ΜΑΘΗΜΑ: ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ C++ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Τμ.
Να καταργήσουμε τη ΓΛΩΣΣΑ και να κρατήσουμε μόνο την ψευδογλώσσα
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Τύποι πραγματικών αριθμών
Εντολες Επιλογης (Selection)
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Δομημένος Προγραμματισμός και Δομές.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Στατικές μέθοδοι και μεταβλητές Εσωτερικές κλάσεις.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΙ ΕΞΟΔΟ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ #include int main() { char ch; int i; float fl; printf("dose.
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
Υποθετικός τελεστής Ο υποθετικός τελεστής (?:) αποτελείται από δύο σύμβολα. Ανήκει στην κατηγορία των τελεστών που αποτελούνται από συνδυασμό συμβόλων.
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #6: Απλές Δομές Ελέγχου Δρ. Νικ. Λιόλιος.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 7. 2 Στόχοι μαθήματος Δημιουργία συναρτήσεων από το χρήστη Δομή προγράμματος με συναρτήσεις Συναρτήσεις και παράμετροι.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Εισαγωγή στη Java II.
Είσοδος & Έξοδος στη C++ Ι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Μετατροπή Εκφράσεων σε C
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Επανάληψη.
Διαφάνειες παρουσίασης #2
2/28/00epl-1311 Παραδειγματα Aλγοριθμων Αριθμος λεξεων που διαβαστηκαν απο εισοδο Εκτυπωση περιφερειας τετραγωνων με * Υπολογισμος exp(x,n) = 1 + x/1!
ΗΥ 150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ -150 Προγραμματισμός Αρχεία.
ΗΥ 150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ -150 Προγραμματισμός Τύ π οι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος / Έξοδος.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2)
Βασικά στοιχεία της Java
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος.
Διδακτική Πληροφορικής
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 6: Δισδιάστατοι πίνακες.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 2: Συναρτήσεις Εισόδου ⁄ Εξόδου. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής.
Εισαγωγή - Τα Βασικά της C1 Τ.Ε.Ι. ΛΑΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Τ.Ε.Ι. ΛΑΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ «Προγραμματισμός.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 4: Επαναληπτικές δομές. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών Ενότητα 5: Τύπος πίνακα,Μεταβλητές με δείκτη, Πολυδιάστατοι πίνακες Επίκουρος Καθηγητής Χρήστος Μακρής Τμήμα.
ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η/Υ 1 Εισαγωγή στη γλώσσα Προγραμματισμού C ΠΙΝΑΚΕΣ (arrays)
Προτάσεις, εκφράσεις, τελεστές Βασικά στοιχεία ελέγχου προγράμματος
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Επανάληψη.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι
Χαρακτήρες και συμβολοσειρές
Η γλώσσα C Προγραμματισμός Ι
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Ενισχυτική διδασκαλία
Π Ι Ν Α Κ Ε Σ (arrays) ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
Δομές.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ
Πίνακες Προγραμματισμός Ι
Ενισχυτική διδασκαλία
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 11: Header Files. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας,
Ενισχυτική διδασκαλία
ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η εντολή if if ( παράσταση) εντολή επόμενη εντολή.
for (παράσταση_1; παράσταση_2; παράσταση_3)
Τύποι Μεταβλητών.
Ταξινόμηση Ορισμός: Δοθέντων των στοιχείων a1,a2,… ,an η ταξινόμηση συνίσταται στην αντιμετάθεση της θέσης των στοιχείων ώστε να τοποθετηθούν με μια νέα.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (Functions)
ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗ C
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
3.2 Μεταβλητές και τύποι δεδομένων
ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2).
Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου
ΑΣΚΗΣΕΙΣ C.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενισχυτική διδασκαλία διδακτικές ενότητες αλγοριθμικής και εισαγωγής στον προγραμματισμό Ενότητα 5: «Εισαγωγή στον Προγραμματισμό. Απλές ασκήσεις με γλώσσα C» διδάσκων: χρήστος σκουρλάς, cskourlas@teiath.gr   2015-16

διδακτικές ενότητες αλγοριθμικής και εισαγωγής στον προγραμματισμό διδακτικές ενότητες αλγοριθμικής και εισαγωγής στον προγραμματισμό Εκπαιδευτικό σενάριο ενισχυτικής διδασκαλίας στα μαθήματα «Αλγοριθμική» και «Εισαγωγή στον Προγραμματισμό» του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας. διδάσκων: χρήστος σκουρλάς, cskourlas@teiath.gr 2015-16

Επίλυση ασκήσεων: Αρχή με παραδείγματα Στην ενότητα αυτή θα λύσουμε κάποιες απλές ασκήσεις για να κατανοήσουμε τι είναι ένα απλό πρόγραμμα σε γλώσσα προγραμματισμού C. Χ. Σκουρλάς

Εισαγωγή στον προγραμματισμό Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται εισαγωγικές έννοιες αλγοριθμικής και προγραμματισμού. Τα προγράμματα που παραθέτουμε είναι γραμμένα στη γλώσσα C. Χρησιμοποιούμε το λογισμικό Dev-C++ Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε το σπουδαστή να κατανοήσει βασικές έννοιες προγραμματισμού και να μάθει να γράφει τα πρώτα προγράμματά του σε C. Χ. Σκουρλάς

Επανάληψη

τρόποι για να χαιρετήσεις τον κόσμο! Όταν θέλεις να μάθεις μία νέα γλώσσα προγραμματισμού αρχίζεις γράφοντας ένα απλό πρόγραμμα. Στα περισσότερα βιβλία που σου μαθαίνουν προγραμματισμό διαβάζεις συνήθως ένα πρόγραμμα που γράφει στην οθόνη του υπολογιστή την αγγλική φράση Hello, world! Η φράση αυτή σημαίνει στα ελληνικά «Γειά σου κόσμε!»

// C hello world example #include <stdio.h> int main() { Να το πρώτο! // C hello world example #include <stdio.h> int main() { printf("Hello world!\n"); return 0; } // C hello world example #include <stdio.h> int main() { printf("Hello world!\n"); return 0; }

Περιγραφή της σύνταξης του πρώτου προγράμματος Σε κάθε πρόγραμμά μας πρέπει να συμπεριλάβουμε κάποιες βιβλιοθήκες. Διάλεξα τη βιβλιοθήκη stdio.h. Έτσι έγραψα στην πρώτη γραμμή, #include <stdio.h> main() Παρατηρήστε ότι η γραμμή αυτή δεν τελειώνει με ερωτηματικό ή τελεία. Τι σημαίνει η λέξη printf; Το πρόγραμμά μας θέλουμε να γράφει στην οθόνη του υπολογιστή το μήνυμα Hello, world! //C hello world example #include <stdio.h> int main() { printf("Hello world!\n"); return 0; }

και άλλα προγράμματα ...

Περιγραφή της σύνταξης του δεύτερου προγράμματος #include <stdio.h> int main() { char string[] = "Hello World!"; printf("%s\n", string); return 0; } #include <stdio.h> int main() { char string[] = "Hello World!"; printf("%s\n", string); return 0; }

Περιγραφή της σύνταξης ενός προγράμματος που δε σταματά να εκτελείται #include <stdio.h> #define TRUE 1 int main() { while (TRUE) printf("Hello New World!\n"); } return 0; Η αγγλική λέξη WHILE σημαίνει στα ελληνικά ΟΣΟ. Αν γράψουμε While(TRUE) Αυτό σημαίνει ότι το πρόγραμμά μας θα γράφει συνέχεια Hello New World! και θα αλλάζει κάθε φορά γραμμή.

Περιγραφή της σύνταξης ενός προγράμματος με while που τερματίζει #include <stdio.h> main() { int value = 1; while(value<=5) printf("Value is %d\n", value); value++; } return 0; Value is 1 Value is 2 Value is 3 Value is 4 Value is 5

Περιγραφή της σύνταξης ενός προγράμματος με while που τερματίζει #include <stdio.h> main() { int value = 1; while(value<=5) printf("Value is %d\n", value); value++; } return 0; #include <stdio.h> main() { int value = 1; while(value<=5) printf("Value is %d\n", value); value=value+1; } return 0;

Διάβασμα και εμφάνιση ακέραιου αριθμού #include <stdio.h> main() { int number; printf("Enter an integer\n"); scanf("%d",&number); printf("Integer = %d\n", number); return 0; }

Πρόγραμμα σύγκρισης ακεραίου x με το 1 #include <stdio.h> main() { int x; printf("comparison.\n"); printf("Enter an integer x\n"); scanf("%d",&x); if ( x == 1 ) printf("x is equal to one.\n"); else printf("x is not equal to one.\n"); return 0; }

Πρόσθεση δύο ακεραίων #include<stdio.h> int main() { int a, b, c; printf(" addition\n"); printf("Enter two numbers to add\n"); scanf("%d%d",&a,&b); c = a + b; printf("Sum = %d\n",c); return 0; }

Συνεχείς προσθέσεις #include <stdio.h> int main() { int a, b, c; char ch; while (1) { printf(" Enter two integers to add\n"); scanf("%d%d", &a, &b); getchar(); c = a + b; printf("(%d) + (%d) = (%d)\n", a, b, c); printf("continue (y/n)\n"); scanf("%c", &ch); if (ch == 'y' || ch == 'Y') continue; else break; } return 0;

Άρτιος ή περιττός; #include <stdio.h> int main() { int k; printf("Enter an integer k\n"); scanf("%d", &k); if (k%2 == 0) printf("Even\n"); else printf("Odd\n"); return 0; }

Ερωτήσεις