Ενότητα Εισαγωγή Είναι εύκολη στη χρήση και στην εκμάθηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τύποι δεδομένων και τελεστές,
Advertisements

Βασικές Αρχές Ψηφιακής Τεχνολογίας
Στατική Συμβολική Παραγώγιση Λάμδα Εκφράσεων στην C++
POINTERS, AGGREGATION, COMPOSITION. POINTERS TO OBJECTS.
ΜΑΘΗΜΑ: ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ C++ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Τμ.
DATA MINING LECTURE 6 Mixture of Gaussians and the EM algorithm
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Δομημένος Προγραμματισμός και Δομές.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
Διδάσκων: Παύλος Παυλικκάς1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Recursion - Αναδρομή.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 7. 2 Στόχοι μαθήματος Δημιουργία συναρτήσεων από το χρήστη Δομή προγράμματος με συναρτήσεις Συναρτήσεις και παράμετροι.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Διδάσκων: Παύλος Παυλικκάς1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Stacks - Στοίβες.
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ Is-like-a inheritance. Θεματολόγιο Κληρονομικότητα Παράδειγμα Κληρονομικότητα – Βελτιωμένο Παράδειγμα Ενθυλάκωση : public – private -
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 5. 2 Στόχοι μαθήματος Πίνακες 2 διαστάσεων.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++ Και ομοιότητες και διαφορές με την C.
Διδάσκων: Παύλος Παυλικκάς1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Γράφοι – Graphs (Εισαγωγή)
Είσοδος & Έξοδος στη C++ Ι
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Κληρονομικότητα.
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ 26 Οκτωβρίου Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Ένα νέο προγραμματιστικό μοντέλο (paradigm) το οποίο στηρίζεται στις κλάσεις και τα.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Πολυμορφισμός.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++ Πέρασμα παραμέτρων, συναρτήσεις δόμησης και αποδόμησης.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Πάτρα Δομημένος Προγραμματισμός.
Ξεχωριστή Μεταγλώττιση & Χώροι Ονομάτων Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
1 Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών Υπολογιστές και Δεδομένα Κεφάλαιο 4ο Πράξεις με μπιτ.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (Θ) Ενότητα 5: Είσοδος/ Έξοδος Κλειώ Σγουροπούλου Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Ευάγγελος Γ. Ούτσιος Θεόδωρος Γ. Λάντζος.
ΔΟΜΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΕ C 1.Σχόλια 2.Οδηγίες προεπεξεργαστή 3.Ορισμοί τύπων 4.Δηλώσεις συναρτήσεων (πρωτότυπα) 5.Ορισμός της main 6.Ορισμοί συναρτήσεων.
1 Πληροφορική Ι Ενότητα 4 : Πράξεις με bits Δρ. Γκόγκος Χρήστος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ Κ.ΑΛΑΦΟΔΗΜΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Ενότητα 2 : Αλγόριθμοι Δρ. Γκόγκος Χρήστος
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
5ο Μάθημα Κλάσεις και αντικείμενα
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κλάσεις 1/4 Η κλάση είναι μια λογική οντότητα οργάνωσης δεδομένων και λειτουργιών στην ίδια δομή. Η δήλωσή της γίνεται με τη λέξη κλειδί class, του οποίου.
Χώροι ονομάτων (namespaces) 1/4
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Προτασιακή λογική.
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
«Από τη MicroWorlds Pro στην Python»
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - ΣΤΑΘΕΡΕΣ …. Μεταβλητή Π.χ. Αριθμός=7 Διεύθυνση 1300 RAM
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
3.2 Μεταβλητές και τύποι δεδομένων
Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python, ΑΠΘ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python Εβδομάδα 1: Βασικά στοιχεία.
5ο Μάθημα Χώρος διευθύνσεων προγράμματος Η εντολή assert
ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΙ.
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
Συναρτήσεις στη C++ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Εισαγωγή
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
Τύποι δεδομένων και τελεστές,
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΒΟΥΡΗΣ, κ.ά., PYTHON, Εισαγωγή στους υπολογιστές, ΠΕΚ 2016,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 1 Εισαγωγή Είναι εύκολη στη χρήση και στην εκμάθηση. Κάνει ταχύτερες τις συνηθισμένες εργασίες και κατασκευές προγραμμάτων. Το όνομα της προέρχεται από την ομάδα άγγλων κωμικών Μόντυ Πάιθον. Aναπτύσσεται ως ανοιχτό λογισμικό. Η Python Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της είναι η ευκολία και η ταχύτητα στο να διαβάζει κάποιος τα προγράμματά της αλλά και να τα γράφει. Είναι δωρεάν και τέλος πήρε το Όνομα της από μια Ομάδα Άγγλων κωμικών, τους Μοντυ Πάιθον.

Python Αντικειμενοστραφής Εισαγωγή Οδηγούμενη από Γεγονός Χαρακτηριστικά που την κάνουν ελκυστική . . . Python Οδηγούμενη από Γεγονός (event riven) Απλή και κατανοητή Αντικειμενοστραφής Δωρεάν Αποθηκεύεται στο σύννεφο και εκτελείται στο φυλλομετρητή του Η/Υ Θεωρείται μία από της γλώσσες της επόμενης γενιάς.

Το πρόγραμμα «Γεια σου κόσμε !» σε Python και C++ Εισαγωγή Το πρόγραμμα «Γεια σου κόσμε !» σε Python και C++ Python C++   Print “Γεια σου κόσμε !’’ #include <iostream> using namespace std; int main() { cout << " Γεια σου κόσμε " << endl; return 0 }

Τελεστές - Μεταβλητές Δεδομένα στη Python Στην Python δεν δηλώνουμε ρητά τι τύπο δεδομένων χρησιμοποιούμε. Τύποι Δεδομένων : 1. Αριθμοί 1.1. Ακέραιοι 3 1.2. Κινητής Υποδιαστολής ( Floating Point) 3.14 28.2Ε-5 = 28.2 * 10-5 1.3. Μιγαδικοί -2+3j 2. Λογικοί True False 3. Συμβολοσειρές ( αλφαριθμητικά strings ) « Καλημέρα σας »

Συναρτήσεις Μετατροπής Τύπου μεταβλητών Συναρτήσεις Μετατροπής Τύπου μεταβλητών

>>> print ((7+2)*8) 72 Τελεστές - Μεταβλητές Αριθμητικοί Τελεστές στη Python >>> >>> print (6) 6 >>> print ((7+2)*8) 72

Τελεστές - Μεταβλητές

Τελεστές - Μεταβλητές Για να εκχωρήσουμε μία τιμή σε μια μεταβλητή χρησιμοποιούμε το σύμβολο « = ».

Τελεστές - Μεταβλητές

Είσοδος Δεδομένων Διάβασμα μιας μεταβλητής

Συγκριτικοί Τελεστές - Λογικοί Τελεστές Συγκριτικοί Τελεστές - Λογικοί Τελεστές == : ισότητα != : όχι ίσο < : μικρότερο > : μεγαλύτερο <= : μικρότερο ή ίσο >= : μεγαλύτερο η ίσο not : όχι or : ή and : και

Λογικοί Τελεστές Τελεστές - Μεταβλητές Ενότητα 2