Άθλημα Πετοσφαίρισης Βογιατζή Ίριδα-Βοϊλα Έφη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
PROJECT ARKANOID Αντρέας Κουκκουλλής Ορέστης Ξενή XANIA 2012.
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑ: ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ C++ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Τμ.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό 1.4 Υλοποίηση Αλγορίθμου με υπολογιστή - Προγραμματισμός 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
Η αλυκή Uyuni στη Tunupa της Βολιβίας, έχει έκταση km², είναι η μεγαλύτερη αλυκή στο κόσμο.Βρίσκεται σε υψόμετρο μέτρων πάνω στα.
Στρατηγικές Διαπραγμάτευσης με συμμάχους και αντιπάλους Μάριος Στυλιανίδης.
Eντολες Επαναληψης - Βροχοι (repetition and loops)
Eντολες Επαναληψης - Βροχοι (repetition and loops)
ORACLE PL/SQL Άρης Στουγιαννίδης. ΒΡΟΧΟΣ ΜΕ ΜΕΤΡΗΤΗ FOR REM forloop.sql REM This is an example of a FOR loop. BEGIN FOR v_Counter IN LOOP INSERT.
Εργαστήριο του μαθήματος “Ψηφιακή Επεξεργασία και Ανάλυση Εικόνας”
Drupal Themeing. Προυποθέσεις βασικές γνώσεις HTML/ CSS στοιχειώδης κατανόηση της PHP εξοικείωση με το drupal.
Μεταγλωττιστές (Compilers) (Θ) Ενότητα 12: Παραγωγή Ενδιάμεσου Κώδικα (Σημασιολογικές ρουτίνες μετάφρασης-Μέρος Β) Κατερίνα Γεωργούλη Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής.
Άσκηση Διεύθυνσης Μνήμης με cache Νεκτάριος Κοζύρης Άρης Σωτηρόπουλος Νίκος Αναστόπουλος.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
1  Η μελέτη της μεθόδου παραγωγής διευκολύνεται σημαντικά με τη χρήση διαγραμμάτων στα οποία φαίνονται τα διάφορα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας 
ΗΥ Καλοκαιρινός Γιώργος1 SRAM. ΗΥ Καλοκαιρινός Γιώργος2 SRAM Block Diagram.
Διασύνδεση συστημάτων
Click to add subtitle Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ (μέσα από την Εκπαίδευση) Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ (μέσα από την Εκπαίδευση) Το Πρόγραμμα.
ΠΟΛΥΜΕΡΗ Ανναμαρία Κυριακού Β2. ΟΡΙΣΜΟΣ Τα πολυμερή είναι μεγαλομόρια κατασκευασμένα από την επανάληψη μικρών δομικών μονάδων (μονομερικών στοιχείων)
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ -- Δ. Σερπάνος 1 Κεφάλαιο 5.
Υπολογιστική Ρευστομηχανική Ενότητα 3: Περιγραφή Αριθμητικών Μεθόδων Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
Φυσική Αποθήκευση Αρχείων (1/3) Εισαγωγή στην Πληροφορκή 1 Τα αρχεία αποθηκεύονται συνήθως στο σκληρό δίσκο, επομένως η διαχείριση του χώρου του δίσκου.
ΘΕΜΑ F-16 FIGHTING FALKON BLOCK 52+. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ  ΕΊΝΑΙ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ F-16 Fighting.
Η 17-AAG ΕΠΑΓΕΙ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΚΥΤΤΑΡΙΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΠΤΩΣΗ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΚΥΤΤΑΡΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΗΣ ΟΥΡΟΔΟΧΟΥ ΚΥΣΤΗΣ ΛΟΓΩ ΜΕΙΟΡΥΘΜΙΣΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ «ΠΕΛΑΤΩΝ»
Ken Block (γεννημένος 21, Νοεμβρίου 1967) είναι επαγγελματίας οδηγός ράλι με το Hoonigan Racing Division, παλαιότερα γνωστή ως η Monster World Rally Team.
Θεωρία πληροφορίας και στοιχεία κωδίκων: Ενότητα 4 Α. Κατσιώτης Εαρινό εξάμηνο 2016.
KOM 201(1η-2η εβδ) ΣΤΗΦΑΡΙΣΜΑ ή ΜΟΡΤΑΝΣΑΖ
Δίκαιο Ανταγωνισμού και Άρθρο 101 ΣΛΕΕ ( άρθρο 1 ν.3959/2011) Ιωάννης Κόκκορης Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Λονδίνου – Queen Mary Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος.
ΠΑΡΑΜΕΤΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΗ ΒΙΟMHXANIΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ Δόσιος Χαράλαμπος Επιβλέπων Σαπίδης Νικόλαος Νοέμβριος.
«Εφηβική Εγκυμοσύνη» Άρτεμις Κ. Τσίτσικα Άρτεμις Κ. Τσίτσικα Eπικ. Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Εφηβικής Ιατρικής Επιστημονική Υπεύθυνος Μονάδας Εφηβικής Υγείας.
Διαχείριση Διεργασιών (1/5)
By Sanjay and Arvind Seshan
Ευρετήρια.
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Αξιολόγηση κάθετων συμφωνιών υπό το πρίσμα του δικαίου του ελεύθερου
ΕΝΔΟΚΥΤΤΑΡΙΑ ΟΡΓΑΝΙΔΙΑ
Συμβουλές για ασφάλεια στο INSTAGRAM
Εισαγωγή στην επιλογή μονάδων και τη δειγματοληψία
Εναλλακτικη Οργανωση του Ωρολογιου Προγραμματος
SCRATCH Ενότητα: Ταξινόμηση Καλλιρρόη Δογάνη Ιωάννης Στάης.
Περιεχόμενα Εισαγωγή στο Σύστημα Δυναμικής Προσομοίωσης (Simulink),
Μπότσια Boccia.
Σχεδιασμός Γεωργικών Πειραμάτων
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΣΕΡΡΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Καθηγητές : Σουμέλα Ατματζίδου Κων/νος Σωτηρόπουλος
fMRI: περιορισμοί Block design:
ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ & ΒΙΟΗΘΙΚΗ III
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2: Χρήση της σύνθετης δομής επιλογής
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
Ταμείο Ευημερίας Υπαλλήλων ΑΤΗΚ
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας 4η Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού
Βελτιστοποίηση και Επεξεργασία Ερωτημάτων
Η έννοια του προβλήματος
Υδροστατικές καμπύλες –Υδροστατικό διάγραμμα
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Δυναμικός Κατακερματισμός
Εισαγωγή στα Ευρετήρια
Φροντιστήριο : Ασκήσεις στην δυναμική διεργασιών
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
Κατάτμηση με βάση τις περιοχές
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ
ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΠΙΕΣΤΙΚΟΙ ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΑΕΡΙΟΥ
Εργασία 1 i) Προσομοιώστε τη λειτουργία του κυκλώματος (a). Χρησιμοποιείστε στη θέση του Εn ρολόι συχνότητας 1kHz και στη θέση του D παλμούς της μορφής:
ΕΝΔΟΚΥΤΤΑΡΙΑ ΟΡΓΑΝΙΔΙΑ
Δρ Ιωάννης Χ. Δερμεντζόγλου
Electromagnetic Properties of Block Copolymer/Inorganic Oxide Nanocomposite Materials Kenneth A. Mauritz, The University of Southern Mississippi Hattiesburg,
Χαρακτηριστικά ακινήτου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άθλημα Πετοσφαίρισης Βογιατζή Ίριδα-Βοϊλα Έφη

Λίγα λόγια για το άθλημα Η πετοσφαίριση είναι ένα ομαδικό ολυμπιακό άθλημα, το οποίο παίζεται από ανδρικές και γυναικείες ομάδες. Επινοήθηκε το 1895 από τον Αμερικανό καθηγητή Γουίλιαμ Μόργκαν, που εργαζόταν στο παράρτημα της ΧΑΝ του Χόουλιοκ, στην πολιτεία Μασαχουσέτη των ΗΠΑ. Προσπαθώντας να δημιουργήσει ένα ομαδικό παιχνίδι κλειστού χώρου, χωρίς τον κίνδυνο τραυματισμών, επινόησε το βόλεϊ. Αρχικά ονόμασε το παιχνίδι "μιντονέτ". Το όνομα βόλεϊ δόθηκε λίγο αργότερα, έπειτα από έναν αγώνα επίδειξης, μάλλον από τον Άλφρεντ Χάλστιντ. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες εντάχθηκε το 1964. Στην Ελλάδα εποπτεύεται από την Ελληνική Ομοσπονδία Πετοσφαίρισης.

Η Αγωνιστική μπάλα

Οι ομάδες Η κάθε ομάδα πετοσφαίρισης αποτελείται από έξι παίκτες. Επίσης, μπορεί να έχει μέχρι έξι αναπληρωματικούς, έναν προπονητή, το βοηθό του και φυσιοθεραπευτή. Στο ξεκίνημα κάθε σερβίς οι έξι αγωνιζόμενοι παίκτες πρέπει να βρίσκονται μέσα στο γήπεδο και σε συγκεκριμένες θέσεις. Είναι τρεις στην επιθετική ζώνη (μπροστά: αριστερά, κέντρο, δεξιά) και τρεις στην αμυντική ζώνη (πίσω: αριστερά, κέντρο, δεξιά). Εξαιρείται ο παίκτης που εκτελεί το σερβίς. Οι παίκτες που βρίσκονται στην αμυντική ζώνη δεν επιτρέπεται να εκδηλώσουν επιθετικό χτύπημα πατώντας στην μπροστινή ζώνη από ύψος μεγαλύτερο του φιλέ. Κάθε φορά που η ομάδα τους κερδίζει το σερβίς, οι παίκτες μετακινούνται κατά μία θέση προς τα δεξιά, κατά τη φορά των δεικτών του ρολογιού. Έτσι σταδιακά όλοι οι παίκτες παίζουν σε όλες τις θέσεις. Σε περίπτωση αλλαγής, ο παίκτης που βγήκε μπορεί να μπει μόνο στη θέση του παίκτη που μπήκε ώστε να μην αλλάζει θέσεις στο γήπεδο.

Block

Σκοπός του παιχνιδιού Σκοπός του παιχνιδιού είναι να περάσει η μπάλα πάνω από το φιλέ και να ακουμπήσει στο γήπεδο του αντιπάλου ή να αναγκαστεί ο αντίπαλος να την πετάξει εκτός γηπέδου (γήπεδο θεωρείται ο αγωνιστικός χώρος και η γραμμή που τον χωρίζει από την ελεύθερη ζώνη). Για να πετύχει το σκοπό αυτό η κάθε ομάδα έχει δικαίωμα να κάνει τρεις μπαλιές με οποιοδήποτε μέρος του χεριού. Το μπλοκ δεν υπολογίζεται στις επαφές με τη μπάλα της ομάδας. Επιτρέπεται η επαφή και το παίξιμο της μπάλας με οποιοδήποτε μέλος του σώματος ακόμα και με το πόδι (εκτός από το σερβίς που εκτελείται υποχρεωτικά μόνο με το χέρι). Ο ίδιος παίκτης δεν έχει δικαίωμα να κάνει δύο συνεχόμενες μπαλιές. Επίσης, μετά από κάθε χτύπημα η μπάλα πρέπει να αναπηδήσει, δηλαδή δεν μπορεί να κρατηθεί από τον παίχτη (πιαστό). Οι διαιτητές είναι λίγο πιο ελαστικοί όταν γίνεται πιαστό στην πρώτη επαφή της μπάλας(αυτό βέβαια σε μικρότερες κατηγορίες).

Επίθεση

Το παιχνίδι Το παιχνίδι ξεκινά με σερβίς της μιας ομάδας έπειτα από κλήρωση. Το σερβίς εκτελείται από τον παίκτη της πίσω δεξιά θέσης, από ένα σημείο πίσω από την τελική γραμμή του γηπέδου. Παλιότερα ο παίκτης που εκτελούσε σερβίς όφειλε να βρίσκεται στην πίσω δεξιά γωνία και εκτός τελικής γραμμής. Τα τελευταία χρόνια επιτρέπεται η εκτέλεση του σερβίς από οποιοδήποτε σημείο πίσω από την τελική γραμμή. Με την εκτέλεση του σερβίς η μπάλα προωθείται πάνω από το φιλέ προς τη μεριά της αντίπαλης ομάδας χωρίς να μεσολαβήσει άλλος παίκτης της ομάδας που εκτελεί το σερβίς. Παλιότερα απαγορευόταν να χτυπήσει στο φιλέ αλλά ο σημερινός κανονισμός το επιτρέπει.

Μανσέτα

Σωστή τεχνική Τα δάχτυλα Αυτά που πρέπει να προσέχει κάποιος όταν κάνει δάχτυλα είναι τα παρακάτω: α) Οι δύο αντίχειρες και οι δύο δείκτες να σχηματίζουν τριγωνάκι κατά την επαφή με την μπάλα. β) Τα χέρια να τεντώνουν τελείως κατά την επαφή τους με την μπάλα. γ) Ένα από τα πόδια μας να προωθείται του άλλου ανάλογα με το προς τα πού θέλουμε να στείλουμε την μπάλα(αριστερό για δεξιά και δεξί για αριστερά) δ) Τα πόδια μας να τεντώνονται παράλληλα με τα χέρια μας. ε) Να βρίσκετε την μπάλα πάντα πάνω από το κεφάλι σας και κυρίως πάνω ακριβώς από το μέτωπο σας. στ) Οι ώμοι να κοιτούν προς τα εκεί που θα γίνουν τα δάχτυλα. Η μανσέτα Η λέξη μανσέτα έχει καθιερωθεί από τη γαλλική λέξη μανσέτες που είναι το μέρος του πουκαμίσου στη μανικετόκουμπα. α) Η επαφή με τη μπάλα να γίνεται όχι στην περιοχή της παλάμης ή των καρπών αλλά στην περιοχή των μανσετών. β) Τα πόδια να είναι ελαφρώς λυγισμένα και να τεντώνουν κατά την επαφή με την μπάλα. γ) Τα χέρια να είναι πάντα τεντωμένα-οι αγκώνες να μην λυγίζουν. δ) Το ένα πόδι να προηγείται του άλλου ανάλογα με το πού θέλουμε να στείλουμε την μπάλα. ε) Το βάρος του σώματος να είναι στις μύτες. στ) Κατά την επαφή με την μπάλα το βάρος του σώματος να περνάει μπροστά φέρνοντας το ένα πόδι μπροστά από το άλλο. Όλα όσα διαβάσατε είναι μία και μόνο μία συγχρονισμένη κίνηση.

Τέλος Παρουσίασης Ευχαριστούμε που μας παρακολουθήσατε!!! Πηγές:Βικιπαίδεια