Ενισχυτική διδασκαλία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το αλφαριθμητικό (string)
Advertisements

Αναδρομη και static Γραψετε την συναρτηση sequence_size που διαβαζει μια απροσδιοριστου μεγεθους σειρας και υπολογιζει και τυπωνει το μεγεθος της. int.
Συναρτήσεις Κληση/Επιστροφη Παραμετροι
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Δομημένος Προγραμματισμός και Δομές.
Π ΑΡΑΛΛΗΛΗ / ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Εισαγωγή στο OpenMP.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΙ ΕΞΟΔΟ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ #include int main() { char ch; int i; float fl; printf("dose.
Είσοδος & Έξοδος στη C++ Ι
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++ Πέρασμα παραμέτρων, συναρτήσεις δόμησης και αποδόμησης.
Μετατροπή Εκφράσεων σε C
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΗΥ 150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης 1 Δείκτες σε συναρτήσεις Δείκτης σε συνάρτηση – Περιέχει τη διεύθυνση του κώδικα της συνάρτησης – Ό π ως ένας.
2/28/00epl-1311 Παραδειγματα Aλγοριθμων Αριθμος λεξεων που διαβαστηκαν απο εισοδο Εκτυπωση περιφερειας τετραγωνων με * Υπολογισμος exp(x,n) = 1 + x/1!
ΗΥ 150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ -150 Προγραμματισμός Αρχεία.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΞ. Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αρχεία.
ΗΥ 150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ -150 Προγραμματισμός Τύ π οι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος / Έξοδος.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Πίνακες (Arrays)
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αλφαριθμητικά (Strings)
Προγραμματισμός Συναρτήσεις. Προγραμματισμός Μια συνάρτηση ορίζεται δίνοντας (α) τον τύπο του αποτελέσματος που.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2)
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΜΑΘΗΜΑ 2 0 Δομή Προγράμματος, Πίνακες Παραδείγματα, ΑΤΔ.
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 6: Δισδιάστατοι πίνακες.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 2: Συναρτήσεις Εισόδου ⁄ Εξόδου. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής.
Δομές Δεδομένων και Αρχεία
ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ C & C++ Δ.Π.Θ. - ΤΜΗΜΑ Μ.Π.Δ. ΕΞΑΜΗΝΟ Α’
Arduino Mini howto Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Ανδριτσάκης Δημήτρης Θερινό Σχολείο «Ανάπτυξη wearable συστήματος βασισμένου σε Arduino για χρήση.
Εισαγωγή - Τα Βασικά της C1 Τ.Ε.Ι. ΛΑΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Τ.Ε.Ι. ΛΑΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ «Προγραμματισμός.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 4: Επαναληπτικές δομές. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών Ενότητα 5: Τύπος πίνακα,Μεταβλητές με δείκτη, Πολυδιάστατοι πίνακες Επίκουρος Καθηγητής Χρήστος Μακρής Τμήμα.
ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η/Υ 1 Εισαγωγή στη γλώσσα Προγραμματισμού C ΠΙΝΑΚΕΣ (arrays)
ΔΟΜΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΕ C 1.Σχόλια 2.Οδηγίες προεπεξεργαστή 3.Ορισμοί τύπων 4.Δηλώσεις συναρτήσεων (πρωτότυπα) 5.Ορισμός της main 6.Ορισμοί συναρτήσεων.
Προτάσεις, εκφράσεις, τελεστές Βασικά στοιχεία ελέγχου προγράμματος
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Επανάληψη.
Η γλώσσα C Προγραμματισμός Ι
Βασικές Έννοιες Εισόδου-Εξόδου Πίνακες και Δείκτες
Ενισχυτική διδασκαλία
Συναρτήσεις.
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Π Ι Ν Α Κ Ε Σ (arrays) ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Δομές.
Προγραμματισμός Ι Εισαγωγικά θέματα.
Πίνακες Προγραμματισμός Ι
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ( ΓΛΩΣΣΑ C )
Ενισχυτική διδασκαλία
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 11: Header Files. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας,
Ενισχυτική διδασκαλία
ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η εντολή if if ( παράσταση) εντολή επόμενη εντολή.
for (παράσταση_1; παράσταση_2; παράσταση_3)
Ταξινόμηση Ορισμός: Δοθέντων των στοιχείων a1,a2,… ,an η ταξινόμηση συνίσταται στην αντιμετάθεση της θέσης των στοιχείων ώστε να τοποθετηθούν με μια νέα.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (Functions)
Ενότητα 9: Δείκτες και Δυναμική Διαχείριση Μνήμης.
Πρότυπα Προγραμματισμού
Processes.
Διάλεξη 3 Αλγόριθμοι & Προγραμματισμός Εισαγωγή στις Εφαρμογές ΤΠΕ
ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2).
Αρχές Προγραμματισμού (C)
Είσοδος/έξοδος χαμηλού επιπέδου
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Stack[ ] Queue[ ] 7 9 本試卷全部試題均須回答。
ΑΣΚΗΣΕΙΣ C.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενισχυτική διδασκαλία διδακτικές ενότητες αλγοριθμικής και εισαγωγής στον προγραμματισμό Ενότητα 4: «Εισαγωγή στον Προγραμματισμό. Τα πρώτα προγράμματα σε γλώσσα C» διδάσκων: χρήστος σκουρλάς, cskourlas@teiath.gr   2015-16

διδακτικές ενότητες αλγοριθμικής και εισαγωγής στον προγραμματισμό διδακτικές ενότητες αλγοριθμικής και εισαγωγής στον προγραμματισμό Εκπαιδευτικό σενάριο ενισχυτικής διδασκαλίας στα μαθήματα «Αλγοριθμική» και «Εισαγωγή στον Προγραμματισμό» του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας. διδάσκων: χρήστος σκουρλάς, cskourlas@teiath.gr 2015-16

Επίλυση ασκήσεων: Αρχή με παραδείγματα Στην ενότητα αυτή θα λύσουμε τις πρώτες απλές ασκήσεις για να κατανοήσουμε τι είναι ένα απλό πρόγραμμα και να μάθουμε να γράφουμε απλά προγράμματα σε γλώσσα προγραμματισμού C Χ. Σκουρλάς

Εισαγωγή στον προγραμματισμό Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται εισαγωγικές έννοιες προγραμματισμού. Τα προγράμματα που παραθέτουμε είναι γραμμένα στη γλώσσα C. Χρησιμοποιούμε το λογισμικό Dev-C++ (πχ. http://www.bloodshed.net/devcpp.html) Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε το σπουδαστή να μάθει να γράφει τα πρώτα προγράμματά του σε C. Χ. Σκουρλάς

τρόποι για να χαιρετήσεις τον κόσμο! Όταν θέλεις να μάθεις μία νέα γλώσσα προγραμματισμού αρχίζεις γράφοντας ένα απλό πρόγραμμα. Στα περισσότερα βιβλία που σου μαθαίνουν προγραμματισμό διαβάζεις συνήθως ένα πρόγραμμα που γράφει στην οθόνη του υπολογιστή την αγγλική φράση Hello, world! Η φράση αυτή σημαίνει στα ελληνικά «Γειά σου κόσμε!»

// C hello world example #include <stdio.h> int main() { 1. Να το πρώτο πρόγραμμα! // C hello world example #include <stdio.h> int main() { printf("Hello world!\n"); return 0; } // C hello world example #include <stdio.h> int main() { printf("Hello world!\n"); return 0; }

#include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main() { Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορα προϊόντα όπως η Dev-C++ για να εκτελέσετε τα προγράμματά σας. Αν δεν προλαβαίνετε να δείτε τα αποτελέσματα προσθέστε τα εξής: #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main() { printf("Hello, world! \n"); system("pause"); return 0; } #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main() { printf("Hello, world! \n"); system("pause"); return 0; }

Περιγραφή της σύνταξης του πρώτου προγράμματος Σε κάθε πρόγραμμά μας πρέπει να «συμπεριλάβουμε» κάποιες βιβλιοθήκες. Διάλεξα τη βιβλιοθήκη stdio.h. Έτσι έγραψα στην πρώτη γραμμή, #include <stdio.h> Ακέραια συνάρτηση main() (το κύριο πρόγραμμα) Παρατηρήστε ότι η γραμμή αυτή δεν τελειώνει με ερωτηματικό ή τελεία. Τι σημαίνει η λέξη printf; Το πρόγραμμά μας θέλουμε να γράφει στην οθόνη του υπολογιστή το μήνυμα Hello, world! //C hello world example #include <stdio.h> int main() { printf("Hello world!\n"); return 0; }

#include <stdio.h> int main() { printf("Hello, " "world! \n"); 2. Δείξτε το μήνυμα Hello world. Γράψτε το μήνυμα λέξη, λέξη με την ίδια εντολή printf. #include <stdio.h> int main() { printf("Hello, " "world! \n"); return 0; } #include <stdio.h> int main() { printf("Hello, " "world! \n"); return 0; }

3. Δείξτε το μήνυμα Hello world 3. Δείξτε το μήνυμα Hello world. Γράψτε το μήνυμα λέξη, λέξη με δύο (2) εντολές printf . #include <stdio.h> int main() { printf("Hello, "); printf("world! \n"); return 0; } Το πρόγραμμά μας θα γράψει Hello. Μετά θα γράψει world! Αλλάζει και γραμμή.

4. Δείξτε το μήνυμα Hello world 4. Δείξτε το μήνυμα Hello world. Γράψτε το μήνυμα λέξη, λέξη με εντολή printf. Αλλάξτε γραμμή με εντολή printf. #include <stdio.h> int main() { printf("Hello, " "world!"); printf("\n"); return 0; } #include <stdio.h> int main() { printf("Hello, " "world!"); printf("\n"); return 0; }

5. Δείξτε το μήνυμα Hello world 5. Δείξτε το μήνυμα Hello world. Γράψτε το μήνυμα με χρήση της συνάρτησης hello. #include <stdio.h> void hello() { printf("Hello, world!\n"); } int main() hello(); return 0; #include <stdio.h> void hello() { printf("Hello, world!\n"); } int main() hello(); return 0;

6. Δείξτε το μήνυμα Hello world 6. Δείξτε το μήνυμα Hello world. Γράψτε το μήνυμα με χρήση της συνάρτησης hello και ενός loop for. Πόσες φορές θα δείτε το μήνυμα; #include <stdio.h> void hello() { printf("Hello, world!\n"); } int main() int i; for (i=0; i<10; i++) hello(); return 0; #include <stdio.h> void hello() { printf("Hello, world!\n"); } int main() int i; for (i=0; i<10; i++) hello(); return 0;

7. Δείξτε το μήνυμα Hello world 7. Δείξτε το μήνυμα Hello world. Γράψτε το μήνυμα με χρήση της συνάρτησης num_hello και loop που χρησιμοποιεί σταθερά. #include <stdio.h> const int n=7; int i; void num_hello() { printf("Hello, world!\n"); } int main() for (i=0; i<n; i++) num_hello(); return 0; #include <stdio.h> const int n=7; int i; void num_hello() { printf("Hello, world!\n"); } int main() for (i=0; i<n; i++) num_hello(); return 0;

8. Δείξτε το μήνυμα Hello world 8. Δείξτε το μήνυμα Hello world. Γράψτε το μήνυμα με χρήση συνάρτησης και loop που χρησιμοποιεί αριθμό που θα διαβάσετε. #include <stdio.h> void num_hello() { printf("Hello, world!\n"); } int main() int i,n; printf("Give number" " then press <enter> \n"); scanf("%d", &n); for (i=0; i<n; i++) num_hello(); return 0; #include <stdio.h> void num_hello() { printf("Hello, world!\n"); } int main() int i,n; printf("Give number" " then press <enter> \n"); scanf("%d", &n); for (i=0; i<n; i++) num_hello(); return 0;

9. Γράψτε το μήνυμα με χρήση συνάρτησης, loop που χρησιμοποιεί αριθμό που θα διαβάσετε. Κάντε έλεγχο μήπως ο χρήστης δίνει αρνητικό αριθμό. #include <stdio.h> const int n=7; int i; void num_hello() { printf("Hello, world!\n"); } int main() int i,n; printf("Give number" " then press <enter> "); scanf("%d", &n); if (n<0) printf("# is negative\n"); else for (i=0; i<n; i++) num_hello(); return 0; #include <stdio.h> const int n=7; int i; void num_hello() { printf("Hello, world!\n"); } int main() int i,n; printf("Give number" " then press <enter> "); scanf("%d", &n); if (n<0) printf("# is negative\n"); else for (i=0; i<n; i++) num_hello(); return 0;

10. Δείξτε το άθροισμα 2 αριθμών. #include <stdio.h> int i,j; int main() { i=10; j=20; printf("sum is: \n"); i=i+j; printf("%d", i); return 0; } #include <stdio.h> int i,j; int main() { i=10; j=20; printf("sum is: \n"); i=i+j; printf("%d", i); return 0; }

11. Διάβασμα και εμφάνιση ακέραιου αριθμού #include <stdio.h> main() { int number; printf("Enter an integer\n"); scanf("%d",&number); printf("Integer = %d\n", number); return 0; } Εξηγήστε τι κάνει το πρόγραμμα και πως.

12. Πρόσθεση δύο ακεραίων #include<stdio.h> int main() { int a, b, c; printf(" addition\n"); printf("Enter two numbers to add\n"); scanf("%d%d",&a,&b); c = a + b; printf("Sum = %d\n",c); return 0; } Εξηγήστε τι κάνει το πρόγραμμα και πως.

Ερωτήσεις