ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χαρακτηριστικά εικόνας
Advertisements

Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ: Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α. Ανάπτυξη Κεντρικής Δράσης Υποστήριξης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Γ.Π.Α. «Δημιουργία.
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
το αμπέλι 1ο 12/θ Δημοτικό Σχολείο Σουφλίου Δ΄ Τάξη
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Πληροφορική Α΄ Έτους.
Απόσπασμα στα ελληνικά από το eTwinning in the classroom: a showcase of good practice ( ) της Κεντρικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning.
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Λογισμικό Διάλεξη 5 η.
Αξιοποίηση υλικού του Ψηφιακού Σχολείου στο μάθημα της Τεχνολογίας
Οι δραστηριότητές μας θα παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα:
Έννοιες: Συλλογή, Συλλέκτης Λόγοι συλλογής  Ένστικτο  Οικονομική επένδυση  Μορφή αθανασίας  Κοινωνική καταξίωση  Τρόπος να ξεχωρίσει ο συλλέκτης.
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
Antonios Santorinios Paintings on glass Hinterglasmalerei Ζωγραφιά πάνω στο τζάμι This slide show will run automatically!
Κεφάλαιο 6 Threads. 2 Στον παραδοσιακό προγραμματισμό όταν ένα πρόγραμμα εκτελείται ονομάζεται process (διεργασία) και οι εντολές του εκτελούνται σειριακά.
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Μεθοδολογίες Προγραμματισμού ΙΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ (2)
31/5/2012Κλωτσοτύρας Δημήτρης - Λέγοντας ιστορίες με εικόνεςΔιαφάνεια 1 Όνομα_εικόνας.png ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ Τύποι αρχείων εικόνας:
Exercise 1Exercise 2 Εxercise 3 * Οδηγίες: * Υπάρχουν δύο ανθρωπάκια που βρίσκονται στο πάρκο. Βρίσκονται για πρώτη φορά. * Θα υπάρχει χώρος για να γράψουν.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
5. Migration and colonization Greek originals: the Alphabet & Literary Culture Alpha Beta Gamma Delta Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων Tux Paint από δουλειές των μαθητών της τάξης.
> Καλπάκη Ελένη Καρυπίδης Φώτιος Α.Μ. : 2027 Α.Μ.: 1837 Επιβλέπων Καθηγητής Δρ. Σπυρίδων Α. Καζαρλής.
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Λίστα αντικειμένου Εισαγωγή νέων αντικειμένων Παλέτα με δομικά στοιχεία Χώρος ενεργειών Γραμμή εργαλείων.
Artists Constantin Brancusi, Bird in Space, (MoMA) 2.Joseph Nicéphore Niépce, World's First Photograph Paolo.
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Διδακτικά σενάρια.
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Η σκηνή είναι ο χώρος, που εκτυλίσσονται οι ιστορίες, τα παιχνίδια σου και τα animations. Τα αντικείμενα.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Applets Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη δυνατότητα προβολής γραφικών και τη δυνατότητα υλοποίησης ενός γραφικού.
Σπυρόπουλος Χαράλαμπος Μηχανικός Πληροφορικής MSc in Computational Intelligence Υπ.Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας - Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Μηντζιαρίδης Κώστας PRESENT CONTINUOUS. Paint = Dance = Fly = Run = Walk = Laugh = Sing = Ride = Play = Drive = Clap = τραγουδώ γελώ χορεύω τρέχω ζωγραφίζω.
Applets Εκτελούνται από τον appletviewer και από Java enabled web browsers Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Τὰ ὅρια τῆς γλώσσας μου σημαίνουν τὰ ὅρια τοῦ κόσμου μου. Γιάννης Βελούδης 1 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημολογίας ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κόσμος της τέχνης (Danto) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος Α. Δερμεντζόπουλος.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 7 ου ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 3. Ανάπτυξη της δίγλωσσης γλωσσικής ικανότητας 3.1. Ανάπτυξη γλωσσικών συστημάτων Ταυτόχρονη ανάπτυξη δύο ξεχωριστών.
Εικόνα - Ήχος - Βίντεο: Που, Πως, Τι & Γιατί... ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΕΙΔΗ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΗΧΟΣ ΒΙΝΤΕΟ.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ PROJECT Α'ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄1 ΟΜΑΔΑ 1.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ; ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ; ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ;
Δομικά Στοιχεία Πολυμέσων
Στόχος ενότητας Στόχος της ενότητας αυτής είναι η εισαγωγή στο μάθημα «Μελάνια και επικαλυπτικά» με αφετηρία την παρουσίαση του ρόλου ενός εκτυπωτικού.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Προγραμματισμός Διαδικτύου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ PROJECT Α'ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄1 ΟΜΑΔΑ 1.
Έμυ Χ. Τμήμα: ΣΤ2 25o Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «Το νερό, πηγή ζωής»
Επεξεργασία Εικόνας.
THEmatic FRIDGE AdventARMY_Project _Καράκαρη Χριστίνα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Αναπαράσταση Εικόνας.
Kindergarten of Arkitsa, Greece Adoniou Vasiliki.
Βασικές αρχές διδακτικής αξιοποίησης
Ζωγραφική Το περιβάλλον του προγράμματος ζωγραφικής «Ζωγραφική»
Απολογισμός Συνεδρίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Ψηφιοποίηση-Μοντελοποίηση-Κίνηση
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Temperature / oC Time / s Chemistry 8: Chemical Analysis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ : Τι θα πει στον υπολογιστή ΕΠΙΛΕΓΩ Να ανοίγουμε το πρόγραμμα της Ζωγραφικής Να γεμίζουμε με χρώμα τη σελίδα που ζωγραφίζουμε Να χρησιμοποιούμε το εργαλείο της γραμμής Να χρησιμοποιούμε το εργαλείο της έλλειψης Να χρησιμοποιούμε το εργαλείο της γόμας ή να αναιρούμε μια ενέργεια που κάναμε και δεν μας άρεσε

ΘΑ ΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΕΠΙΛΕΓΩ; Πατάω και αφήνω μια φορά το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού μου ΔΕΞΙ ΠΛΗΚΤΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΛΗΚΤΡΟ ΘΑ ΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ

ΠΩΣ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ; Βήμα 1ο : επιλέγουμε το πράσινο πλήκτρο της Έναρξης κάτω αριστερά στη γραμμή εργασιών. Βήμα 2ο : επιλέγουμε το πρόγραμμα Ζωγραφική από το βασικό μενού που εμφανίζεται.

ΕΝΑΡΞΗ

2. ΕΠΙΛΕΓΩ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ (PAINT) 1. ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΝΑΡΞΗ

ΠΩΣ ΓΕΜΙΖΩ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ; ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΕΜΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΠΑΛΕΤΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΠΩΣ ΓΕΜΙΖΩ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ; Επιλέγω γαλάζιο χρώμα στην παλέτα χρωμάτων. ΒΗΜΑ 2ο Επιλέγω το εργαλείο γεμίσματος με χρώμα (κουβάς). ΒΗΜΑ 3ο Βάζω το δείκτη του ποντικιού μου μέσα στη λευκή σελίδα σχεδίασης και επιλέγω ΒΗΜΑ 1ο – δηλαδή κάνω κλικ

ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ; ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΟΜΑΣ ΠΑΧΟΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ; Επιλέγω το εργαλείο της γραμμής Επιλέγω το χρώμα και το πάχος της Πηγαίνω στην περιοχή σχεδίασης, κάνω κλικ, κρατάω πατημένο το αριστερό πλήκτρο και σύρω το ποντίκι. Αφήνω το πλήκτρο εκεί που θέλω να τελειώσει η γραμμή. Αν η γραμμή δεν μου αρέσει ή δεν είναι εκεί που θέλω, επιλέγω το εργαλείο γόμα και τη σβήνω με πατημένο το αριστερό πλήκτρο.

Ουπς !! Το αποτέλεσμα του σβησίματος δεν μας αρέσει και τόσο, έτσι δεν είναι ; Φυσικά! Και τώρα τι κάνουμε ; Λύσεις υπάρχουν πολλές, ας τις δούμε : Πριν αρχίσω να σβήνω με τη γόμα, έχω επιλέξει με ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΦΟΝΤΟΥ. (ή έχω βάλει το χρώμα του φόντου στο Χρώμα2). Τώρα η γόμα μου σβήνει τη γραμμή που έφτιαξα και αφήνει το χρώμα του φόντου. ….Ή Χωρίς να πανικοβληθώ πηγαίνω στο μενού Επεξεργασία και επιλέγω Αναίρεση (ή στη γραμμή τίτλου πατάω το αριστερό μπλε βελάκι). Η γραμμή εξαφανίζεται. Το πιο σημαντικό ποιο είναι; ΜΗΝ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΕΣΤΕ ! ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ!

ΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο; Επιλέγω το εργαλείο της έλλειψης ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο; Επιλέγω το εργαλείο της έλλειψης Με πατημένο το ΔΕΞΙ πλήκτρο του ποντικιού μου (δείτε διαφάνεια 2) σέρνω το ποντίκι μου στη θέση που θέλω να γραφτεί το Ο το κεφαλαίο και κάνω το ίδιο για το ο το μικρό-πεζό λίγο πιο πέρα. Πάτησα δεξί για να γράψω με λευκό χρώμα. Αν το ο δεν μου αρέσει πηγαίνω στο μενού Επεξεργασία και επιλέγω Αναίρεση. Αυτό ακυρώνει την τελευταία μου ενέργεια. Στον υπολογιστή του σχολείου μας, η Ζωγραφική μας δίνει δικαίωμα να αναιρέσουμε μέχρι 3 προηγούμενες ενέργειες.